Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ohjeita avautuvalle kanavalle  (Luettu 34368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 27.08.2006 13:09:53 »

 :Smiley

Tähän väliin pieni pyyntö:

Voisitko ^^Golden Sphinx^^ merkata selkeämmin nuo poimimasi sitaatit - muiden tekstien lainaamiset.

Aivan kuten Kaarina tuossa edellä selkeästi tekikin.

Ompi sitten muidenkin helppoa lukea tuottoisia tekstejäsi, ^^GS^^.

Kiitos!  smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 27.08.2006 13:14:22 »

Mikä sitaatti piti merkitä tarkemmin? angel

Ja miksi tosiaan soulin mielestä muualla on kiinnostavampaa.. ehkä hän ei nähnyt maapallon mahdollisuuksia?  angel Tätä pidetään kuitenkin harvinaisen vihreänä ja vehmaana planeettana avaruudessa.-Harvinaisuus. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 13:19:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #47 : 27.08.2006 13:18:46 »

Joo alan ottaa saman linjan. Luojan tahtoo on kaikki vaan.. tai jotain sellaista. Entäs jos minua huvittaisikin kanavoida avaruustahoja. Oliko tässä hauskanpidosta kyse?

Sinä muuten sanoit erittäin tarkkaan että olemme saman polariteetin jakaumat, mihin ex herra sanoi että ja näinhän se ei ole, vaan on toinen nainen joka on tämä polariteetti.

Minusta sinun ei kannattaisi liikaa hajoittaa tajuntaasi "sormeilemalla" avaruustahoja.

Muutenkin teksteistäsi ilmenee, että sinulla on taipumusta kameleonttimaisuuteen.

Ikään kuin et oikein osaisi päättää, kenelle antaisit itsesi.

 :Smiley Cry

Ja sanoin edellisen lauseen hyvin, hyvin vakavaan sävyyn.

Sillä havaintoni on, että riittäisit JO itsellesi - etkö riitäkin?


PS. Sitaatit voi laittaa selkeämmin "lainauksina" esille (ks. yllä).



Kaikkea tahtomaasi sinulle suoden

 angel

Rauhis
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 27.08.2006 13:21:17 »

Siis laitan sitaatteihin jos lainaan suoraan jonkun sanoja, lauseita kuten myöhemmin viestissä.

Jaa siis te pelkäätte jotenkin esimerkiksi pleiadilaisten tai andromedalaisten kanavointeja? Enhän minä olekaan päättänyt vielä, haluaisinko niitä kanavoida. Siitähän tässä juuri puhutaan että ketä ja mitä voisi kanavoida, ja mitä nämä tahot edustavat.

Soulille ei riitä maapallo, Kaarina ja sinä pidätte tästä paikasta ja tästä jumaluudesta täällä.

Kai se on se kaikkeuden jumaluus, jolle tässä pitää hommia tehdä, jos niinkseen on. Kameleonttimaisuus voi olla etukin.

Minun täytyy sanoa tähän, että alunperin mielessäni liittyi NIMENOMAAN toiset sivilisaatiot ja sana kanavointi. Tai sitten edesmenneet mestarit. Mutta en olisi käyttänyt hengellisestä puheesta sinänsä sanaa "kanavointi". Se on julistamista ja sielun kuuntelua, mutta ei "toisen" olennon kanavointia.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 13:33:09 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #49 : 27.08.2006 13:33:45 »

Siis laitan sitaatteihin jos lainaan suoraan jonkun sanoja, lauseita kuten myöhemmin viestissä.

Jaa siis te pelkäätte jotenkin esimerkiksi pleiadilaisten tai andromedalaisten kanavointeja? Enhän minä olekaan päättänyt vielä, haluaisinko niitä kanavoida. Siitähän tässä juuri puhutaan että ketä ja mitä voisi kanavoida, ja mitä nämä tahot edustavat.

Soulille ei riitä maapallo, Kaarina ja sinä pidätte tästä paikasta ja tästä jumaluudesta täällä.

Kai se on se kaikkeuden jumaluus, jolle tässä pitää hommia tehdä, jos niinkseen on. Kameleonttimaisuus voi olla etukin.

On toki, itsekin ilmentämisessä käytän kameleontin joskin myös Kamelianaisen avuja. 

Kiss smitten


Minulle "tämä paikka" on maailmankaikkeuden keskus - se riittää minulle,
koska..., niin koska en ole missään muualla kuin siellä missä... minä olen joka minä olen.

Kyse on ankkuroitumisesta olemaan keskuskohdassaan, elämänsä keskipisteessä.

Silti voin matkata olemaan jossakin muualla, jotakin muutakin ja jollain muullakin tavoin.

Nykyhetkessä silti eläen.

Ulkoisuuteni ei siirrä minua, vaan minä siirryn sisäisyydessäni, omalla vaihteluvälilläni.

Avaruustahot - niin, on ihmisiä, jotka kanavoivat niitä.

Mutta onkohan kyse siitäkin, että ihmiset saattavat avaruustahoja siirtelemään itseään
eli sallivat muiden pitää itseään luotaimenaan?

Ollen vaikutettavana - vaikutuksen alaisena.

Kyse on itsensä varaamisesta - itsensä saattamisesta "varattuun olotilaan".

 Shocked angel
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 13:35:53 kirjoittanut Rauhan enkeli » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #50 : 27.08.2006 14:08:59 »

Tiedän mistä kameleonttimaisuus johtuu. Kun koko ajan sopeutuu uusiin työpaikkoihin, uusiin seurustelukumppaneihin ja uusiin käsityksiin jumaluudesta, ei voi olla erityisen tarkkaan määritelty persoona tai taho, jota kumartaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #51 : 27.08.2006 14:13:50 »

Sinä muuten sanoit erittäin tarkkaan että olemme saman polariteetin jakaumat, mihin ex herra sanoi että ja näinhän se ei ole, vaan on toinen nainen joka on tämä polariteetti.

"Sehän Sieluparin aito nimike on ja se tarkoittaa sitä, että olette
saman Valosignaalin osasia, jotka ova singahtaneeet erilleen siinä teoissamme, kun Luojamme atomi halkesi kahtia. Eli polariteetin molemmat puolet.

Joten tämän verran tiedän varmuudella teidän olen, mutten voi tehdä mitään muuta vieläkään sen hyväksi, että voisitte liittyä samaan atomiin takaisin, ellet ensin luovu OMISTA haluistasi, sillä se on se, joka pitää teidät erillään."

Ihan oikeinhan tuossa luki jo silloin, kun ensi kerran siitä sinulle kerroin vaan ymmärätkö vieläkään sitä oikein, onkin jo toinen asia.  Huh Sillä polariteetti tarkoitti silloinkin juuri sitä, että yksi osanen jakautui kahtia ja sitähän se näyttää vieläkin olevan teille molemmille.



Olemme erillään, pysymme erillään ja polkumme ovat erilaiset. Niin että? Jos olisimme saman valon polariteetit, ei olisi niitä muita osia, vai? Vai onko ne sittenkin? Kaksoisliekin jako kahteentoista on se, mihin juttu silloin jäi.

Sanoin silloin aikaisemmin kyllä vissiin paljon muutakin siitä kaksoisliekistä eli senkin, ettei ole tarpeenkaan odotella, että mitenkä se sinun exäsi sen tajuaa. Vaan tehdä se ensin sisäisesti itsellesi - se yhdentyminen - niin sen jälkeen voit heijastaa sen Rauhan ja Rakkauden aivan kehen mieheen tahansa. Sillä kehomme ovat sen OMAN energiamme eli Valomme heijastuksen kanavia eikä kenenkään ns. toisen.  angel

Ja se temppu sekä miten se tehdään onkin seuraavanlainen; eli näkemällä nyt siinä "exässäsi" Wink eli egoissasi sen jokaiselle jo kuuluvan Valon, voit nähdä mitenkä se virtaa sisäisesti omaan kehostoosi siten kuin se omassa tietoisuudessasi oleva Luojammekin tahtoi sen olevan. Sillä Tee se toiselle, jonka haluat itsessäsikin olevan, on totinen totuus! Eikä se muuten näin "vaikeata" täälläkään tehdä olis, ellei se "peilimme" vielä ole niin päin tällä maan päällä, ettemme näe sitä OMAA sisintämme kuin se elävän peili teoilla.

Kunhan olemme jokainen kääntäneet sen peilimme oikeaan suuntaa eli Itsemme sydämeen niin näemme ilmankin egoamme sen, kuka olemme eikä kukaan kysele, että missä helkkarissa se exäni eli "kaksoisliekkini" luuraa! Vaan näemme, että siinähän se - rinnallani aina on ollutkin, vaikka sen energian välillä kadotimme, sen kokeemme takia.  Wink smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 27.08.2006 14:24:39 »

No palataan tähän aiheeseen nyt sitten vielä, kun se voi kiinnostaa muitakin. Jos minä olen kokenut regressiossa että kaksoisliekkini ei ole täällä aineellisella tasolla, ja tuo ex herra samalla kokee että hänen kaksoisliekkinsä on eräs toinen nainen; niin miten me siis yhtaikaa olemme saman Valon polariteetit?

Kuka sen tietää? Saattaisimme KORKEINTAAN olla 12:sta jakautuneen kaksosliekin jotain reunaosia, mutta ei suoraan jakautunut pari, en tunne siten.

Ja se asian tärkeys sitten, sen ymmärrän että jos sieluperheet ja parisielut tapaavat menneiden elämien jälkeen ja muistavat matkansa alusta loppuun asti; se on hyvä; kaksoisliekitkin tapailevat toisiaan nykyisin; en vain koe enää että hän olisi nimenoman kaksoisliekki. Koin yhdentymistä sen olennon kanssa nimenomaan regressiokäynnillä, silloin oli rakkaus ja täydentyminen. Jos siinä saisi aina olla niin hyvä olisi. Ja ajattelen juuri siten, että sen kokemuksen koettuani voin olla suhteessa jonkun toisen lihallisen miehen kanssa, mutta sisäinen rakkaus ei ole hänestä kiinni. Tämä voi kuulostaa jostakusta käsittämättömältä hiusten halkomiselta, mutta halusin puhua nimenomaan OMASTA kokemuksesta. Ennen tuota regressiokäyntiä SE mies teki vielä vaikutuksen. Kehitys kehittyy.-

Mutta toiset sivilisaatiot askarruttavat siinä mielessä, että jos he ovat jo pidemmällä. smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #53 : 27.08.2006 14:26:04 »

Jaa siis te pelkäätte jotenkin esimerkiksi pleiadilaisten tai andromedalaisten kanavointeja? Enhän minä olekaan päättänyt vielä, haluaisinko niitä kanavoida. Siitähän tässä juuri puhutaan että ketä ja mitä voisi kanavoida, ja mitä nämä tahot edustavat.

Soulille ei riitä maapallo, Kaarina ja sinä pidätte tästä paikasta ja tästä jumaluudesta täällä.

Ei ole kyse mitenkään peloista sitä kohtaan, mitenkä se egomme sen vanhan maailman loi vaan lähinnä on kyse siitä, ettei omaa tehtäväänsä kukaan kierrellä voi. Ja omani on sen uuden luomiseen tähtäävät teot siten kuin olen nyt tehnytkin.

Tänne olen laskeutunut ihan äskettäin sillä tietoisuuden tasollani, jota enää muuksi täälläkään muuttaa en voi. Joten sen tähden alan aina vain enemmän tästäkin ajatuksesta nauttia, että jään tänne iäksi asumaan teidänkin "kiusalla" :Smiley enkä lähdekään niin äkkiä pois kuin se egoni ensin sanoi. Eli oli egomme sitten se joka sen egoilleen sanoi tai ei niin elän myös sen tuhat vuotta täällä kanssanne ja vasta sen jälkeen lähden "pois".  Wink smitten

Kai se on se kaikkeuden jumaluus, jolle tässä pitää hommia tehdä, jos niinkseen on. Kameleonttimaisuus voi olla etukin.

Minun täytyy sanoa tähän, että alunperin mielessäni liittyi NIMENOMAAN toiset sivilisaatiot ja sana kanavointi. Tai sitten edesmenneet mestarit. Mutta en olisi käyttänyt hengellisestä puheesta sinänsä sanaa "kanavointi". Se on julistamista ja sielun kuuntelua, mutta ei "toisen" olennon kanavointia.

Hengellinen Puhe kuulostaa aidommalta kuin tuo ainainen kanavointi, joten taidanpa ruveta sanomaan samoin silloin, kun puhuu se Luojani eikä enää ketään olekaan muita.  :Smiley
Joten Hengen puhettahan se aina on ollutkin, koska tämä kehomme ei edes puhua voi. Se auttaa vain sille puheellemme sen "oikean" soinnin eli auttaa kaikupohjansa tuomalla värähtelytaajuudella oikeanlaisen teon sille, mitenkä se sanamme elävän ajatuksemme eläväksi kuvaksemme loi. Joten sitä kanavaamme olemme vain puhdistaneet sitä tulevaisuuttamme varten, jolla jatkamme matkaamme siihen totuuteen, jonka se aitokin Luojamme loi!  Wink smitten
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 14:29:05 kirjoittanut Kaarina Niro » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #54 : 27.08.2006 14:36:39 »

Mitäs jos sinulla on osatotuus, soulilla osatotuus ja minulla myöskin?  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #55 : 27.08.2006 14:49:03 »

Mitäs jos sinulla on osatotuus, soulilla osatotuus ja minulla myöskin?  Kiss

Kyllä minäni totuus on aitoa totuutta jo minulle vaan niinhän se on jokaisella sama juttu.  :Smiley

Jos ei tuota ymmärrä niin pitää jatkaa etsimistä niin kauan, kunnes ymmärtää senkin "vääränlaisen" sanonnan, että jokaisella kuuluukin olla se oma totuus. Kun se kuitenkin on tosi vain sellaisille, jotka tietävät olevansa se Luoja, sillä ketään muitahan ei siten edes ole, jolle erilaisuus voisi tuoda toisenlaisen totuuden.  Wink smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #56 : 27.08.2006 14:54:58 »

Mutta miksi suhtaudut kielteisesti kertomuksiin muista sivilisaatioista, muista planeetoista?  Cheesy

Taidan jättää muuten hetkeksi tän aiheen, koska aion paneutua kanavointiin varsinaisesti ens vuonna, jos sittenkään. Tosin, onhan se hyvää vastapainoa ihmissuhdepohdinnoille.  angel Kaarinalla sana vapaa!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #57 : 27.08.2006 15:07:11 »

No mutta haloo, jos selkokielellä sanoo "tämä mies tekee sinut onnelliseksi" niin pitäisikö tulkita "hän tekee sinut onnelliseksi kun poistuu kuvasta"?

On sekin mahdotonta ymmärtää! Miksi et silloin ilmaissut asiaa niin, että "teillä on vahva side joka liittyy menneeseen elämään, mutta hän ei tule muuttumaan eikä olemaan sinulle ystävällinen". Olisko tuo ollut liian ymmärrettävää?Kai minä aloin jo nähdä asiaa viime vuonna. En olisi kuvitellutkaan hänestä suuria, ellet olisi sanonut sitä.

Ok, huh, jos avaruuskanavoinnit on kanssa tällaista, niin pidetäänpä pientä etäisyyttä niihin vielä. Sanookohan nekin "teemme sinut onnelliseksi ja teet näin ja näin ja tässä on tehtäväsi" ja varmistavat, että olen tekemässä aivan päinvastaista (senkin planeetta- hallinto!), koska tulkitsen viestin väärin, ja sitten seisovat hymyillen "mitäs me sanoimme".. ei pidä mennä lankaan. 2funny 2funny 2funny


 angel angel angel angel

Juuh.. kanavointi ja onnellisuus? Mitäs SE ajattelee?

Yritän tässä maadoitella itseäni, mutta veri vaan vetää foorumille.  idiot2

Otin pikaisesti yhteyttä gnostiini ja mieleen pälkähti seuraavanlainen asia: Mikset voisi kanavoida kaksoisliekkiäsi, joka on toisella puolella? Näin voisit yhdistää kanavoinnin ja onnellisuuden.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #58 : 27.08.2006 15:11:16 »

Terve! voisin kokeillakin kaikenlaista, tuo Violetti Liekin käyttö ei välttämättä ainakaan riitä. Mutta onko sitten liian itseriittoinen eikä halua enää lainkaan seurustella heh. Ei huono idea! kiitos. Voisin alkaa vaikka siitä, että kanavoisin kaksoisliekkiä ja kirjoittaisin siitä. Oikeeeeeen hyvä idea. Selvittelen ens viikolla regressiossa näitä juttuja.

Juu! Kukin kanavoi ja kirjoittaa siitä mikä itselle on tärkeää. Minä olen maan ja avaruuden välimaastossa, kumpikin kiinnostaa.

It's the big ideas now that can bring you the most problems. It may seem as if your desires are not worth the trouble.
But don't dismiss your needs before you give them a fair chance. Since you are under the spell of your irrational emotions, nothing is as it seems. A misunderstanding may come to light within the next few days. If so, you could be quite happy that you held on to an illusion until it became real.

ILO

Enkelisi ohjaa sinua harjoittamaan
tätä ominaisuutta, tavoitellen
jumalallisuutta jokaisessa tilanteessa.
Nauti kaikesta, sillä ilo on avain valaistumiseen.
Nauti elämästäsi. Löydä ilo kaikkialta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #59 : 27.08.2006 15:15:41 »

 Cry smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: