Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Riippuvuus/addiktio?  (Luettu 12338 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« : 30.07.2006 16:18:39 »

Kiinnostaisi tietää oletteko te muut helposti riippuvaisia jostain? Esim. liikunnasta, syömisestä, suklaasta, bailaamisesta, ulkonäöstä jne. niin, että se itseään ihan ärsyttää? Eli tällaisesta addiktiosta olisi kyse?  Smiley
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 30.07.2006 16:31:00 »

Aikoinaan kärsin ahmimisesta Embarrassed söin, söin ja söin mutta en oksennellu, se oli hirveetä aikaa  Cry mutta siitä olen päässyt yli, tosin tulee joskus kausia, jollon tekee mieli syödä vaikka hevonen buck2 sen kanssa meikä varmaan koko tämän elämänsä joutuu elämään  Sad
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 30.07.2006 17:13:02 »

Suklaa  Embarrassed Tongue
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 296


Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.2006 17:16:02 »

Tällä hetkellä on vaikea keksiä mitään muuta kuin kofeiini. Voi niitä olla muitakin riippuvuuksia, mutta en juuri nyt tunnista. Kofeiinista (ja aspartaamista) olen nyt vieroittamassa itseäni. Hirveitä myrkkyjä ja kunhan kehoni saan putsattua niistä, en enää suuhuni laita.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #4 : 30.07.2006 17:21:08 »

Mulla on ollut addiktio kyömynenäsiin miehiin, esim intiaanimiehet. Se on jotain maagiselta tuntuvaa karismaattisen jaloa ja seksikästä yhtäaikaa.

Aatelkaa, kerran mä tapasin erään suomalaisen miehen, jolla oli ihana vastaava nenä, no mun piti sitä sitten hipaista ja sanoin tällä miehelle, "et sulla on ihana nenä", hän hymyillen sanoin mulle, "et kukaan ei ole aiemmin sanonut hälle noin kauniista", ja sanoi takas mulle, "et mulla on kans kaunis nenä". No mutta ei se nyt mitenkään pahasti riippuvuus asteelle ole mennyt, sillä se pieni addktio liittyy ihan muotokuvataiteen tekemiseen.  Cheesy
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 30.07.2006 17:43:11 »

Mulla on ollut addiktio kyömynenäsiin miehiin, esim intiaanimiehet. Se on jotain maagiselta tuntuvaa karismaattisen jaloa ja seksikästä yhtäaikaa.
...........
Niinpä kyllä onkin  laugh
Äitinikin kertoi ihastuneensa ensitapaamisellaan isässäni juuri kuvaamasi kaltaiseen nenään ja siitä sitten tekemään lisää  Wink nenäkkäitä perillisiä; yksikään meistä kolmesta ei sitä kuitenkaan perinyt  Cry  Kiss

Ai niin, minullakin se kofeiini vielä, mutta kahdesta en luovu enää: kaffista ja  suklaasta. Odotusaikana jätin kaffen ja nykyisin jos edes unohtuu iltapäiväkupponen, migreeni on taattu  knuppel2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Oikku67
Vieras
« Vastaus #6 : 30.07.2006 18:28:49 »


Suklaata (http://www.goatweb.com/coffeeshop/images/smilies/millan/chocolate.gif) ja kahvia (http://www.mainzelahr.de/smile/essen/tasse.gif) ilman en voi olla.. 
ja hiukset pitää olla hyvin (http://www.invision.smileyville.net/smilies/girl%20(23).gif) tai ulos en lähde..  crazy2
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #7 : 30.07.2006 18:38:27 »

Meikäläinen innostuu turhan paljon pelikoneista. Joskus on ihan vartavasten lähdettävä paukuttaan niihin kolikoita (ja se 0n kallista, eurojen aikaan)  idiot2  Undecided
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #8 : 30.07.2006 19:49:19 »

Taitaa olla pienimuotoista addiktiota nyt tästä foorumeilla pyörimisestä, nytkin voisi ulkoilla ja nauttia kesästä, kun sitä vielä piisaa..
Se riippuvuus, mikä ärsyttää itseäkin, on tuo hemskutan syöpäkääryleitten kanssa vekslaaminen  buck2 buck2. Vähentämään olen kuitenkin pystynyt jonkin verran..
tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #9 : 31.07.2006 12:12:40 »

Mulla on ollut addiktio kyömynenäsiin miehiin, esim intiaanimiehet. Se on jotain maagiselta tuntuvaa karismaattisen jaloa ja seksikästä yhtäaikaa.
...........
Niinpä kyllä onkin  laugh
Äitinikin kertoi ihastuneensa ensitapaamisellaan isässäni juuri kuvaamasi kaltaiseen nenään ja siitä sitten tekemään lisää  Wink nenäkkäitä perillisiä; yksikään meistä kolmesta ei sitä kuitenkaan perinyt  Cry  Kiss

Ai niin, minullakin se kofeiini vielä, mutta kahdesta en luovu enää: kaffista ja  suklaasta. Odotusaikana jätin kaffen ja nykyisin jos edes unohtuu iltapäiväkupponen, migreeni on taattu  knuppel2

Ippuska, mikähän noissa nenissä sitten niin vetää puoleensa, kun taas toiset eivät voi sietää sellaista kyömynenää? Musta kun se taas on todellinen miehisyyden sympoli. Oikea uljauden merkki vielä Cheesy
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #10 : 31.07.2006 13:47:32 »

Minulla on vähän Camishan kaltainen addiktio eli olen totaalisen addiktoitunut miehiin, joilla on pitkät, vaaleat hiukset... Cheesy En voi vastustaa niitä, en sitten millään. tarkalla pituudella ja mallilla ei ole väliä.
Sitten olen vielä historia-, viikinki ja eteenkin ritariaddikti ^________^
tallennettu
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #11 : 31.07.2006 13:54:29 »

Olen netista riippuvainen. Pakko joka paiva katsoa meilit ja tietyt sivut. Ehka yks paiva on kuukaudessa jolloin en kayta nettia... idiot2 Harmi vaan, ku talla hetkella joudun kayttaan nettikahviloita, ku ei ole omaa konetta.

tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #12 : 31.07.2006 14:38:35 »

Minulla on vähän Camishan kaltainen addiktio eli olen totaalisen addiktoitunut miehiin, joilla on pitkät, vaaleat hiukset... Cheesy En voi vastustaa niitä, en sitten millään. tarkalla pituudella ja mallilla ei ole väliä.
Sitten olen vielä historia-, viikinki ja eteenkin ritariaddikti ^________^

AthaMaarit; eli kainalossa pitää vahintäänkin kulkea tai olla vaaleat pitkät hiukset omaava mies  Wink
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #13 : 31.07.2006 15:18:38 »

Kyllä, kyllä - ei mikään pakkokriteeri miesmarkkinoilla, mutta erittäin iso plussa moisesta kuontalosta Wink
tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #14 : 31.07.2006 15:29:37 »

Kyllä, kyllä - ei mikään pakkokriteeri miesmarkkinoilla, mutta erittäin iso plussa moisesta kuontalosta Wink

Eli vähän niinkuin suomalainen intiaani. Wink :Smiley
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: