Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 283527 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #570 : 27.11.2011 18:46:38 »

Reilun viikon vanha digiboxi alkoi oikutella, netti tuntuu hidastuneen, tulee s-posteja joista puuttuu osa..

Olen myös tavannut ja ollut yhteyksissä ikivanhojen koulukavereiden kanssa.. mutta omalla kohdallani olen kyllä huomannut etten ole oiekin samalla aaltopituudella heidän kanssaan ollut, "minun vastaanottimessani" on vikaa tainnut olla...?

Merkurius puolineliö Venus ja Jupiter, sekä sekstiili Venus myöhemmin...
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #571 : 27.11.2011 19:20:45 »

Minun vanha kaverini laittoi taas vakioviestinsä "Mitä kuuluu?" kännyyn!

Hassu juttu että tuo kaveri, joka ei siis todellakaan ole kiinnostunut astrologiasta, onnistuu laittamaan viestinsä aina juuri retro- merkurius aikaan!
  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #572 : 27.11.2011 19:30:26 »

Duunissa käsittämätön tietoliikennekaaos, ja mun kenkä hajosi. Angry

Olisin drinkin tarpeessa mutta olisi pitänyt ottaa sekin aikaisemmin, ny on vähän myöhäistä.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #573 : 27.11.2011 19:36:18 »

Oliko se nyt jotenkin niin, että jos henkilön syntymäkartalla on  merkurius perääntyvänä, niin aikana jolloin merkkari perääntyy, saattaa kommunikointihaluja ilmetä ja kommunikointi olla normaalia selkeästi sujuvampaa?

(Ei muuten, mutta tuntuu, että aina kun tähän ketjuun tulee maininta että Merkurius perääntyy, niin meikäläisellä on menossa ajanjakso, jolloin sormet ja suu kihisee kun asiaa olisi niin paljon. 2funny)
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #574 : 27.11.2011 21:04:42 »

Harmittomia ja hauskojakin sekaannuksia on tullut kaverin kanssa, kun ollaan puhuttu eri asiasta.  Toinen, ei-niin-hauska läheltäpiti tilanne sattui liikennevaloissa, kun edellä odottava auto alkoi valumaan mun auton nokkaa kohti. 

Tarkkana saa olla, niin liikenteessä kuin kommunikoinnissakin!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #575 : 28.11.2011 23:18:19 »

No joo.
Posti ilmeisesti mokannut, kela ja työkkäri jääneet vaille lappujaan, ja siitähän seuraa sitten kaikkea ikävää  Angry

Sopii kuvioon erinomaisesti ettenkö sanoisi. En koskaan enää toimita mitään virasto-asioita kun  merkurius perääntyy!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #576 : 28.11.2011 23:31:27 »

Eilisen illan ja viime yön aikana tuli lunta todella reippaasti.. vähän ennen ilta 21:00 meni sähköt, ensin vain tästä meidän lähialueelta, mutta myöhemmin ilmeisesti koko 10 000 asukkaan kunta oli yöllä ilman sähköä.. myös muita kuntia tästä läheltä oli vailla sähköä viime yönä.. sähköt palasivat aamuyöllä - onneksi. Mutta tänäänkin on valot illasta välkkyneet...

Sähkökatkos sai digiboxissa olleen dvb-ongelman poistumaan, mutta vasta tunti sitten alkoivat mtv3, nelonen, subi, jim jne. kanavat näkymään.... 

tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #577 : 29.11.2011 00:22:01 »

Mää näkisin, jotta jos se viestintä aparaatti toimiisähköllä,
niin siinä on yhtä paljon taas tuota taivahan aaltoliikettä,
langatonta nettiä yms.
hallitseva  uranusoinas kuvioissa mukana.
Se on olluna tuossa  toisen taivaanhaltijan jupiter rx 1 harka ja  :neptunus:28:vesimies:
keskellä about.
Ja  chironkalat haavoittaen semisektiilillä,
mennen kohti päänvaivaa aiheuttavia yllätyksiä. buck2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #578 : 29.11.2011 00:32:47 »

Heh.. Onneksi puhelin on toiminut ja sen kautta myös netti ja s-postit... Wink
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #579 : 29.11.2011 00:44:03 »

Hahhah. Kun imuroin tossa iltapäivällä niin imurin varsi napsahti poikki. Ei ollut mikään liitoskohta edes.  uglystupid2
Noin vuoden vanha, melko kallis imuri. No, saatiin heti siihen varaosa eikä siis maksanut mitään, mutta huvittava tapaus kuitenkin..
Vaikka imuroiminen ei ehkä ole ihan sähköistä viestintää muutakuin villakoirille, niin kait tää jotenkin merkuriukseen liittyy?
Koska ei tällasta tapahdu!!  tickedoff
Maailma on sekaisin!  uglystupid2
(ai miten niin mulla tylsä elämä.. ? )

Eikä siinä vielä kaikki. Kettu sanon minä, menin eilen ilman meikkiä lähikauppaan kamalissa vaatteissa,
kun aattelin että en mä siellä tuttuihin törmää koskaan.
Joo, enpä, muuta kuin exääni kenen kanssa asiat jäi aikanaan ihan kesken, eikä olla eron jälkeen oikeestaan törmätty toisiimme,
tai pidetty yhteyksiä.
Mä järkytyin niin paljon että hengitys pysähty ja huomasin et se lähti pois jonosta hakeen jotain kun näki mut.
Puuh. Ei siis edes moikattu.

Oon mä sille joskus ehkä puoltoista vuotta sit tekstannu et moi mitäs kuuluu ja täällä kaikki hyvin ja se vastas siihen jonku ihan ystävällisen viestin. Ihme et me ei olla aiemmin nähty, ku se asuu tossa parin kilometrin päässä!  uglystupid2
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #580 : 29.11.2011 00:47:07 »

En tule yhtään toimeen tietokoneen ja ohjelmien kanssa.  knuppel2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #581 : 29.11.2011 01:13:31 »

Uranuksen liitin tähän sähköön,
kun sattui tapaus, kun tais olla just tuo  merkurius pysähtynyt.
Tuli pistettyä (not me) kuuma vuoka kuumalle sähkölevylle  uranus oinas.
Aivot rekisteröi viestin  merkurius jotta tuon ei pitäis tuossa olla,
vaan ei tainnut mennä viesti ihan perille asti.
Sitten olikin liian myöhäistä ja vuoka sisältöineen yksinkertaisesti räjähti  uranus sen tuhanneks sirpaleiksi. crazy2

Ja tuo parin kilsan päässä..
joo, täysi uutispimento pihapiirissä.
Naapurustossa kuolee ihminen, poliisit ovat käyneet paikalla,
kaikki jo itkunsa itkeneet ja ite kuulen siitä vasta kolmen päivän päästä.
Pienellä viiveellä viestittelee, retroilee  merkurius tehden semisektiiliä  skorpioni stelliumelleni.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #582 : 29.11.2011 02:40:06 »

Minulla ei ole ollut ongelmia oikeastaan minkään vehkeen kanssa...päinvastoin kaikki on toiminut paremmin kuin normaalisti ...hmmmm no minullahan se Merkurius on perääntyvänä kartalla........Tiedä häntä sitten Smiley! Vahvemmaksi olen tuntenut itteni, kuin aikoihin  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Solnishko
Vieras
« Vastaus #583 : 29.11.2011 17:23:17 »

Netti ainakin tök-tök-tökkii.. Digiboxin kaukosäädin hävisi taivaan tuuliin jo 4 päivää sitten, sitä ei vaan löydy mistään. Joutuu nousemaan sohvalta ylös jos haluaa kanavaa vaihtaa, ai kauheeta.  Angry Olis lähetettäviä juttuja ja en vaan saa laitettua kuoriin ja vietyä postiin.

Mullakin on syntymäkartalla perääntyvänä  merkurius. 6. huone  vesimies.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #584 : 29.11.2011 21:14:26 »

Digiboksin kanssa oli eilen ongelmaa ja tänään sitten veljen kanssa ja hieno riita saatiin aikaiseksi... ei auta vaikkei olla asuttu pitkään aikaan vanhempien luona vaan omissa asunnoissa! Niin ei muuta ku riitaisaa ilmaa vaan kaikille, hoh hoijaa...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: