Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 2000 viestin bileet+affirmaatiococktail  (Luettu 39922 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #45 : 23.08.2006 20:35:27 »

Elämässä katuu vain niitä asioita, mitä ei aikoinaan uskaltanut tehdä.

Olen lähinnä tällä kannalla!!

Jinx (allekirjoittanut)  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 26.08.2006 07:18:38 »

(http://www.fotosearch.com/IMG178/189046/)
(http://www.fotosearch.com/comp/IMG/IMG170/181013.jpg)

*Eilen oli kyllä uskomattomat yöbileet maauimalassa, pakko sanoa, Michael Jacksonin Thrillerin tahdissa uitiin kynttilänvalossa ja iltavalaistus. Lapsi kyseli tähtitaivaasta, joka oli samettinen ja porukkaa niin p*sti*

*Lisää tuollaista!* *Nousee altaasta ottamaan vielä aurinkoa*

(http://www.fotosearch.com/comp/IMG/IMG178/189008.jpg)

"Kaikella on aikansa, kaikki tapahtuu oikeaan aikaan."

*Kertokaas minulle koska ei olisi tapahtunut oikeaan aikaan esim voiko rakastua tai saada liian hyvän työn "väärään aikaan"*
« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 08:19:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #47 : 28.08.2006 16:43:02 »

Kyllä jotkut miehet haluavat leikkiä sankaria ja pelastaa naisen pulasta ehkä vain pönkittääkseen omaa miehistä egoaan. Mikäli nainen ei suostu tähän, mies alkaa säälimään itseään. No joo, ehkä tällaisesta pelistä vielä päästään joskus poiskin..

Tällaisille miehille ei muuten mikään ihailu riitä ja he ovat äärettömän narsistisia. Itseihailu vain voi hetkessä vaihtua itseinhoon ja itsesääliin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 28.08.2006 17:56:58 »

Ei kun ritarillisesti.. uskon että vanhan ajan romantiikkaa on jossain vielä piilossa..  Cheesy

- I am calm and relaxed in every situation.

- My thoughts are under my control.

- I radiate love and happiness.

- I am surrounded by love.

- I have the perfect job for me.

- I am living in the house of my dreams.

- I have good and loving relations with my wife/husband.

- I have a wonderful satisfying job.

- I have the means to travel abroad whenever I want to.

- I am successful in whatever I do.

- Everything is getting better every day.

(http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MCG/MF73~The-Accolade-1901-Posters.jpg)

(http://imagecache2.allposters.com/images/pic/ROS/EG181~Courtship-Posters.jpg)

(http://imagecache2.allposters.com/images/pic/RIC/1000-50~Tristan-and-Isolde-Posters.jpg)

« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 18:20:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #49 : 14.11.2006 18:19:04 »

2funny

likat on ihan samaa mieltä ja kauhia vääntö...  Grin
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #50 : 15.11.2006 21:40:45 »

Heh, niin sanoinkin.  Cheesy

Tuttu juttu tuo, että toinen projisoi omia tarpeitaan. Minä myös olin herkkä toteuttamaan niitä ja kun kyllästyin, sitten kyllästyin. GS, oletko ehkä arkkityyppinen Kore-Persefone sinäkin?

Minä en etsi täydennystä, mutta mielelläni toteutan parisuhteessa naisen roolin.  Wink Tarvittaessa mielestäni roolien täytyy kuitenkin olla mukautuvaisia, eli silloin kun toinen tarvitsee huolenpitoa, sitä saa ja sitten kun minä, saan sitä kumppanilta. Muuttuvaisuus ja mukautuvaisuus. Liike - elämä.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #51 : 16.11.2006 12:46:23 »

oi!  se on arkkityyppi joka on siis haavoittunut parantaja... Yksi hyvä kirja on siis tuo Ajattomat Arkkityypit. Alla olevassa linkissä jonkun kirjoittama juttu aiheesta, muuta en nyt googlettamalla löytänyt.

http://wwwedu.oulu.fi/sampo/01-02/appro/aippa/arkkityypit.html
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #52 : 16.11.2006 22:38:21 »

en minä sitä, vaan lähinnä parantajalta...
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #53 : 17.11.2006 11:48:53 »

oho  Shocked aikamoisia juttuja, kuulostaa juurikin karmasuhteilta. Paitsi että kyllähän sinäkin miessuhteiden kautta käyt läpi äiti- ja isäsuhdettasi sekä suhdettasi kaikkiin kasvattajiisi.

oppia ikä kaikki. kuten sanoit.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 05.01.2007 14:26:11 »

Taidanpa pyrkiä katoamaan sinne kokonaan.. on ihme miten sää ja lomailu vaikuttavat ihmisiin ja katukuvaan. Kaikkialla fiesta=hyväntuulisuus, esityksiä, väriä, sitten siesta. Ilotulitukset, vuoret, meri, aurinko.. en tosiaan oikein sopeudu tänne. Mutta bisnekset pyörimään..!  smiley6600 grr $
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 09.01.2007 18:29:53 »

Joskus kaiken on aika alkaa, joskus päättyä.

Eikun miten se meni? "Aikansa kutakin." En vaan tiedä mikä tänään muka päättyi? Kun projektit menee kovaa vauhtia eteenpäin.

Where normally there are new beginnings all around you, today will probably bring you many closures. This is the nature of a 9-Day, and while no one ever likes to see things come to an end, with every end there almost always comes a new beginning. In the mean time, One, invest some of your energies in those relations in which both sides benefit. Please be careful, because with your ambitious tendencies, you may be prone to setting the standards too high for yourself or your team members to be able to realistically meet.

-The End of the Party?-
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 20.07.2007 09:57:55 »

Ja taas menossa ulkomaille.. ja ulkomailta tänne porukkaa jee..

5400 viestin bileet, onko minulla yliaktiivi kurkkuchakra vai vain rajaton ilmaisu. Heh.  angel

(http://www.healer.ch/Small.jpg)

Throat Chakra

Also known as: Cornucopia Center, Visuddha

Body Mind Associations:

Color: Sky blue

Parts of the body: This chakra controls the throat and the neck, and the arms and the hands. It is associated with the brachial or cervical plexus.

Sense: Sense of Hearing

Endocrine Gland: Thyroid Gland

Consciousness: The aspects of expressing and receiving. Expressing can be in the form of communicating what one wants and what one feels, or it can be an artistic expression, as an artist painting, a dancer dancing, a musician playing music, using a form for expressing and bringing to the outside what was within. Expressing is related to receiving, as in "Ask, and ye shall receive." 

This chakra is associated with listening to one's intuition, which guides one in an optimal flow, in which one sees one's goals manifest, and it seems that the Universe provides all their needs with no effort on their part at all. It's a state of Grace. Abundance, therefore, is associated with this chakra, as is the aspect of unconditional receiving necessary to accept the abundance of the Universe.

This is the first level of consciousness in which one perceives directly another level of Intelligence, and experiences one's interaction with this other Intelligence.

Metaphysically, this chakra is related to creativity, creating, manifesting in the physical world the fulfillment of one's goals.

Element: Ether, as the crossover between the physical world and the world of Spirit. On the physical level, it corresponds to deep space as the most subtle physical element. From the point of view of the Spiritual, it represents the matrix on which physical reality manifests.

Metaphorically, it represents a person's relationship with their space, the movie that is playing around them.

Chakra Main Page

Other Chakras:

Crown  /  Brow /  Heart /  Solar Plexus  /  Orange  / Root Chakra

Home Page   Foundation.   Body Mirror System   A Vision Workshop   Calendar of Classes   Tuition Costs     Instructors   Chakra Info    Articles    Books, Posters, etc.    Chat - Message Board   Links, Awards   Success Stories   Contact Us 

© 1990 Martin Brofman
« Viimeksi muokattu: 20.07.2007 10:01:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 29.07.2008 17:47:34 »

He hei. Napsin täältä paloja jos löytyy, ystävälle Italiaan jolla meinaa mennä ihmisten ja menon kanssa hermot.. ehkä oman elämän väljyydessä on jotain hyvää. Näiden affirmaatioiden jälkeen minulle muuten tuli Se suhde..
tallennettu

He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #58 : 03.08.2008 14:54:05 »

"HEITÄ POIS KAIKKI KIELTEISET AJATUKSET.
KARKOITA PESSIMISMI.
HÄVITÄ EPÄILYKSET.
TORJU KAIKKI PELKO.
KESKITY KURINALAISESTI ALKUPERÄISEEN, LUOVAAN AJATUKSEESI.
RUPEA PUHUMAAN NIISTÄ TOTUUKSINA.
LAUSU NE ÄÄNEEN.
MINÄ OLEN.
AJATTELE, MITÄ AJATTELET.
AJATTELE UUDESTAAN.
K I R J A I M E L L I S E S T I
AJATTELE UUDELLEEN."

kkhyyl
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 06.08.2008 10:48:54 »

Joseph Murphy muistuttaa, että aika on nyt.. tulevaakin suunnitellaan nyt.. ei ole syytä pitkittää asioita (no joskus menee tovi). Pyydä ja vaadi asiat nyt.. joku poika sai koiran viikossa ja nainen miehen .. heh.. kirjoita kiitoskirje asioista joiden haluat toteutuvan. Joku nainen sai töitä rahoitusalalla, joku sai tekstinsä elokuvaksi.. mitä vain.. sisäinen ääni ensin..

Cool
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: