Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiinalainen lääketiede  (Luettu 51140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
noita-akka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #30 : 21.11.2005 12:39:09 »


Voi ostaa ison Suomi votka pullon alkosta. kahvikupillinen pois ja yrtit tilalle. Ikkunalle valoisaan paikkaan, ravistetaan päivittäin noin 1 kk.

Käyttö 1rl päivittäin.

Mutta jos tuntee eläinlääkärin, ja saa aitoa "siannahkan pesuvettä" kestää uutten teko vain viikon. 2funny 2funny 2funny

Mietityttää....

Minä olen oppinut uutteiden teon niin, että uuttaminen (siis alkoholiin) tehdään auringonvalolta suojattuna, öljyyn uuttaminen taas auringonvalossa, mutta ruskeassa purkissa.
Onkohan ollut turhaa vaivannnäköä piilotella uutteita kaapissa? Näin maalaisjärjellä kun ajattelee, niin auringonvalossa uuttamisen voisi kuvitella olevan tehokkaampaa, koska lämpö lisääntyy. Undecided
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #31 : 21.11.2005 12:50:18 »


Voi ostaa ison Suomi votka pullon alkosta. kahvikupillinen pois ja yrtit tilalle. Ikkunalle valoisaan paikkaan, ravistetaan päivittäin noin 1 kk.

Käyttö 1rl päivittäin.

Mutta jos tuntee eläinlääkärin, ja saa aitoa "siannahkan pesuvettä" kestää uutten teko vain viikon. 2funny 2funny 2funny

Mietityttää....

Minä olen oppinut uutteiden teon niin, että uuttaminen (siis alkoholiin) tehdään auringonvalolta suojattuna, öljyyn uuttaminen taas auringonvalossa, mutta ruskeassa purkissa.
Onkohan ollut turhaa vaivannnäköä piilotella uutteita kaapissa? Näin maalaisjärjellä kun ajattelee, niin auringonvalossa uuttamisen voisi kuvitella olevan tehokkaampaa, koska lämpö lisääntyy. Undecided

Hyvä tyttö.    Öljy härskiintyy valossa ja lämmössä, mutta alkoholi ei.

Järki hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 tickedoff tickedoff tickedoff

Olet ilmeisesti saanut "kateellisen" opetusta.  knuppel2 knuppel2 knuppel2
« Viimeksi muokattu: 21.11.2005 12:54:15 kirjoittanut Ikiaika. » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #32 : 21.11.2005 14:41:36 »

Mietityttää....

Minä olen oppinut uutteiden teon niin, että uuttaminen (siis alkoholiin) tehdään auringonvalolta suojattuna, öljyyn uuttaminen taas auringonvalossa, mutta ruskeassa purkissa.
Onkohan ollut turhaa vaivannnäköä piilotella uutteita kaapissa? Näin maalaisjärjellä kun ajattelee, niin auringonvalossa uuttamisen voisi kuvitella olevan tehokkaampaa, koska lämpö lisääntyy. Undecided

Öljyjen teossa on hyvä olla tarkkana, eikä liian pitkään ikkunalla. Yleensä hyvänlaatuinen kylmäpuristettu kasviöljy ei härskiinny niin sukkelaan, kuin muut rasvat, mutta kuitenkin.

Viinauutos ikkunalaudalle vaan reilusti, saavat kateelliset naapurit suu napsaen ihastella, kun Stolishnaja pullot siinä komeilevat  Wink
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #33 : 21.11.2005 15:08:32 »

Kirjoitinpa pitkän litanjan tekstiä, joka katosi bittiavaruuteen. Pähkinänkuoressa: Tykkään tosi paljon tuosta akupunktiopisteiden tutkimisesta, joiden kautta qi pitäisi virrata kunnolla, jolloin keho ja tunne-elämä pysyy kondiksessa. Olen käyttänyt tuota parhaimmalla tuloksella tupakanlopettamisessa, joka on mulle vieläkin vaikea paikka, vaikka on puoli vuotta kestänytkin varmaan. Toinen tosi mielenkiintoinen asia on qigong, joka ei varsinaisesti liity lääketieteeseen, mutta sen avulla pysyy kyllä kondiksessa. Esimerkiksi kungfussa sitä käytetään qi-voiman imemisessä suoraan maankuoresta tai avaruudesta. Esimerkkinä voisi olla koulukunta jota kutsutaan falun dafaksi: http://www.falundafa.org/ Se on mestari Li, Hongzhin keksimä qigong meininki.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #34 : 21.11.2005 15:30:27 »

Viinauutos ikkunalaudalle vaan reilusti, saavat kateelliset naapurit suu napsaen ihastella, kun Stolishnaja pullot siinä komeilevat  Wink

Arvaa muljatelevako täti ihmisten silmät, kuin hullulla sonnilla, Kun he kehittelevät teorioitaan. Miksi pullot on ikkunalla.

Kokemusta on, olen saanut nauraa monet makeat naurut.
 smitten smitten smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #35 : 21.11.2005 15:56:26 »

Viinauutos ikkunalaudalle vaan reilusti, saavat kateelliset naapurit suu napsaen ihastella, kun Stolishnaja pullot siinä komeilevat  Wink

Arvaa muljatelevako täti ihmisten silmät, kuin hullulla sonnilla, Kun he kehittelevät teorioitaan. Miksi pullot on ikkunalla.

Kokemusta on, olen saanut nauraa monet makeat naurut.
 smitten smitten smitten

Voivoi - kyllä olen harmitellut kun uusi pastorimme, joka ei viihtynyt virassaan montaa kuukautta, muutti pois asunnostaan, josta oli suora näköala keittiömme akkunaan. Ja vielä ennenkuin näitä uutoksia olen aikeissa siihen viritellä. 2funny

Olisi siinä ollut hänellä syytä pohdintaan. Tai mistä sitä tietää, vaikka jo noidan maineessa minua pitikin Cheesy
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #36 : 21.11.2005 16:08:31 »

Viinauutos ikkunalaudalle vaan reilusti, saavat kateelliset naapurit suu napsaen ihastella, kun Stolishnaja pullot siinä komeilevat  Wink

Arvaa muljatelevako täti ihmisten silmät, kuin hullulla sonnilla, Kun he kehittelevät teorioitaan. Miksi pullot on ikkunalla.

Kokemusta on, olen saanut nauraa monet makeat naurut.
 smitten smitten smitten

Voivoi - kyllä olen harmitellut kun uusi pastorimme, joka ei viihtynyt virassaan montaa kuukautta, muutti pois asunnostaan, josta oli suora näköala keittiömme akkunaan. Ja vielä ennenkuin näitä uutoksia olen aikeissa siihen viritellä. 2funny

Olisi siinä ollut hänellä syytä pohdintaan. Tai mistä sitä tietää, vaikka jo noidan maineessa minua pitikin Cheesy

Mutta mitäs sitten, jos vaikka olisi tullut luoksesi avun tarpeessa.

 smitten smitten smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #37 : 21.11.2005 16:11:47 »

... Tykkään tosi paljon tuosta akupunktiopisteiden tutkimisesta, joiden kautta qi pitäisi virrata kunnolla, jolloin keho ja tunne-elämä pysyy kondiksessa. Olen käyttänyt tuota parhaimmalla tuloksella tupakanlopettamisessa, joka on mulle vieläkin vaikea paikka, vaikka on puoli vuotta kestänytkin varmaan. Toinen tosi mielenkiintoinen asia on qigong, joka ei varsinaisesti liity lääketieteeseen, mutta sen avulla pysyy kyllä kondiksessa. ...

Pitää paikkaansa, olet varmaan laittanut merkille esim. Perna6 on melkein kaikilla tukkoinen. Itsekin olen nyt aloitellut QiGongin helpoimpien liikkeiden kanssa, ja yllättävää kyllä ne ovat tehokkaita.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2005 13:39:42 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #38 : 21.11.2005 16:25:31 »


Mutta mitäs sitten, jos vaikka olisi tullut luoksesi avun tarpeessa.



Hän olisi ollut sydämellisesti tervetullut ja olisin hoitanut hänet siten, kuin olisin taitanut. Mutta ei hän tullut, vaikka tiesi kuka olen ja mitä teen. (Seutulehdessä oli silloin juttu minusta kahden kuvan kanssa)

Reikimasterini opetti, että vaikka hoidettavaksi tulisi pedofiili tai murhamies, niin hänet tulee hoitaa samalla intensiteetillä kuin rakkain ystävä. Ja näinhän se on, hoitaja ei saa koskaan asettaa itseään siihen asemaan, etteikö hoitaisi kaikkia ihmisiä parhaan kykynsä mukaan karvoihin katsomatta  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 22.11.2005 13:39:15 kirjoittanut Elektra » tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 07.12.2005 00:17:10 »

Onkohan reikimasterisi hoitanut esim. "juoppohullua" tai mielenterveysongelmaista murhamies, sillä olisi mielenkiintoista nähdä mitä tulee lopputulokseksi. Itse sain lapsena poppamummoltani ja kylän kansanparantajalta ohjeen, että älä koskaan yritä parantaa "juoppohullua" tai paatunutta murhamiestä, sillä jos et uskalla ottaa vastuuta siitä, että heillä "isopyörä" heittää päässä ja seuraamuksia et tiedä. Tästä olen pitänyt kiinni, sillä tälläisen pahan mielenterveysongelmaisen tavatessani sisäinen ääneni sanoo, että heidän on itse löydettävä tie solmujen aukaisuun.  Grin   uglystupid2
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #40 : 07.12.2005 11:59:56 »

Onkohan reikimasterisi hoitanut esim. "juoppohullua" tai mielenterveysongelmaista murhamies, sillä olisi mielenkiintoista nähdä mitä tulee lopputulokseksi. Itse sain lapsena poppamummoltani ja kylän kansanparantajalta ohjeen, että älä koskaan yritä parantaa "juoppohullua" tai paatunutta murhamiestä, sillä jos et uskalla ottaa vastuuta siitä, että heillä "isopyörä" heittää päässä ja seuraamuksia et tiedä. Tästä olen pitänyt kiinni, sillä tälläisen pahan mielenterveysongelmaisen tavatessani sisäinen ääneni sanoo, että heidän on itse löydettävä tie solmujen aukaisuun. 

Hyvä, että olet pitänyt kiinni periaatteistasi.

Jos joku tulee luokseni pyytämään apua, niin en häntä hänen tekojensa vuoksi pois käännytä. Jos jollakulla on ollut rohkeutta ottaa askel johonkin suuntaan, niin miksi laittaa esteitä hänen tielleen.

Onko luoksesi edes tullut apua pyytämään tällaisia kuvailemiasi henkilöitä?

Jos olisit vaikkapa terveyskeskuksessa töissä, niin kysyisitkö millainen tämä ihminen on taipumuksiltaan, ennenkuin ompelisit tikit haavaan? Jos olet kenkäätekevä, niin ompelen, ai - että oletkin mieleltäsi ongelmainen, no pärjäät hyvin ilman tikkejä.

Sama pätee myös energiahoidoissa. Kaikki olemme samanarvoisia. Siitähän tästä on oikeasti kysymys.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 09.12.2005 00:45:20 »

Kyllä näin on, että nämä kyseiset ihmiset eivät tule minun luokseni hoitoon, sillä todennäköisesti he vaistoavat ettei minulta tule heidän tarvitsemaa hoitoa.
Olen ollut sairaalassa työssä ja kyseisen laisia kavereita kävi hoidattamassa itseään ja hoidon olen antanut, mutta hoidon jälkeen ovat opastusta saaneet paremmalle tielle. Ehkä he tulevan sinunlaisten vastaanottavaisten hoitoon, sillä minulla varmaankin on sellainen aura ettei mainitsemani pahasti ongelmaiset tule energiahoitoon, vaikkakin kaikki kylläkin olemme samanarvoisia.

Kokemuksesta sanon ettei jokainen meistä voi kaikkia auttaa, vaan jokaisella meillä on omalaisemme autettavat. Pitäähän pahiten kolhiintuneilla ja paatuneillakin olla omat auttajansa.   coolsmiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #42 : 09.12.2005 13:31:51 »

Kyllä näin on, että nämä kyseiset ihmiset eivät tule minun luokseni hoitoon, sillä todennäköisesti he vaistoavat ettei minulta tule heidän tarvitsemaa hoitoa.
Olen ollut sairaalassa työssä ja kyseisen laisia kavereita kävi hoidattamassa itseään ja hoidon olen antanut, mutta hoidon jälkeen ovat opastusta saaneet paremmalle tielle. Ehkä he tulevan sinunlaisten vastaanottavaisten hoitoon, sillä minulla varmaankin on sellainen aura ettei mainitsemani pahasti ongelmaiset tule energiahoitoon, vaikkakin kaikki kylläkin olemme samanarvoisia.

Kokemuksesta sanon ettei jokainen meistä voi kaikkia auttaa, vaan jokaisella meillä on omalaisemme autettavat. Pitäähän pahiten kolhiintuneilla ja paatuneillakin olla omat auttajansa.   coolsmiley

Kiitos, olipa kauniisti kirjoitettu.

Hoidossani ei ole kuvailemiasi tapauksia käynyt, joten en nähtävästi ole vielä niin vastaanottavainen, kuin mitä oletat.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #43 : 10.12.2005 01:47:19 »

Kyllä näin on, että nämä kyseiset ihmiset eivät tule minun luokseni hoitoon, sillä todennäköisesti he vaistoavat ettei minulta tule heidän tarvitsemaa hoitoa.
Olen ollut sairaalassa työssä ja kyseisen laisia kavereita kävi hoidattamassa itseään ja hoidon olen antanut, mutta hoidon jälkeen ovat opastusta saaneet paremmalle tielle. Ehkä he tulevan sinunlaisten vastaanottavaisten hoitoon, sillä minulla varmaankin on sellainen aura ettei mainitsemani pahasti ongelmaiset tule energiahoitoon, vaikkakin kaikki kylläkin olemme samanarvoisia.

Kokemuksesta sanon ettei jokainen meistä voi kaikkia auttaa, vaan jokaisella meillä on omalaisemme autettavat. Pitäähän pahiten kolhiintuneilla ja paatuneillakin olla omat auttajansa.   coolsmiley

Haluaisin Salomille antaa toisenlaisenkin näkövinkkelin. Nimittäin olen itse kokenut vähän samanlaista auttamisesta. Ja sitten onkin yhtäkkiä paljon hiljaisempaa. Nyt olen nähnyt surullisen läheltä sitäkin, että auttajia on itseään kohdannut syvä sairaustila, jota ei aina voi selittää. Olemme eri tahoilla keskustelleet paljonkin suojautumisesta ja maadutuksesta.

Olen itse vuoden päivät ollut vähän väsynyt ja todennut, että onkin hyvä, ettei hoidon kyselijöitä ole ollut niin paljon. Ajattelen, että 'enkelini tai oppaani' tai mitkä nyt tahansa, auttavat ja suojaavat minua silloin kun energiatasoni ei ole auttamiseen kykenevä ja tarvitsen oppia jotakin paljon enemmän. Jotenkin tuudittaudun tilaan, jossa 'jokin' tietää enemmän. Hyväksyn tämän itselleni ja toisille. Tulee toisenlainen aika. Nyt keskityn omaan tilaani ja lähiympäristön tilaani.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 10.12.2005 03:53:06 »

Kyllä näin on metsätonttu, että mainitsemassa hodettavien valikointi tai hoidon antamattamis päätöksessä on kyse suojauksesta tai maadoituksesta. Olen sivusilmällä huomannut auttamistyötä tekeviä, jotka yrittävät voimansa tunnossa parantaa maailman palavat loppuun energioiltaan. Valitettavaa on, että auttajia monesti kohtaa syvä sairaustila, jota ei voi selittää, mutta joka toivottavasti on opiksi omien voimien rajallisuudesta.

Puskaradion kautta on muutamia energiasyöppöjä eksynyt hoitopöydälle anomaan parannusta, mutta olen todellakin saanut lapsena periaate opetuksen hoitoihin. Joten näille energian imijöille kehoitan tervehdyttämään itseään antamieni ohjeiden ja opastuksen mukaan ja palaamaan asiaan saatuaan palikat kasaan, jotta he voivat ottaa energiahoitoa tasapainoisesti vastaan. Tärkeintä on oppia eroittamaan järki ja tunteet toisistaan ja kuuntelemaan sydäntään hoitotyössä. Jokainen parantakoon itsensä meidät toiset vain on luotu tien näyttäjiksi kanavoijiksi heitä oikealle tasolle tähän maailmaan.
Hoidoissa tärkeää on, että omat palikat ovat kunnossa ja voi kympillä keskittyä hoitoon ja näin ollen ei hajoita omaa energiatasoaan.

Voimia sinulle metsätonttu - Kukaan meistä ei ole korvaamaton, mutta ainutlaatuinen kylläkin!!!!  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: