Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Metalli Rotan vuodesta 2020?  (Luettu 17135 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« : 21.01.2020 02:20:14 »

Onko täällä kukaan perehtynyt tämän vuoden teemoihin?

Ymmärtääkseni Metalli Rotta aloittaa aivan uuden 60-vuoden kierroksen, mikä mielestäni sopii hyvin tähän Kulta-ajan alkamiseenkin.

Mtenköhän tämä kaikki vaikuttaa henkilöille joilla on tätä merkkiä itsellään?
Ilmeisesti mahtavasti ylipäätään, mutta huomasin, että itselläni on tuntimerkkinä juuri tämä Metalli Rotta, tuntimerkkihän on se osa-alue, mikä ei juurikaan muille näy, niin miten se mahtaa vaikuttaa meikäläisille?
Pelkästään voitokkaana olona, mitä muut eivät edes huomaa vai??  Grin

Tietysti olen kiinnostunut ylipäätään kuulemaan tämän vuoden teemoista yleisestikin, mikäli joku osaa, haluaa ja jaksaa niitä täällä jakaa?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 25.01.2020 16:31:07 »

Maasian vuosi näkyy olevan edelleen kiinalaisen horoskoopin sivuilla, eli ei ole edes päivitetty, vaikka vuosi alkoi jo metallirotalle.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #2 : 25.01.2020 19:14:47 »

Täältä saa ladattua e-bookin: https://www.astro.fi/posti/kun-kiinalainen-vuosi-vaihtuu

Mulla ainakin menee tänä vuonna tuon mukaan lujaa (olen metalli-kukko) Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 26.01.2020 09:50:16 »

Romantiikkaa kuulemma lupaavat tälle vuodelle nii, että pitää tarkkana olla. Anteeksi, mutta en usko pätkän vertaa tämmöiseen. Enkä muihinkaan horoskooppeihin, joissa luvataan menestystä ja rakkautta.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #4 : 26.01.2020 16:22:37 »

Romantiikkaa kuulemma lupaavat tälle vuodelle nii, että pitää tarkkana olla. Anteeksi, mutta en usko pätkän vertaa tämmöiseen. Enkä muihinkaan horoskooppeihin, joissa luvataan menestystä ja rakkautta.

Olen minäkin skeptinen näihin, mutta mitä olen Sepon erilaisia tulkintoja lukenut ja tilannut, niin tykkään Sepon jaksamista kannustaa ja oppia, kuten myös ne realistiset esim päivä horoskoopit.

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #5 : 26.01.2020 18:09:05 »

Onkohan koskaan käynyt niin, ettei horoskooppi ole edes yleisellä tasolla pitänyt paikkaansa? Me toki ollaan yksilöitä, mutta tuntuu, että viimeaikoina kaikki horoskoopit ja yleiset ennustukset noin muutenkin on pelkkää jargonia jossa ei oo mieltä lainkaan? kelle ja mihin ne on tarkoitettu, en käsitä enää.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #6 : 27.01.2020 08:07:52 »

Loppuvuosi- alkuvuosi on todellakin kovien energiavirtojen aikaa ja moni on maassa hyvän aikaa. Vaiennettu, jotta ovat sitten nousussa, kun pitää lähteä liikkumaan ja olla korvat auki. Malttia, aika on harhaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #7 : 20.02.2020 18:36:36 »

Oletteko lukeneet Virpi Karjalaisen uuden blogitekstin Itse-elementin vaikutuksesta tänä vuonna? Kannattaa lukea se ja myös muut Virpin kiinalaista astrologiaa ja tätä vuotta käsittelevät blogitekstit. Siellä oli paljon sellaisia hyviä huomioita ja kysymyksiä, joita jäin pohtimaan. Tunteilta ei säästytä tänä vuonna. Vesi pitää siitä huolen, mutta vuoden metalli-elementti tukee.

Yleisesti kannattaa vilkaista vuositulkintaa myös kuukausi-, päivä- ja tuntieläimelle.

Olen syntynyt Vesi-Rotan päivänä ja tämä vuosi vaikuttaa todella hyvältä Cheesy Varsinkin tammikuun alkupuoli ja Sian vuoden viimeiset energiat oli ku tervassa tarpomista. Metalli-Rotta laittoi vauhtia ja asiat vihdoin etenee!
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #8 : 24.02.2020 22:57:53 »

Minä muistaakseni olen Metalli Rotta  Cool
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: