Camisha
Kohtuuastroilija
|
|
« : 30.07.2006 15:18:39 » |
|
Kiinnostaisi tietää oletteko te muut helposti riippuvaisia jostain? Esim. liikunnasta, syömisestä, suklaasta, bailaamisesta, ulkonäöstä jne. niin, että se itseään ihan ärsyttää? Eli tällaisesta addiktiosta olisi kyse?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva: Neitsyt Aurinko: Oinaassa Kuu: Ravussa Merkurius: Oinaassa Venus: Oinaassa Mars: Kaloissa
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 30.07.2006 15:31:00 » |
|
Aikoinaan kärsin ahmimisesta söin, söin ja söin mutta en oksennellu, se oli hirveetä aikaa mutta siitä olen päässyt yli, tosin tulee joskus kausia, jollon tekee mieli syödä vaikka hevonen sen kanssa meikä varmaan koko tämän elämänsä joutuu elämään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #3 : 30.07.2006 16:16:02 » |
|
Tällä hetkellä on vaikea keksiä mitään muuta kuin kofeiini. Voi niitä olla muitakin riippuvuuksia, mutta en juuri nyt tunnista. Kofeiinista (ja aspartaamista) olen nyt vieroittamassa itseäni. Hirveitä myrkkyjä ja kunhan kehoni saan putsattua niistä, en enää suuhuni laita.
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Camisha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 30.07.2006 16:21:08 » |
|
Mulla on ollut addiktio kyömynenäsiin miehiin, esim intiaanimiehet. Se on jotain maagiselta tuntuvaa karismaattisen jaloa ja seksikästä yhtäaikaa. Aatelkaa, kerran mä tapasin erään suomalaisen miehen, jolla oli ihana vastaava nenä, no mun piti sitä sitten hipaista ja sanoin tällä miehelle, "et sulla on ihana nenä", hän hymyillen sanoin mulle, "et kukaan ei ole aiemmin sanonut hälle noin kauniista", ja sanoi takas mulle, "et mulla on kans kaunis nenä". No mutta ei se nyt mitenkään pahasti riippuvuus asteelle ole mennyt, sillä se pieni addktio liittyy ihan muotokuvataiteen tekemiseen.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva: Neitsyt Aurinko: Oinaassa Kuu: Ravussa Merkurius: Oinaassa Venus: Oinaassa Mars: Kaloissa
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #5 : 30.07.2006 16:43:11 » |
|
Mulla on ollut addiktio kyömynenäsiin miehiin, esim intiaanimiehet. Se on jotain maagiselta tuntuvaa karismaattisen jaloa ja seksikästä yhtäaikaa. ...........
Niinpä kyllä onkin Äitinikin kertoi ihastuneensa ensitapaamisellaan isässäni juuri kuvaamasi kaltaiseen nenään ja siitä sitten tekemään lisää nenäkkäitä perillisiä; yksikään meistä kolmesta ei sitä kuitenkaan perinyt Ai niin, minullakin se kofeiini vielä, mutta kahdesta en luovu enää: kaffista ja suklaasta. Odotusaikana jätin kaffen ja nykyisin jos edes unohtuu iltapäiväkupponen, migreeni on taattu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 30.07.2006 17:28:49 » |
|
Suklaata (http://www.goatweb.com/coffeeshop/images/smilies/millan/chocolate.gif) ja kahvia (http://www.mainzelahr.de/smile/essen/tasse.gif) ilman en voi olla.. ja hiukset pitää olla hyvin (http://www.invision.smileyville.net/smilies/girl%20(23).gif) tai ulos en lähde..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 30.07.2006 18:49:19 » |
|
Taitaa olla pienimuotoista addiktiota nyt tästä foorumeilla pyörimisestä, nytkin voisi ulkoilla ja nauttia kesästä, kun sitä vielä piisaa.. Se riippuvuus, mikä ärsyttää itseäkin, on tuo hemskutan syöpäkääryleitten kanssa vekslaaminen . Vähentämään olen kuitenkin pystynyt jonkin verran..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Camisha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 31.07.2006 11:12:40 » |
|
Mulla on ollut addiktio kyömynenäsiin miehiin, esim intiaanimiehet. Se on jotain maagiselta tuntuvaa karismaattisen jaloa ja seksikästä yhtäaikaa. ...........
Niinpä kyllä onkin Äitinikin kertoi ihastuneensa ensitapaamisellaan isässäni juuri kuvaamasi kaltaiseen nenään ja siitä sitten tekemään lisää nenäkkäitä perillisiä; yksikään meistä kolmesta ei sitä kuitenkaan perinyt Ai niin, minullakin se kofeiini vielä, mutta kahdesta en luovu enää: kaffista ja suklaasta. Odotusaikana jätin kaffen ja nykyisin jos edes unohtuu iltapäiväkupponen, migreeni on taattu Ippuska, mikähän noissa nenissä sitten niin vetää puoleensa, kun taas toiset eivät voi sietää sellaista kyömynenää? Musta kun se taas on todellinen miehisyyden sympoli. Oikea uljauden merkki vielä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #10 : 31.07.2006 12:47:32 » |
|
Minulla on vähän Camishan kaltainen addiktio eli olen totaalisen addiktoitunut miehiin, joilla on pitkät, vaaleat hiukset... En voi vastustaa niitä, en sitten millään. tarkalla pituudella ja mallilla ei ole väliä. Sitten olen vielä historia-, viikinki ja eteenkin ritariaddikti ^________^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Illusion
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #11 : 31.07.2006 12:54:29 » |
|
Olen netista riippuvainen. Pakko joka paiva katsoa meilit ja tietyt sivut. Ehka yks paiva on kuukaudessa jolloin en kayta nettia... Harmi vaan, ku talla hetkella joudun kayttaan nettikahviloita, ku ei ole omaa konetta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
|
|
|
Camisha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 31.07.2006 13:38:35 » |
|
Minulla on vähän Camishan kaltainen addiktio eli olen totaalisen addiktoitunut miehiin, joilla on pitkät, vaaleat hiukset... En voi vastustaa niitä, en sitten millään. tarkalla pituudella ja mallilla ei ole väliä. Sitten olen vielä historia-, viikinki ja eteenkin ritariaddikti ^________^ AthaMaarit; eli kainalossa pitää vahintäänkin kulkea tai olla vaaleat pitkät hiukset omaava mies
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #13 : 31.07.2006 14:18:38 » |
|
Kyllä, kyllä - ei mikään pakkokriteeri miesmarkkinoilla, mutta erittäin iso plussa moisesta kuontalosta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Camisha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 31.07.2006 14:29:37 » |
|
Kyllä, kyllä - ei mikään pakkokriteeri miesmarkkinoilla, mutta erittäin iso plussa moisesta kuontalosta Eli vähän niinkuin suomalainen intiaani. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|