Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 2000 viestin bileet+affirmaatiococktail  (Luettu 39923 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 07.08.2006 20:36:47 »

No niin ja se tapahtuu tänään.. kaikki tällä kertaa kutsutut! Tässä on se hyvä puoli että porukkaa voi tulla kaikkialta, kemut voi jatkua kuukausikaupalla, lattialle ei valu liköörejä, laseja ei mene rikki, naapureita ei häiritä, kaikki voivat kuunnella haluamaansa musaa, mattoja ei tarvitse tampata ja ennen kaikkea.. jos ei tykkää juhlayleisöstä, ei synny kunnon riitoja, vai mitä!?

Ajattelin kutsujen kunniaksi vähän muuttaa tyyliä.. mennä polariteettini suuntaan.. lopettaa henkeilyn ja nettiauttamistakin vähentää.. pukeutua seksikkäämmin, mennä sosiaaliseen parveiluun, olla avuton, niin että miehet ei ainakaan enää luule minun osaavan kaikkea, vaan tulevat avuksi. Ottaa oppia eräästä ravusta joka meinasi kaksosena syntyä.. laittaa tukkaa.. kiinnittää huomiota kuteisiin.. matkailu pysyy kuvassa.. hoikennan vyötäröä entisestään.. kotoa voisi vähentää tauluja seiniltä, avaruutta.. en ole liian kriittinen ihmisiä kohtaan, pidän hauskaa, juovun ja taas minua tullaan tukemaan.. väsynyt olemaan yhtään liian yksin ja henkisenä, vaikka nautin paljon juuri yksin olosta.. sitäpaitsi, 7-vaiheeni tulee loppumaan joidenkin vuosien kuluttua ja mennään 3-vaiheeseen. Sitäpaitsi tätä kautta jotkut miehet (naiset) saavat puolestaan tilaisuuden auttaa.. smitten



Ja sitten kirjaan tänne lauselmia, joiden paikkaansapitävyydestä voidaan keskustella.

Esimerkiksi tässä yksi.

"Älä kysele universumin toimintaa. Asia jota saatat pitää takapakkina, voi olla toisessa merkityksessä siunaus. Jos joudut muuttamaan suunnitelmiasi, se voi olla vain hyväksi."


Pitääkö paikkansa? (käyn näitä suosikkilauselmia läpi täällä yksitellen, voidaan koostaa affirmaatioiden kansio!) coolsmiley coolsmiley angel


Tää oli nyt sitten uudenvuodenlupaus.. onkos muilla mielessä lupauksia elämänmuutoksista ja onnellisuutta tuovista taktiikoista..??
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 00:32:47 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 07.08.2006 20:41:38 »

Hik  crazy2 khitoss...likööristä

Mä lupaan olla lupaamatta mitään, niin kaikkein vähiten pettyy itseensä kun ei turhia lupaile Cheesy
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 07.08.2006 21:47:14 »

Eikä mitään likööööörejä vaan kunnon viinahat pöytähän! Eiks je?

Tosta edellisestä litaniasta uupuu vain:

"Kannattaa menettää neitsyytensä nuorena, kuin yrittää menettää se vanhana!"
Tosin se on aika hankalaa jos on horoskoopiltaa neitsyt  Grin 2funny
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #3 : 07.08.2006 23:13:17 »


Sopiiko myös sotiin, riitoihin ja menetyksiin/menestyksiin?

"Kun muutat asennettasi, todellisuutesi muuttuu."[/color]


Aika monien asenne pitäisi muuttua jotta tuo toimisi sodissa...
  idiot2
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #4 : 08.08.2006 20:20:00 »

"HEITÄ POIS KAIKKI KIELTEISET AJATUKSET.
KARKOITA PESSIMISMI.
HÄVITÄ EPÄILYKSET.
TORJU KAIKKI PELKO.
KESKITY KURINALAISESTI ALKUPERÄISEEN, LUOVAAN AJATUKSEESI.
RUPEA PUHUMAAN NIISTÄ TOTUUKSINA.
LAUSU NE ÄÄNEEN.
MINÄ OLEN.
AJATTELE, MITÄ AJATTELET.
AJATTELE UUDESTAAN.
K I R J A I M E L L I S E S T I
AJATTELE UUDELLEEN."
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #5 : 09.08.2006 23:02:36 »

"Saat sen mistä luovut"
"Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen aukeaa."
Nämä kohdallani pitäneet aika hyvin kutinsa..

"Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?"
 Huh 

tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #6 : 10.08.2006 11:03:25 »

"Se mitä pelkäät eniten, tapahtuu, koska energia vetää tapahtumia puoleensa. Älä pelkää, niin asiat menevät toiveitten mukaan."

"Kannattaa kokea se mitä pelkäät eniten, niin pelon aihe lakkaa olemasta
olemassa ja huomaat ettei ole mitään pelättävää."


Jos mieheni pelkää että jätän hänet niin tulisiko minun jättää hänet?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #7 : 10.08.2006 11:35:12 »

Mä en pelkää yksinoloa, sillä olen jo kokenut sen ja tiedän että selviän. Elämä kantaa AINA. Sitäpaitsi lapset on jo isoja, toisaalta lapsetkin pelkäävät hylkäämistä, ainakin toinen poikani. Mamman pitää vaan antaa heidänkin oppia omat läksynsä.  Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #8 : 10.08.2006 11:44:25 »

Molemmat on yhtä kivoja. Tosin nykyään taas kaipaan enemmän sitä yksinoloa, joka mulle on aina ollut tärkeää. Siitä olen maininnut miehellenikin jo alusta lähtien toistuvasti. Luulen etten tee tässä vaiheessa mitään ratkaisuja, vaan odottelen ja annan ajan kulua. Voihan niitä pelkoja käsitellä ihan rauhassakin ja pikkuhiljaa, en halua mitään väkivaltaista katkaisua ellei ole ihan pakko.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #9 : 10.08.2006 13:56:49 »

"Saat sitä mitä tilaat."

Ehei, välttämättä!!!
Eilenkin baarissa tilasin villevallattoman ja sain lasillisen maitoa.
Baarimikko oli unohtanut viinat kokonaan.  2funny
Mutta ehkei tämä ole taaskaan jutun juoni, mutta tuo ei pidä välttämättä aina paikkaansa!

Toisaalta nämä tälläset lausahdukset, tai mitkä näitten nimet onkaa on mielestäni ihan turhia, kun aina saan ne käännettyä ylösalaisin!
Hmm.. Tai sitten asenteessa on jotain vikaa  Grin

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #10 : 10.08.2006 17:14:28 »

Toistan.

"Muuttamalla asenteesi todellisuutesi muuttuu."


Enpä usko että tuokaan pitää paikkaansa, vaikka olisin kuinka muuttanut aseteeni vaikkapa työn saantiin (se kunon ajankohtainen asia elämässäni), ja kokoajan tsemppaisin itseäni, ei tuo auta saamaan lisää työkokemusta jotta saisin helpommin töitä ja se on todelllisuutta.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #11 : 10.08.2006 17:23:55 »

Sitten pitää lisätä visualisointi ja magia - aina auttavat minua ja magia ts. energioihin vaikuttaminen on keino, joilla korkeammissa ulottuvuuksissa luodaan mm elämää.

Kokeilepa sellaista kirjaa kuin "Raha ja elämäntehtävä", siinä kun on kohta työnantajan magnetisoimisesta (tai yleensä kontaktin). Kokeilin sitä ja huomasin jälkeenpäin että moni työnantajalle määrittelemistäni ominaisuuksista oli toteutunut ja 2v työsuhde=paljon liksaa+mielenkiintoa seurasi, olisi kenties jatkunut ellei toinen kutsumus olisi tullut esiin.

PS Onko sinulla vaikeat astrotransiitit. Minulla helpot.

Kenen kirjoittama?  idiot2
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #12 : 11.08.2006 00:15:10 »



Enpä usko että tuokaan pitää paikkaansa, vaikka olisin kuinka muuttanut aseteeni vaikkapa työn saantiin (se kunon ajankohtainen asia elämässäni), ja kokoajan tsemppaisin itseäni, ei tuo auta saamaan lisää työkokemusta jotta saisin helpommin töitä ja se on todelllisuutta.

Tätäkin ajoin teksteissäni takaa... Kiitos Jinx  smitten

annaelen

Hmm.. Kerrankin joku on samaa mieltä kanssani, jossain asiassa!
Kiitos annaelen!  smitten
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #13 : 11.08.2006 11:35:47 »

Tunne Olentosi

 Smiley :Smiley Cheesy Huh knuppel2 Angry Lips Sealed  Tongue smiley6600 smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #14 : 11.08.2006 11:50:14 »

Tunne Olentosi

 Smiley :Smiley Cheesy Huh knuppel2 Angry Lips Sealed  Tongue smiley6600 smitten

 smitten :Smiley


Oivalla kaiken tarkoituksenmukaisuus.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: