Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Feminiininen energia  (Luettu 31064 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #45 : 19.07.2006 09:44:32 »

Ahaha Grin

Minusta olisi ihanaa, jos löytyisi tuollainen suojeleva ritari. Feminiinisen energian ilmentymisen ihanne on jäänyt päälle menneistä elämistä ja yritän ravistella sitä irti itsestäni ja samalla löytää tähän elämään sopivan ilmenemismuodon. En halua olla narun jatkona kulkeva hiljainen hiiri, jota mies vie, mutten mikään Justiinakaan, joka pompottaa miestään minkä ehtii.

Ja tuntuu, ettei muunlaisia naisilmentymiä sitten löydykään - ainakin minut on aina ajattelu parisuhdeseuraan, joka toimii jommin kummin eikä tasavertaisena.

No joo - omat asiat selvittää aina parhaiten itse Itsensä kanssa, myös oman feminiinisen energiansa ilmenemisen smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 19.07.2006 09:46:41 »

Anteeksi mutta etkö löytänyt tästä keskustelusta mitään, siis naisjumalatar-energiaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #47 : 21.07.2006 00:14:22 »

Ahaha Grin

Minusta olisi ihanaa, jos löytyisi tuollainen suojeleva ritari. Feminiinisen energian ilmentymisen ihanne on jäänyt päälle menneistä elämistä ja yritän ravistella sitä irti itsestäni ja samalla löytää tähän elämään sopivan ilmenemismuodon. En halua olla narun jatkona kulkeva hiljainen hiiri, jota mies vie, mutten mikään Justiinakaan, joka pompottaa miestään minkä ehtii.


Mie joskus haaveilen vanhoista ajoista, jolloin perinteellisesti miehet olivat miehiä ja naiset naisia. Kuten suomifilmeissä vaikkapa Ansa Ikonen ja Tauno Palo.
Jos kadulla tulisi joku mies vastaan, hän nostaisi kohteliaasti hattua...
Tai mies olisi se reilu tukkijätkä, jonka lihakset on hankittu oikealla työllä ja kädet ovat sen näköiset (isot ja kovat), että niillä on näpelöity muutakin kuin fläppäriä.
Ja kun hän sitten päättää naisen ottaa, niin nostaa vaan vahvoille käsivarsilleen ja sillä sipuli. coolsmiley
Aaaah....
Mutta ajat ovat muuttuneet ja nyt eletään tätä päivää. Herrasmiehiä ei taida enää olla ja
useimpien miesten lihakset on hankittu punttisalilla ja jollain proteiini pöperöillä ja pahimmassa tapauksessa dopingilla, no ei silti en minäkään ole sellainen suomifilmien suomineito, päin vastoin aika boheemityylinen veskari tytsä.  Cheesy
Mutta haaveilen silti  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #48 : 21.07.2006 07:42:23 »

Löysin kyllä, mutta naisjumalatar energia edustaa ja ilmenee ihmisille eri tavoin  Wink
Minulle omalla tavallani ja sinulle omalla tavallasi - eikä niistä kumpikaan ole väärä.

Sitten vielä feminiinisestä energiasta sellainen huomio, että itse päästän sen esille vasta silloin, kun kaipaan suojellusta ja turvaa mieheltä. Silloin kun itkettää ja on pakko saada olkapää tukemaan, ettei skitsahda ihan lopullisesti. Tuossa tilanteessa voin ottaa myös sen maskuliinisen energian vastaan ja kohdata miehen miehenä.
Muissa tilanteissa miehet tuntuvat ihan erilaiselle. Jotenkin kaikenlainen läheisyys ILMAN minun suruani ja turvanhakuani saa minut tuntemaan oloni likaiseksi. Ihan kuin miehillä olisi pelkkä navan alus mielessä, vaikkei olisikaan! Cheesy

Ikäviä muistoja siis maskuliinisesta energiasta ja oman feminiinisen energian ilmentämisestä löytyy menneistä elämistä ja ne vainoavat vieläkin. 1500-luvun huoran elämä on päällimmäisenä ikävissä asioissa *plaah*
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #49 : 21.07.2006 07:51:20 »

 Smiley Smiley Kiss

(Tuli vaan tollainen olo, niin kait se on kirjoitettava teille) Smiley
 smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #50 : 22.07.2006 00:09:16 »

 coolsmiley

   Ihmisenä  oleminen  saattaa  olla  itsensä  ihmettelemistä!!

    Ollakko - tai  sitten ,  no  jos  kuitenkin ,  niin  mitä?

      Kuka  meitä  kaipaa ,  paitsi  minä  itse !!  Kiss

        Jos  olen ,  olenko  femakko ! ?  Cry

           Koitan  kestää  tämänkin..   Undecided


                 2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #51 : 22.07.2006 17:01:56 »

Tänä iltana Piukat paikat..

http://www.nelonen.fi/elokuvat/Default.asp?m=7&y=2006&mId=3&pId=95038
http://www.ajatuskirjat.fi/suomi/lukunayte_marilynmonroenmontaelamaa.asp
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #52 : 23.03.2009 13:14:04 »

Nostan tätä aihetta ylös. Vastaan tähän sitten kun aivot kunnolla jaksaa raksuttaa. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #53 : 27.03.2009 22:51:43 »



                        coolsmiley

       Aivo, tuo kaksi -jakoinen möykky,joka seuraa meitä kuin omistaakseen.

           Vaatii aikaa ja suklaata ( nainen ), voidakseen havahtua!


                                            Kiss


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #54 : 28.03.2009 09:39:53 »

Kai tällä on jotain tekemistä mun viehtymyksellä pinkkiin, magentaan, glitteriin ja kiiltäviin vaatteisiin, vaikka en mä yleensä kadulle mene tollasta päällä. Yökerhoon joskus ehkä. Cool
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #55 : 02.04.2009 19:13:30 »

 Minulle feminiininen energia liikkuu syvällä, se ei ole niin dynaaminen kuin vaikka maskuliininen, se on kuin vesi joka soljuu kaikkialle ja on aina liikkeessä -eikä sille ole muotoa vaan se voi olla höyryä, jäätä, nestemäistä.
 Se liittyy huolenpitoon, elämän vaalimiseen ja suojelemiseen mikä on tietysti yksi miehisenkin energian tarkoitus. Herkkyys on sille ominaista, niin intuitiivisesti kuin tunteissakin.
 Feminiininen energia on minusta alitajuntamainen, lähde, energia josta kumpuaa kaikenlaiset unelmat ja unet, pelot ja mitä siellä nyt onkaan, maskuliininen energia tarttuu niistä kiinni ja niistä energiat muodostavat yhdessä jotain.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #56 : 02.04.2009 23:44:54 »



                                           angel

                  Maailma, jota sivu toisensa jälkeen, ovat miehet vieneet.

                    Voisi, jopa ihan aikaakin ihannoiden, ihan toiseen

                        järjestyykseen, jota naisetkin ohjelmoivat.


                            Siis tulevaisuus, tässä näin, lähellä.


                                                    smitten




                                                      angel

 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #57 : 03.04.2009 08:33:27 »

Miksi mä en saa ittestäni yhtää irti puserrettua feminiinisyyttä! Grin

Onko leikkimielinen pyllynpyöritys ja kujeilu feminiinistä? Wink Varmaan mussa on feminiinistö kun tykkään välillä oikeen nalkuttaa ja sanoa mitenkä asiat oikeasti ovat Grin

« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 18:06:12 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #58 : 04.04.2009 23:09:45 »



                                          angel


              Pyllynpyöritys, aaah, ihanaa. Kyllä jooo, mutta se vastuun kantaminen!

                 Miehet alkavat jo väsyä tämän kokonaisuuden kasassa pitämiseen.

                    Joten teidän naisten on jo aika ottaa ohjat käsiinne ja viedä

                       tämä uppoava laiva edes jonnekin karikolle, että ei vielä

                           hukuta koko porukka.   Naiset ovat ihania  Kiss


                                                      smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #59 : 05.04.2009 14:57:44 »



                                          angel


              Pyllynpyöritys, aaah, ihanaa. Kyllä jooo, mutta se vastuun kantaminen!

                 Miehet alkavat jo väsyä tämän kokonaisuuden kasassa pitämiseen.

                    Joten teidän naisten on jo aika ottaa ohjat käsiinne ja viedä

                       tämä uppoava laiva edes jonnekin karikolle, että ei vielä

                           hukuta koko porukka.   Naiset ovat ihania  Kiss


                                                      smitten



smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: