Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ohjeita avautuvalle kanavalle  (Luettu 34366 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #30 : 26.08.2006 18:13:37 »

En ole ketään kehoittanut jättämään mitään pois, päinvastoin. Toiminkohan tässä nyt jonkinlaisena peilinä?  :Smiley Sehän tuntuu olevan elämäni tarkoitus.  Wink

Juupa...! Niin olen muuten minäkin aina ollut ja sen takia tämä on juuri tällaista, että joku ymmärtää aina ensin "väärin" ja vasta sen jälkeen selitetään "kunnolla", että miten sen oikeasti tarkoitin!  Wink Smiley

Oikeastihan tuon "opastuksen", jonka siis oli kertonut omien kokemustensa pohjaltakohan ? se Haasiosalo, tarkoitus ollutkin vain se pelon voittaminen. Eli uskottelemalla, ettei ole oikeita Jumaluuksia vielä kellään täällä maan päällä, hän teki tavallaan kyllä oikean "vedon", koska se ainakin minut sai yrittämään sitäkin kiihkeämmin löytämään sen OMANKIN totuuteni siitä kyseisestä asiasta. Ja nyt olen sen löytänyt.  Smiley
Joten kiitän kyllä kädestä sitä Pentti Haasiosaloa heti, kun astuu tuosta kotini ovesta sanomaan, etten kerta kaikkiaan VOI olla sen Luojamme kanava, kun kerran hänkään sitä vielä ei ole.  Wink Smiley

Itse nimittäin luin vain niitä kohtia kriittisesti hänekinkin teksteistään, jotka "sotivat" omaa kokemustani vastaan. Eli niinhän aina teemme silloin, kun sitä aivojemme korkeimman tietoisuuden esiin tuloa estävää "palomuuria" rikotaan. Toisin sanoen yritetään löytää sellainen reititys, jolla voimme mennä siihen uuteen taajuuteen katsomaan, että sanoikohan tuo nyt aivan viimeisen totuuden vaiko vain sen, jonka on itse voinut vasta kokea.

Sillä kukaan ei toisen puolesta voi sanoa onko se totuus aitoa vai ei, ellei itse ole sitä nähnyt tapahtuvaksi ensin omallakin kohdalla. Joten sen tähden itsekin vasta nyt sen sanoin äääneen, mitenkä sen ymmärsin jo heti ensimmäisellä kerralla oikein, vaikken uskonut silloin itseeni.  Grin Elin vain sillä "mutu-tuntumalla", kuten niin monet muutkin ennen minua ja uskoimme sen olevan kuitenkin tosi, vaikke ollutkaan ENNEN KUIN teimme sen teoillamme eli kokemuksen teoilla totuudeksi.  Wink Smiley

Tuosta erottelukyvystä sekä itsensä "puhtaana" pitämisestä vielä voisin kertoa sitenkin, ettei edes voida olla "puhtaita" kanavia, ellei nosteta niitä aitoja tunteita sieltä alitajunnastamme siten esiin kuin olen kertoillutkin, koska muutenhan se egomme ehtii ensin ja väärentää ne tunteetkin emmekä ikinä löydä aitoa totuutta.
Ja mitenkä voisimmekaan löytää aitoa erottelukykyä, ellemme ENSIN saa kokea sitä ns. "väärääkin" totuutta siten kuin sen eteemme tuommekin. Koska mistä se kukaan toinen voikaan sanoa, että mikä se totuus on minälleni, ellen sitä ITSE koe ensin totuudeksi minäkin!  Wink Smiley

Eli siten se erottelukyky tuli minullekin, kun kävin katsomassa sieluni sopukoista joka ikisen centin!  smitten

Eikä mitään jäänyt puolitiehen juuri sen takia, koska uteliaalla mielelläni sen ilomielin teinkin, koska en halua että kukaan toinen tulee minälleni sanomaan, mikä minulle on oikein!  2funny
Joten se etuoikeus on jokaisella eli ITSE etsiä ja kokea se maailmansa, jonka omilla teoillamme voimme jo luoda juuri sellaiseksi kuin on tarkoitettuakin. Sillä nyt jo ne ajatuksemme kumpuavat siitä tietoisuutemme lähteestä, joka on sen Luojan ja kaikki vanha on nyt peruutettu!  Wink smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 26.08.2006 18:48:43 »

Miksi SE haluat olla vain peili, vai etkö kenties ole vain peili. Kyllä minä tästä lajista jännitystä etsisin siinä missä muustakin, ja voisin arvata millaista matskua sieltä tulisi kun olen kuullut jo kanavointia eri tähtijärjestelmistä. Tosiaan tiedän jo andromedalaisten ja pleiadit-orion suunnan tempauksista.. Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #32 : 26.08.2006 19:41:43 »

Kaarina, puhut siis nyt omasta kokemuksestasi käsin. Eli Sinulle tuo "ohjeistus" ei sopinut, mutta eihän se silti tarkoita etteikö se sopisi jollekin toiselle. Oletko käsitellyt jo kaikki pelkosi? Onko pelkoa enää edes olemassa?

GS, en välttämättä halua toimia vain peilinä, mutta niin se vain tuntuu olevan, en voi sille itse mitään. Yritän silti pitää itseni mahdollisimman puhtaana peilinä.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 26.08.2006 19:43:56 »

Kanavointi on itse asiassa ihan jännää, jos se avaa tietoisuutta muihin ulottuvuuksiin, aikoihin, olentoihin, tasoihin, olevaisuuksiin, enkeleihin ja niin edelleen. Sopii minulle joka ei muutenkaan pysy maan pinnalla ja on lakannut yrittämästä  2funny 2funny 2funny katsotaan sitten kun alan. Automaattikirjoitusko kuuluu jotenkin asiaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #34 : 26.08.2006 19:51:30 »

Kaarina, puhut siis nyt omasta kokemuksestasi käsin. Eli Sinulle tuo "ohjeistus" ei sopinut, mutta eihän se silti tarkoita etteikö se sopisi jollekin toiselle. Oletko käsitellyt jo kaikki pelkosi? Onko pelkoa enää edes olemassa?

Ehkä emme ole lukeneetkaan samoja "ohjeita", sen nyt huomaan, sillä kertomukseni ei koskanut omia pelkojani vaan sitä, miten avaudutaan kanavaksi vain sen OMAN Jumaluuden opeilla eikä Pentti Haasiosalon!  Wink Smiley

Ja siitäkin puhuin vain omasta kokemuksesta, miten on tärkeintä AINA kuunnella sitä oman sydämen johdatusta silloinkin, kun on avautumassa ns. kanavaksi. Sillä mitään pelättävää ei todellakaan ole olemassa muualla kuin niiden maskuliinien mielikuvituksessa, jotka niin haluavat itse vielä kuvitella. Tuodakseen varmaan jännitystä omaan elämäänsä, luulen ma!  :Smiley smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #35 : 26.08.2006 19:56:10 »

Automaattikirjoitusko kuuluu jotenkin asiaan?

Sinun energioillasi ei mitään "automaattikirjoitustaitoja" tarvita, koska olet jo sille Olevaisuudellesi jo se ns. "kanava", joka olet oikeasti.  smitten
Vain tehtäväsi on toinen kuin niiden,jotka kertovat tarinoita "toisista ulottuvuuksista"!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 26.08.2006 20:12:17 »

Hei Kaarina

mistäs olet niin varma, mikä on tehtäväni? Mistä olet sen kuullut? Nyt siis ilmeisesti pari eri kanavaa tietää mitä aion tehdä. Vai?  angel

Mutta jos kanavoisin korkeampia sivilisaatioita, en tiedä vielä kaikkea niistä. Pitäisi olla kommunikaatioyhteydessä pitkin galakseja, ja se olis kyllä aika Jees.

(http://www.maya-spa.com/images/chakras300.jpg)

Mitenhän Nokian kommunikaattorit suhtautuis, taitais tulla aika rätinää. Jos kävis aina rinnakkaisgalaksissa ja sitten vähän kauempana.

Number of superclusters within 1 billion light years = 100
* Number of galaxy groups within 1 billion light years = 240 000
* Number of large galaxies within 1 billion light years = 3 million
* Number of dwarf galaxies within 1 billion light years = 30 million
* Number of stars within 1 billion light years = 250 000 trillion

http://www.public.asu.edu/~rjansen/localgroup/localgroup.html

(Paljon Linnunradasta)

http://www.seds.org/messier/more/local.html (galaksiryhmämme)

http://anzwers.org/free/universe/localgr.html (kiinnostava tapa nähdä avaruutta                                                                         zoomaten eri galakseja toisiinsa nähden)

http://anzwers.org/free/universe/superc.html (saitin toisiksi suurin kuva kaikkeudesta)
                                                                       
« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 20:26:21 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #37 : 26.08.2006 21:10:06 »

Kyllä se on pieni tuo ihmisen legolinna kaikkeuden rinnalla.....

(http://www.public.asu.edu/~rjansen/localgroup/SouthernSky_fisheye.gif)
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 27.08.2006 06:48:53 »

Niin, Kaarina.

Kertoisitko mistä tiedät elämäntehtäväni, tai miksi olet eri mieltä kuin soul.

Toinen, kyselin paljon exästäni ja väitit erilaisia asioita, mm että hän tekisi minut onnelliseksi.
Näin ei ole, emme edes puhu toisillemme (vähän kuin soulin kanssa, jos ei uskota kaikkea mitä toinen sanoo, tai mennä hänen ehdoillaan, niin sitten ei mennä ollenkaan). Miksi sitten annoit ymmärtää toista? En usko että edes tulemme pitämään yhteyttä, koska se on häneltä niin väkinäistä ja olen väsynyt häneen/heihin. Kuinka hän olisi sitä mitä väitit? Ymmärrän, että kanavoija ei voi aina osua oikeaan, mutta kun toistit asiaa niin vakaasti. Exäni kieltäytyi välittömästi kaikista pyrkimyksistä tehdä minua onnelliseksi eikä muuttunut, kunnes katkoin välit ja on helpompi olla. Kiss Hän sanoi, että on eri mieltä kanssasi. Tämä nyt on kuitenkin aika tärkeä asia, jos nimittäin sanot että olet Luojan kanava. Niin Luojanhan pitäisi tietää. Toki kuulen aika pitkälle omaa sisäistä ääntäni, mutta en toisaalta myös anna sellaisia neuvoja ihmisille, jotka ei pidä paikkaansa. Päinvastoin, olen aika kriittinen ja varovainen sanomaan naisille miehistä, että hyppää nyt siihen juttuun, hän se on! Ei päänsilitykset auta, jos tilanne on oikeasti se että joidenkin juttu ei vaan toimi; se pitäisi tietää ja sanoa. Wink

Olisin itse aika varovainen ennusteluissa, nyt on pari kanavaa ennustellut minulle asioita, joista toiset väitteet ei ole toteutuneet. Tuo soul katosi palstalta, kun ei voinut jatkaa suoraa kommunikointia (ja hänen väittämänsä mukaan Jumala ei aikoihin välittänyt maapallosta). Täällähän oli ennen myös selvänäkijät Tähtisade ja giral, joista ensimmäinen sanoi, että tapaisin oinasmiehen (ja puhui elämäntyöstäni, jos ennustellaan, on sama puhutaanko suhteista vai töistä, asiat pitää tietää jos väittää niin). Oinasmiestä ei olla tavattu vielä, niin että tapahtuukohan se joskus.. Ymmärrän itse todellisuuden ja scifin välisen eron, niin että minusta olisi hauskempaa olla jälkimmäistä tekemässä, ellei nyt sitten jokin ihme saa vakuuttumaan kanavoimisesta. On kumma miten kanavoijat on keskenään eri mieltä toisistaan. No tässä tämä, en saanut muotoiltua lyhyemmäksi. Hyvää päivänjatkoa. Itse en koskaan lopeta keskustelua itse asiasta, en pyri pääsääntöisesti loukkaamaan, mutta ihmisten täytyy vastata sanoistaan ja teoistaan. En luiki karkuun enkä väitä tietäväni kaikkea.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 09:17:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #39 : 27.08.2006 11:29:30 »

Niin, Kaarina.

Kertoisitko mistä tiedät elämäntehtäväni, tai miksi olet eri mieltä kuin soul.

Tiedän sinut kuin "omat taskuni" juuri sen takia, koska olemme se yksi ja samoin ajatteleva jokaisella taajuudella olleetkin eli olemme sitä samaista Luojamme tietoisuutta, jota olemme kaikki, jotka täällä astrolla kirjoitamme näistä samoista asioista. Aina vain uudelleen ja uudelleen sen takia, että jokainen teistäkin sen Ykseyden löytäisi.

Eikä sentään sen takia tätä tehdä näin, etteikö teidän järkenne siihen olisikaan kykenevämpi kuin jonkun toisen vaan siksi, että saman tien, kun emme muka ole jotain ymmärtävinämme, puhdistamme sen luomuksemme eli kollektion uskomuksia itsestämme. Joten sen takia tiedän, että olet edelleen tekemässä tätä omaa elämäntehtävääsi, kuten olen minäkin.  Wink Smiley

Ja tulevaisuudessakin olemme jokainen niitä, jotka auttavat jatkossakin tämän samoin tein niillekin, jotka se Luojamme luoksemme lähettävät, vaikkakin ehkä kukin kehostojemme persoona, vähän eri vivahtein!  Wink Smiley


Toinen, kyselin paljon exästäni ja väitit erilaisia asioita, mm että hän tekisi minut onnelliseksi.[/color] Näin ei ole, emme edes puhu toisillemme (vähän kuin soulin kanssa, jos ei uskota kaikkea mitä toinen sanoo, tai mennä hänen ehdoillaan, niin sitten ei mennä ollenkaan). Miksi sitten annoit ymmärtää toista? En usko että edes tulemme pitämään yhteyttä, koska se on häneltä niin väkinäistä ja olen väsynyt häneen/heihin. Kuinka hän olisi sitä mitä väitit? Ymmärrän, että kanavoija ei voi aina osua oikeaan, mutta kun toistit asiaa niin vakaasti. Exäni kieltäytyi välittömästi kaikista pyrkimyksistä tehdä minua onnelliseksi eikä muuttunut, kunnes katkoin välit ja on helpompi olla. Kiss Hän sanoi, että on eri mieltä kanssasi. Tämä nyt on kuitenkin aika tärkeä asia, jos nimittäin sanot että olet Luojan kanava. Niin Luojanhan pitäisi tietää. Toki kuulen aika pitkälle omaa sisäistä ääntäni, mutta en toisaalta myös anna sellaisia neuvoja ihmisille, jotka ei pidä paikkaansa. Päinvastoin, olen aika kriittinen ja varovainen sanomaan naisille miehistä, että hyppää nyt siihen juttuun, hän se on! Ei päänsilitykset auta, jos tilanne on oikeasti se että joidenkin juttu ei vaan toimi; se pitäisi tietää ja sanoa. Wink


Mahtavaa, että se turha murheesi vihdoin tuli julki!  smitten

Sillä se, ettenkö ehkä olekaan tuonut AIVAN jokaista piirtoa myöten sitä totuutta julki,jonka tiesin alusta asti ei johdukaan mistään muusta kuin siitä, ettet kuullut jokaista sanaani vaan kuulit vain NE, jotka egomme mieli halusi kuulla ja siinähän se elämämme ainoa vitsi olikin ennen tätä puhdistamista. Eli EMME voi ohittaa sitä egomme mielen luomusta ellemme NÄE ENSIN sitä kaikkea, miten SE oli siitä totuudestamme ensin luonut.  :Smiley
Ja vasta sen jälkeen voimme tehdä niin kuin se Luojamme oli ajatellut eli nythän alat todellakin olla se ONNELLINEN nainen, jota sanoin sen exäsi sinusta tekevän. Vaan ehkäpä - muistankohan nyt väärin, jos sanon, etten ehkä kertonutkaan ihan kaikkea, että MITENKÄ se tulee tapahtumaan niillä teoillamme.  Kiss

Totuus kuitenkin oli se, että exäsi auttoi sinua sen juuri näkemään, miten egomme oli suunnitellut elämää eteen päin myös sinulle ja sehän olisikin ollut melkoisen kurja!  Wink Smiley

Kaksoisliekkiemme tehtävä onkin juuri se, että autamme AIDOSTI nyt sen onnellisuuden elämäämme eikä egomme tekoja väkisin!  smitten

Ja oikeasti sanottuna se, minkä takia en voinutkaan kertoa sinulle kaikkea tätä totuutta vielä silloin, kun otit yhteyttä minääni, johtui juuri siitä, että näin miten sokea on se egosi, etkä sen takia olisi kuitenkaan tiennyt mitenkä se tulee menemään oikein. Ennen kuin koit ITSE sen voimasi, jolla irroitit itsesti sen egomme hampaista siten kuin nyt teitkin! Joten sellaista se on tämä uuden Ajan onnellisuuden luominen näillä energioilla. Itse joutuu tekemään aina kaikki teot sittenkin, vaikka kuinka luulee, että joku "tuolla yläkerrassa" on se, joka tulee mielellemme avuksi. Sillä ketään toisiahan ei edes ole kuin se yksi, joka olet sinäkin, Golden Sphink, aina ollutkin vaan et ehkä vieläkään sitä oikein muista!  Wink smitten


Olisin itse aika varovainen ennusteluissa, nyt on pari kanavaa ennustellut minulle asioita, joista toiset väitteet ei ole toteutuneet.  On kumma miten kanavoijat on keskenään eri mieltä toisistaan. No tässä tämä, en saanut muotoiltua lyhyemmäksi. Hyvää päivänjatkoa. Itse en koskaan lopeta keskustelua itse asiasta, en pyri pääsääntöisesti loukkaamaan, mutta ihmisten täytyy vastata sanoistaan ja teoistaan. En luiki karkuun enkä väitä tietäväni kaikkea.  coolsmiley

Näinhän se on, GS, ettei kukaan "toinen" ole vastuussa siitä, mitenkä me ITSE sen elämämme nyt uudeksi luomme, joten sen takiahan aina sanommekin siitä, että KUULE OMAA SYDÄMESI JOHDATUSTA, koska siellä on ainoa totuus jokaiselle! Eikä sitä kukaan toinen voisi edes muutellakaan muuksi, koska ei ole ketään toista!  Wink smitten

Omalla työlläsi olet itsesi vapauttanut ainaisesta pelostasi, olla väärin johdateltu!  smitten

Rauhalla ja Rakkaudella on elämäsi alkanut nyt aivan toisella tavoin kuin se entinen, jolloin olimme kiinni sen egomme lumoissa. Joten oikein hyvää päivän jatkoa "minullekin", joka asustaa siellä Golden Sphinksiksi itseään kutsuvan kehostoni energioissa.
Sillä olemme sen Luojamme teoilla jokainen vapautetut sitä mukaan kuin haluamme ottaa sellaisen elämän vastaan kuin Hän on meille luonut. Sillä se vanha, joka oli sen vääristyneen Luojammekin peilikuvan luomus, on aika vaipua unholaan ja olla, kuten olemme aina olleetkin silloin, kun emme tehneet sille "egoillemme tekoja"!  Wink Smiley

Rakkaudella
Kaarina Nironkin olemusta uudistava Luoja
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 11:43:30 kirjoittanut Kaarina Niro » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 27.08.2006 12:34:51 »

Joten sen takia tiedän, että olet edelleen tekemässä tätä omaa elämäntehtävääsi, kuten olen minäkin.

*Et edelleenkään vastannut kysymykseeni. Mistä sinä tiedät soulia paremmin, mikä on elämäntehtäväni? Nimittäin sanoit, että elämäntehtäväni ei ole se, mitä hän sanoi. Menee hieman mutkalliseksi; tottakai itse päätän mitä teen mutta kysyn vaan. Tarkoitatte varmasti hyvää. Ihmettelen vain näkemyseroja. Ja ihmiset kyselevät elämäntehtävästään moneltakin suunnalta.

Ja vasta sen jälkeen voimme tehdä niin kuin se Luojamme oli ajatellut eli nythän alat todellakin olla se ONNELLINEN nainen, jota sanoin sen exäsi sinusta tekevän. Vaan ehkäpä - muistankohan nyt väärin, jos sanon, etten ehkä kertonutkaan ihan kaikkea, että MITENKÄ se tulee tapahtumaan niillä teoillamme.  Kiss

*En nyt ole ehkä ihan täysin onnellinen, parempaan ollaan menossa, mutta hyvä olla irti vääristä henkilöistä. Miksi puhut egosta, kun minä puhun rakkaudesta ja sielun- kumppanista? Rakastin häntä vielä silloin, mutta nyt tiedän ettei hänellä ollut aikeita palauttaa rakkautta edes ystävänä. Toinen asia sitten, kuka pystyy saman tasoiseen rakkauteen maan päällä, tai edes rakastamaan; olen miettinyt olenko todella "liian henkinen" ja rakastava vai liian vähän! Kun ei suhteita synny. Kaikissa on kuitenkin sielu tai useimmissa..

Eli olihan tuo aika käänteisesti sanottu, että "hän tekee minusta onnellisen, jos potkin hänet elämästäni pois." Suomeksi sanottuna,  hän EI sinänsä tekisi minusta onnellista. Tavallaan aika ovela tapa puhua. Mutta se kuulostaa ihmismielestä harhautukselta; tee näin niin tulet onnelliseksi. Ihminen seuraa tilannetta, että tämäkö nyt sitten on onnea. Onko tässä tarkoitus lisätä älykkyyttäni?

Totuus kuitenkin oli se, että exäsi auttoi sinua sen juuri näkemään, miten egomme oli suunnitellut elämää eteen päin myös sinulle ja sehän olisikin ollut melkoisen kurja!

*Tuota - onko hänellä sitten kurja elämä, kun nousee asemassa ja tulee tuttavia+rahaa joka suunnassa, ovet aukeavat?

Kaksoisliekkiemme tehtävä onkin juuri se, että autamme AIDOSTI nyt sen onnellisuuden elämäämme eikä egomme tekoja väkisin!

*Enpä vieläkään ymmärrä. Minusta exäni ei ole kaksoisliekkini, vaan kaksoisliekkini on taivaissa. Jos hän olisi, miksi en olisi onnellinen kaksoisliekkini kanssa?
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 12:43:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #41 : 27.08.2006 12:48:55 »

Sinulle on mahdotonta olla mieleen!  Wink  :Smiley Smiley

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 27.08.2006 12:52:39 »

No mutta haloo, jos selkokielellä sanoo "tämä mies tekee sinut onnelliseksi" niin pitäisikö tulkita "hän tekee sinut onnelliseksi kun poistuu kuvasta"?

On sekin mahdotonta ymmärtää! Miksi et silloin ilmaissut asiaa niin, että "teillä on vahva side joka liittyy menneeseen elämään, mutta hän ei tule muuttumaan eikä olemaan sinulle ystävällinen". Olisko tuo ollut liian ymmärrettävää?Kai minä aloin jo nähdä asiaa viime vuonna. En olisi kuvitellutkaan hänestä suuria, ellet olisi sanonut sitä.

Ok, huh, jos avaruuskanavoinnit on kanssa tällaista, niin pidetäänpä pientä etäisyyttä niihin vielä. Sanookohan nekin "teemme sinut onnelliseksi ja teet näin ja näin ja tässä on tehtäväsi" ja varmistavat, että olen tekemässä aivan päinvastaista (senkin planeetta- hallinto!), koska tulkitsen viestin väärin, ja sitten seisovat hymyillen "mitäs me sanoimme".. ei pidä mennä lankaan. 2funny 2funny 2funny


 angel angel angel angel

Juuh.. kanavointi ja onnellisuus? Mitäs SE ajattelee?
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 13:00:32 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #43 : 27.08.2006 13:03:40 »

No mutta haloo, jos selkokielellä sanoo "tämä mies tekee sinut onnelliseksi" niin pitäisikö tulkita "hän tekee sinut onnelliseksi kun poistuu kuvasta"?

On sekin mahdotonta ymmärtää! Miksi et silloin ilmaissut asiaa niin, että "teillä on vahva side joka liittyy menneeseen elämään, mutta hän ei tule muuttumaan eikä olemaan sinulle ystävällinen". Olisko tuo ollut liian ymmärrettävää?Kai minä aloin jo nähdä asiaa viime vuonna. En olisi kuvitellutkaan hänestä suuria, ellet olisi sanonut sitä.

Ok, huh, jos avaruuskanavoinnit on kanssa tällaista, niin pidetäänpä pientä etäisyyttä niihin vielä.

Muistaisin kertoneeni sanoja,jotka itsekin nyt lausuit vaan silloin et vielä olisi sitä ymmärtänyt noin oikein. Joten itsehän tässä itse kukin saa selitellä omia tekemisiään siten kuin haluaa kuullakin oikein, joten mitenkäs sinä sitten olisit poikkeus?  Wink Smiley

Autoinkohan nyt liiankin hyvin, kun aivan kokonaan minästäni erkaannuit jo näin varhain???  Shocked :Smiley

Oma elämäntehtäväni nimittäin juuri sellainen on, etten tee kuten egomme tahtoi ja sen takia joudutte jokainen kuulemaan sen OMAN sydämenne sepustuksen niihin asioihin, jotka vielä eivät ole se "kirjamme avoin". Wink
Joten hyvinhän tämäkin päiväni alkoi, kun heti sain aikaa jotain sellaista, jota se Luojamme toivoi!  Wink smitten


Avaruuskanavoinnit!  Huh Pois se minusta käsin tai jaloin, sillä ainoa, jota kanavoin on se pääni sisällä asuva tietoisuuden otus, jota kutsun siihen saakka egommekin hätistelijäksi, kunnes tulee totuus esiin minusta, kuka se sitten olenkin!  Wink Smiley smitten

 smitten smitten smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 27.08.2006 13:08:03 »

Joo alan ottaa saman linjan. Luojan tahtoo on kaikki vaan.. tai jotain sellaista. Entäs jos minua huvittaisikin kanavoida avaruustahoja. Oliko tässä hauskanpidosta kyse? Sinä muuten sanoit erittäin tarkkaan että olemme saman polariteetin jakaumat, mihin ex herra sanoi että ja näinhän se ei ole, vaan on toinen nainen joka on tämä polariteetti.

"Sehän Sieluparin aito nimike on ja se tarkoittaa sitä, että olette
saman Valosignaalin osasia, jotka ova singahtaneeet erilleen siinä teoissamme, kun Luojamme atomi halkesi kahtia. Eli polariteetin molemmat puolet.

Joten tämän verran tiedän varmuudella teidän olen, mutten voi tehdä mitään muuta vieläkään sen hyväksi, että voisitte liittyä samaan atomiin takaisin, ellet ensin luovu OMISTA haluistasi, sillä se on se, joka pitää teidät erillään."

Olemme erillään, pysymme erillään ja polkumme ovat erilaiset. Niin että? Jos olisimme saman valon polariteetit, ei olisi niitä muita osia, vai? Vai onko ne sittenkin? Kaksoisliekin jako kahteentoista on se, mihin juttu silloin jäi.

Miksi luulet, että soulin mielestä täällä elettävä elämä ei ole niin kiinnostavaa kuin tuolla muualla?
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 13:15:08 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: