Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 419329 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #420 : 11.06.2013 18:54:40 »

Oli niin pitkä ketju, etten jaksanut selata kokonaan läpi. Mutta kysymys kuuluu: proge-Kuuni liikkuu tällä hetkellä huoneessa 11 Leijonassa ja tulee syksyllä ensin proge-Pluton ja sitten heti sen perään nataali-Pluton päälle. Kun Plutosta on kysymys, niin aina hieman pelästyn, että mitä nyt tapahtuu. Vai tapahtuuko mitään? Lilli taisi kirjoittaa, että hänellä ei tapahtunut oikeastaan mitään...
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #421 : 17.06.2013 11:15:48 »

Vastasin Elenalle toiseen ketjuun mutta palaan vielä tähän,liittyen p.  kuu yhtymä  pluto.

Minulla se tapahtui syntymäkartan 10. huoneessa ja eräs tärkeä työaiheinen juttu oli silloin tapeetilla. Olen ollut 8 v. samassa työpaikassa ja jo vuosia miettinyt vaihtoa. Sittemmin tajusin että haluan vaihtaa myös alaa idiot2 TYöpaikkani on turvallinen, palkka ok ja paljon kivaa porukkaa, mielenkiintoisia ja vaihtelevia tehtäviä tarjolla (= stressiä). Lähdin opiskelemaan alaa jossa on pienemmät palkat. Viisastuin ja kasvoin opiskelujen aikana paljon ja kaikki kollegani eivät tästä tykänneet. Vatvoin kuitenkin työpaikan vaihtoa pitkään ja toivoin että nyk työpaikkani voisi järjestää minulle uuden koulutuksen muk. työtä. Se vaan ei onnistunut vaikka periaatteessa olisi isossa talossa ollut mahd. Elikkä tämän transiitin aikana sain vahvoja viestejä siitä, että päätökseni lähteä on oikea.  Uusi työpaikka on nyt löytynyt ja palkka on tonnin verran kuussa pienempi eikä muutkaan työehdot mitenkään paremmat ole (työaika, etätyö, laitteet tms).  Vahvat viestit tuli jostain -taas "enkeleiden" tuomina, siitä että nykyisellä työpaikallani minulle on valehdeltu ja parempaa ei olisi tiedossa jos jatkaisin, päin vastoin!
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #422 : 26.12.2013 12:55:47 »

Proge  kuu kauriissa vielä yli vuoden. On kyllä maineensa veroinen "kuiva kausi" kaikilla elämisen tasoilla..kertoisiko joku vielä niistä kivoista  kuu vesimies kokemuksistaan..? laugh Vielä pitäisi kevääseen -15 odotella sen saapumista.
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #423 : 27.12.2013 22:27:28 »

Proge  kuu kauriissa vielä yli vuoden. On kyllä maineensa veroinen "kuiva kausi" kaikilla elämisen tasoilla..

Sama täällä, mutta ihan kurjaa ei ole ollut... on suhde - johon yritän ihan panostaa, mikä on täysin uutta mulle - ja sain kerrankin kunnon veronpalautukset. Ja pääsin (toivottavasti lopullisesti) eroon yhdestä sitkeästä exästä. :Smiley

Mutta juu muuten aikamoista matalalentoa, parempiakin aikoja on nähty. Kannattaa muuten tarkistaa myös tertiääriprogressiot, jos siellä on asemat ja aspektit hyvin tai huonosti (lähinnä Auringon) niin se kertoo elämästä ihan yhtä paljon kuin perus-progekartta (secondary progressions). Esim. itselläni on siellä  aurinko aspect_con saturnus Skorpionissa, että semmoista tiettyä synkkää, kyynistä meininkiä tässä on ollutkin. Tuo uusi heila taitaa olla se valopilkku. Huh 
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #424 : 28.12.2013 00:07:39 »

Maaliskuussa proge kuu   jousimies tulee tarkkaan  aspect_opp natal  kuu  kaksoset . Natal  kuu aivan 2. huoneen kärjellä ja proge   kuu siirtyy siis 8. huoneeseen. Voisin kuvitella, että raha-asiat ex-miehen kanssa saataisiin vihdoin sovittua tai ehkä ne tulevat nyt tapetille.

No niinhän siinä kävi, että syyskuussa, kun prog.  kuu siirtyi  kauris ja edelleen 8. huoneessa, niin nuo eroon liittyvät raha-asiat selvisivät ja minulle edulliseen suuntaan.  Smiley
Nyt prog.  kuu   kauris siirtymässä 9. huoneeseen, ja suunnittelenkin ansaittua ulkomaan matkaa...  smitten

Eli ei niin huonoo, ettei jotain hyvääkin tuo prog. kuu kauriissa...
« Viimeksi muokattu: 28.12.2013 00:10:44 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #425 : 28.12.2013 22:35:32 »

Jeah.. progeKuu liikkuu edelleen Kauriissa, tällä hetkellä vielä 25 asteessa Kaurista progen 11. Huoneessa, mut muutaman kuukauden kuluttua siirrytään Vesimieheen..
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #426 : 29.12.2013 13:41:30 »

Minullakin on proge-Kuu liikkunut Kauriissa, enimmäkseen 6. ja 7. huoneessa syntymäkarttaan verrattuna.

Työsaralla ei mitään erityisen mainittavampaa, mutta olen ravannut laskujeni mukaan 8 kertaa hammaslääkärissä tämän progen aikana. Liittyyhän se Kauris niihinkin.. Auringon tullessa DC:lle viime kesänä meillä kävi aivan laumoittain ihmisiä kylässä. Ei moista kansainvaellusta ole ollutkaan naismuistiin.  laugh Liittyneekö 7. huoneen ja Kauriin yhdistettyihin teemoihin, että tosi kaukaisesta menneisyydestä (ei kuitenkaan entisestä elämästä) tutut ihmiset ovat palanneet elämääni piiiiiiitkän hiljaisuuden jälkeen.

Proge-Kuu siirtyy Vesimieheen ja rx-8. huoneeseen vuodenvaihteessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #427 : 29.12.2013 17:50:35 »

Minulla myös prog. kuu  kauris prog. huone 1, nousu Jousimies. Nyt kiinnitin huomiota siihen, että MC, IC akseli on kriittisessä pisteessä 29 astetta, Oinas-Vaaka. Osaako kukaan sanoa siitä jotain?? Oletan sen olevan aika tärkeää. Olisi tosi kiva kuulla ajatuksia tästä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #428 : 20.02.2014 12:32:25 »

Ohos. Kannattaa näköjään välillä lueskella tällaistakin ketjua. Vilkaisin juuri tulostamaani progressio-karttaa ja kas:
siellä prog  kuu parin asteen päässä natal  aurinko sta. Ilmankos päivä- ja alitajunta ovat yks yhteen olleet jo jonkin aikaa. Parastahan tässä toki on, että kestää vielä pitkään ennekuin näitten yhtymä häipyy horisonttiin. Paljon ajatuksia ja toimintaa syntynyt ja muuntunut viime kuukausina.

Syntipukki siis löytynyt! Jippii.

Ja toinen aarre onkin se, minkä jo jonkin aikaa tullut huomioitua, kun miettinyt joitakin kauemman aikaa vaativia ajatuskulkuja:
prog MC natal- askendentti illa. Hmmm! Ja elämä maistuu.
Olokin miellyttävän selkeä.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2014 10:54:23 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #429 : 22.05.2014 11:17:20 »

Otinpa ja printtasin prog-kartan ja kas, siellä lepäilee prog- kuu tarkassa  aspect_con ssä natal- aurinko lle. Ja ajatus juoksee nopeammin kuin minä koskaan. Otinpa samalla Prog- uuden  kuu n ja kas se on muutamn asteen natal- mars ista vielä, eli tässä mennään sitten pari vuotta melkoisella tohinalla ja touhulla, onneksi olenkin Touhula.
Ilmankos on tullut tehtyä esityksiä useista asioista ja tämän vuoden ajalta ovat kaikki lähteneet kehittymään. Jälleen on löydetty auttava-syntipukki. Alitajuntaa elvyttävä  kuu-ukko!
Selittääpä tuo kaipuuni muuttaa maallekin, kun tykkää viipyillä sideerisen kartan   harka ssä. Maalla elän, kaupungissa vain teen ja touhuan.
Mikäs runo se olikaan, jossa lausutaan niin perin juhlallisesti:

'Tääll synnyin ma,
ja täällä tahdon kuolta.
Ei muuta rakkaampaa ma'ilmassa sielullein,
kuin multa synnyinkodon armotun
metsät, pellot ympär tuvan,
järvi siintäen peltokumpareelta.
Myös taaton ja maamon viisaus
ne laskettu on kodon multaan
täällä juurtuakseen, kasvaakseen
ja työtä toisillekin tuottaakseen.'

No ohhoh. Se onkin mun omani, vuosia sitten kesäyön hämärissä kirjoitettu, kun siivoilin synnyintaloani uudelle ostajalle.


Mitä kuvaakaan prenatal-uusi kuu? Löysin sen  aspect_con  aurinko 25 pvää aiempana kuin syntymäni, eli natal- aurinko.
Mielenkiintoista.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2014 12:17:44 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
jim
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #430 : 13.08.2014 13:23:05 »

No miten se proge Kuu on sitten vaikuttanut vesimiehessä. Kiinnostaa kun nyt 29 ast kauriissa 7 H ....ja samalla konj.  Kheironiin....ja mitähän tämä sitten on?? Onko kokemusta vesimies -ajasta...??
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #431 : 11.09.2014 10:59:19 »

Itselläni Proge Kuu sijaitsee tällä hetkellä kaksosissa (03 astetta) ja on oppositiossa Proge Aurinkooni, joka on nyt 01 astetta jousimiehessä. Joskus kesäkuun loppupuolella Kuu siirtyi kaksosten merkkiin. Tunne-elämä on kyllä lievästi sanottuna ollut sekavassa vaiheessa jo pitkään ja mielikin on poukkoillut laidasta laitaan. En sitten tiedä olenko vetänyt puoleeni viime aikoina ympäripyöreitä puhuvia jousimiehiä tavallista enemmän, eheh. laugh Aina kun puhutaan jousimiehistä niin minulla tulee mieleen joko Ozzy Osbourne tai Anna Faris. :Smiley Molemmat heistä vaikuttavat siltä kuin olisivat koko ajan pilvessä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #432 : 11.10.2014 10:39:36 »

Itselläni Proge Kuu sijaitsee tällä hetkellä kaksosissa (03 astetta) ja on oppositiossa Proge Aurinkooni, joka on nyt 01 astetta jousimiehessä. Joskus kesäkuun loppupuolella Kuu siirtyi kaksosten merkkiin. Tunne-elämä on kyllä lievästi sanottuna ollut sekavassa vaiheessa jo pitkään ja mielikin on poukkoillut laidasta laitaan. En sitten tiedä olenko vetänyt puoleeni viime aikoina ympäripyöreitä puhuvia jousimiehiä tavallista enemmän, eheh. laugh Aina kun puhutaan jousimiehistä niin minulla tulee mieleen joko Ozzy Osbourne tai Anna Faris. :Smiley Molemmat heistä vaikuttavat siltä kuin olisivat koko ajan pilvessä.
Haitanneeko tuo pään pilvessä olo, kun ovat maailman piireissä vertauskuvallisesti Mount Everest'illä. Eikös niin korkealla ole useammin pilviä kuin selkeää.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #433 : 30.11.2014 20:58:46 »

Mulla progekuu juuri siirtymäisillään  vesimies 3.huoneessa, aika mielenkiintoista kun olin ajatellut nimenomaan vähentää kaikenmaailman järjestö- ja maailmanparannuspiireissä pyörimistä!

Tosin ei näytä lupaavalta muutenkaan tuo siirtyminen, koska ensimmäisenä aspektina vastassa on  aspect_squ pluto

tallennettu
Sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #434 : 05.03.2015 18:37:04 »

Proge  kuu vajaan kuukauden päästä syntymäkartan Vertexillä Vaa'assa. Huonesysteemistä riippuen
5. tai 6. huone. Tuliskohan sieltä nyt joku työmahdollisuus vihdoinkin, kokeilujen kanssa lyöty päätä
seinään. Kenelläkään kokemuksia?

Jotain piristävää kaipais  uglystupid2
tallennettu

Nouseva Härkä
Aurinko Jousimies
Kuu Neitsyt
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: