Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Feminiininen energia  (Luettu 31062 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 13.07.2006 23:40:49 »

Eräs jousimiesnainen sanoi sinun pitää löytää naisellinen puolesi

Kyllähän olen sitä siitä asti etsinyt välillä sänkyni alta,
lehdistä, televisioista, metsästä. En ole kuitenkaan
päässyt babya pidemällä tässä päättelyssä
ajatuksissani että mitäköhän tällä
nyt tarkoitettiin  buck2

Ei kellään olisi jotain numeroa mistä voisi kysyä apua  smiley6600

Onhan tossa toi kupittaan laitos lähellä, en kuitenkaan
sinne viitsi mennä  Cry
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
enska
Vieras
« Vastaus #16 : 13.07.2006 23:49:03 »

Naisenergia.. sanana on kyllä aika sellainen että niskakarvat pystyyn. Hrrr..Yleensä sellainen nais-etuliitteillä asoiden määrittely tässä yhteiskunnassa on jäänyt jotenkin harmaaksi alueeksi harmaassa aivosolukossani. Miksi se sukupuoli pitää mainita jos joku on poliisi tai kirjailija tvs mutta ei kuitenkaan mies? Siis eikös sen pitäsi mennä ikään, sukupuoleen, rotuun tai uskontokuntaan katsomatta. Harvemmin kuulee noita muita ominaisuuksia käytettävän niin paljon kuin juuri tuota nais-sanaa.

Mutta sitten jos lähtee miettimään mikä tässä omassa olemuksessa (sukupuolitestissä sukupuolineutraali) ilmentää sitä yin-puolta. Huomaan kyllä että oma käytös on vähän erilaista riippuen siitä kumpaa sukupuolta on enemmän missäkin tilanteessa edustettuna.

Hömelö joka tapauksessa, mutta naisten kanssa ehkä vähän varautuneempi ellei ole ihan lähimmistä ystävistä kyse. Miesten seurassa  tulee vähän enempi vastaanottavaiseksi, eli kai se on sitä että feminiininen puoleni yrittää tulla esille sellaisena naisille ominaisena kuuntelevana ja myötäilevänä käytöksenä ikäänkuin tasapainottamaan ja täydentämään muutoin maskuliinista ilmapiiriä. Vaan siinäkin kohtaa se energia tulee niin, että vaikutan varmaan joltain hyväjätkä-wannabeeltä, jota ei nyt kuitenkaan otettaisi mukaan futisotteluun tahi metälle, kun teloisin siellä kuitenkin itseni ja säännöt pitäisi opettaa jne.

Ylensä olen ns.naisellisimmillani silloin, kun puuhaan jotain äidin rooliini liittyvää eli hösötän pojalle liikennesäännöistä, läksyistä tvs tai lohdutan, hauskuutan lastani. Sitten on tietenkin nämä ulkonäkötuskailut, tahdosta riippumattomat mielenliikutukset jne mitä miehet varmaan vähemmän harrastaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 14.07.2006 12:05:47 »

Juttelin eilen ystäväni kanssa pitkät puheet tästä aiheesta puhelimessa. Hänellä itsellään on voimakkaammin naisenergia esillä ja hän tulee toimeen naisten kanssa. Miesten seurassa hän tuntee olonsa epämukavaksi. Minulle asia on ihan päin vastainen, joten on mahtavaa voida keskustella samasta asiasta molemista eri näkökulmista - kumpikin näkee toisessa ja aiheessa jotain sellaista, mikä ei ulotu toisen katseeseen asti.

Enivei, kerroin hänelle, että olen itse törmännyt vain nalkuttaviin, kiukutteliviin, temppuileviin naisiin, jotka kitisevät kaikesta ja pitävät miehiään tossun alla. Miesseurassa miehet valitattavat ääneen näistä naisista ja hokevat, ettei naisia voi ottaa mukaan minnekään, kun heistä on vain harmia. Ilta menee pilalle, jos paikalle saapuu jonkun tyttöystävä. Naispuoliset ystävät ymmärretään, mutta ei kitiseviä tyttöystäviä. "Naiseudesta ei ole mitään hyötyä - naisena oleminen on vain negatiivista" on siis saamani palaute ja kuva tässä elämässä.

Ystäväni oli aivan kauhuissaan tuosta ja huudahti, ettei hän ikinä ole törmmännyt tuollaisiin naisiin. Päinvastoin miehet niitä ongelmia tuntuvat aiheuttavat. (Me olemme IHAN kaikessa toistemme vastakohtia, näköjään myös tällaisten kokemustenkin suhteen) Hän sanoikin lohduttavasti, että tuollainen feminiinisyyden ilmentymä on jollain tapaa kieroutunutta, ei puhdasta ja miehet nyt muutenkin juttelevat naisista tuohon sävyyn. Eivät ilkeyttään, se on vain äijäpuhetta. Ja muistutti minua vielä, että "sinähän et sitten ryhdy tuollaiseksi naiseksi, tai minä tulen mäjäyttämään sinua Cheesy"
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 14.07.2006 12:26:46 »

Kumma, koen miehet enemmän ongelmina kuin naiset. Miehet ovat häntä koipien välissä pakoon juoksevia raukkoja, tai sitten sotivia tai urheilevia koneita. Tsori! vieläkin flirttailen mutten arvosta.

Naispuoliset sukulaiset ja serkut mukavia, paitsi yksi, ei miespuoliset, paitsi yksi.

Töissä miehillä miesten kujeet.

Tyttöystävät ja vaimot kyllä pilaa asiat, jos minusta pitää olla mustasukkainen, kun ensin ovat pelanneet pelinsä.. mutta mihinkään akkakisoihin en lähde, mieluummin unohdan naisten teot, koska miehetkin on törppöilleet samoissa tilanteissa samalla tavoin ja lähinnä antaneet naisten ymmärtää, että tässä ollaan vapaita tekemään mitä halutaan. Miehet sitäpaitsi järjestään sanovat minulle olevansa heikompia, tai että naiset on vahvempia, vaikka miehillä olis mikä minua vahvempi fysiikka.

Vain yksi mies tulee mieleen joka olis ollut valmis rakastamaan naista, joka koko ajan oli päättämätön ja vapaanakin oli muiden miesten kanssa kuin sen, jolle sitten taas tarjoutui...

Koen naiseuden, naisjumalattaren paljon läheisemmäksi kuin kirkon miesjumaluuden ja miesten sotaisuuden.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 12:31:34 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 14.07.2006 12:29:23 »

Naisenergiat ovat kyllä nykyaikana kovin aliarvostettuja. Sen kuulee kaikista sterotyyppisistä tokaisuista, joita naiselliset naiset saavat kuulla. Typerä kana, hysteerinen itkupilli, järjetön tunteilija, ripsienräpsyttelijä tai vaihtoehtoisesta se nalkuttava pirttihirmu, kyökkipiika yms. Kaikkein ikävintä on, kun näitä tokaisuja kuulee NAISTEN suusta.

Itsekin elelin liikaa miesenergioiden varassa ja tämä teki minut jollain tapaa sieluttomaksi ja tyhjäksi. Naiseutta olen sitten toteuttanut stereotyyppisen vamppi-roolin kautta. Kun olen antanut valtaa todelliselle naiseudelle, olen löytänyt viisauden meren ja sielun. Koen myös, että todellinen sisäinen voima on peräisin naisenergiasta. Tätähän miehet yleisesti ihailevat etenkin vanhemmissa naisissa. Naisenergiassa ei ole mitään hysteeristä eikä avutontaa, se on rakkaudesta kumpuavaa voimaa. Itse olen ainakin kiitollinen, että olen tämän voiman löytänyt. Kiitoksen esitän erityisesti entisen työpaikkani aurinkoisille ja viisaille naisille, jotka tartuttivat asenteensa minuunkin sen kymmenen vuoden aikana, minkä siellä työskentelin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 14.07.2006 12:32:43 »

Koeta Atha lähestyä asiaa sen jumalattaren energian kautta joka luo maailmaa, rakastaa, huolehtii, eikä niiden naisellisten bimbo-ominaisuuksien kautta. Olethan sinäkin jostain syystä naiseksi syntynyt. Tuli mieleen tossa kun noita tekstejä luen, että onko sinua mahd. käytetty hyväksi naisena/ oletko käyttänyt naisia hyväksi menneissä elämissä. Muistatko? Jos sinulla on jotain sovitettavaa naiseutta kohtaan, etkä ole koskaan ymmärtänyt sen suurta voimaa ja kunnioitettavuutta (äitijumalatar, jota miehet vihasivat menneinä aikoina, koska miehet olivat orjia, ja ottivat sitten vallan). Juuri se naisjumaluuden ylivalta sai miehet ottamaan vallan, mutta mitä enemmän asioita tutkii, sitä mutkikkaammat systeemit on menossa kaikkeudessa. Miesjumaluus, joka suosittaa sotia, naisjumalatar, joka on ollut ja on tulossa taas.. toisaalta. Pitkästyttävää, mihin kaikkia konflikteja ja sukupuolia oikein tarvitaan.

They took
a large number of women mostly for their sexual pleasures, but also for a
genetic cross-breeding experiment. I and one other woman from the Council
agreed to be taken prisoner, as that was all part of the Plan. We were
some of the ones used that they interbred with. So that was the beginning
of a very long history of female sexual abuse for me.


« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 12:45:46 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #21 : 14.07.2006 13:50:43 »


Miehet sitäpaitsi järjestään sanovat minulle olevansa heikompia, tai että naiset on vahvempia, vaikka miehillä olis mikä minua vahvempi fysiikka.


 valitettavasti (?) olen saanut samankaltaista kuvaa. vaikka olisin ulkoiselta olemukseltani naisellinen ja energiani olisivat feminiinisiä ja "pehmeitä", saan vaan jostain syystä kokea olevani vahvempi kuin mies, kenties sitten "henkisesti"... :Smiley

vaikka mies olisi kuinka "miehekäs" ja uhoaisi kuitenkin lopulta osoittauttuu että hän on se joka tarvitsee ja pelkää enemmän :Smiley

sellainen tuli mieleen kerran, että se huutaa, joka pelkää...eli uhoaminen, kovan esittäminen ja aggressio voi olla lopulta vaan pelkoa.


mutta kuten tässä aikaisemmin tuli ilmi, niin ihmisillä näyttää olevan hyvin erilaisia tulokulmia tähän samaan asiaan. en siis väitäkään että se miten itse olen jostain syystä tullut näkemään asioita olisi joku totuus...sillä en usko että voidaan sanoa edes että kumpi on vahvempi, mies vai naisenergia. en edes osaa kunnolla (vielä?) määritellä niiden eroja mielessäni.. crazy2
« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 13:53:55 kirjoittanut sign? » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #22 : 14.07.2006 14:44:02 »

Itse olen vasta viime vuosina alkanut arvostaa itseäni naisellisena naisena. En ole naisellinen tuohon perinteiseen tyyliin, mutta kelpaan itselleni, enkä enää kyseenalaista naisellisuuttani.
Olen pitkä (melkein 180cm), tumma ja voimakaspiirteinen. Nuorenpana minua jatkuvasti luultiin pojaksi. Ensin yritin auttaa asiaa voimakkailla meikeillä, mutta onneksi (valitettavan myöhäisessä vaiheessa kuitenkin) sain ihan kiitettävän kokoiset tissit, joten tiukassa puserossa sukupuolestani ei enää nykyisin ole epäselvyyttä. 2funny
Vielä nykyisinkin teen kyllä päivittäin työtä hiusteni kanssa, koska vain tietyllä tapaa laitettuina ne tasapainoittavat voimakasta leukaani ja vähentävät maskuliinista vaikutelmaa.
Teini-iässä sain kuulla kavereilta tämän tästä kommenttia: "Jos olisit poika, olisit tosi hyvännäköinen, Jos olisit poika, me varmaan seurusteltaisiin." Ai että tunsin itseni kauniiksi ja naiselliseksi. buck2

Menovuosina kahdenkympin korvilla otin sitten vahingon takaisin ja perustin hyväksyttävyyteni naisena miesten mielipiteisiin. Olin aivan törkeä flirtti, ja sillä jotenkin loin omaa naiskuvaani.

Oikeastaan vasta raskausaikana koin, että nyt olin todistanut olevani ihan oikea nainen. (Kaikki lapsettomuudesta kärsivät: tietenkään lapsen saaminen ei ole naiseuden mitta, mutta tämä näin omakohtaisena kokemuksena, kun kerran tunsin, ettei kukaan muu kokenut minua naisena.)

Sittemmin olen mielestäni tasapainoittanut aika hyvin maskuliinisen ja feminiinisen puoleni. Naisena feminiininen puoleni on minulle tärkeämpi, mutta en enää pidä maskuliinista puoltani vääränä ja epätoivottavana.

Astrologisesti voisi ajatella että  aurinko vaaka tuo sitä tiettyä kykyä vaihtaa sukupuoliroolista toiseen ja  venus aspect_con askendentti tuo vastakohtaa voimakkaasti aspektoituneelle Marsilleni ykkösessä.

Minä nimittäin kaikesta maskuliinisista piirteistäni huolimatta olen myös aika tyrmäävä ilmestys halutessani.  Kiss Kauniiksi on kehuttu, nätiksi ei milloinkaan...

Miksipä tuo feminiininen energia ei voi olla ihan hyvin myös tuollaista Niskavuoren Heta -tyylistä talon pystyssä pitävää energiaa.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #23 : 14.07.2006 15:02:02 »

huoh...mä olen käynyt läpi kaikki mahdolliset ulkonäölliset ilmaisu ja pakenemistavat sukupuolisia pakkopullia vältelläkseni.

tapasin näyttää tosi naiselta...mutta kyllästyin olemaan pelkkä hiukset (pitkät ja paksut) tai pelkkä tissit...jotkut nimittäin tuntuivat oikeasti näkevän naispuolisen ihmisen vain joidenkin kehonosien kautta.

jotkut oikeasti suhtautuivat hiuksiinkiin kuin joihinkin eläviin olentoihin... idiot2 knuppel2

petyin monta kertaa ihmisten pinnallisuuteen ja sokeuteen...kerran työskentelin nuorena eräässä työssä missä vaan käsittelin elintarvikkeita sisätiloissa (ilman asiakaspalvelua) ja sain potkut koska ajoin hiukseni ihan lyhyiksi idiot2 olin sen verran nuori etten jaksanut siitä mitään alkaa rahisemään...petyin taas vaan lisää ihmisten sokeuteen ja pinnallisuuteen.

kokeilin myös millaista on näyttää siilipäiseltä, "lesbolta" tai pelottavan näköiseltä (ulkoasu sanoo: haha...ja minähän en ole tänne syntynyt kenenkään silmää miellyttämään...haistakaa  v-ttu)

ja huomasin että tämä herättää yllättävänkin paljon pelkoa ja vihaa...varsinkin niissä miehissä jotka ei voi käsittää että naisolento ei ole ensisijaisesti olemassa vaan miellyttääkseen kyseisen miehen silmää.

edelleen olen sitä mieltä etten ole syntynyt tänne ketään miellyttämään ensimmäiseltä tarkoitukseltani, mutta en jaksa enää pelailla ulkonäöllä...huh, turhaa energiaa hukkaan...kun tajuan että se ei olekaan ulkoisesta kiinni ja mun on oikeus näyttää miten tahansa naiselta ja olla silti oman itseni omistaja. Koska periaatteessa pidän naiseudesta ja naisennäköisyydestä omalla kohdallani eniten.


kotona opin vaan, että naiseus tarkoitaa sitä että ottaa p-kaa niskaan ja kestää kaiken ja mieheys sitä että saa olla vapaa kaikesta eikä tartte ottaa vastuuta mistään.

no eihän se näi mee. kuitenkin, kun halusin olla VAPAA ylimääräisistä taakoista ja ennakko-odotuksista joita liitetään rooleihin joita taas liitetään olentoihin heidän kehonsukupuolen ansiosta, pitkään tavoittelin ikäänkuin jonkinlaista "kolmatta vaihtoehtoa"...

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 15:05:25 kirjoittanut sign? » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #24 : 14.07.2006 15:17:53 »

No tähän oli ihan pakko vielä lisätä, että olen niin paljon kuullut kommentteja ulkonäöstäni (miehiltä) vuosien varrella, että nykyisin minua käy korpeamaan jo sekin, kun joku tuntematon mies tulee yhtäkkiä ravintolassa sanomaan: Jumalllauta, että olet hyvännäköinen nainen!
Luuleeko se ihan tosi, että tarvitsen sen mielipidettä? (Kuten tietysti juuri edellisessä kirjoituksessani myönsin, joskus olisin tarvinnut)
En siis nykyään näe paljonkaan eroa, tuleeko joku mies sanomaan, että hyi v*ttu kun olet ruma tai aivan päinvastaista. Lähinnä käy nyppimään sen miehen oletus siitä, että SEN mielipide ihan kenenkä tahansa naisen ulkonäöstä olisi jollain lailla merkittävä.
Se on tietysti sitä iänikuista naisen esineellistämistä, joka on aina yhtä raivostuttavaa. Ja se on tietysti yksi lysti millainen lökäpöksykaljamahajuntti mies itse on. Hän on MIES, ja hänellä on oikeus kommentoida naisten ulkonäköä!

No nyt tämä meni feministisen paatoksen puolelle, mutta eikös se ole feminiinistä energiaa? Grin
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #25 : 14.07.2006 15:33:38 »

Aaaah...*haaveilee*

Minun mielestäni naisellista on olla viehkeä, viaton ja kaino neito, jota kohdellaan kauniisti ja ritarillisesti. smitten Kuten geishan muistelmissa sanottiin "geisha pystyy pysäyttämään miehen yhdellä katsellaan". Toivoisin, että omakin feminiininen energiani olisi niin voimakas, että se tulisi ulos noin selkeästi. En kuitenkaan halua olla vamppi tai seisottelemassa miehiä kaduilla Cheesy

Siinä on minusta kiteytyneenä se, mitä on naiseus. Minulla on seinälläni pieni kuva, jossa Krishna ja tämän rakastettu Radha keinuvat suuressa, kukin ja köynöksin koristellussa keinussa. Radhasta huokuu sellainen feminiininen energia, jonka toivoisin itsekin  saavuttavani. Hän ei varsinaisesti ole nainen - vain feminiinisyyden ilmentymä, aivan kuin tuossa tilanteessa Krishna on maskuliinisyyden ilmentymä. ^______^

Hui kamalaa! Kuulostaa tuo ensimmäinen kappale miesten ihannoimasta neitsyt vaimosta! Joka on "heikko" jotta mies saa häntä suojella suurelta pahalta maailmalta. Tyypillinen ritarikompleksi.
Mielestäni naiseuden idea on olla sinut itsensä kanssa ja ilmentää sitä ulospäin. Viehkeys ja sirous on tietysti plussaa mutta jos ei ole sellainen, on käytettävä sitä mitä on. Korostaa sitä mitä on.  Wink

Itse olen ollut paljon miesten maailmassa. Ja jotenkin sieltä on löytynyt oma naiseuteni... Siinä missä myös tämä maskuliininen puoleni. En osaa selittää sitä kovinkaan tarkasti. Kaikki on tapahtunut alitajunnassa päässäni. Miusta, se mitä on sisällä, heijastuu myös ulospäin. Ja kaikkihan lähtee hyväksynnästä. "Minä olen mitä mä olen, ja sellaisen itseni maailmalle tarjoan."

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 14.07.2006 16:57:48 »

Naisellisista naisista:

Minusta Tarja Halonen on jokseenkin täydellinen kypsän naisenergian ilmentymä, vaikka niin miehisillä sektoreilla onkin toiminut. Tässä hän on tyystin erilainen kuin vaikkapa Lenita Airisto, joka pelaa täysin miesten säännöillä ja yrittää olla korttelin kovin kundi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 14.07.2006 22:21:13 »

Naisellisista naisista:

Minusta Tarja Halonen on jokseenkin täydellinen kypsän naisenergian ilmentymä, vaikka niin miehisillä sektoreilla onkin toiminut.

Kiinan ihmisoikeustilanteen kehuminen onkin tätä kypsyyttä
parhaimmillaan! HYVÄ TARJA!!!  knuppel2

Mitkä ihmeen traumat teillä on maskuliinista makkara...
aterioita kohtaan!?  Grin Suurimmasta
osista noista teksteistä paistaa läpi eräänlainen halveksunta. Pöh.
ei siinä mitään jos haluaa olla naisellinen tai miehellinen,
tasapainoa pitää silti olla oli sitten vaikka hermafrodiitti. Ei
kaikki nyt voi olla maskuliinisuuden vikaa, ei edes lapsien teko  coolsmiley
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 14.07.2006 22:28:01 »

Tulevatko Miehet puolustamaan Naisia, jos heittäytyy avuttomaksi? En ole moista huomannut. SIKSI naisen on oltava vahva. Miehet kyllä varmaan MUISTAVAT naisen joka antaa ymmärtää, että tämä saa heidät tyydyttymään. Eri asia saako, mutta. Eli mies muistaa naisen, jolle tuntee olevansa edes seksuaalisesti riittävä. tai jos kehuu..

Totta. Kolmen rakkaan miehen sanoin:

"Women are stronger than men". mies jolla pehmeys ja kovuus "tasapainossa"
"Olet kuin mies, et sinä miestä tarvitse"< tuli pehmomieheltä
"Olet mua voimakkaampi, sinulla on laajempi teoreettinen tieto asioista, olen sinua arempi" tämä oli muka kovismies

Kaikki tietysti minua pidempiä, lihaksikkampia ja rohkeampia huimapäisissä suorituksissa, paitsi yksi ei niin suorittaja. Olen kyllästynyt olemaan se, joka vahvuuden takia jää itsekseen. Siispä, avuttomaksi bimboksi vaan! Kehumaan ja ihailemaan! Ei saa haastaa!
« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 22:34:38 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #29 : 14.07.2006 22:33:44 »

mä halveksin kaikkea sellaista energiaa joka yrittää ahdistaa ja pakottaa toisia...mutta näinhän voi toimia nainenkin...yritin kaikkeni mukaan olla leimaamatta "miesenergiaa" sinällään huonoksi.

omakohtaisesti sanoisin, että se vahvuus löytyy kuitenkin sisältä sitten kun tajuaa, että voi valita mihin reagoi ja mihin ei ja ymmärtää että se oma arvo ei tule siitä millaisia palautteita saa pelkästään ulkoiseen habitukseen ja sen antamiin merkkeihin vedoten.eikä omien vanhempien antama, vaikkakin yllätävän syvälle sisimpään syöpyvä malli ole objektiivinen kuva siitä miten kaikki on ja pitäisi olla.

varmaan nuorena vaan testailin miten maailma toimii kun en vielä siitä niin paljon tiennyt. nyt tiedän että KAIKKI perustuu sille omalle sisäiselle ensisijaisesti. sukupuolesta viis. näin luulen tänään...

tosin eihän palkkaerotkaan yhteiskunnassa perustu mun omalle sisäisyydelle, mutta nyt alkaa mennä multa saivarteluksi crazy2
« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 22:35:36 kirjoittanut sign? » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: