Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 419313 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #435 : 06.03.2015 09:46:42 »

Mulla on nyt proge kuu siirtynyt  vaaka, jossa se syntymäkartankin  kuu on. Syntymäkartan 2.huoneessa tämä proge kuu nyt siis pyörii. Olo ainakin on ollut ihan "luonnollinen" ja tasapainoinen, ihan normaali  Cheesy Syntymäkartan  kuu on 3.huoneessa, liekö sitten sinne siirtyessään proge kuu tuntuisi vielä luontevammalta?
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #436 : 06.03.2015 13:34:00 »

Se on varmaankin niin, että kun progekuu on siinä merkissä ku syntymäkartalla, niin siitä se luonnollinen olo johtuu.

Oletteko huomanneet piankin eri tunnelmat progekuun siirryttyä uuteen merkkiin?  Minä en ole noita niin hirveästi seurannut, mutta tajusin tässä vähän aikaa sitten progekuun siirtyneen Neitsyen merkkiin.  Terveysasiat on olleet tapetilla.  Olemme siirtyneet paljolti luomuruokaan.  Joudun mittaamaan eri arvoja itsestäni päivittäin, pitää olla tarkkana ruuan suhteen monessa mielessä.  Olen joutunut nipottamaan monellakin elämänalueella ja eri yhteyksissä.  Moni asia on pitänyt selventää ja varmistaa.  Sopinee Neitsyen merkkiin?

Seuraavana mullakin siis Vaaka, sama merkki kuin syntymäkartalla.  Helpottanee hieman, vaikka ei tämä Neitsyen elämä ole hullumpaa.

 Grin

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #437 : 07.03.2015 22:14:21 »

Oletteko huomanneet piankin eri tunnelmat progekuun siirryttyä uuteen merkkiin?  Minä en ole noita niin hirveästi seurannut, mutta tajusin tässä vähän aikaa sitten progekuun siirtyneen Neitsyen merkkiin.  Terveysasiat on olleet tapetilla.  Olemme siirtyneet paljolti luomuruokaan.  Joudun mittaamaan eri arvoja itsestäni päivittäin, pitää olla tarkkana ruuan suhteen monessa mielessä.  Olen joutunut nipottamaan monellakin elämänalueella ja eri yhteyksissä.  Moni asia on pitänyt selventää ja varmistaa.  Sopinee Neitsyen merkkiin?

Itselläni siirtyi  vesimies:een sopivasti itsenäisyyspäivänä. Vain muutamia päiviä myöhemmin liityin takaisin yhdistykseen jossa olin ollut nuorempana. Vastaavasti toisesta yhdistyksestä lähdin menemään, ja muutenkin yritän nimenomaan päästä eroon kaikenmaailman jäsenyyksistä. Angry Olen parhaillani kouluttautumassa uudelle alalle, enkä oikein siedä enää mitään työelämän ulkopuolisia vaatimuksia jonka vuoksi olen melkein onnistunut erakoitumaan. Tongue
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #438 : 10.03.2015 15:47:13 »

Minulla on proge- Kuu nyt 12 asteessa Vesimiestä 12. Huoneessa, ja tämä on kyllä aika jänskä yhdistelmä... Toisaalta olen uudelleen jonkin verran kiinnostunut yhdistys- ja  järjestötoiminnasta, sekä toisten kanssa toiminnasta, mutta toisaalta haluan tehdä asioita aivan omalla tavallani ja omassa tahdissani... kavahdan ihmisiä jotka säntäilevät asiasta ja aiheesta toiseen, tai hoputtavat vain saadakseen omat tarpeensa tyydytetyiksi..
tallennettu

minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #439 : 08.06.2015 16:53:51 »

Minullakin proge  kuu parhaillaan  neitsyt ja kyllähän se leijona aika oli melkoisen sosiaalista mutta  neitsyt enemmän sitten taas sisäänpäin menoa  Undecided Tuntuvintahan se on kun se muuttaa merkkiä ja siinä alussa, sitten tasaantuu vaikkakin riippuu paljon transiiteistakin kun minulla alasolmu myös parhaillaan chironilla niin vaikiaa aikaa ollut kun samaan aikaan  uranus 10 huoneessa ja  pluto kuulle tulossa 6 huoneessa (neitsyt) muutaman vuoden päästä puhumattakaan  saturnus joka vielä kesän omassa merkissäni.
Joten aika paljon on muutenkin ilmassa mutta ..

Täälläkin ruoka ja liikunta on prio 1senä kun melkein 30kg on lähtenyt siitä kun proge  kuu tuli nousulle.. huomatkaa et Jupiter oli samaan aikaan ravussa 12 huoneessa ja parhaillaan siis 1 huoneessa niin luulisi lihovan mutta tosiaan laihdutaan tasaisesti ja terveys senkun paranee ettei huono  coolsmiley

Koko ajan jotain tehdään mutta opetellaan myös erittäin vahvasti lepäämistä ja itsen kuuntelua  knuppel2

Mä odotan Vaakaa jo vaikka siihen kuluu vielä ainakin vuosi.. itsellä  mars vaaka niin toivoisin olevan hyvää aikaa tuo  vaaka Smiley

Will see uglystupid2

tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #440 : 11.06.2015 06:40:47 »


Aika uutena täällä lueskelen, mutta harrastanut ja opiskellut hieman jo vuosia.
Minulla myös progekuu nyt siirtynyt oinaaseen ja 9 huoneeseen. Opiskelemaan olen jälleen hakenut ja
tottakai aina mielii ulkomaille, vaikkakin pitkä aika, kun viimeksi. Lisäksi työskentelen lasten kasvatus- ja hoitotehtävissä, ainakin toistaiseksi. Opiskelut vievät tosin sille alalle, missä tehtävissä olen ensimmäisenä opintojen jälkeen toiminut, paitsi että lastenhoitoala on ollut ykköshakukohteeni aikanaan..mutta olen myös matkailupuolelle suuntautunut...saapa nähdä mitä vuoden tuo, vaihdanko vielä opintolinjaa, korkein osaamistasoni on kuitenkin tällä suuntauksella, minne nyt olen hakenut...
Lapsetkin nyt sen ikäisiä, et itsenäistä elämää....tosin perhekeskeisenä ihmisenä hieman hankalaa, mutta tuolta päiväkodista saan
sitä mitä puuttuu Cheesy
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #441 : 11.06.2015 19:21:55 »

Proge  kuu oinas luulisi kyllä menevän palaset paikoilleen kun oinas aloittaa uuden ja se todella ALOITTAA kaiken, et anna palaa vaan sillä tarmolla mikä nyt on tulollaan niin hyvä siitä tulee  knuppel2 Anna olla avoinna vaan mielessä kun oinaassa ei välttämättä aina mene niin kuin suunnittelee mutta se kyl tekee sen MITÄ se haluaa eli rautaa tuleen vaan just niin kuin Sua huvittaa..

Tuo on yksi parhaimmista progekuista et nauti täysillä tästä tulevasta toiminnallisesta ajasta!  smitten
tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #442 : 12.06.2015 10:26:14 »


Moi!

Näin kyllä aion tehdä Cheesy,,,eipä tahdo malttamattomana jaksaa edes odottaa tuota kuun vaihdetta, jollon suunta alkaa selvetä...
oon niin vuosia oottanut, et pääsen muuttamaan maisemia jne...nytkin aika lentävä kuukaus ollut, et eri paikkakunnilla tullut
asioiden tähden käyntiä....

yöunet vaan niin vähiin jäänyt, näiden ainasten mies huolien myötä et jaksamista ja jaksamista.... Cheesy

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #443 : 12.06.2015 17:32:21 »


 :Smiley anna niiden miesten murehtia, keskity sä itseesi niin sit voit huomata et ne hoitaa homman kotiin sun puolestas  2funny

Ja sit vaan toteat et täähän meni just niin kuin mää halusin  coolsmiley

 smitten
tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #444 : 12.06.2015 19:16:17 »


toivotaan näin...harvoin rakastun tälla tavoin, tosi kauan kauan sitten viimeksi, mutta koko ajan on mielessä, mutta hänestä ei kuulu mitään...mulla tosin selvänäkijän kykyjä ja unia näin hänestä het alkuunsa merkittäviä, jota ei ole myöskään aikoihin tapahtunut....
no mutta juhannusta suunnittelen nyt nais kaverin kanssa, kun ei muutakaan ole täs kohti tiedos...ehkä se ens kuu sitten selvittää tilanteen...
hänellä progekuu ravussa 9 huoneessa, et minään olen nousu rapu et hoivaa ja huolenpitoa sais monelta kantilta ja 9. huonehan se mullakin...
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #445 : 13.06.2015 05:43:17 »

no jos nyt puhutaan päivistä ja viikoista niin miehet ei ole niin needy tyyppejä mitä me naiset kun mehän ootellaan jo seuraavana päivänä miksi se ei jo soita  tickedoff Kärsimättömiä..  :Smiley

Sitten tietty eri jos ei ole puoleen vuoteen kuulunut, silloin ei tietty kannata enää odotella  Grin

Ihanaa Juhannusta  angel
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #446 : 07.08.2015 10:00:37 »


  Olen mielenkiinnolla tutkaillut proge kuun liikkeitä, taaksepäin.  Ensimmäiset työ paikat ja vaihtamiset,  omat häät, lasten syntymät jne.
  Näissä kaikissa pr.kuu, oli juuri vaihtanut merkkiä  (0ast.), ollut  kriittisessä  29ast.:ssa, --tai vaihtanut juuri huonetta.

  Yllätyin, miten nämä piti paikkansa,  samoin lasteni muutot, ja työpaikan vaihdot jne.    Smiley

 

 

 
tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #447 : 10.08.2015 14:51:12 »


Moikka taas!

En saanut haluamaani opiskelupaikkaa sillä tavoin mitä hain, mutta toisenlaisen sisäänpääsyn olisin saanut, mutta se jäi muista seikoista kiinni. Ehkä seuraavan kerran, kun mahd hakea kiinnostaviin opintoihin...
täälläpä vain odottelen syksyn keikkoja ja katson sitten, josko haen muualle sitten jatkuvan työn perässä...
tuota ekassa mainitsemaani miehestä ei sitten kuulunut...outo tapaus oli, mutta yks tosi erikoinen tapahtuma oli tässä
entisen kumppanin kanssa, paljastui asioita, jota en tiennyt...ja
sitten palasi kuvioon mies, jonka näin jo viime kesänä, katolla oltiin välillä, mut nyt vähän erilaisella
asteella ollaan tapailtu, silti kaikki Huh
kui paljo teillä toteutuu kuukausitransiittien mukaan asioita? ja kui paljo esim astro.comin pitkäaikainen ennuste on
pitänyt taas paikkansa? katotteko astro.fi:n vuoden ajalle näkyviä transiitteja ja teettekö niistä sitten vuoden ajalle miten näkemystä?
miten paikkakunnan vaihto näkynyt kartalla?

ihania lämpösiä elokuun päiviä smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #448 : 11.08.2015 08:16:15 »

Venus perääntyy parhaillaan; tuo keskeneräisiä ja karmallisia suhteita kohdattavaksi.. Venuksen perääntyessä ei ole paras hetki aloittaa suhdetta, ne yleensä päättyy lopulta mutta ei siihen toki pidä kiinnittyä vaan elää mutta pitää toki kuulostella eikä elää huumassa kun alussa jo aina näkee millainen suhde siitä tulee kunhan kuuntelee itseään ja niitä vinkkejä joita huomaa. Tuossa tietysti yleensä meillä naisilla se ongelma, että elämme niin tunteella, että emme kuuntele niitä asioita joita näemme..

Hetken karttaa kannattaa verrata karttaasi miten osuu sinun karttaasi kun tapahtuma tapahtui, se kertoo yleensä tapahtuman tarkoituksen.

En katso mitään yleisiä ennusteita jotka on koneella luotuja vaan katson itse karttoja ja transiitteja.

Muutos kotona voi näkyä kartalla Saturnus kuun paluulla muuttona, tai myös Pluto ympäristön muutos; kuvaisi lähinnä sitä et muuttuu asuinympäristö erilaiseksi mutta auringonpaluu ja transiitit kannattaa myös katsoa.
Mitään transiittia ei kuitenkaan tulisi ajatella, että tuo tarkoittaa sitä et muutan tms.. ei asiat tapahdu niin kuin sitä ajattelee, päinvastoin paremminkin.

Itse katson yleisesti välillä missä transiitit kulkee kartallani mutta en keskity siihen "mitä tapahtuu" juuri siksi koska se yleensä pysäyttää elämää kun jää odottamaan jotain tulevaksi ja kun elämä ei mene niin Wink  Mä katson silloin kun jotain tapahtuu, "miksi niin tapahtui / mikä sen tarkoitus oli."

minsa

tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #449 : 11.08.2015 09:11:10 »


Hei!

Piti siis lukea katkolla ei katolla Cheesy, mutta on hän keväänkin tässä ollut kuvioissa...mielestäni mies on
kuitenkin minulle tärkeä vaihtoehto, harvoin tulee vastaan!:)...nyt selkiintynyt vähän asiat, mutta saapa nähdä...
olen aika alottelija, joten mistä voisin katsoa tuota saturnuksen ja pluton / auringonpaluu asioita...muuta kuin
astro.comista, mut miten sieltä?  solar returnin saan esille...

olen hyvin skeptinen astron / transiittien suhteen, että en odota mitä ne tuo:)
vaan tark ihan, et onko niissä ollut osumia, juttelin nimittäin eilen erään tunnetun astron kanssa ja hän ei
juurikaan näistä oikein piitannut...

tuo yllättävä tapahtuma erään miehen kartalla, sattui näkymään pluton neliönä vai yhtymänä venukselle,
olipa tapahtuma! tarkistan tuon vielä kumpi nyt olikaan...



tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: