Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 424605 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #240 : 09.09.2009 13:50:10 »

Progekuu  skorpioni yhtymässä Saturnukseen senkun tarkkenee, kuvaavaa että samaan aikaan transiittikartalla on lisäksi Saturnuksen neliö Kuulle. En koe että olisi jotenkin tavallista rankempaa, olen varmaan junnannut suossa jo niin kauan etten edes huomaa eroa. :Smiley

Voi sua raukkaa! Progekuu Skorpionissa on jo itsessään koettelemus, mutta yhtymä Saturnukseen vielä...  buck2  buck2 Astrologi Rushmanin mukaan progressivisen Kuun kovat kulmat (neliö, oppositio, miksei myös yhtymä) Saturnukseen ovat niitä kaikkein koettelevimpia ja masentavimpia ajanjaksoja. Hän kuvaa niitä sanonnalla "emotionally you can become bankrupt".

Huomattu on. Minulla oli ja meni tuo, huh, ONNEKSI väistyi jo. Ei tuota olisi enää jaksanutkaan, varsinkin tällainen masennukseen taipuvainen Kauris...

Odotan innolla ensi vuonna tulevaa proge kuu triniä Jupiterille, jolloin pitäisi onnistua kaikki!!  Wink
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 18:34:49 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #241 : 15.09.2009 22:28:06 »

Kyllä, todettava on että toimii!

Tällä hetkellä proge kuu leijona ja 10 huone.
Työstäni on tullut melko ilmaisupainotteista. Jotenkin olen joutunut huomion keskipisteeksi ideoitteni kanssa. siis hyvässä mielessä.
Olen saanut suorastaan paistatella suosiossa...  coolsmiley

Katsoin myös proge kuu sijainnin, kun tapasin ex-mieheni.
Rakastuin aivan järjettömästi.
Proge kuu oli DC:llä,  oinas merkissä ja  aspect_con vertex
Ja kuinkas muutenkaan että herran nataalilla kuu oli asteentarkassa yhtymässä tähän hässäkkään.


 Shocked
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #242 : 18.09.2009 11:05:07 »

Joo, mä olen juuttunut suohon ja ilmeisesti vielä sukset ristissä. Lips Sealed
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #243 : 21.09.2009 14:13:03 »

Proge - kuu  aspect_con radixin neptunus  aspect_opp  saturnus , onneksi proge - kuu on jo ohittanut rx keskitaivas :n jokin aika sitten ja oppositio Saturnukseen on jo hiljakseen avautuva. Yhtymä Neppariin onkin sitten tosi tarkka..  buck2 kuin myös sekstiili radix - pluto :n. Mutta jälleen proge  keskitaivas  aspect_con  askendentti vasta sulkeutuu, tällä hetkellä orbi on 3  astetta.

Tässä viime aikoina on tullutkin taas pohdittua "syntyjä syviä", mutta toisaalta tuntuu että asioissa on osallisina liikaa porukkaa ja kokonaiskuva jää aina jotenkin sekavaksi, eikä siitä saa itse millään lailla otetta.. hyvin neptuniaanista touhua siis..

tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #244 : 03.10.2009 19:12:54 »

Kohtapuoliin vaihtaa merkkiä sitten itse progeaurinko ja samaan aikaan progekuu tekee ainoana aspektinaan yhtymää Saturnukselle. Kylläpäs tässä eletään jännittäviä aikoja, tai sitten ei.  :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #245 : 22.10.2009 00:46:09 »

Progekuu Skorpionissa jyllää edelleen.. hautajaisteema on päällä edelleen... edelleenkään ei ole kyseessä varsinaisesti minun läheiseni, mutta jälleen on kyseessä äiti - uuden ihmissuhteeni äiti kuoli yllättäen 3-4 viikkoa sitten ja nyt on lauantaina sitten hänen hautajaisensa.

Tämä tapaus on vaikuttanut moneen asiaan ja suoranaisesti hidastanut suhteen alkua reippaasti, kun on ollut kaikenlaisia asioita hoidettavana..

Kuoleman lisäksi muita progeKuu Skorpioniin liittyviä asioita tässä ovat olleet sairaalat, naistentaudit, syöpä ja nyttemmin myös jälleen eräs ystäväni on raskaana.

Kuriositeettina voitaneen kertoa, että kun tapasin nykyisen poikaystäväni kävimme myös silloin yhdessä sairaalassa.  uglystupid2
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #246 : 22.10.2009 18:11:58 »

Progekuun yhtymä Saturnukseen Skorpionissa senkun tarkkenee eikä tee edes muita aspekteja, kuvaa ainakin hyvin että duuni vie kaiken ajan, mikä haittaa harrastuksia.

Mutta progeaurinko sen sijaan vaihtaa merkkiä huomenna Jousimieheen. Shocked
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #247 : 17.11.2009 21:04:38 »

Ah!! Ihanaa!!
Proge-Kuuni on vihdoin siirtynyt Skorpionista Jousimiehen puolelle!!!
Siirtymään liittyi itkua, sekä henkistä että fyysistä pahaaoloa, viimeinen viikko ennen vaihdosta oli kuin vuoristorataa iloineen ja suruineen...

Maanantaina Kuu oli jo siirtynyt Jousimieheen, kun huomasin saavani itsestäni enemmän irti kuin aikaisemmin. Sain aikaiseksi asioita ja kiinnitin huomiota omiin juttuihini... Shoppailin pitkästä aikaa!!
Tänään sain myös aikaiseksi sekä ulkonäön että sisäisen olon kohennuksia. Minulla kun on radixilla  askendentti  jousimies , joten siksikin tämä vaikuttaa varmasti minuun myös ulkonäöllisesti.

Taisinpa tänään ensimmäisen kerran aikoihin hymyillä täysin spontaanisti...  smitten
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #248 : 20.11.2009 21:07:25 »

Eipä tämä progekuu skorpioni aspect_con saturnus sittenkään mitään hirvittävää ole, melkeinpä puhuisin rakentavasta kaudesta; toisin sanoen, elämä kondiksessa. :Smiley
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #249 : 26.11.2009 13:42:22 »

Progressiivinen  kuu 11 huone ja aivan uusi maailma vanhempainyhdistyksineen on avautunut esikoisen koulutaipaleen alun myötä.

Keväällä proge kuu siirtyy leijonasta neitsyeen. Jänskättää laugh laugh.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #250 : 17.12.2009 20:12:17 »

Tarkka  kuu aspect_con saturnus skorpioni ilman muita aspekteja, ja kenties hieman yllättäen, ei mitään kurjaa - päinvastoin, tienaan varmaan enemmän kuin koskaan ja elelen suunnilleen sillä tavalla kuin on ollut tarkoituskin. Tosin juhlimista ei kyllä ole entiseen malliin ja vähänpä luulen että joulukin menee jazzia kuunnellessa punkan pohjalla. Cool
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Angels are for us


Profiili WWW
« Vastaus #251 : 18.12.2009 00:09:30 »

Progressiivinen  kuu 11 huone ja aivan uusi maailma vanhempainyhdistyksineen on avautunut esikoisen koulutaipaleen alun myötä.

Keväällä proge kuu siirtyy leijonasta neitsyeen. Jänskättää laugh laugh.

Sangviinikko, olisin kysynyt sinulta, että mikä muuttuu niin paljon sitten kun kuu siirtyy Neitsyeen?
Kyselen paljon kun yritän samalla kovasti oppia.
Olen vielä ihan pöljä näiden taivaankappaleiden kanssa mutta hiljaa hyvä tulee..... jos tulee.

No, kyllä minä opin mutta ottaa tietty oman aikansa.
Ei maailmaakaan luotu uhdessä päivässä.

On varmaan helppo käyttää noita kuvakkeita sen sijaan, että aina kirjoittaisi tekstiin, että mikä merkki on kyseessä?
On vaan tällaiselle aloittelijalle niin vaikeaa lukea kun en muista niitä merkkejä vielä kuin muutaman.

Täytyy vaan yrittää sitkeästi roikkua mukana.......hahhahah!


tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #252 : 18.12.2009 10:08:51 »

Progressiivinen  kuu 11 huone ja aivan uusi maailma vanhempainyhdistyksineen on avautunut esikoisen koulutaipaleen alun myötä.

Keväällä proge kuu siirtyy leijonasta neitsyeen. Jänskättää laugh laugh.

Sangviinikko, olisin kysynyt sinulta, että mikä muuttuu niin paljon sitten kun kuu siirtyy Neitsyeen?
Kyselen paljon kun yritän samalla kovasti oppia.
Olen vielä ihan pöljä näiden taivaankappaleiden kanssa mutta hiljaa hyvä tulee..... jos tulee.




Lucanne,
Näinhän se on että alussa tämä uusi mielen ja ajattelun työväline, astrologia, aiheuttaa ihmettelyjä. Kyllä se sieltä avautuu. Pikkuhiljaa. Olen "harrastanut" aktiivisesti astrologiaa reilu 10 vuotta ja todennut sen erittäin käyttökelpoiseksi. ihan jo käsitteenmuodostustasolla. Ikkuna, josta katsoessa näkee aivan erilaisen maailman symboleineen.
Pahasti on päässyt pesiytymään tämä ihan mielen rakenteisiin. 2funny uglystupid2

No joo.
Mutta siis tuo proge  kuu siirtyy leijonasta neitsyeen keväällä. Seikkaili 10. huoneessa eli uran ja ammatin huoneessa ja  leijona merkissä kun olin näkyvästi esillä työpaikalla. Sain vapaasti toteuttaa luovia ideoitani ja ikäänkuin paistatella auringossa. Tähän ajankohtaan liittyy myös kunnian ja tunnustuksen saaminen/ansaitseminen työpaikalla.
Viime  keväänä tuo proge  kuu siirtyi 11. huoneeseen. Tällöin kypsyi päätös tyttäreni koulumuodosta joka ei ehkä ole se tavanomaisin, mutta sisältää paljon aktiivista vanhempainyhdistystoimintaa. Tämä on tuntunut erittäin hyvältä ja luontevalta.

Nyt valloittava ja kunnianhimoinen  leijona siirtyy pikkutarkkaan ja kriittiseen  neitsyt merkkiin.
Pikkuisen on ilmassa närää siitä että vanhemmat ovat niin kovin erilaisilla panoksilla mukana...
Ja kun yksi ei osallistu, työllistää se muita enemmän. knuppel2

Eipä silti. Taakka tämä ei ole edelleenkään, kunhan olen huomaavinani epäkohtia... Ehkä keväällä vasta konkreettisemmin, ylityksen ollessa tarkka.

toinen mahdollisuus olisi tietysti tämä kouluttautuminen, mikä on pyörinyt mielessä jonkinaikaa, mutta tilaisuudet ovat puuttuneet.
Proge  kuu neitsyt saattaisi olla hyvää aikaa analyyttiselle opiskelulle. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.12.2009 10:14:31 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #253 : 29.12.2009 20:41:48 »

Hei...löytyipä hauska ketju kun etsin tietoa progressiivisen kuun liikkeistä. Ja löysin vähän tietoa tuosta mieltäni askarruttaneesta proge-kuun yhtymästä radix-kartan aurinkoon Ravussa (10.huone). Elämänvaiheeni on tällä hetkellä lievästi sanoen kaoottinen: avioeroa, rakastumista, eroa, itkua, naurua, vapauden tunnetta, ahdistusta....IHAN kaikkea. Elämää, siis sanalla sanoen. Mutta toivoisin jo hengähdystaukoa, en enää jaksaisi elää ihan näin sydänverellä. Siksi vähän toivoisin tuon progressiivisen kuun yhtymän radix-auringolle tuovan rauhaa?

 
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #254 : 29.12.2009 21:06:13 »

Juu, ei progressiivinen uusikuu välttämättä mitään rauhaa tuo, etenkin jos päällä on vielä muita tuhteja transiitteja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: