Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unen tulkintaa?  (Luettu 9592 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nuska.82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 03.02.2020 19:58:58 »

Saisinko näkemyksiä viime öisestä unestani joka on jäänyt osin mietityttämään?
Olin unessani jossain mökillä/ huvilalla missä oli myös serkkuni vaimo. Hämmentävä henkilö koska irl emme tule mitenkään luontevasti juttuun ja tuntuu, että hän jopa halveksii minua. Hänellä oli unessa lapsi n. 2v jota hän yritti laittaa päiväunille. Huoneessa jossa lapsi nukkui oli 2 ovea jotka jätettiin puoliksi auki. Molemmat ovet menivät kuitenkin perätysten kiinni ja sanoin hänelle, että täällä kyllä kummittelee. En pelännyt tätä kuitenkaan vaan pidin luonnollisena asiana. Rakennuksen sisällä oli marjapuuron väriset seinät. Seuraavassa hetkessä istuttiin sen mökin terassilla ja katselin järvelle joka aaltoili kohtalaisesti, sitten joku ääni sanoi minulle, että on aika päästää irti jolloin purskahdin itkuun. En epätoivoiseen vaan sellaiseen, että ymmärsin itsekin että niin on tehtävä.
Oikeassa elämässä olen toden totta kokenut vaikean eron reilu vuosi sitten ja irti päästäminen ollut välistä työlästä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2020 09:01:11 »

Vastasit jo omaan kysymykseesi.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2020 14:45:53 »

Aalto unessa nähtynä on hyvin positiivinen aihe. Keräät itseesi energiaa ja parantavia asioita itseesi ja alat pikkuhiljaa saada tunne-elämäsi kohdilleen ja tasapainoon. Vuoden kuluttua (ja on nytkin jo alkanut pikkuhiljaa etenemään) sinä olet jo hyvässä elämän vaiheessa ja taitaa siellä rakkausasiatkin olla tapetilla. Smiley
tallennettu
anon18287
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3 : 20.11.2020 07:22:28 »


Unessa lapsella näytti ensin olevan sylissä iso merilokki jota retuutti. Otin sen häneltä päästääkseni sen vapaaksi ja se olikin pieni kili, vuohi, jolla pää roikkuu ja oli henkihieverissä. Huusin ja itkin apua ja yritin lohduttaa kiliä,  mutta kukaan ei auttanut. Katsoivat vain. Kaikki olivat ulkomaalaisia vaatteiden ja ihon perusteella.
Heräsin ahdistuneena ja itkien.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: