Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutto ja asuminen  (Luettu 8918 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« : 03.07.2019 19:05:33 »

No niin, myönnetään se heti, minulla on asuntokuume. Tämä nykyinen koti on kiva ja mietinkin, että onko minulla vain joku sisäänrakennettu tarve, että nyt pitää vain muuttaa vai löytyykö tästä nyt jotain isompaa taustalta?

Olen tutkaillut ap-karttoja ja etsinyt 4. huoneen  uranus. Kyllä, viimeksi kun sellainen oli ap-kartalla niin muutin, mutta silloin oli myös Tr.  uranus aspect_con rx  kuu eli en tiedä lopulta kumpi tuossa vaikutti enemmän. Ehkä tuo tr. vai onko se yhteispeliä ja pitääkö se paikkansa, että sama teema pitää löytyä 3 eri kuviosta transiiteista tai ap-kartoilta niin sitten se toteutuu? Pelkkä 4. huoneen  uranus ap-kartalla ei riitä?

No kuitenkin, seuraavan kerran ap-kartalla on Uranus 4. huoneessa muutaman vuoden päästä... Mutta mikä auttaa asuntokuumeeseen ja mitä kuvioita teillä on ollut kartalla muuton aikaan?
« Viimeksi muokattu: 29.08.2019 10:07:49 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 03.07.2019 19:10:00 »

Muistaakseni, tälläin tarkistamatta, niin  uranus ja  kuu huoneessa 9 ja  saturnus  aspect_con IC. Nämä siis auringonpaluulla edellisessä muutossa.

Minäkin haikailen muuttoa...mutta se on vielä haikailussa, ei kai toteutumassa, ja pitäisi löytää jotain parempaa, ja se ei ole ihan helppoa.
Minä olen sisäinen paimentolainen, enkä ole koskaan aikuisiälläni asunut näin kauaa samassa paikassa, se siellä varmaan eniten polttelee.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.07.2019 20:37:31 »

https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=7085.0

Aika monilla on ollut vissiin nyt tuota muuttokipinää,
vaihtelunhalua ilmeisesti yheltä osin,
taivahalla avaimet Uranuksen hallussa,
 uranus vesta harka yhtymä,  vesta jo loittonemassa.
Asunnon irtisanomisiakin omistajan taholta tais jollain olla.

Sanotaan, että  uranus muutto ei ole kovin pysyvä,
ja varmaan sillä ei ainakaan asuntoa ostaa vissiin kantsis,
toisaalta  uranus harka ja  harka :hän nauttii omistamisesta   angel

 vesta muutot taas tais olla niitä pysyvämpiä,
kotilieden vaalimista.
tallennettu
Maryam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2019 10:46:00 »

Katsoin varsin omia muuttojani (3 pitkäaikaista asumista) proge, ap ja transit-kartoilta Vestan, Uranuksen ja PL aspekteja natal-kartalle,

Kaikilla kartoilta oli yhtenäistä se, että  vestauranus ja  pluto oli tarkat aspektit (0-1 astetta) kuusaturnusmerkurius

Muuttaessani yhteen nykyisen psoni kanssa, AP- ja tr-kartoilta löytyi uranus 0 ast  aspect_tri Juno ja  vesta, sekä  aspect_sex Regulus, mitä sitten mahtaa symboloida?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #4 : 29.08.2019 10:13:27 »

Kiitos vastauksista! Tuo Vesta avaakin tähän ihan uuden näkökulman. On ollut isoissa muutoissa mukana. Itselläni tuntuu kartan hallitsijana Kuu olevan aika merkittävä. Jos siihen osuu joku tr. niin se vaikuttaa myös asumiseen. Jännitän, kun muutaman vuoden päästä tulossa tr.  neptunus aspect_con rx  kuu

Muokkasin hieman tuota otsikkoa ja laajensin aihetta. Mikä kartalla voisi kertoa siitä viihtyykö parhaiten kerrostalossa vai omakotitalossa tai ehkä rivitalossa? Entä sen viihtyykö parhaiten vanhassa talossa vai ihan uudessa, kaupungissa tai maaseudulla?

Asuntokuume ei hellitä, mutta kaikki on ihan haaveiluvaiheessa ja ei ole sellaista selkeää näkemystä. Tämä tuli myös siitä, kun miehellä ja minulla on ehkä hieman erilaiset näkemykset joissain asioissa asumiseen liittyen.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #5 : 29.08.2019 15:57:40 »

No mää jo ihmettelin, että enkö muka vastannu jo Amazon ketjuuni? Mut se vastaus tuliki tänne oho hups  Grin

Kiinnostavia kysymyksiä meryem!

Ic,
 kuu
 vesta
 rapu merkki
Huone 4

Onko jotain muuta, jota tarkastella?
Voisiko jopa  keskitaivas kertoa siitä itse asunnosta, kodin julkisivusta?
« Viimeksi muokattu: 29.08.2019 16:13:47 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #6 : 29.08.2019 19:23:23 »

 kuu ja IC ihan varmasti. Itselläni on jännästi IC  leijona ja  vesta vesimies. Olen tuota IC  leijona monesti miettinyt kodin kannalta, mutta tuo  vesta oli vähän yllätys. En oikein tiedä miten itselläni liittyisi  vesimies kotiin kun olen mieltänyt sen keskitaivaan julkiseen rooliin ja työhön. Mutta jotain jännää tuohon liittyy. Olisko vaikka se, että nytkin reissaan työn takia  crazy2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #7 : 04.09.2019 20:47:50 »

Miten en aikaisemmin huomannut, viime muuton aikaan oli Tr.  jupiter  aspect_con rx  kuu

tuolla toisessa aiheessa höpötin jupiterin sykleistä, tuosta muutosta on nyt 9 vuotta ja se alkaa olla Jupiterin kierroksen loppuvaihetta ja turhautuminen on yleistä. Ilmankos tämä asuntokuume on nyt aika akuutti eikä millään hellitä  crazy2 Voiko jupiterin kiertoa tulkita myös noin? Silloin kaipasin pysyvyyttä monen muuton jälkeen ja sitä sain. Pidän edelleen tästä kodista, mutta nyt alkaa olla ajatuksia, että jos jotain taas vaihtelua ja erilaista.

Jupiterin kierros kestää tosiaan 12 vuotta ja seuraavan kerran se on Kuuni kohdalla keväällä 2022. Sinä vuonna on myös Tr.  neptunus aspect_con rx  kuu

Jos ei viimeistään nuo kuviot tuo asumiseen jotain uutta niin todella ihmettelen. Se vain, että miten jaksan odottaa sinne asti... crazy2

ja mitähän tuo  neptunus sitten taas tuossa kuviossa meinaa?  Huh  Varsinkin kun syntymäkartalla on  kuu aspect_squ neptunus jonka kuvion tuo tr. aktivoi ja tekee neptunukselle neliötä. Ikätransiitti joo myös, tarkoittaa olet pankin mielestä liian vanha asp tiliin ja liian vanha ensiasunnon ostaja.. Tongue
« Viimeksi muokattu: 04.09.2019 21:26:54 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #8 : 04.09.2019 21:54:09 »

Meitsi taitaa muuttaa kohtapuoliin, pongasin riittävän rauhalliselta seutukunnalta kivan kämpän jonne muuttamalla saa samalla rahalla enempi neliöitä + lasitetun parvekkeen.

Sijainti hyvä duunin ja oikeastaan kaiken suhteen, joten jos vaan sumplittua muuttopäivän fiksuksi -> marraskuu alkaa Espoon puolelta Cool Tää Etelä-Helsinki on ainakin turhan kivistä ja betonista mun makuuni.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #9 : 05.09.2019 12:52:35 »

Hyvä Elwyn, tule laittamaan päivitystä miten tilanne etenee ja transiitit  coolsmiley

Haaveilen pk-seudusta, mutta se koko seutu on ihan liian kallista... Että asutetaan maakuntia Tongue
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #10 : 06.09.2019 21:28:32 »

Ei natsannu nyt vielä Espoon kanssa, jatkan (laiskaa) katselemista Cool Sijainti nykyään ihan jees silleen kun esim. steissi on 10min kävelymatkan päässä jne.

Itse olen enempi metsien kuin meren ystävä, mutta kaikenlaisissa paikoissa asuminen avartaa mieltä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #11 : 06.09.2019 21:34:28 »

Jos kokisin itseni riittävän rikkaaksi ja rohkeaksi -> ostaisin kämpän Larusta Cheesy Käyn siellä lenkillä, ja ei ne sitä turhaan onnellisten saareksi sano. Toinen kiinnostava alue on Munkkiniemi. Absolut huippupaikka korkeaan potenssiin on Kuusisaari, mutta siihen pitää olla oikeasti miljonääri jotta sieltä uskaltaa mtn haaveilla Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #12 : 20.09.2019 09:30:46 »

No niin, nyt löyty kämppä ja kunhan saa sumplittua muuton jne -> siirrän itseni ja maallisen omaisuuteni vanhan Vuosaaren puolelle Cool Todella rauhallinen&vihreä alue, loistavat lenkkeilymahdollisuudet, talo on suht uusi jne -> very nice.

Samasta syystä muutin aikoinaan Joensuun keskustasta syrjemmälle.. Eroon baareista jne. hälinästä kun ei niitä itse jaksa. Diggailen Vuosaaren metroasemastakin enemmän kun se on jotenkin paljon rauhallisempi kuin esim. tää mun nykyinen lähellä oleva. Metroilen duuniin, joten merkityksellinen asia.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #13 : 20.09.2019 16:04:27 »


  Tervetuloa Elwyn vanhaan Vuosaareen.
  Täällä on todellakin vielä vihreää luontoa jäljellä, ja hyvät ulkoilu,-
  lenkkeily mahdollisuudet, metrolla pääsee sujuvasti.  ym. ym.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #14 : 16.01.2024 05:10:23 »

mulla on tulossa muutto lähitulevaisuudessa. saapa nähdä onko taas kuu koti, kahden viimeisimmän asunnon numerot ovat osuneet kuun astelukuun.
viime vuonna tilasin toiveikkaana värikasvien siemeniä ajatellen, että seuraavana keväänä saisin istuttaa ne uuden kodin pihamaalle. näyttää siltä että toivetta ollaan toteuttamassa, ihan kuin seuraisi postilähetyksen vaiheita  angel
auringonpaluukartalla 4. huoneessa on neitsyt merkki komerossa, olisiko nyt viimein käsillä se vanha haave kasvihuoneesta, pohjoisen kesä kun on niin kylmä ja karunlainen
« Viimeksi muokattu: 16.01.2024 05:13:36 kirjoittanut ikiviuh » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: