Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 419371 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
vandita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #375 : 03.02.2012 20:42:52 »

Tarkastin minäkin progekuun aseman, se on skorpioonissa ja aika tarkassa yhtymässä neptunukseeni 7 huoneessa. Olo on kun karhulla...tekisi mieli mennä talviunille ja herätä vasta kun on valosaa...
tallennettu

aurinko leijona
kuu vesimies
Ac härkä
Puu Lohikäärme
Punainen Spektrinen Käärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #376 : 03.02.2012 21:42:05 »

Proge-Kuu Jousimiehen viimeisellä asteella... siirtyy Kauriiseen Helmi-Maaliskuun vaihteessa... En tiiä, mut must on tullut rauhallinen ja viilipytty.. en oo menettänyt hermojani vielä kertaakaan tämän vuoden puolella, en oo suuttunut enkä riidellyt kenenkään kanssa.. pari kertaa on v-käyrä vähän värähtänyt, mutta ne on olleet ohimeneviä hetkiä...Jos tuleva Kauris-Kuu jatkaa tätä meininkiä niin eipä olis hassumpaa.. Wink
tallennettu

vandita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #377 : 04.02.2012 10:34:38 »

Lainaus
en oo menettänyt hermojani vielä kertaakaan tämän vuoden puolella, en oo suuttunut enkä riidellyt kenenkään kanssa

Mukava kuulla tuollaista, onkohan odotettavissa reilun vuoden päästä meitsilläkin, kun progekuu siirtyy jousimieheen smiley6600
tallennettu

aurinko leijona
kuu vesimies
Ac härkä
Puu Lohikäärme
Punainen Spektrinen Käärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #378 : 08.02.2012 17:21:42 »

Mielenkiintoista... nythän mä vasta hokasin, että kun Proge-Kuu liikkuu Kauriissa muutaman kuukauden, on edessä pr. kuu  aspect_opp rx kuu Heinäkuun alussa... Mitähän siltä pitäisi odottaa?
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #379 : 19.02.2012 20:00:52 »

Itselläni siirtyy kanssa progekuu Kauriiseen miltei samanaikaisesti tr-Saturnuksen tehdessä yhtymää mun Auringolle, että aika selvät saturnusteemat sitten tapetilla. No mä olenkin funtsinut sekä duunin vaihtoa että jatko-opintoja.

Nyt on progekuun yhtymä nataali-kuuhun meneillään ja samanaikainen proge-ASCin yhtymä   aurinko:lle, näen tuon asian jotenkin sillä tavalla että nyt sitä ollaan saavutettu jonkinlainen henkilökohtainen huipentuma, siis sillä tavalla että viimeistään nyt sitä pitäisi tietää kuka on, minne menossa ja mikä laiffissa on tärkeintä ja olennaista, ehkä siksi mä olen tullut yllättäen työhöni tyytymättömäksi, kaipaisin lisää haasteita ja korkeampaa liksaa *dollarinkuvat silmissä* Tongue
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #380 : 21.02.2012 18:22:35 »

Koettakaahan jaksaa saturnusteemojen kanssa! Tuohan voi olla ihan asennekysymys että päättää että nyt on saturnusteemojen aika ja hoidan ne kunnialla läpi. Ehkäpä siinä sitten myös jotain saavuttaakin. Smiley

Minulla on ollut veskarimaiset uranusteemat tässä pari vuotta ja kyllä on ollut "kevyempää" sillä tavalla että elämään on tupsahtanut paljon uusia ihmisiä ja ihmisryhmiä joiden kanssa olen touhunnut kaikenlaista. Juuri eilen ajattelin että miksi ihmeessä minä aina menen mukaan kaikkeen mutta sitten kun siellä tapaa erilaisia ihmisiä niin kohtaamiset ovat kyllä sen arvoisia että kannatti.

Natal- venus on minulla ihan Vesimiehen lopussa ja proge-Kuu on juuri siihen matkalla. Ihana kevät siis edessä, ja kun samaan aikaan sattuu  jupiter aspect_tri aurinko niin eihän tässä voi muuta kuin nautiskella!  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #381 : 21.02.2012 19:19:54 »

Juu... minulla tuo Kauris proge -Kuu osuu 10. ja 11. Huoneisiin, mikä hämää todella paljon sillä on hyvin vaikea hahmottaa mistä tuossa mahtaa olla kyse... minulle on ehdotettu että kyse olisi kunnianhimosta tmv. ,sillä uratietoisuus ei ole enää kyllä elämässä päällimmäisenä, päinvastoin - työnarkomania vuodet on jo eletty, eikä niistä mitään hyötyä ollut.

Radixilla minulla on Saturnus aivan Ic:n tuntumassa 4. Huoneessa, joten olisiko tuossa jokin kontakti tai kiinnekohta... proge-Onnenpiste on muuten oppositiossa Ravussa proge -Kuun kanssa kun merkki vaihtuu ja Keskitaivas ylittyy Huhtikuussa.. sen jälkeen pompsahtaen sitten Kauriiseen eli Kuun kanssa samaan merkkiin..
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #382 : 21.02.2012 21:12:51 »

Radixilla minulla on Saturnus aivan Ic:n tuntumassa 4. Huoneessa, joten olisiko tuossa jokin kontakti tai kiinnekohta...

Kyllä varmasti.  Proge-Kuun liikuessa Kauriissa oman Saturnuksen huonesijainnilla on varmasti oma merkityksensä mille alueelle vaikutus ulottuu.

Ei minullakaan tuo proge-Kauris vaihe ollut mitään uran huippua mutta sellaista sitkeää vaihetta kylläkin... Mulla on  saturnus huoneessa 11 joten noita ystäväryhmiä alkoi tulla mukaan jo silloin, mutta nyt proge vesimies vaiheessa ne ovat olleet jatkuva osa elämääni.

Eli voisko se sinulla olla jatkuvaa, hieman rauhallista mutta sitkeää kehitystä kotisektorilla?

Meille  rapu kuu :lle ei välttämättä se hauskin vaihe, mutta: Veskarivaihe on hauska!  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #383 : 22.02.2012 14:33:46 »

Minkälainen mahtaa olla proge  :kuu:v kauris I huoneessa? Työskentelyä itsen kanssa vaiko vaan paljon "oikeaa" työtä? Smiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #384 : 27.02.2012 23:30:43 »

Proge -Kuuni on nyt siirtynyt Kauriiseen, tällä hetkellä 00 astetta 08' Kaurista - proge- keskitaivas on 1 astetta 20', joten Keskitaivaan ylitys tapahtuu Huhtikuun puoleen väliin mennessä...hmmm.... täytyy sanoa että kotiasioissa on vakaus vain lisääntynyt, radix  saturnus Ic:n tuntumassa  harka ... proge - Ic on 4 asteen päässä radix  kuu Ravussa... Wink
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #385 : 29.02.2012 17:18:54 »

Olen tullut tassa huomanneeksi, etta silla on kylla tosi iso merkitys miten se Proge-Kuu siella nataalkartalla asettuu. Esimerkiksi minulla on ollut jo jonkin aikaa Proge-Kuu Kaksosissa, mutta aika on ollut tosi raskasta (toisaalta samaan aikaan paalla Pluton, Saturnuksen ja Uranuksen neliot ja yhtymat). Proge-Kuuni tekee inkonjuktiota Kaurisplaneettoihini omalla nataalikartallani ja epailen etta tama on syyna miksi aika on myos ollut jotenkin hankalaa. Esimerkiksi Kaksosajan pitaisi olla opiskelua etc. mutta jouduin nimenomaan LOPETTAMAAN opiskeluni tana aikana. Olen tosin keskittynyt lukemaan paljon kirjallisuutta ja olen ostanut paljon henkisia kirjoja etc. Toisaalta myos Proge-Kuu liikkuu 2.huoneessani ja raha-asiat ja itsetuntojutut ovat olleet tapetilla, mutta enemmankin niin, etta niihin on ollut vaikea saada kontaktia (inkonjuktio jalleen??). Lisaksi olen ollut enemman tekemisissa veljeni kanssa, mutta sekaan ei ole mennyt ihan nappiin...

Lisaksi Proge-Kuu kaksosissa pitaisi olla aikaa, jolloin on paljon kontakteja etc. mutta en oikeastaan voi senkaan sanoa pitavansa paikkaansa, silla aika on ollut hyvin itsenaista. Toisaalta olen ollut paljon sairaalassa ja olen tavannut paljon silla tavalla ehka uusia ihmisia, mutta mitaan ystavia tai tuttavia ei niinkaan.... idiot2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #386 : 11.04.2012 18:21:55 »

Hahaa.. johan pomppas ja avautui kerta heitolla miten proge- kuu yhtymä proge- keskitaivas Kauriissa toiminee omalla kohdallani... tapahtui nimittäin niin klassinen tuntemattoman ihmisen selkään puukotus työympyröissä - Kuuhan edustaa julkista kuvaa ja muutoksia suosiossa myös.. Kiitän ehkä joskus ettei esimieheni kertonut kuka "kanteli" mitäkin, mutta toisaalta jää kaivelemaan kuka on se "kaveri" tai tuttu, joka ei uskaltanut kohdata minua suoraan vaan lähetti s-postia pomolleni...  knuppel2
tallennettu

minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #387 : 13.04.2012 02:35:13 »

Hahaa.. johan pomppas ja avautui kerta heitolla miten proge- kuu yhtymä proge- keskitaivas Kauriissa toiminee omalla kohdallani... tapahtui nimittäin niin klassinen tuntemattoman ihmisen selkään puukotus työympyröissä - Kuuhan edustaa julkista kuvaa ja muutoksia suosiossa myös.. Kiitän ehkä joskus ettei esimieheni kertonut kuka "kanteli" mitäkin, mutta toisaalta jää kaivelemaan kuka on se "kaveri" tai tuttu, joka ei uskaltanut kohdata minua suoraan vaan lähetti s-postia pomolleni...  knuppel2
Siis täh, ymmärsinköhän nyt oikein.. Jouduit puhutteluun viestin vuoksi jonka työkaveri lähetti esimiehelle. Mietin vaan sitä miksi esimies nuhtelee mailin vuoksi kun itse olisin esimiehenä istuttanut molemmat osapuolet saman pöydän ääreen kun suosin avointa
keskustelua jotta eripura selviää kun eihän se aina ole edes niin et valittaja on täysin oikeassa, tilanteesta en toki tiedä mutta itse
usein törmännyt välienselvittelyssä siihen et viestin lähettäjällä ei olekaan puhtaat jauhot pussissa..  hiukan yksipuolinen kohtelu miusta mutta on kyl jännä et noinkin yhtymä sit vaan toimii progen kanssa  Undecided

On sulla tuuria mutta hei täältä ainakin tulee voimahali  smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #388 : 13.04.2012 12:53:03 »

usein törmännyt välienselvittelyssä siihen et viestin lähettäjällä ei olekaan puhtaat jauhot pussissa..  hiukan yksipuolinen kohtelu miusta mutta on kyl jännä et noinkin yhtymä sit vaan toimii progen kanssa  Undecided
On sulla tuuria mutta hei täältä ainakin tulee voimahali  smitten

Ei tästä aiheesta tämän enempää ettei mentäis ihan offtopic, mutten ollut ainoa jonka toimintaan puututtiin... Wink Mutta minullekin jäi sellainen fiilis ettei ilmoittajalla ollut ihan puhtaat jauhot pussissaan, muuten olisi voinut ottaa minuun suoraan yhteyttä.
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #389 : 13.04.2012 16:46:35 »

Mun progekuu jouskarissa tekee vielä tiivistä yhtymää Merkuriukseen ja meno on ollut sen mukaista, kuten myös ihmiset ympärillä, mutta seuraavaksi tiivistyy  aspect_con neptunus, kuvio joka mulla on myös nataalina. Luultavasti kuviot vain menee tavallista oudommiksi tai jotain, kunhan ei tule enempää spurguja ja nistejä tuohon pyörimään. Angry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: