Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 419355 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #360 : 25.10.2011 14:19:56 »

Kas kun pitkästä aikaa eksyin katsomaan tätä proge-ketjua...viimeksi taisin olla huolissani siitä proge-Kuun saapumista natal-aurinkoni päälle...ja siihen osui vielä auringonpimennyskin, joten aika jännää aikaa eleltiin. Tämä tapahtui siis kesällä 2010, ravun merkissä ja 10.huoneessa. Mitään ihmeellistä ei tapahtunut ammatillisessa mielessä, toki omaa yritystä olen hiljalleen tässä rakennellut. Mutta mihinkään täsmälliseen ajankohtaan tuo proge-Kuun ylitys auringolle ei oikein osunut. Ihmissuhderintamalla toki tapahtui, tapasin ihanan miehen noihin aikoihin, sellaisen sielunkumppanin...joka osoittautui sitten kuitenkin paljon kaikeksi muuksi...mutta joka tapauksessa, sielun tasolla tapahtui herääminen. Ihmissuhteen kautta.

Nyt proge-Kuuni on siirtynyt Ravusta Leijonaan, ja sellainen ihanan vapautunut olo tällä hetkellä on. Proge-Kuu liikkuu aivan MC:n tuntumassa...ja ensi vuonna yhtyy proge-Aurinkoon yhdessä proge-Merkuriuksen kanssa 10. huoneessa. Mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää...ehkä ammatillisesti pääsen käyttämään enemmän luovuuttani ja pääsen etenemään haluamallani tavalla. Katsotaan, mitä tuleman pitää :-) Ensin proge-Kuu ylittää natal Marsin Leijonassa...mitähän silloin tapahtuu, tunteikkaita naisia ympärillä? Tai jotain?
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #361 : 29.10.2011 22:45:57 »

Mulla progekuu  jousimies puristunut hassusti Uranuksen ja Merkuriuksen väliin, pitkin vuotta tässä onkin oltu mukana erinäisissä spektaakkeleissa jollaisia yleensä välttelen. Muutenkin on tullut vastaan tavallista omituisempia ilmiöitä, eksoottisempia henkilöitä ja ylipäätään kaikenlaista uutta, ja sitä on vaihteeksi tullut tehneeksi itsekin sellaisia uusia asioita, joita en olisi voinut ennen ajatellakaan tekeväni. Eli sellaista vaihtelunhalua on ollut ilmassa.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #362 : 30.12.2011 14:34:15 »

Progeaurinko ja -kuu siirtyvät härkään keväällä huhti-toukokuussa. Mitäkähän kivaa sieltä on luvassa härän myötä? Oinaskuuaika on mennyt vauhdilla, opiskelujen kanssa on pitänyt olla sinnikäs ja tänä vuonna on paiskittu kovasti hommia. Lähinnä tällaista tavoitteesen pyrkimistä tämä aika. Ensi vuonna olisi tiedossa ainakin valmistuminen ja työnhaku, sekä mahdollisesti paikkakunnan vaihto. Kuulemma uusia ihmissuhteitakin olen vetämässä puoleeni, eipä ole vaan vielä näkynyt. Kuu tekee tosiaan paluun härkään ja aurinko vaihtaa merkkiä ensimmäistä kertaa.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #363 : 30.12.2011 15:12:43 »

Amber, sinulle on siis tulossa proge-uusikuu ja nuo mainitsemasi uudet aloitukset sopivat hyvin kuvaan. Minulla on ollut proge uusikuu vuosia sitten jousimiehessä ja se ainakin toi opiskelupaikan, Härkä voi tuoda jotain muuta. Minullakin muuten progekuu siirtyy seuraavaksi Härkään. Vaikka tuskin se tämän kummoisempaa on kuin oinas tai kalatkaan, mutta jotenkin Härkä on silti kiva merkki, että odotan...  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #364 : 31.12.2011 14:27:27 »

Minulla on ollut proge-Kuu vastikään Jousimiehessä ja vaikka ajattelin saaneeni jo opiskelusta tarpeeksi, niin koulun penkille tuli palattua. Koulutuksessa oli mukana oman alani korkeakoulutettuja henkilöitä ja ryhmästä tuli varsin tiivis ja siinä oli todella hyvä henki. Koulutukseen liittyi myös työharjoittelu, jonka puitteissa tuli julkaistua luonnonsuojeluun liittyvä isohko raportti.

Nyt proge-Kuu on jo siirtynyt Kauriiseen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #365 : 01.01.2012 19:15:42 »

Mulla prog. kuu siirtyi  jousimies marraskuussa. Tekee yhtymää  syntymäkarttani jupiter  aspect_con neptunus (molemmat 1 astetta  jousimies) ja DC on 6 astetta  jousimies Mitäköhän meinaa? Olen   aurinko  kuu  askendentti kaksoset smiley6600
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #366 : 01.01.2012 20:15:48 »

Olen tässä pohdiskelut tulevaa proge-Kuun siirtymistä Kauriiseen parin kuukauden kuluttua... Tämä Jousimies aika on ollut mielenkiintoista mutta ei ole vastannut odotuksiani... opiskelut aloitin jo SkorpioniKuun aikana ja nyt ne ovat jäissä enkä taida saada niitä loppuun vaikkei paljon puutukaan... ehkä olen enemmän ammatillisen opiskelun sijaan keskittynyt astrologian tutkimiseen ja saanutkin sen kautta paljon uusia kokemuksia... proge-Kuu on tällä hetkellä 9. Huoneessa, eli vakaumusten, maailmankatsomusten, ajattelun ja kirjoittamisen huoneessa... mutta jo nyt se on parin asteen päässä  keskitaivas :ta .

Proge -Kuun luonne on niin erilanen verrattuna Kuuhun yleensä.. Liittyykö tuo nyt sitten uraan tai ammattiin..?  En missään nimessä halua mitään työnarkomania jaksoa, sellaista en todellakaan kaipaa enää.. ja olen itseasiassa tehnyt tiettyjä valintoja juuri välttääkseni tuon ... Onko edessä siis tunneköyhä ajajakso?

Hmmm....
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #367 : 04.01.2012 11:32:52 »

Mitenkä Emelia kuvailisit progekuun vaikutusta vs. rx kuu? Miten se eroaa?

Itselläni tökki opinnot pr. kaurin kuun aikaan tosi pahasti ja muutenkin oli nihkeää. Pr vesimies kuu oli hyvin mielenkiintoinen, tykkäsin siitä. Kalat aika oli aika sekavaa ja nyt oinas, hmm en tiedä. Kierros on mennyt ympäri, jotain ehkä sellaista suoraviivaisuutta on tullut elämään. Olen aina kamalan pohdiskeleva luonne ollut, mutta nyt olen kyllä yrittänyt pohdiskella vähemmän.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #368 : 05.01.2012 16:32:16 »

Mitenkä Emelia kuvailisit progekuun vaikutusta vs. rx kuu? Miten se eroaa?

No, tuota.. itseasiassa, en oikein hahmota tätä proge-Kuuta... mutta radix -Kuu viittaa tunne-elämään, erilaisiin vaihtuviin tilanteisiin , suhtautumiseen toisiin ihmisiin ja tunnetilojen vaihteluihin.. oma Kuuni on Ravussa ja kyllä, minä kiukuttelen vähintään "silloin kerran kuussa", olen välillä vähän liiankin herkkä ja puolustaudun hyökkäämällä ennenkuin kukaan ehtii minua satuttaa... jne.

Tavallaan siis proge-Kuu ehkä antaa elämän teemoja ja rx Kuu näyttää miten niihin reagoidaan... ?

Proge-Kuun liike kestää niin kauan, että sen vaikutuksia on vaikea hahmottaa.. mutta kun proge-Kuu oli Skorpionissa toteutui periaatteessa elämässäni kaikki mitä siitä on kuvauksissa kerrottu eli tein itse vuorotyötä ja työssäni olin tekemisissä sekä sairaanhoitajien että poliisin kanssa, lähipiirissä oli syntymiä ja kuolemia ja monenlaista draamaa.. eli elämä oli hyvin plutonista, ja tuon jakson lopulla elämääni tuli ihminen jolla on Mars, Pluto, Uranus yhtymä Askendentin tuntumassa 12. Huoneessa.

Jousimieheenhän liitetään opiskelut ja vakaumukset, mutta myös vaihtelun halu ja tietynlainen vapaus liikkua (ulkomaat ja matkustelu)... mutta nyt kun proge-Kuu on ollut Jousimiehessä en ole lyhyitä kotimaan matkoja lukuun ottamatta käynyt kauempana, olen ollut melko tiiviisti kotosalla, ajoittain (olosuhteiden pakosta) ainoa kontaktini muuhun maailmaan on ollut tietokone ja netti.. toisaalta olen saanut tavata useita astrologian parissa netin kautta tutuksi tulleita ihmisiä henkilökohtaisesti ja "oikeasti" .. tämä on siis ilmeisesti se Jousimieheen liitetty vakaumus -osio..

Jos Jousimies (yhdessä Kaksosen kanssa) olisi sosiaalinen "seurustelun merkki" , niin onko Kauris sitten vakiintumisen?

Tuntuu vähän ahdistavalta ajatella että edessä olisi taas 2,5 vuotta lisää nihkeyttä, kun viimeiset pari vuotta on ollut sellaista kun tr. Pluto on ollut opp rx. Kuu... alkaa pikkuhiljaa tuntua että elämä taitaa alkaa sujua vasta kun olen vanha.... Tongue
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #369 : 05.01.2012 18:46:43 »

Mitenkä Emelia kuvailisit progekuun vaikutusta vs. rx kuu? Miten se eroaa?

No, tuota.. itseasiassa, en oikein hahmota tätä proge-Kuuta... mutta radix -Kuu viittaa tunne-elämään, erilaisiin vaihtuviin tilanteisiin , suhtautumiseen toisiin ihmisiin ja tunnetilojen vaihteluihin.. oma Kuuni on Ravussa ja kyllä, minä kiukuttelen vähintään "silloin kerran kuussa", olen välillä vähän liiankin herkkä ja puolustaudun hyökkäämällä ennenkuin kukaan ehtii minua satuttaa... jne.

Onkohan tässä siis kyse siitä, että jos proge-Kuun merkki ei oikein "sovi yhteen" oman  kuu-merkin kanssa, niin silloin voi olla hieman vaikeampaa elää sitä vaihetta. Siis esim. Emelian lämmin   rapu kuu ei oikein istu kylmähkön  kauris kuu kanssa yhteen. Kyllä olen samaa mieltä siitä että jos tuo meneillään oleva proge-Kuun merkki on täysin erilainen kuin oma, tuttu merkki, niin voi olla haastavaa.

No minulla oli juuri tuo Emelian esimerkki, eli oma  kuu on siis lämpimässä Ravussa ja kävin juuri pari vuotta sitten läpi proge-Kuu Kauriissa -vaiheen. Ei se mitään kidutusta ollut.  Grin

Mutta kieltämättä, nyt kun oma proge kuu liikkuu veskarissa, niin on kyllä ollut ihan hauskaa, olen tutustunut moniin uusiin ihmisiin ja ihmisryhmiin, mm. facebookin kautta saanut paljon ihania uudistushenkisiä ystäviä.  aurinko

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #370 : 05.01.2012 21:47:31 »

Proge kuu skorpparin todella huomasi. Vaikka en silloin vielä tiennyt astrologiasta, mutta jälkeenpäin se oli ihan selvä. Minä elin silloin teinivaihettani, jota  pluto tr. vielä sopivasti maustoivat. Tulos oli aika intensiivinen ajanjakso.

Minä olen myöhemmin tehnyt yötöitä, pr. kuu kauris aikana sitä oli aika homma tienata rahat ja niitä töitä teki mitä opiskelijana sai. Olin siivoomassa monta kesää ja varastossa. Mutta sitten kun pr. vesimies tuli mukaan kuvioihin niin jotenkin kyllästyin siihen pennien laskemiseen ja halusin tehdä jotain muuta ku perusduunari hommaa varastossa. Menin puhelinmyyjäksi.  Grin Eihän siitä mitään tullut, taloudellisesti se kuukausi oli ihan katastrofi, mutta minulla oli hauskaa.  Cheesy
Jaksoi sitten kiltisti taas raataa varastossa.

Voi niitä aikoja. Ilmeisesti tuo pr. vesimies oli aika hyvä match rx kalojeni kanssa. Kaipaan sitä kokeilunhalua ja rohkeutta. Hyvin erilaista kuin jousimiehellä, siinä on aina jokin selvä ideologia tai ajatus takana, mutta vesimies vain menee ja kokeilee, jos huvittaa.  Smiley

Hmm, Härkä seuraavaksi, olen jo kokeillut kaikki portviinitkin, ainakin ne hyvät, olen syönyt michelin tähti ravintolassa... Ehkä minusta tulee hortonomi.  Shocked

 2funny

Ai niin ja kyllähän se huonesijaintikin varmaan jotain tekee, mulla pr. kartalla kuu menee nyt 10. huoneessa ja jotenkin se on nousu ravulle kiusallinen sijainti.  Huh edit: niin, kauriin huone...
« Viimeksi muokattu: 05.01.2012 21:50:07 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #371 : 05.01.2012 21:57:05 »

Joo.. tuo 10. Huone on julkisuuden ja paljastusten aluetta.. ja rapuhan aina pitää kiinni omasta ykstyisyydestään.. ainakin minä RapuKuuna.. Wink
Mutta myös tavoitteiden ja päämärien.. jostain luin että kun proge-Kuu liikkuu Keskitaivaan eli  keskitaivas tuntumassa siellä on menossa eniten pätemistä ja myös pelkoja.. menestymisen ja epäonnistumisen teemat.. Onneksi proge-Kuu seikkailee proge Keskitaivaalla vain parin kuukauden ajan.. Wink
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #372 : 05.01.2012 22:24:23 »

Mulla pr. kuu on jo seilannu Mc:n yli aika reilustikin, mutta valitettavasti tunnistan kyllä oikein hyvin tuon pätemisen, pelot ja menestymisen paineen... tuntuu että vieläkin sitä on liian näkyvä, ja pelkää että ne pelotkin näkyy...  Sad

Odotan, että pr. asc. siirtyy Leijonaan, sitten ei haittaa enää yhtään olla näkyvä varmaan päinvastoin.  Grin Tuli muuten tuosta leijonasta mieleen, että harrastin silloin teatteria aika aktiivisesti kun pr. kuu oli tarkemmin keskitaivaalla. Se oli minun tapani olla näkyvä ja tykkäsin siitä.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #373 : 30.01.2012 16:56:44 »

Tulipa tarkistettua nämä oikeaan aikaan, kun ylihuomenna vaihtuu progekuu sitten kauriiseen.
Kesäkuussa olisi tiedossa progeuusikuu.

Toisikohan tullessaan uutta vastuuta, kuten lapsen ja vastuullisia työtehtäviä?
Jää nähtäväksi.  Smiley

Progekuun keskitaivaan ylitystä en kummemmin ole kokenut, paitsi ehkä jos se on aiheuttanut nämä työnhakustressit, joita kyllä muutenkin tässä elämän vaiheessa olisi.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #374 : 01.02.2012 00:33:19 »

Katselin tuossa leijona progekuutani joka elokuun 11 päivä tarkassa aspektissa radix-AC Leijonaani,
myös radix MCllä chiron asteen tarkkana omaan chironiini niin näinköhän taas jotain tapahtuu elokuussakin.  :Smiley

Tässä on 2 kertaa nyt lähdetty työpaikasta ja yritän löytää töitä ja vaan tuli mieleen et jos löydän niin näinköhän
taas lähdetään.. Heh Ei tätä voi kuin nauraa, on tää niin uskomatonta jos tämäkin vuosi menee samaan malliin..

:)Minni
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: