Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teen tarot-tulkintaa  (Luettu 27617 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Liisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #30 : 13.09.2019 12:34:35 »

Ei  minullekaan..
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #31 : 30.10.2019 18:46:45 »

Laitoin viestiä
tallennettu
anon24380
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #32 : 02.11.2019 14:35:11 »

Hep  Smiley
tallennettu
Ocariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #33 : 09.11.2019 13:30:39 »

Hep
tallennettu

Aur, Merk, Venus Kauris huone 5
ASC Leijona
Kuu Jousimies huone 4
Ocariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #34 : 09.11.2019 13:31:22 »

Hep
tallennettu

Aur, Merk, Venus Kauris huone 5
ASC Leijona
Kuu Jousimies huone 4
-zillic-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka


Profiili
« Vastaus #35 : 17.11.2019 19:54:25 »



Minulle tuli vastaus silloin 11.9., kun Kleo on viimeksi ollut kirjautuneena.

-zillic  smitten
tallennettu

I´m not normal.
I don´t want to be.
I don´t pretend to be.
I am me.
Q-Q
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #36 : 12.12.2019 19:36:29 »

Hep
tallennettu
ihtiriekko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #37 : 13.12.2019 09:30:35 »

Hep!
tallennettu

Olevaisen yöpuolella
Varjojen välissä
Kuollut kulkee kuun kumottaessa
Kleo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #38 : 16.01.2021 20:30:04 »

Hei kaikki tarotista kiinnostuneet,

tein youtubeen tarot-videon vuoden 2021 teemoista, kolme vaihtoehtoa, josta valita luentansa.
Katsokaa jos kiinnostaa!

https://www.youtube.com/watch?v=dkVYMJc1lsI

Aikaleimoista pääsee valinnan jälkeen siirtymään luentaan.

Ajoin tehdä varmasti lisääkin näitä, ja parantaa tuota videokuvan laatuakin sitten... Saa ehdottaa aiheita youtube–luentoihin videon kommentteihin!

Tähän ketjuun vastailin aktiivisemmin muistaakseni kesällä / syksyllä 2019. Ja oli mielenkiintoista tehdä teille tulkintoja, opettavaistakin. Pahoittelen, että parille viimeisimmälle kysyjälle en ole päässyt tekemään tulkintaa. Täällä taisi olla hetken hiljaista, joten ketjun tarkkaileminen jäi minulta. Harrastuksena kun olen tehnyt niin on näin tässä kävi.

Mutta oli tosi, tosi mielenkiinoista, ja ollut tosi kiva saada myös kommenttaja tulkinnoista, miten on käynyt asian kanssa. Jotkut ovat niitä minulle laittaneetkin, kiitos kovasti siitä. Smiley

Rakkautta,
Kleo  angel


tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #39 : 17.01.2021 10:01:32 »

Kiitos Kleo ❤️ Pitkästä aikaa kurkistin foorumille ja olipa mukava löytää linkki tarotvideoosi. Valitsin itselleni luennon 2 ❤️➡️✨

Hei kaikki tarotista kiinnostuneet,

tein youtubeen tarot-videon vuoden 2021 teemoista, kolme vaihtoehtoa, josta valita luentansa.
Katsokaa jos kiinnostaa!

https://www.youtube.com/watch?v=dkVYMJc1lsI

Aikaleimoista pääsee valinnan jälkeen siirtymään luentaan.

Ajoin tehdä varmasti lisääkin näitä, ja parantaa tuota videokuvan laatuakin sitten... Saa ehdottaa aiheita youtube–luentoihin videon kommentteihin!

Tähän ketjuun vastailin aktiivisemmin muistaakseni kesällä / syksyllä 2019. Ja oli mielenkiintoista tehdä teille tulkintoja, opettavaistakin. Pahoittelen, että parille viimeisimmälle kysyjälle en ole päässyt tekemään tulkintaa. Täällä taisi olla hetken hiljaista, joten ketjun tarkkaileminen jäi minulta. Harrastuksena kun olen tehnyt niin on näin tässä kävi.

Mutta oli tosi, tosi mielenkiinoista, ja ollut tosi kiva saada myös kommenttaja tulkinnoista, miten on käynyt asian kanssa. Jotkut ovat niitä minulle laittaneetkin, kiitos kovasti siitä. Smiley

Rakkautta,
Kleo  angel



tallennettu
Kleo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #40 : 19.01.2021 20:51:06 »

Hei @nne,

Olipa mukava saada puolestaan palautetta. Smiley

Laita kanavani tilaukseen, jos tykkäsit. Smiley Aion tehdä jatkossa lisää sinne tarotvideoita. Videon kommentissa voi ehdottaa uuden videon aihetta.

Samat sanat myös muille, jotka löysitte videoni. Laittakaa tilaukseen kanava, tykätkää, kommetoikaa - se auttaa minua jatkamaan noiden videoiden tekemistä.

<3 Kleo

Kiitos Kleo ❤️ Pitkästä aikaa kurkistin foorumille ja olipa mukava löytää linkki tarotvideoosi. Valitsin itselleni luennon 2 ❤️➡️✨

Hei kaikki tarotista kiinnostuneet,

tein youtubeen tarot-videon vuoden 2021 teemoista, kolme vaihtoehtoa, josta valita luentansa.
Katsokaa jos kiinnostaa!

https://www.youtube.com/watch?v=dkVYMJc1lsI

Aikaleimoista pääsee valinnan jälkeen siirtymään luentaan.

Ajoin tehdä varmasti lisääkin näitä, ja parantaa tuota videokuvan laatuakin sitten... Saa ehdottaa aiheita youtube–luentoihin videon kommentteihin!

Tähän ketjuun vastailin aktiivisemmin muistaakseni kesällä / syksyllä 2019. Ja oli mielenkiintoista tehdä teille tulkintoja, opettavaistakin. Pahoittelen, että parille viimeisimmälle kysyjälle en ole päässyt tekemään tulkintaa. Täällä taisi olla hetken hiljaista, joten ketjun tarkkaileminen jäi minulta. Harrastuksena kun olen tehnyt niin on näin tässä kävi.

Mutta oli tosi, tosi mielenkiinoista, ja ollut tosi kiva saada myös kommenttaja tulkinnoista, miten on käynyt asian kanssa. Jotkut ovat niitä minulle laittaneetkin, kiitos kovasti siitä. Smiley

Rakkautta,
Kleo  angel



tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #41 : 09.02.2021 16:47:15 »

Hep

Olen intuitiivinen ja selvätietoisuuttakin on ollut. Saan toisinaan hyvin selkeitä viestejä "verhon takaa",
jotka ovat joskus olleet todella hyvin tarkkoja ja vahvoja. Monissa tilanteissa viestit ja niiden ohjaus on pienieleisempää ja moniulotteisempaa, ja siksi olen kokenut myös tarot-korttien käyttämisen helpottavana. Laitoin kuitenkin jo kortit sivuun ajatellen,
 että suora ohjaus ja luottamus on ensisijaista. Nyt olenkin tuntenut tarot-korttien kutsun vahvana.

Olen tehnyt tulkintoja vain kasvotusten, jolloin henkilön energia välittyy vahvana. Nyt on syntynyt tunne, että voisin kokeilla etätulkintojen tekemistä.

Minulta saa siis kysyä mieltä askarruttavia asioita, ja katson korttien kanssa, millaisia vastauksia saan. Käytän tällä hetkellä vain perinteistä tarot pakkaa tulkinnoissani. Aiemmin käytin muitakin, mutta olen luopunut niistä. Otan nyt ensin alkuun kymmenen ensimmäistä pyyntöä käsittelyyn, ja katson sitten miten nämä etätulkinnat lähtevät kulkemaan. Smiley

Jos haluat tulkinnan vastaa tähän ketjuun "hep" ja laita minulle yksityisviestinä kysymyksesi.

lloa ja Valoa





tallennettu
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #42 : 17.02.2021 11:28:30 »

Hep
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #43 : 05.06.2021 21:50:12 »

Hep
tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #44 : 14.06.2021 20:53:51 »

HEP!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: