Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 419353 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #405 : 09.09.2012 20:17:29 »

Katsoin vuodelta 1997, jolloin tammikuussa tulin äidiksi ja toistamiseen raskaaksi elokuussa. Ja erosin lasteni isästä lokakuussa.
Syntymäkarttani  aurinko 4 astetta  kaksoset ja  askendentti 6 astetta  kaksoset.
Prog.  kuu tammikuussa juuri ohittanut synt.  saturnus ja prog.  kuu aspect_con prog.  saturnus 0 astetta  kaksoset ja prog. onnenpiste  aspect_con synt askendentti.
Heinäkuun lopulla prog.  kuu  aspect_con synt.  askendentti. Meillä oli hirveetä vääntöä miehen kanssa koko kesän ja lisäksi aloin sitten odottaa toista lasta.  crazy2
Eron aikaan lokakuussa 1997 prog.  kuu ja prog.  venus  aspect_con synt.  ceres.
Kaikki siis 1. huoneessa, paitsi tuo mun syntymäkartan  saturnus 12. huoneen lopulla.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #406 : 01.10.2012 22:51:29 »

Mun progekuu siirtyy kohtapuoliin Kauriiseen, siitä alkanee sangen tympäisevä etappi. Paitsi jos se meinaa että pääsen tienaamaan enemmän, sitten ei olisi valittamista. Tongue

No joo, miten sen nyt ottaa. Minulla kun tuo vaihe meni niin töitä ja vastuuta todella oli, mutta kyllä siinä töiden lomassa ehti välillä myös sosiaalista puolta harrastaa

Näköjään... intiimi touhuilu kolmen (3 !) Kauriin kanssa samaan aikaan varmaan sopii tähän kuvaan? Grin No joo, nyt mä olen tosissani päättänyt päättää bileputken ja keskittyä työntekoon, tällaisina aikoina itse kunkin sopii olla vaan kiitollinen jos duunia riittää. police
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #407 : 02.10.2012 06:07:04 »

Näköjään... intiimi touhuilu kolmen (3 !) Kauriin kanssa samaan aikaan varmaan sopii tähän kuvaan? Grin No joo, nyt mä olen tosissani päättänyt päättää bileputken ja keskittyä työntekoon, tällaisina aikoina itse kunkin sopii olla vaan kiitollinen jos duunia riittää. police

Ai nyt niitä on jo 3! Way to go!  Grin

Kyllähän se vaiheen merkki usein kuvaa niitä ihmistyyppejä joita tupsahtelee vastaan. Minä olen sosiaalisessa mediassa tutustunut uusiin ihmisiin ja kas vaan niin Kalojahan siellä on. Uudet työkeikat tuovat paljon uusia ihmisiä ja varmaan heidänkin joukossaan on Kaloja...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #408 : 02.10.2012 22:10:36 »

Ai nyt niitä on jo 3! Way to go!  Grin

Kyllähän se vaiheen merkki usein kuvaa niitä ihmistyyppejä joita tupsahtelee vastaan. Minä olen sosiaalisessa mediassa tutustunut uusiin ihmisiin ja kas vaan niin Kalojahan siellä on. Uudet työkeikat tuovat paljon uusia ihmisiä ja varmaan heidänkin joukossaan on Kaloja...


Juu en kerta kaikkiaan voinut vastustaa näitä kiusauksia. Jostain syystä mulla on aina ollut näin, että tarjolla on samanaikaisesti vähintään kaksi, tai jos on vain yksi, niin joku toinen vielä kiinnostavampi tulee hyvin nopsaan kuvioihin. Nuorempana luulin että mun pitää valita, mutta tulin siihen tulokseen että mitä turhia rajoittaa elämäänsä sillä tavalla, otetaan ilo irti. laugh

Mutta tosiaan kun mainitsit noista progekuun hengen mukaisista ihmistyypeistä, auta armias jos mulla on kuvioissa sitten parin vuoden päästä laumoittain veskareita... buck2
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #409 : 04.11.2012 21:23:56 »

 Luettuani tämän ketjun läpi en jaksa odottaa että prog. kuu siirtyis pois 11. huoneesta. vain jatkaakseen 12. huoneen  leijona ssa niiin pitkään etten jaksa edes laskea!  jotenki tuntuu että aika on vaan pysähtyny eikä mitään tapahdu. jos nyt oikein tavasin niin parin vuoden päästä ois sitten tapahtumia ihan riittämiin kun tämä kuu tavoittaa noita syntymäkartan planeettoja...  on siitä välissä AC, mutta nyt ei niinku jaksais tätä.. oon tottunu siihen että vauhtia ja tilanteita riittää..
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #410 : 04.11.2012 22:14:48 »

Oon miettinyt mitä tuo  kuu aspect_con venus neitsyt vois tarkoittaa kartalla? Auringon suhteenhan se on vesimiesvaihetta kuitenkin... Liitän tähän mun marraskuun progekartan, sitä joku kuitenkin kysäisee.
Sitten mun tämän vuoden AP-kartalla on myös  kuu aspect_con venus mut leijona mutta sekin näkyy olevan vesimiesvaihetta... Eli jotain yhteistä sanomaa tälle vuodelle? Onko tämä hyvä vai huono??? Jotenkin enempi ihmissuhteisiin liittäisin. AP-kartalla 3.huoneessa, tässä progekartalla 12.huoneessa.

Kartoilla on ilmeisesti paljon sanomaa, mutta tuntuu, ettei saa langaspäästä kiinni sitten alkuunkaan. Haahuilen päämäärättömästi ja analysoin  neitsyt järjen rippeetkin pilalle?!  buck2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #411 : 05.11.2012 00:17:40 »

trius
http://www.frantsila.com/product/ruiskaunokki-kukkaterapiatipat/
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #412 : 05.11.2012 01:21:18 »

Oon miettinyt mitä tuo  kuu aspect_con venus neitsyt vois tarkoittaa kartalla? Auringon suhteenhan se on vesimiesvaihetta kuitenkin... Liitän tähän mun marraskuun progekartan, sitä joku kuitenkin kysäisee.
Sitten mun tämän vuoden AP-kartalla on myös  kuu aspect_con venus mut leijona mutta sekin näkyy olevan vesimiesvaihetta... Eli jotain yhteistä sanomaa tälle vuodelle? Onko tämä hyvä vai huono??? Jotenkin enempi ihmissuhteisiin liittäisin. AP-kartalla 3.huoneessa, tässä progekartalla 12.huoneessa.

Progena  kuu aspect_con venus on ainakin periaatteessa hyväksi sosiaaliselle ja saattaa tarkoittaa myös taloudellisen tilanteen paranemista (itselläni oli tuo keväällä ja tutustuinkin aivan käsittämättömiin määriin uusia ihmisiä, joista päädyin eri mittaisiin ja päällekkäisiin suhteisiin peräti viiden kanssa.)
Tosin kun sinulla on tuo kuvio Neitsyessä, niin tapaat uusia ihmisiä todennäköisesti työn merkeissä tai muuten vain jossain hyvin arkisissa kuvioissa, toisaalta 12.huone kuvastaa myös kaikenlaisia "salaisia" piilopaikkoja ja retriittejä, tyyliin leirit tai kurssit joissain syrjäisissä kolkissa. 12.huoneeseen liittyy myös salailun tarve, eli suhde työkaveriin, varattuun tai johonkuhun muuten ns. sopimattomaan kohteeseen on ihan mahdollinen tuolla kuviolla. Lisäksi on vaihtoehto että alat harrastamaan omissa oloissasi intohimoisesti jotain taidemuotoa.

Koska AP-kartallasi toistuu tuo kuvio, näkisin että se korostaa progekartan indikoimia teemoja, eli kyllä ihmissuhteet, sosiaalinen elämä ja mahdollisesti taideharrastus - ellei kyse ole sitten peräti ihan taiteesta työnä - tapetilla. (Myös itselläni oli edellisellä paluukartalla  kuu aspect_con venus samanaikaisen progekuu-Venus-yhtymän kanssa, ihmissuhderintamalla piisasi vauhtia niin että työkin alkoi kärsiä.)

tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #413 : 05.11.2012 11:32:56 »

nikki, tuo ruiskaunokki kukkaterapiatipat taitais sopia kuin nenä päähän! Miten sä osaatkin yhdistää langanpätkiä toisiinsa noin oivallisesti? Ruiskaunokki oli pienenä mun lempikukka  Smiley

Kato Vega, kiitos! Ihmisiä tässä kaipaakin ympärille ja taitaa tuo suhdejuttu olla sellainen, että jos jotain niin sitten vähän salassa? Ainakin "puskista" on tullut uusia ja vanhoja tuttuja, enkä ole kovin aktiivisesti halunnut "ihmisten ilmoille" vaan pyörinyt kotinurkissa.
Taiteesta en osaa muuta sanoa, kuin että olen ihastellut valokuvia ja nähnyt kauneutta maisemissa ja säätiloissa. Tänäänkin oli todella kaunis auringonnousu, mutta valitettavasti ilma muuttui sitten pian.
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #414 : 23.01.2013 13:52:04 »

Kelllään kokemusta proge kuu yhtymä syntymäkartan pluto (kolmio aurinko)?

Tämmönen tulossa kesällä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #415 : 23.01.2013 14:01:40 »

Kelllään kokemusta proge kuu yhtymä syntymäkartan pluto (kolmio aurinko)?

Tämmönen tulossa kesällä.

Minulla Pluto ja Uranus ovat yhtymässä parin asteen orbilla. Aikoinaan kun Kuu tuli Pluton päälle, niin ei oikeastaan tapahtunut mitään, olin jotenkin sellaisessa hautovassa ja lamaantuneessakin tilassa, johon selvästi kaipasi muutosta. Muutos tulikin sitten nopeasti Kuun tullessa Uranuksen päälle, kun vaihdoin maata työasioiden takia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #416 : 03.02.2013 11:21:29 »

Maaliskuussa proge kuu   jousimies tulee tarkkaan  aspect_opp natal  kuu  kaksoset . Natal  kuu aivan 2. huoneen kärjellä ja proge   kuu siirtyy siis 8. huoneeseen. Voisin kuvitella, että raha-asiat ex-miehen kanssa saataisiin vihdoin sovittua tai ehkä ne tulevat nyt tapetille.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2013 11:23:10 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #417 : 05.02.2013 13:30:48 »

Lilli: ehkä on vaikea sanoa kumpi oli kampi jos uranus ja pluto niin lähellä? Minulla on liki 10 asteen ero niillä. joten p. kuu ei tule uranukselle ihan heti kättelyssä. Ite oon hautovassa ja lamaantuneessakin tilanteessa, proge kuu neitsyessä ei todellakaan ole mitään kivaa. Samaan aikaan kuin tulee plutolle, p. kuu tekee kolmiota auringolleni. Koska syntymäkuu on kaloissa, minullakin oli oppositio. Vois kai sanoa että se jakso reilu vuosi sitten oli sitä syvintä aikaa... Jossain luin, että prog kuun kovat kulmat syntymäkuulle olisi vähän niinku saturnuksen neliö tai oppositio kuulle. Tuosta prog kuu yhtymä plutosta Liz greene puhuu paljon sexistä ja suhteista, myös perheongelmista. Jotenkin ei nyt oikeen iske tähän hetkeen. Johtuisikohan tuosta merkistä..?
tallennettu
Vokaalij
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #418 : 05.05.2013 16:01:38 »

Progekuu lähentelee tarkkaa yhtymää descendentin hallitsijaan leijonassa, saa nähdä mitä tässä kesän mittaan tapahtuu  Smiley tarkka yhtymä on elokuussa.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #419 : 10.05.2013 22:33:31 »

Meneillään progekuun tarkka yhtymä nataali-Jupiterille. Mulla on elämässä vaihteeksi sangen urheilukeskeinen vaihe mutta ei tässä muuten ole mikään kauhean hyvä meininki. Voi tietysti johtua samanaikaisista raskaista Saturnus-transiiteista. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: