Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 419411 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #150 : 07.07.2008 18:51:57 »

Minullakaan ei proge Kuu Skorppari ollut helppoa aikaa, varsinkin kun se pentele osui vielä myöhäisteini-ikään. Voi jessus sitä tunteiden intensiteettiä ja voimaa, jota hautoi sisällään.  buck2 uh.

Proge Kuu Rapukaan ei ollut mukavaa aikaa. Riitoja ystävien kanssa, mustasukkaisuutta... Undecided

Proge Kuu on tällä hetkellä pari astetta kalat ja ei, nämä proge vesikuut eivät näytä olevan helppoja.  Cry

Huomasin muuten, että Proge Aurinkoni on juuri siirtynyt kriittiseen asteeseen 29  jousimies  Shocked
Mitenkäs tämä kriittinen proge aurinko viimeisessä asteessa tulkittiin? Help?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #151 : 08.07.2008 18:26:26 »

Haluu tehdä myös tuollaisen kartan... Tongue

Kun teen sen astro.com:issa, minkä laitan siihen päivämääräksi ja vuodeksi??
En ihan ymmärtänyt tätä enkä jaksanut lukea koko ketjua läpi, sori.... :Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #152 : 08.07.2008 18:57:55 »

Kaylee, laita siihen ihan se päivä ja vuosi mille haluat proge-kartan tehdä. Jos haluat nähdä tämän hetken proge karttasi niin sitten laita tämä päivä tai jos haluat tarkastella jotain tiettyä ajankohtaa niin sitten se päivä.

 Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #153 : 09.07.2008 12:28:05 »

Jaahas.. Danke schön.  Smiley No mulla oli se proge kuu 11. huoneessa ja skorpparin merkissä...
Pitää varmaan lukea lisää tätä ketjua että alan tajuta jotain.  Smiley

Hassua kun vähän aikaa vasta sitten tajusin mikä on AP-kartta ja nyt tein vasta ekaa kertaa tällaisen kartan..
No hitaasti mutta varmasti eteen päin. onneksi täällä saa välillä kysellä tyhmiäkin kysymyksiä.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #154 : 09.07.2008 12:35:55 »

Hmmh, no olipa jännä... Tosiaan kuolemia ja syntymiä, (kuvainnollisesti),  muutoksia tullut skorpparin mukaisesti ja intuitioni on vahvempi kuin koskaan ja olen nyt syventynyt entistä enemmän kaikkeen henkiseen kehitykseen liittyvään...
Ja tuon 11. huoneen mukaisesti kaverit ovat tulleet minulle tärkeämmiksi, minulla on ihan uudet kuviot kun entiset jäi taakse. Ja ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen työpaikalla todellakin olevani osa porukkaa ja nautin siitä yhteisöllisyyden tunteesta vaikka yleensä olen yksinäinen susi ja haluan olla itseni pomo ja tehdä työni rauhassa.  Grin
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #155 : 09.07.2008 21:07:43 »

Minun Kuuni siirtyi Skorpioniin joskus viime vuoden Elokuussa ja ainakin nämä seuraavat asiat ovat tähän mennessä jo toteutuneet.. Saman  päivänä kun p  kuu  aspect_sex rx aurinko oli myös tr.  saturnus aspect_con rx.  aurinko tarkka.
Skorpioni tai 8. huone:
Työelämässä saatat joko tehdä uuden sitoumuksen vanhaan työhösi tai sitten vaihtaa uuteen sellaiseen, joka pysyykin vakaana tulevaisuudessa. Nainen saattaa pitää pari vuotta vapaata hoitaakseen lapsia. Kummalla tavalla tämä sitten sinun elämässäsi meneekään, tarkoittaa se joka tapauksessa muutosta, uudelleensyntymää ja päämäärien uudelleenmäärittelyä niin kotona kuin sen ulkopuolellakin. saatat kiinnostua entisöinnistä, etenkin vanhojen esineiden kierrätyksestä, ja takuulla käytät rahaa ympäristösi (siis surroundings.. ei nyt ihan ympäristö mut blaah en keksi sanaa) muuttamiseen.
Vaihdoin noihin aikoihin myös työpaikkaa ja uuden työni ympyrät ovat hyvinkin erilaiset normaaliin päivätyöhön verrattuna. Vuorot saa tietää vajaa viikko ennen seuraavaa viikkoa, työ ja työajat hallitsee sosiaalista elämää, jota ei siis käytännössä ole lainkaan, sillä paljon teen töitä viikonloppuisin kun muilla on vapaata tai olen yöt / illat töissä ja päivällä kotona, kun muilla menee päinvastoin .
Muutokset työssä saattavat suunnata sinut viljely- tai elintarviketuotantoalalle, toinen mahdollisuus on jonkinlainen ammtillinen yhteys poliisiin, yksityisetsiviin tai sairaaloihin. Terveys- ja lakiasiat voivat kuulua myös henk.koht. elämääsi. Olet tietoisempi elämän mystisistä ja henkisistä puolista ja saatat kokea jonkin henkisen (psychic) kokemuksen, ehkäpä ensimmäistä kertaa elämässäsi. Tämä progressio vahvistaa intuitiotasi huimasti ja saatat jopa kehitellä mediumistisia kykyjä.
Tämä on aika hauska yhteys, jälleen tuohon työhön liittyen, sillä meillä vuorohoidossa on juuri hoidossa em. ammattiryhmien (sairaanhoitajat, lääkärit, poliisit) lapsia.  Wink

Nyt teet ne muutokset jotka muovaa elämäsi mallin useaksi vuodeksi eteenpäin. jos olet kokeillut erilaisia ihmissuhteita jne, saatat nyt asettua avioon, tai toisaalta jos olet kulkenut eroa kohti saatat toteuttaa sen nyt. Suuria alkamisia ja loppumisia tapahtuu, esim. kodin perustaminen tai purkaminen. Saatat perustaa perheen tai tulla tilanteeseen jossa lapsesi kasvavat aikuisiksi. he saattavat pian perustaa omat perheensä tai muille sukulaisille tai ystäville voi syntyä lapsia. Valitettavasti syntymien aika on astrologisesti puhuttaessa myös kuolemien aikaa, ja saatat joutua siis osallistumaan myös hautajaisiin tai muutamiin.

Toisten ihmisten rahoihin liittyvät asiat tulevat tärkeiksi samoin kuin heidän suhteutumisensa raha-asioihin, Esim. elatusmaksut, testamentit, perinnöt, lainat, verot, yhteistilit, bisnesjutut jne. Varo ettet suhtaudu laki- ja raha-asioihin liian suurella tunteella. Yhteisiis omistuksiin ja omaisuuteen liityvätasiat voidaan nyt selvittää, mutta varo olemasta ahne. Perheessä tai bisneksissä saattaa tulla riitaa erityisesti omaisuudesta. Nämä ovat tyypillisiä avioerotilanteessa, liikekumppanuuden päättyessä tai perheenjäsenen kuoleman seurauksena. Elämäsi rakenne kokee jonkilaisen muutoksen.

Jotkut aktiviteetit tuottavat sinulle nyt suurta tyydytystä ja saattavat täyttää moninaisia vaistomaisia (tai vietteihin liittyviä) tarpeita. Niihin voi kuulu melkeinpä mitä tahansa mikä tekee sinut onnelliseksi, mutta aika korkealle listassa täytyy laittaa seksi, ja ehkäpä asettuminen aloilleen onnelliseen kotiin tai entistä mukavampaan elämään. tapasi uudistuvat, mahdollisesti seurauksena uudesta sisäisten tarpeittesi ymmärryksestä. Vaistot syrjäyttävät logiikan ja saatat pyrkiä tavoitteisiisi lähes pakonomaisesti.

Myös joitakin aika kamalia ongelmia saattaa ilmaantua tämän progression aikana. Voimakkaiden tunteittesi intensiivisyys saattaa mennä yli ja muutua mustasukkaisuudeksi
tai erityisen himokkaaksi tai pakkomielteiseksi intohimoksi. Saatat joutua kiikkiin tai manipuloiduksi johonkin tilanteeseen, jota normaaliloissa kaihtaisit, tai käänteisesti itse pyrkiä omistamaan tai manipuloimaan toista ihmistä. Epänormaalin ylitunteellisissa reaktioissasi on kestämistä ja ne saattavat saada sinut toimimaan täysin päätömällä tavalla.  Tämä olisi oikea aika perehtyä syvällisesti johonkin pitkäaikaiseen sotkuun ja
vihdoinkin selvittää sen syyt, vaikka se tarkoittaisikin sitä että joudut vetämään parit luurangot komerosta. Saatat tuntea olevasi tunteiden ristitulessa mutta lopussa nouset kuin uudelleensyntyneenä, tuhosta pelastuneena.

Tässä on vielä reilu vuosi aikaa noiden loppujen juttujen "toteutua"... Kuolemaa, hautajaisia ja sen myötä perintöä en toivo, mutta meillä on ollut jo yli 10 v. perikunnan jakamaton pesä, onko sitten lopulta tuon jaon aika, vai (...välillä toinen siskoni puhuu omistavasti perintöhuonekaluista, minä puolestani haluan kyllä niistä sitten reilusti hintaa, jos hän ne aikoo itselleen viedä...   Wink )

Perheen haluaisin perustaa ja mahdollisesti olla raskaana (ensimmäisen ja viimeisen kerran) ennen kuin täytän lopulta 40v. (2010) .. Kaksi lasta olisi mukavaa, voisi tulla vaikka kaksoset.. Hei, muuten!! Kohta alkavalla ja jo nyt vaikuttavalla AP -kartallani on muuten  askendentti  kaksoset !!!

Henkisesti tämä on ollut raskasta aikaa... Olen ollut paljon yksin ja väsynyt, enkä edes kaivannut toisten seuraa, sen verran plutonista siis.
tallennettu

Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #156 : 21.07.2008 20:08:35 »

 Shocked Hui! Huomenna se alkaa-  kuu siirtyy sitten  skorpioni ja 10. huoneeseen. Vähän pelottaa tuo yhdistelmä, kun muutenkin työelämä on allekirjoittaneella ollut aikamoista vääntöä..aina..Mulla on myös  pluto vaaka MC.llä.
Onko kellään kokemusta tästä, siis nimenomaan  skorpioni ja 10.h? Ja kuinkas sitten kävikään..?
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #157 : 23.09.2008 05:01:10 »

Shocked Hui! Huomenna se alkaa-  kuu siirtyy sitten  skorpioni ja 10. huoneeseen. Vähän pelottaa tuo yhdistelmä, kun muutenkin työelämä on allekirjoittaneella ollut aikamoista vääntöä..aina..Mulla on myös  pluto vaaka MC.llä.

Progekuu ko. merkissä on vähintäänkin pahamaineinen, sen efekti riippuu kuitenkin paljolti miten paljon oma kartta tukee merkkiä ja huonetta progekuun siihen osuessa.

Progekuun aspektit ovat oleellisia, eli jos tuohon osuu trinejä ja sekstiilejä, odotettavissa on tavallista intensiivisempi vaihe uralla ja elämässä yleensäkin. Jos neliöitä ja oppositioita, voi seurata melko negatiivisen oloisia, shokeeraaviakin käänteitä, mutta ideana onkin kääntää ne edukseen. Progekuu skorpionissa mahdollistaa itsensä vapauttamisen kahlitsevista olosuhteista mikäli on vaihtoehdosta tietoinen, sen sijaan että antaa kaiken vain tapahtua ympärillään.

Ei ihan kympissä, vaan proge kuu aspect_con pluto aspect_con aspect_con askendentti skorpioni
« Viimeksi muokattu: 23.09.2008 05:03:07 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #158 : 23.09.2008 11:59:24 »

Minullahan tuo proge-Kuu on koko ajan Skorpionissa. Taloudellisesti on ollut tiukkaa, toisin kuin proge-Kuun liikuskellessa vastamerkissään Härässä.  Sad Skorpionimaisia teemoja on tullut kuitenkin esiin mm. ennakkoperinnön muodossa - vanhemmat suunnittelevat myös omaisuuden siirtoa meille lapsille, mutta en tiedä, missä mittakaavassa se toteutuu tämän progejakson aikana.

Mitään erikoisempia tunnekuohuja tässä ei ole ollut - saa nähdä tuleeko alkuvuoden aikana, kun proge-Kuu alkaa tehdä yhtymää rx-Neptunukselle.

Ai, joo. Mitä ihmissuhteisiin tulee, niin proge-Kuu Vaa´assa oli hullujenhuonetta jopa siinä määrin, että itseään piti purkaa kirjoittamalla. Tästä kehkeytyi kirjaprojekti vertaisryhmän kanssa ja kun kirja ilmestyi, proge-Kuuni oli siirtynyt juuri Skorpioniin. Kirjan aihe koskettaa narsismia ja siihen verrattavia persoonallisuushäiriöitä psykopatia mukaan lukien. Ylipäänsä olen näiden huonojen kokemusten jälkeen ottanut sen kannan, että en suojele p*skiaisia, vaikka se tarkoittaisi itselle hengen lähtöä.

Tervetuloa muuten palstalle Kato Vega! Lienetkö peräti ammattiastrologi?
« Viimeksi muokattu: 23.09.2008 12:08:35 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #159 : 24.09.2008 05:28:39 »

Tervetuloa muuten palstalle Kato Vega! Lienetkö peräti ammattiastrologi?

Lähinnä pitkäaikainen pseudotieteiden harrastaja. En myöskään ole täällä uusi, palasin vuosien tauon jälkeen etsimään arkistoista vanhaa dataa. Sopivasti Merkurius-retron aikaan. :Smiley
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #160 : 24.09.2008 21:04:10 »

Kiitos kommenteista Kato Vega. Nyt reilun kaksi kuukautta proge- kuu menoa kokeneena en voi kuin ihmetellä miten paljon plutomaisia tapahtumia voi elämään näin lyhyessä ajassa mahtua. Aivan käsittämättömia, ennalta arvaamattomia ja todella isoja mullistuksia tuhoavista luonnonvoimista ja onnettomuuksista aina ihmissuhdekiemuroihin. Jos pelkäsin tätä etukäteen olisin pelännyt huomattavasti enemmän jos olisin aavistanut mitä tuleman pitää. Toisaalta asioissa on aina kaksi puolta ja osa tapahtumista on ollut jopa puhdistavia ja olen myös kokenut kuinka vaikeudet myös yhdistävät ihmisiä semmoisella tavalla että kiintymys on syvempää kuin pienissä vastoinkäymisissä.

Yksi asia jonka olen huomannut on myös se että olen entistä kiinnostuneempi elämästä, proge-vaaka kuun käsijarru lähti vauhdilla ja olen heittäytynyt asioihin pelkäämättä. En siis kaikesta huolimatta pidä progekuu- skorpparia pahana, olen vain iloinen etten nähnyt tulevaisuuteen kaksi kuukautta sitten enkä näe onneksi nytkään! Yhteenvetona voisi sanoa että rankkaa uusiutumista, elämän kaikilla saroilla ja että näissä tapahtumissa ei paljon asianomaisen toiveita kuunnella, niinkuin skorppari- tyyliin kuuluu.
Cool
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #161 : 25.09.2008 12:35:35 »

Lähinnä pitkäaikainen pseudotieteiden harrastaja. En myöskään ole täällä uusi, palasin vuosien tauon jälkeen etsimään arkistoista vanhaa dataa. Sopivasti Merkurius-retron aikaan. :Smiley

Ajattelinkin, että tuttu vaikutelma tuli. Wink Kiva, että palasit!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #162 : 27.09.2008 10:12:31 »

Siis huh...  buck2 Muistelen aikaa jolloin minulla oli proge-Kuu Skorpionissa ja se oli kyllä karmeinta aikaa elämässäni. Plutomaisia teemoja tuli elämääni, pakkotilanteita, kiristämistä, vaikeita ihmisiä...

Koko jutun alkupuolella kärsin niin kovasta työpaineesta ja stressistä että minulla todettiin sappikiviä ja epäiltiin vatsahaavaa. Yksi karmea kokemus oli vatsalaukun tähystys -tuntui että tukehdun kuoliaaksi ja jälkeenpäin lääkäri soitti että olinkin purrut sen pikku kameran rikki.

Mutta työ ja stressi jatkui, säilytin juuri ja juuri työkykyni mutta minut vedettiin sitten mukaan todella epärehellisten ihmisten seuraan. Pakottamista, kiristystä, henkistä väkivaltaa...

Jotka sitten proge-Kuun siirryttyä Jousimieheen tulivat esiin oikeudenkäyntien merkityksessä. Kaksi todella suurta juttua, molemmat ovat vielä kesken vaikka proge-Kuu siirtyikin jo Kauriiseen.

Toisessa jutussa minulla on vastassa narsistisen persoonallisuushäiriön omaava tyyppi, joten voitte kuvitella mitä kaikkea olen saanut vastapuolelta kestää! Olen myös itse joutunut perehtymään aiheeseen, hankikinut kirjallisuutta ja keskustellut asiaan perehtyneen asianajajan kanssa. Jos sulla Lilli on neuvoja tai voit antaa kirjasi niin otan ilolla vinkkejä vastaan!

Siis HUH. En kaipaa proge-Kuuta Skorpioniin... Tosin jos nyt jotain hyvää keksisin niin Pluto-teeman mukaisesti syntymiä ja kuolemia: rakas tätini kuoli mutta pieni Leijona-poikani syntyi.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 10:16:16 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #163 : 27.09.2008 13:31:16 »

Skorpioni tai 8. huone:

Nyt teet ne muutokset jotka muovaa elämäsi mallin useaksi vuodeksi eteenpäin. jos olet kokeillut erilaisia ihmissuhteita jne, saatat nyt asettua avioon, tai toisaalta jos olet kulkenut eroa kohti saatat toteuttaa sen nyt. Suuria alkamisia ja loppumisia tapahtuu, esim. kodin perustaminen tai purkaminen. Saatat perustaa perheen tai tulla tilanteeseen jossa lapsesi kasvavat aikuisiksi. he saattavat pian perustaa omat perheensä tai muille sukulaisille tai ystäville voi syntyä lapsia. Valitettavasti syntymien aika on astrologisesti puhuttaessa myös kuolemien aikaa, ja saatat joutua siis osallistumaan myös hautajaisiin tai muutamiin.

Työelämässä saatat joko tehdä uuden sitoumuksen vanhaan työhösi tai sitten vaihtaa uuteen sellaiseen, joka pysyykin vakaana tulevaisuudessa. Nainen saattaa pitää pari vuotta vapaata hoitaakseen lapsia. Kummalla tavalla tämä sitten sinun elämässäsi meneekään, tarkoittaa se joka tapauksessa muutosta, uudelleensyntymää ja päämäärien uudelleenmäärittelyä niin kotona kuin sen ulkopuolellakin. saatat kiinnostua entisöinnistä, etenkin vanhojen esineiden kierrätyksestä, ja takuulla käytät rahaa ympäristösi (siis surroundings.. ei nyt ihan ympäristö mut blaah en keksi sanaa) muuttamiseen.

Muutokset työssä saattavat suunnata sinut viljely- tai elintarviketuotantoalalle, toinen mahdollisuus on jonkinlainen ammtillinen yhteys poliisiin, yksityisetsiviin tai sairaaloihin. Terveys- ja lakiasiat voivat kuulua myös henk.koht. elämääsi. Olet tietoisempi elämän mystisistä ja henkisistä puolista ja saatat kokea jonkin henkisen (psychic) kokemuksen, ehkäpä ensimmäistä kertaa elämässäsi. Tämä progressio vahvistaa intuitiotasi huimasti ja saatat jopa kehitellä mediumistisia kykyjä.

Toisten ihmisten rahoihin liittyvät asiat tulevat tärkeiksi samoin kuin heidän suhteutumisensa raha-asioihin, Esim. elatusmaksut, testamentit, perinnöt, lainat, verot, yhteistilit, bisnesjutut jne. Varo ettet suhtaudu laki- ja raha-asioihin liian suurella tunteella. Yhteisiis omistuksiin ja omaisuuteen liityvätasiat voidaan nyt selvittää, mutta varo olemasta ahne. Perheessä tai bisneksissä saattaa tulla riitaa erityisesti omaisuudesta. Nämä ovat tyypillisiä avioerotilanteessa, liikekumppanuuden päättyessä tai perheenjäsenen kuoleman seurauksena. Elämäsi rakenne kokee jonkilaisen muutoksen.

Jotkut aktiviteetit tuottavat sinulle nyt suurta tyydytystä ja saattavat täyttää moninaisia vaistomaisia (tai vietteihin liittyviä) tarpeita. Niihin voi kuulu melkeinpä mitä tahansa mikä tekee sinut onnelliseksi, mutta aika korkealle listassa täytyy laittaa seksi, ja ehkäpä asettuminen aloilleen onnelliseen kotiin tai entistä mukavampaan elämään. tapasi uudistuvat, mahdollisesti seurauksena uudesta sisäisten tarpeittesi ymmärryksestä. Vaistot syrjäyttävät logiikan ja saatat pyrkiä tavoitteisiisi lähes pakonomaisesti.

Jälleen kerran kun tuli luettua tämä Proge-Kuu Skorpionissa pätkä löytyi siitä uusia puolia... Huomasin ensinnä että tänä syksynä aloittamani opiskelutkin sopivat tämän otsikon alle, liittyyhän se ensinnä työhöni ja on pidempiaikainen sitoumus ja toisaalta kun opiskelut päättyvät ensi vuoden marraskuun lopulla on Kuu sitten siirtynyt jo Jousimieheen!!

Entiset koulukaverit ovat saaneet lapsia tai odottavat, joten tuokin asia on jo tähän mennessä ainakin hoidossa... ja suvussa on ollut hautajaisia, mutta (kop-kop onneksi) sen verran kaukaisia etten ole itse osallistunut.

Olen onneksi itse välttynyt toistaiseksi kiristykseltä, pakottamiselta jne. -tai sitten olen niin naiivi etten ole asiaa huomannut uglystupid2 .. Stressiä on ollut ja tuntuu olevan, mutta senkin kanssa taitaa vaan olla pakko yrittää tulla toimeen. Osa on itsehankittua ja aiheutettua, kuten nyt meneillään oleva kahden viikon työ/opiskelu -putki vailla kunnollista vapaapäivää.
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #164 : 27.09.2008 18:04:57 »


Jos oikein osasin katsoa, minulla proge-kuuni  on 15 astetta oinas juuri ja juuri vielä 8. huoneen puolella.

Töissä on tapahtunut paljon... vaativia, mutta myös itse-tuntoa ja tuntemusta tukevia asioita. Tuntuu kuin pääsisin vähän eroon tuosta  neitsyt ominaisuuteni turhasta vaatimattomuusesta ja nöyryydestä. Opin pitämään puoliani positiivisessa hengessä.  Smiley On tuo puolensa pitäminen teemana mennyt nyt kyllä koko elämän läpi... etenkin tämän kesän aikana. Yllättävää miten ympäristö ei oikein meinaa ymmärtää/ tykätä siitä, että itse "kasvaa". Muutostahan se tuo myös suhteessa muihin, kun itse muttuu.  Wink

Onko tämä proge-kuun vaikutusta?  Shocked
En osaa tulkita, vai olisiko sittenkin tuo  uranus aspect_sex keskitaivas transiitti joka on jauhanut pitkin tätä vuotta. Luultavimmin kai?

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: