Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ohjeita avautuvalle kanavalle  (Luettu 34362 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« : 17.08.2006 09:40:50 »

http://groups.msn.com/sinisetajatukset/ohjeitaavautuvallekanavalle.msnw
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 18.08.2006 21:54:59 »

http://www.intuitive-connections.net/2004/marciniak.htm

edellisestä-

Kokenut, puhdas kanava ymmärtää, että Jumala – Maailmankaikkeuden Luoja – on kaikki mitä Maailmankaikkeudessa on: sekä aineelliset että aineettomat, puhtaat henkienergeettiset olemisen tasot mukaan luettuna. Todellisuudessa me kaikki olemme ja elämme Jumalassa, sisällymme Jumalaan – Maailmankaikkeuden Luojaan – kuten eri elimiemme solujen atomit sisältyvät kehomme kokonaisrakenteeseen. Niin alhaalla kuin ylhäällä. Maailmankaikkeutemme on toki pullollaan kaikenkarvaisia, monenlaisia jumalia, mutta olisi onnellista oivaltaa, että ne eivät suinkaan – itse ja yksin – ole Jumala, kaukana siitä. Henkisesti kehittymättömät ihmissukuiset olennot tekevät itselleen jumalia melkein mistä tahansa, tämä tilanne vallitsee parhaillaan myös Maapallolla. Valtaosa planeettamme väestöstä elää vielä ihmissukuisen olennon vaippaikävaihetta. Kaikkien avautuvien kanavien olisi onnellista ymmärtää, että Maailmankaikkeudessamme on satoja miljardeja galakseja, joissa kussakin on satoja miljardeja ”aurinkokuntia”. Vain täysin naiivi – tyhmän lapsellinen – ja yksisilmäinen, Maapallokeskeinen ajattelu voi synnyttää sellaisen taikauskon, että Jumala – Maailmankaikkeuden Luoja – olisi inkarnoitunut ihmissukuiseksi olennoksi Maailmankaikkeutemme erään keskikokoisen galaksin reuna-alueella sijaitsevan pienen tähden pienelle planeetalle; ja jättänyt samalla kaiken muun Maailmankaikkeuden oman onnensa nojaan. Kuinka naiivia ja pöyristyttävän kapea-alaista ajattelua sellainen onkaan! Vertaa Urantia-kirja. Jokaisen avautuvan kanavan olisi viisasta ymmärtää, että meidän tulee inkarnaatioketjumme saatossa hyvittää Maailmankaikkeuden Lakien vastaiset valintamme, maksaa velkamme. Juuri siksi me jälleenruumiistumme. Kukaan toinen ei voi tehdä meidän työtämme, eikä jälleenruumiistua puolestamme.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 21:57:29 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 19.08.2006 08:45:43 »

Samalla kun avautuu voisi kysyä onko tää nyt niin tärkeetä=hauskaa, hyödyllistä tai mielenkiintoista ja siihen saanee henk koht. vastauksen. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 08:53:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 19.08.2006 10:13:00 »

Onko Sinun vaikea aloittaa kirjoitustyötä? Mulle nimittäin on toitotettu jo vuosikaudet eri tahoilta että ala kirjoittamaan. Viimeisin on regressio-ohjaajani, jostain syystä häntä kuuntelenkin enemmän.  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 19.08.2006 10:16:37 »

Katoppas. Ei olisi sisäisesti vaikeaa vaan työ ja lapsenhoito (nytkin sovin tapaamisia uimapaikkoihin ja juhliin) pistävät rajansa. Tällä hetkellä ei olisi aikaa kuin viikonloppuisin aamulla lähinnä ja kirjoitustyö vaatii kunnon resursseja, siksipä ei ole kyse siitä oppisko kanavoimaan vaan miten voi laittaa muun työn syrjään kuukausiksi. Mutta minulla on jo pari kolme mahdollisuutta menossa, minkä kautta pitäisi voida vapautua muulta aikaa ensi vuodelle.

Kirjoittaminen on kokonaisvaltainen elämäntapa ja siihen pitää olla aikaa ja hyvin keskittynyt mieli. Olen kirjoittanut jo yhden kirjan valmiiksi muun ohessa, olikohan se kesälomalla, tosin kun tein sen yhteistyössä erään kanavan kanssa, en halunnut hoitaa myös kustantajien etsimistä (emme ole oikein samoilla linjoilla enää). Samoin yhden ison tekstin tein + käänsin englanniksi töiden ohella, mutta en enää halua hajottaa voimia.

Muutoin tunnen kyllä kirjoittajia, elokuvakäsikirjoittajankin, joiden kautta saa varmaan kustantajakontakteja kun ehtis tehdä jotain!  tickedoff
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 10:29:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 19.08.2006 10:30:22 »

Itse ajattelin aloittaa ihan tajunnanvirran suoltamisella paperille, mut eihän siitä tulis loppua ollenkaan, kun päässä pyörii koko ajan uutta hirmuisella vauhdilla. Olishan se kuitenkin terapeuttista hommaa, kun sais ne asiat sieltä pääkopasta ulos. Sitäpaitsi eihän sitä tekstiä tarvitse edes julkaista jos ei halua.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 19.08.2006 10:31:43 »

Haluan julkaista montakin kirjaa ja suhtaudun asiaan vakavasti, siksipä pitää sitä aikaa järjestää. Luulin että tänä vuonna olisi ollut aikaa mutta luulen että menee ens kesälle. Voihan asiaa valmistella kirjoittelemalla kaikkea papereille kuten teenkin. Eikä se kaikki teksti tule olemaan kanavoitua, mutta varmaan osaksi sitäkin. coolsmiley

Julkaise ihmeessä jos jotain uutta tulee. Jupiter - julkaisu. Tiedostan kyllä Jupiterin edut. Julkaisu - matkailu - uskonto - urheilu - rahoitus.

Ja on jännä miten kaksonen tosiaan liittyy nopeasti muuttuviin pintamedioihin ja jousimies ehkä syvällisempään, ikuisempaan tietoon ja paksuihin opuksiin. Mikä on astromerkkisi ja Merkkarin sijainti tai Jupiterin? Se on joukkareille suosiollinen ens vuonna erityisesti.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 10:56:55 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 19.08.2006 13:13:12 »

Jos vaikka harrastaisi tätä ja kanavois kaikenlaisia kivoja opuksia niin mikäs olis ollessa?  Cheesy

(http://www.fotosearch.com/comp/corbis/DGT064/ACT100.jpg)

(http://image46.webshots.com/46/4/28/19/299642819SMoaaz_ph.jpg)

(http://image48.webshots.com/48/4/49/50/299644950ECUXtB_ph.jpg)

(http://static.flickr.com/90/208867567_19e0a5cdde.jpg?v=0)

(http://static.flickr.com/61/205044298_a3892ab9c0.jpg?v=0)

(http://static.flickr.com/57/190262641_ea399087a8.jpg?v=0)

(http://static.flickr.com/57/191924811_1cecd43de9.jpg?v=0)
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 13:15:43 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 20.08.2006 21:12:45 »

SE; tuntuuko sinusta että kanavoit jotain tahoa ja ketähän ne olisivat?  smiley6600
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #9 : 21.08.2006 08:18:32 »

Hei!

Tulin eilen laivareissulta ja 1-vuotishäämatkalta, samalla tuli nollattua vähän päätä. Ainakin tanssiparketti kutsui.  Cheesy

En todellakaan tiedä kenen kanssa olen ollut viime vuosina tekemisissä, mutta viime aikoina on ollut niin suuri yksityisyyden tarve, että taitaa se ainoa kanava olla rakas taivaallinen Isäni, joka minua täällä ohjaileepi jatkuvasti. En ehkä halua vielä olla tekemisissä kenenkään "tahon" kanssa ennenkuin olen saavuttanut kunnollisen tasapainon itseni kanssa. Mutta mistäs sitä tietää, kun vihdoinkin ottaa sen ajan itselleen ja istahtaa alas kynän ja paperin ääreen.  Wink

Muuten tuosta Jupiterista, mulla se on muistaakseni Marsissa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 22.08.2006 07:00:43 »

Nousuvaaka on kato aina tasapainossa, kyse on siitä paljonko asia kiinnostaa. Jos se liittyisi vaikka delfiineihin jotka tulee kait Siriukselta, asia saattaisi kiinnostaa. Muttei ihan vähällä muuten. Olen seurannut ainakin 2-3 kanavoijan työskentelyä vierestä.

Tosta kirjoittamisesta on sanottu ainakin 2 tahoa että sitä tulen tekemään (ja olen tehnyt).. ehkä ens vuonna..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 23.08.2006 21:07:03 »

Niin muuten kaksi kanavoijaa eikun kolme, puhuu elämästä avaruudessa (Lyyra, Orion, Pleiadit, Andromeda) ja teksti on aika yksioikoista, neljäs kun kanavoi maapallosta nimittäin Keho, se oli aika monimutkaista. Osittain soul-nimmari oli mielestäni oikeassa, mutta jokin särähti korvaankin siinä. Se oli raikasta kun hän kanavoi selkokielellä.

Mutta silti minulla jännä tunne siitä että rakkaus(suhde) maan päällä on aina jännempää koettavaa kuin jokin avaruussota, vaikka joillain kanavoijilla voi korostua tuo muu maailmankaikkeus tämän kustannuksella. Tiedostan universumin mutta olen täällä ja varsinkin jos aika on muuttumassa pallolla, ja aikakäsite ja avaruustila, ei tarvitse aina haikaillakaan tähtiin.

Mitä ajattelet?  Wink Onko elämä ehdottomasti parempaa, jännempää ja niin edelleen muualla? Onko rakkaus henkisyys teknologia ja talous täällä jotenkin tylsempää? Riippuu varmasti erittäin paljon yksilön omasta elämäntavasta, että onko hissukka vai ääriaktiivi.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 21:10:11 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #12 : 24.08.2006 09:07:50 »

Hmm.. mulla ei taida olla mitään henkilökohtaisia intressejä pelissä, ajattelen lähinnä kaikkien yhteistä hyvää. Yritän vain saada elämäni tällä pallolla mahdollisimman mukavaksi, sillä koen edelleen tämän paikan (3d:ssä) hirveän tylsäksi ja epämukavaksi.

Viime aikoina olen pohdiskellut tuota hologrammitodellisuutta, jossa ilmeisesti elämme, voimakkaaksi on muodostunut kokemus siitä, kuinka kaikki on vain harhakuvaa. Silti tehtäväni on täällä tallustella ja levittää ympärilleni jotakin, mikä ei ole vielä ihan selkeäksi edes itselleni muodostunut. Tästä saan vähitellen pieniä palasia kerrallaan selville tällä foorumilla kuin myös eri kanavointien tai kirjoitusten kautta. En siis lähde analysoimaan eri kanavia tai kanavointeja vaan otan sen minkä tarvitsen ja jätän loput.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 24.08.2006 16:55:31 »

No on minulla "omia intressejä" niin kauan kuin olen olemassa, on osoittautunut vähän hankalaksi lakata olemassaoloa. Haluan että on hauskaa ja jännittävää, vauhtia, jos siihen saumaan liittyisi kanavointi mikä ettei. Ja että sitten kans muille viihdettä ja henkisyyttä.

James Bond and Moonraker.  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #14 : 24.08.2006 17:32:00 »

Onhan noita "ohjeita" annettu meille maailman sivun siitä, että mitenkä pitäisi sitä kunkin oman Jumaluuden ääntä kartella vaan onneksemme emme sitä enää kuuntelekaan samoin vaan tartumme "härkää sarvista" ja katsomme, kuka siellä puhuu!  Wink Smiley

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: