Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufoja?  (Luettu 38325 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« : 06.07.2006 11:43:01 »

Heräsin yöllä kolmen aikaan kovaan huminaan, joka välillä vaimeni ja välillä koveni. En osaa yhdistää ääniä mihinkään maanpäälliseen laitteeseen. Olin yhtäkkiä aivan pirteä ja mieleeni tuli kuva "pikkumiehistä" olohuoneessa seurustelemassa mieheni kanssa. Kun kävin vessassa, mieheni tuli kysymään heräsinkö lentävien lautasten ääneen, niitä meni neljä peräkkäin äänten perusteella. Mieheni oli juuri katselemassa videolta elokuvaa "ensimmäinen yhteys", joka tuli eilen illalla.  :Smiley Menin takaisin nukkumaan ja nukahdin pian.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #1 : 06.07.2006 11:59:28 »

Pitäisikö ottaa yhteyttä tänne?
http://www.rajatiedonyhteistyo.fi/sivut/yhteystiedot.shtml
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 06.07.2006 12:05:29 »

 :Smiley

Kuvauksesi perusteella havaitsen kyseessä olleen puhtaan mielleyhtymän:
miehesi katseli - ja kuunteli! - ufojen saapumista televisiomaailmaan,
ja sinä aaltoilit hänen ja television taajuuksilla
upealla divaanillasi.

Näinköhän - vainkohan???

 Grin angel
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 06.07.2006 12:15:41 »

Äänet olivat todellisia, mielikuvat päässäni. Kuulimme äänet eri huoneissa, itse heräsin niihin.
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 06.07.2006 12:30:40 »

Äänet olivat todellisia, mielikuvat päässäni. Kuulimme äänet eri huoneissa, itse heräsin niihin.

Elikä miehesi aisti televisiohuoneessa syntyneiksi paikantamiaan ufo-ääniä
ja sinä taasen aistit/tiedostit makuuhuoneeseessa syntyneiksi paikantamiasi ufo-ääniä?

Hmmm... tulee mieleen nk. "rinnasteiset kokemukset".

Eli että ihminen voi unessa etsiä pimeässä huoneessa valokatkaisinta
ja juuri...
onnistuessaan painamaan valot päälle
hän oikeasti virkoaakin hereille
tiedostaen torkahtaneensa liikennevaloihin pysähtyneessä autossaan
ja heränneensä unensa sytyttävään ratkaisuun
juuri kun...
aurinko alkaa rakennuksen takaa paistaa
auton tuulilasin läpi
herättävän sytyttävästi
kasvoilleen.

 Shocked coolsmiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 06.07.2006 12:33:47 »

Vaikuttaa siltä ettet usko ufoihin, josko se mikään uskon asia onkaan.  Smiley
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 06.07.2006 12:45:37 »

Vaikuttaa siltä ettet usko ufoihin, josko se mikään uskon asia onkaan.  Smiley

Uskon kyllä - joskin en ole kohdannut fyysisesti ufoja.
Unessa olen kohdannut paljon ja monestikin.

Esim. kerran unessani seurasin ihmeen ihanan värisiä suuria avaruusaluksia,
joilla jokaisella oli oma äänisignaalinsa,
jonka sointi oli aivan taivaallisen upea.

Vaikutti siltä, että "ufot" ohjautuivat samalla tavoin kuin
mertemme nisäkkäät - ääniluotaamalla.

Lisäksi niiden "värikäs aura" antoi varmaankin ties mitä informaatiota itse avaruusaluksen "habituksesta".

Oli kuin koko lähiavaruus olisi sointunut niiden "hymniin".

 Cry

Niin, ufot... taikka avaruusalukset ovatten lähellä sydäntäni.

 smitten
tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #7 : 06.07.2006 13:24:22 »

Kuten kaikki täällä palstalla tietävät, maapallon henkistä tasoa ollaan nostamassa. Tässä yhteydessä maailmankaikkeuden uusi Jumaluus on avannut kaikki galaksien väliset portit, joten auttajat pääsevät nyt auttamaan meitä mistä tahansa maailmankaikkeudesta. Auttajia on tässä maapallon ympärillä, mutta he eivät voi näyttäytyä sellaisina kuin he ovat, sillä ihmiset pelästyisivät ja tuhoaisivat heidät. Olen kanava, ja kauttani sanotaan, että Sininen Enkeli ja hänen miehensä kuulivat kyllä ns. ufolaivueen äänen.

Laitan tähän pätkän 26.6.2006 kanavoidusta viestistä: "Ei ole enää mitään avaamattomia portteja. Kaikki on vapaata, joten kaikki on mahdollista. Jos ihmiset ymmärtäisivät, kuinka ihania kulttuureja ja suuria sieluja löytyy muilta galakseilta, he kutsuisivat heidät kaikki tänne. Mutta ihminen on peloissaan eikä halua kutsua, eivätkä he tule ilman kutsua. He tulisivat tänne ihan konkreettisesti neuvomaan maataloudessa, tieteissä, missä tahansa. He kouluttaisivat, mutta tässä ihmisen asenteessa on vielä paljon muutettavaa, sillä vanha Jumalahan iskosti suuren pelon ihmissieluihin siitä, että kaikki mikä tulee avaruudesta, on petollista."



tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #8 : 06.07.2006 14:51:04 »

Sanoisin myös oman "kanavointini" perusteella sellaista tapahtuneen, että eilen juuri saimme sellaisen "portin" auki siihen KUNKIN OMAAN tietoisuuteen, etten yhtään ihmettele, jos suhisi joillain korvissa.  Smiley

Eikä ole ketään "toisia" moitittavaksi koskaan tulemassakaan vaan kyllä me tulemme olemaan aivan Itse näissä kehostoissa päällä maan ja autamme sen teoilla jokaista Sieluamme. Smiley

Sillä minänikin on yksi niistä auttajista, jotka ovat autelleet ensin tätä omaa tietoisuutta tulevaksi tähän maailmaan, jotta voin tehdä sen Luojamme energioilla evoluutiolle sen alun, josta niin monissa kanavoinneissa nyt kerrotaan. Joten sen alku on nyt niin lähellä aloitustaan, ettei enää ole mitenkään ihme nähdä aivan miten vain niitä Valojamme!  angel

Eli toisille enkelit niitä Valojansa ovat ja toisille taas avaruusoliot, riippuen katsantokannasta eli siitä erillisyyden harhalle tehdyistä teoista sille säteidemme jakautumalle.
 :Smiley smitten
tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #9 : 06.07.2006 15:59:21 »

Hei Keho!

Olen lukenut kirjoituksiasi ja huomannut, että sinulla on korkea tietoisuuden taso. Voisitko vähän kertoa, mikä on näkemykseni tästä maailmankaikkeudessa ja myös maan päällä tapahtuvasta muutoksesta. Eilinen portin aukaisu? Ja mikä on käsityksesi uudesta Jumaluudesta, josta ystäväpiirini "kanavoinneissa" on tullut paljon tietoa.

Yst. Sunflower
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #10 : 06.07.2006 18:51:27 »

Heräsin yöllä kolmen aikaan kovaan huminaan, joka välillä vaimeni ja välillä koveni. En osaa yhdistää ääniä mihinkään maanpäälliseen laitteeseen. Olin yhtäkkiä aivan pirteä ja mieleeni tuli kuva "pikkumiehistä" olohuoneessa seurustelemassa mieheni kanssa. Kun kävin vessassa, mieheni tuli kysymään heräsinkö lentävien lautasten ääneen, niitä meni neljä peräkkäin äänten perusteella.

Minä olen ollut paljon yhteydessä muihin olomuotoihin ja tuo surina ja kohina ovat aika yleisiä noiden kohtaamisten aikana. Äänet johtuvat energioista -energioiden kohtaamisista jne. Ja on hyvin yleistä myöskin se, että nämä kohtaamiset tapahtuvat juuri silloin, kun aihe on jotenkin ajankohtainen vrt. tuo miehesi katsoma leffa. Voisi pikemminkin kysyä, miksi miehesi katsoi ko. leffaa? Päästäkseen samalla aaltopituudelle tms. Yleensä noillakin teemoilla on oma yhteytensä.
Silloin omana etsikkoaikanani minulla luetutettiin paljon ufo-aiheista kirjallisuutta noista kohtaamisista jne. Kirjallisuuden kautta ymmärsin mistä on kysymys.
Toisaalta en enää erota humanoideja irralliseksi asioiksi näistä muista henkisistä asioista -vaan koen ne yhdeksi ja samaksi genreksi.

Olen paljon ollut muiden rotujen mukana "eri planeetoilla" ja minua on paljon hoidettu erilaisissa aluksissa. Koenkin olevani tähdistä tullut ja luultavasti olen viettänyt aikaisempia inkarnaatioitani muilla planeetoilla/tasoilla. Pienet harmaat ovat aktiivisia vierailijoita kontaktihenkilöidensä luona, joten hyvin todennäköistä että kysymys on juuri ko. rodusta.

Joten sanonkin, että asioilla on omat yhteytensä -yleensä paras mittari onkin oma intuitio. [/color]
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #11 : 06.07.2006 22:43:07 »

Todella mukavaa, että on muitakin meitä, jotka ovat tutustuneet toisten maailmojen olentoihin ja joita on kuljetettu tähdissä. Tuttua juttua kirjoitat siis astraali!  smitten
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 07.07.2006 00:20:44 »

Niih.  Smiley
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 07.07.2006 09:48:35 »

 Tongue

Tosi hienoa, että näitä ufo-asioita, ymmärrystämme näillekin asioille,
aukaistaan lisää.

Ja että olemme itse asialla - tekemässä uusiakin uria aukovaa selkoa.  Wink

Synkroniaa, samaan syssyyn tapahtumista
on todellakin myös sellainen,
että yksi katselee parhaillaan ufoista kertovaa elokuvaa,
kun taas toinen tavallaan "filmaa" sitä eli
läpikäy toisaalla samanaikaista tähdellistä kokemustaan
rinnatusten kumppaninsa kuvitteellisen kohtaamisen kanssa.

Enkä nyt vähättele "kuvitteellisenkaan kohtaamisen" merkitystä:
sitä kuinka mielikuvitus auttaa rakentamaan siltaa moniulotteisuuteen.

Eräänäkin nuoruuteni iltana olin tulossa kotia päin,
kun huomasin yläviistoon edessäni
ohuen pilvikerroksen takaa
loistavan pyöreähkön kuutamon.

Myöhemmin, useita tunteja myöhemmin, se "samainen" kuu vasta nousikin iltataivaalta...

Mitähän tuohon pikku, pikku havaintooni liittyikään!

 :Smiley

Oi, saatte luvan kertoa siitä minulle, kiitos!  Shocked angel smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 07.07.2006 10:06:48 »

Kuten kaikki täällä palstalla tietävät, maapallon henkistä tasoa ollaan nostamassa. Tässä yhteydessä maailmankaikkeuden uusi Jumaluus on avannut kaikki galaksien väliset portit, joten auttajat pääsevät nyt auttamaan meitä mistä tahansa maailmankaikkeudesta. Auttajia on tässä maapallon ympärillä, mutta he eivät voi näyttäytyä sellaisina kuin he ovat, sillä ihmiset pelästyisivät ja tuhoaisivat heidät. Olen kanava, ja kauttani sanotaan, että Sininen Enkeli ja hänen miehensä kuulivat kyllä ns. ufolaivueen äänen.

Laitan tähän pätkän 26.6.2006 kanavoidusta viestistä: "Ei ole enää mitään avaamattomia portteja. Kaikki on vapaata, joten kaikki on mahdollista. Jos ihmiset ymmärtäisivät, kuinka ihania kulttuureja ja suuria sieluja löytyy muilta galakseilta, he kutsuisivat heidät kaikki tänne. Mutta ihminen on peloissaan eikä halua kutsua, eivätkä he tule ilman kutsua. He tulisivat tänne ihan konkreettisesti neuvomaan maataloudessa, tieteissä, missä tahansa. He kouluttaisivat, mutta tässä ihmisen asenteessa on vielä paljon muutettavaa, sillä vanha Jumalahan iskosti suuren pelon ihmissieluihin siitä, että kaikki mikä tulee avaruudesta, on petollista."


 :Smiley

Kiitos, Sunflower.

Voitko vielä kertoa jotakin tuosta "maailmankaikkeuden uudesta Jumaluudesta"
kuin myöskin "vanhasta Jumalasta"?

Tarkoitatko näet, että Jumala on uusi, mutta maailmankaikkeus vanha
vaiko että Jumalaa koskevien vanhakantaisten käsityksiemme "portit" ovat auenneet,
niin että Luoja voi "lähteä" näine toiminemme luomaan uuttakin maailmankaikkeutta?

Itse olen näkemättä asiaa ihan sitenkään,
ettäkö "vanha Jumala iskosti suuren pelon ihmissieluihin siitä,
että kaikki, mikä tulee avaruudesta, on petollista".

Miellän asian niin,
että meillä on sellainen Jumala kuin millaisena hänet kulloinkin haluamme nähdä
- joten omat ajatuksemme eli alitajuntamme piilosyöte
se meihin on ympännyt epämääräistä manipuloiduksi tulemisen kammoa ulkoavaruutta kohtaan.

Kuitenkin oman olentamme sisältäessä niin sisä- kuin ulkoavaruuden
olen hauskalla tavalla "pakotettu" korjaamaan aikaisemman väitteeni siitä,
ettenkö muka olisi fyysisestikin kohdannut "ufo-olentoja".

 Wink Shocked coolsmiley

Kiitos,
että sain kohdata
teidät,
arvon
lennokkaasti kirjoittavaiset Ihmeiset!


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: