Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vatsalla reagoiminen  (Luettu 17210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #15 : 18.08.2006 09:54:02 »

Lainaus
Tällä hetkellä on Atlantiksen peruna valaistumisen siemenpelko, joka oireilee monella voimakkaasti.

Vaivaakohan minuakin sitten tämä? Tiedän, että nyt taoahtuvat muutokset ovat hyviä, mutta Atlantiksessa tulelet muutokset olivatkin "pahoja", kehitystä alaspäin vieviä. Pelkäsin varsinkin lapsena maailmanloppua aivan hirveästi ja nytkin vähän hermostuttaa ajatus vuoden 2012 muutoksista, vaikkei niissä pitäisikään olla mitään pelättävää...

Minulla on ollut suunnnaton oranssikausi koko tämän vuoden! Päällä pitää olla oranssia aina välistä ja oranssia musiikkia pitää saada lähes päivittäin.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.08.2006 10:00:14 »

Tässä myös yksi vatsalla reagoija.

Minulla on takana vastikään päättynyt parisuhde, ja loppuvaihe ja jälkipyykin pesu ovat olleet melkoinen stressin aihe . Sanotaanko nyt näin, että toinen osapuoli on valheillaan ja kaksinaamaisuudellaan aiheuttanut minulle sellaisen kuvotuksen, että pelkään oikeasti saavani vatsahaavan.

Esiintyminen tai tärkeä tapaaminen voivat niin ikään tuoda perhosia vatsaan. Sen sijaan suoranaiset valtataistelut koen enemmän sydänchakran kautta. Se on minulle suurempi voiman lähde kuin solar plexus.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #17 : 18.08.2006 11:13:13 »

Kyllä tuo on erittäin tuttu ongelma.

Itselläni jos on stressiä, paineita tai asiat menee toisten kanssa mönkään niin sen tunnen kyllä vatsassani. Olen pienestä asti reagoinut noin asioihin.

Elämä pysyy muuten järjestyksessä kaaoksenkin keskellä mutta masuni sanoo aina "sopimuksen irti" siinä vaiheessa, kun sen juuri pitäis olla normaali.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 18.08.2006 17:02:35 »

Hei Lilli haluan edelleen tukea sinua, pääset yli. Minunkin vatsankivistykseni liittyi exiin/exään, yllätys yllätys. Sellainen paha olo hänestä joka tulee varmaan ajan kanssa ulos ja saa välit kunnolla viilenemään.

We all know what is good for us - do we?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #19 : 18.08.2006 23:27:25 »

Pelkotilat ja jännitykset todellakin vatsaan ja solar plexukseen vaikuttavat.
Muistelen jonkun täällä foorumilla kirjoittaneen aiemmin, että jotkut kasvattavat tietämättään vatsaansa rasvakerroksen suojaksi...Että joidenkin ylipaino siis johtuisi pitkään jatkuneesta jännityksestä tai pelosta.
Ja uskoisin, että paljon mahdollista.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 20.08.2006 21:09:52 »

Tai! sitten voi nauraa niin että vatsaan sattuu! Mars nauramaan kaikille ongelmillenne!  2funny 2funny 2funny smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #21 : 21.08.2006 10:29:21 »

Tai! sitten voi nauraa niin että vatsaan sattuu! Mars nauramaan kaikille ongelmillenne!  2funny 2funny 2funny smitten smitten

Tuo on kyllä ehdottomasti paras "parannuskeino" minunkin mielestäni. Cheesy
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 22.08.2006 07:02:08 »

No, kun ei tartte kohdata eräitä henkilöitä, niin eipä vatsaankaan satu. Heh.  Kiss parempi nauraa vaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Axu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #23 : 22.08.2006 11:05:59 »

Hei! Jos on ongelmia vatsan kanssa, no mehän reagoimme kukin eri kehon osilla, mutta vinkki: kannattaa kokeilla Aloe Vera- juomaa säännöllisesti käytettynä aamuisin tyhjään vatsaan...saattaapi helpottaa...terv. yksi helpotuksen saanut
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #24 : 22.08.2006 12:03:49 »

Mistä sie olet noita aloe vera juomia hankkinut? Voisin ehken itsekin kokeilla jos niistä olisi jotain apua...
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #25 : 22.08.2006 16:06:18 »

Lainaus
Tällä hetkellä on Atlantiksen peruna valaistumisen siemenpelko, joka oireilee monella voimakkaasti.
...
Grin Grin Grin

Hitsin hitsi - pomppasin ketjuun kesken kaiken enkä ollut lukenut alkupään viestejä vielä lainkaan - sitten luin moneen kertaan tuon lainauksen viestistäsi...  Atlantiksen peruna Mietin jotta millainenhan potaatti se oikein on - ihanko siemenperuna, ja sitten kun tajusin mitä siinä luki niin olin pudota penkiltä Grin Grin Grin

No mutta asijaan.

Aloe Vera juoma on todellakin rauhoittanut myös minunkin vatsaani kummasti, vähähappoinen vatsa pitää muutenkin sen raikkaan kirpeästä mausta. Tongue
« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 08:42:13 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #26 : 25.08.2006 18:49:17 »

Pidä huolta itsestäsi Lilli, tuolla tavalla minä sain aikoinaan vatsahaavan...

Minua on auttanut kunnollinen ruokavalio, säännöllinen elämä ja syöminen, hyvät unet, liikunta ja alkoholin lopettaminen, tosin en käyttänyt silloinkaan alkoa paljon mutta yksikin lasi viiniä sai mahan huonoon kuntoon.
Kun saa pään sisäiset ongelmat rauhoitettua niin vatsa paranee kyllä. Tunteelliset ihmiset usein reagoi mahallaan. Rapu mieheni on todella huono vatsainen ja olen yrittänyt parantaa hänen ruokatottumuksiaan vaihtelevalla menestyksellä...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #27 : 08.09.2006 23:55:05 »

Tässä yksi vatsalaukkuunsa tunteiden nielijä. Kaikki sinne vain. Harvoin räyhään, itken tai suutun.

Kaikista pahinta on se, että vatsa tunnistaa ilmapiirienkin huonot energiat, jopa toisten ajatukset. Ikää karttuessa se alkoi olla jo vereslihalla.

Nyt minäkin käytän aloe vera geeliä vatsani pohjalle. Ja vatsani on ollut todella parempi.
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #28 : 09.09.2006 00:05:11 »

Hei kaikki vatsaihmiset.

Minulla oli jo alle kolmekymppisenä stressin aiheuttamana ärtynyt paksusuoli.

Joten olen myös sellainen vatsalla reagoiva.
Nykyisin osaan sen jo tunnistaa ja yritän sitä estää.
Mutta minkäs voit kun vatsa kipristyy heti pahasta mielestä, ja kaikesta jännittämisestä.

Nyt olen minäkin jonkun aikaa käyttänyt AloeVera-juomaa, ja tulos alkaa tuntua. Ei enää kipristä vatsaa joka tilanteessa.

Kahvin olen myös jättänyt melkein kokonaan pois.


 smitten     maarita            smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
MetalLady
Vieras
« Vastaus #29 : 11.09.2006 13:36:10 »

Niin minäkin reagoin vatsallani ja lisäksi minulle tulee ahdistava olo, vaikka en selvitteliskään väliä kenenkään kanssa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: