Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vatsalla reagoiminen  (Luettu 17219 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #30 : 21.09.2006 20:12:22 »

Heipä vaan. Oksensin juuri siinä määrin, että taisi tulla ulos pari kuukautta sisällä pidetyt loukkaantuneet sanat... buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 21.09.2006 20:24:44 »

No huh. Minulla taas olo kevenee muuten vaan. Vatsassa ei ole ollut kupruja aikoihin, taitaa olla välit selvät toistaiseksi niin pitkälle kuin voi.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
napakettu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


rakkauden kaipuu


Profiili
« Vastaus #32 : 25.09.2006 11:07:14 »

minä reagoin myös vatsalla, mutta en kuitenkaan niin voimakkaasti kuin monet muut joiden kommenteja luin. Kun olen käynyt akupunktiossa ja vyöhyketerapiassa niin sielläkin on tullut esille se, että vatsani on minun "heikko lenkki" jossa siis ensimmäisenä tuntuu elämän muutokset ja pienemmätkin asiat, kuten ruokavalio...Kävin myös juuri Aura-Soma konsultaatiossa (joka oli aivan ihana smitten) ja siellä tuli taas ilmi se että olen herkkävatsainen ja valitsinkin sinisävyisiä pulloja jotka juuri ilmeisesti liittyvät tuohon solar plexukseen...parempaa odotellessa.. smitten
tallennettu

" Vuoren huipulta löydät niin paljon onnea kuin viet sinne mukanasi"
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 25.09.2006 14:35:14 »

Vatsalla reagointia...

...masussani on varmasti tuhansia megaluokan perhosia,
eikä vain vatsassa, vaan koko kehossa! Cheesy

Tuntuu, että kohta lähtee lentoon ihan justiinsa!

Kunnon rääkkilenkki voisi auttaa.. :Smiley Tongue crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: