Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufoja?  (Luettu 38318 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valo
Vieras
« Vastaus #30 : 07.07.2006 18:53:57 »

Astraali, kiitos tuosta kirjoituksestasi, teit ison palveluksen kun nostit sillä esiin jostakin sopukastani piilossa olleen ahdistuksen ja edesautoit näin taas senkin muuntamaan siihen Iloon mihin tämä kaihomielinen hetki vielä johtaa. Vaikka minuaa oottaa taasen satakymmenen piiskaniskua Raatihuoneentorilla Eino Leinon runojen tahdissa siitä hyvästä että vedin aiheen hieman muualle Shocked Mutta rakkaudellinen Kiitos, saat palkokasvin hedelmiä kunhan ne kypsyvät tuossa kesän mittaan  Wink
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #31 : 07.07.2006 20:53:48 »

Astraali, kiitos tuosta kirjoituksestasi, teit ison palveluksen kun nostit sillä esiin jostakin sopukastani piilossa olleen ahdistuksen ja edesautoit näin taas senkin muuntamaan siihen Iloon mihin tämä kaihomielinen hetki vielä johtaa. Vaikka minuaa oottaa taasen satakymmenen piiskaniskua Raatihuoneentorilla Eino Leinon runojen tahdissa siitä hyvästä että vedin aiheen hieman muualle Shocked Mutta rakkaudellinen Kiitos, saat palkokasvin hedelmiä kunhan ne kypsyvät tuossa kesän mittaan  Wink

Kiitos itsellesi!  smitten

Iltapalaksi onkin tänään torilta ostettuja herneitä....  Kiss
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #32 : 07.07.2006 22:14:08 »

Nyt on puhuttu (meinasin kirjoittaa pihisty idiot2) uffeleista ja Vahjolan Polosta sekä olitko sinä Keho kun tästä jaetusta säteestä sanoit. No en minä tiedä onko tällä merkitystä tulla tietooni/-mme mutta tulevatko tietyn säteen edustajat samasta osasta universumia/taajuuksia koska jakavat saman säteen inkarnoituneina eri kehostoihin? Eli suomalaiset, siis ihan juurirodusta saakka, ovat peräisin samasta "paikasta"? Onko ylipäätään niin että kansat kokonaisuutena jakaantuvat eri säteiden tuojiksi/ylläpitäjiksi?

 Lips Sealed Lips Sealed tsäk tsäk

J.K vihdoin on mahdollista sanoa täydessä merkityksessään että onpa ihan ufo olo (haa haa buck2)
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 22:21:55 kirjoittanut Valo » tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #33 : 07.07.2006 22:38:52 »

Kysymys.

Olen tuossa just lukemassa hyvää valaistumiskirjaa. Siitä tuli mieleen juttu joka on minua aina askarruttanut. Kun aina puhutaan siitä miten toisilla planeetoilla on kehittyneempää, tietoisempaa väkeä, niin mikä heidän suhteensa maanpäällä valaistuneisiin yksilöihin on? Eli jos täällä joku valaistuu, niin onko hän jotenkin "alemmin valaistunut" kuin joku tuolla muualla? Vai onko hän sitten taas tietoisempi kuin muilla planeetoilla kirmailevat, mutta yhtä valaistunut kuin heidän valaistuneensa..? Mikäs heidän tavoitteensa siellä sitten oikein on?

Onko meillä, planeetasta huolimatta, samat kasvun mahdollisuudet yhden elämän aikana?

(Tuo ufojuttu on mulle hieman liian monimutkaista, taidan tyytyä vaan valaistumiseen  angel)
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #34 : 07.07.2006 23:33:39 »

Kysymys.

Olen tuossa just lukemassa hyvää valaistumiskirjaa. Siitä tuli mieleen juttu joka on minua aina askarruttanut. Kun aina puhutaan siitä miten toisilla planeetoilla on kehittyneempää, tietoisempaa väkeä, niin mikä heidän suhteensa maanpäällä valaistuneisiin yksilöihin on? Eli jos täällä joku valaistuu, niin onko hän jotenkin "alemmin valaistunut" kuin joku tuolla muualla? Vai onko hän sitten taas tietoisempi kuin muilla planeetoilla kirmailevat, mutta yhtä valaistunut kuin heidän valaistuneensa..? Mikäs heidän tavoitteensa siellä sitten oikein on?

Onko meillä, planeetasta huolimatta, samat kasvun mahdollisuudet yhden elämän aikana?

(Tuo ufojuttu on mulle hieman liian monimutkaista, taidan tyytyä vaan valaistumiseen  angel)

Hieno kysymys!  Smiley

Minä näen asian niin, että maapallollemme inkarnoituneet sielut/olennot/olevaiset ovat tulleet tänne opettelemaan ihmisyyttä, vapaata tahtoa, inhimillisyyttä jne. Maapallo on yksi haastavammista paikoista ja täällä kehitys on todella -sanoisinko- jollakin tapaa raadollista ja erittäin vaativaa. Jokaista tänne inkarnoitunutta kunnioitetaan syvästi kaikkialla.
Olemme kehityksessä jokainen omalla tasollamme ja toteutamme omaa opinto-ohjelmaamme omalla karmallisella tavallamme. Joten kaikki täällä olevat ovat myös henkiseltä kehitykseltään ja valaistumiseltaan yksilöllisiä.
Minun käsitykseni mukaan valaistuminen tässä inkarnaatiossa tarkoittaa lähinnä sitä, että toteuttaa omaa karmallista suunnitelmaansa. Mutta kaikkeuden tämän hetkisen tilanteen edellytyksenä on tietoisuuden muuttaminen, joten me tänne tällä hetkellä syntyneistä olemme tekemässä tärkeää työtä myös sen kannalta ja siksi tänne on inkarnoitunut nyt paljon hyvin kehittyneitä olevia helpottamaan ja tukemaan tätä kehitystä.
Valaistumisen voisi ymmärtää myös niin, että sielu on kyennyt ja oppinut tässä kehossa olemaan yhteydessä astraalitasoon. Tämä tila vaatii tietynlaista tasapainoa ja ymmärrystä. Ja tähän ns. valaistumiseen tarvitsemme myös "kotijoukkojemme" apua, jotka säätelevät meidän tähän inkarnaatioon mukaan ottamaamme energiaa ja auttavat meitä avautumaan oman tehtävämme mukaisesti.
Toki planeetallemme on myös niitä, jotka eivät ole olleet muualla ja ovat ns. nuoria sieluja, jotka kaipaavat ohjausta ja tukea enemmän.

Sama sielullinen hierarkia pätee myös muilla planeetoilla ja kaikkeudessa; jokaisella oma suunnitelmansa/opetussuunnitelmansa sekä inhimillisyytensä ja tapansa oppia asioita. Jotkut sielut oppivat nopeasti -jotkut käsittelevät samoja teemoja eri lukuvuosina eli eläminä.
Maaplaneetalle inkarnoituvilla on vapaa tahto, joka tarkoittaa sitä, että me voimme itsenäisesti tehdä valintoja täällä ollessamme. Tämä on osa täällä kasvamisen vaikeutta ja haasteellisuutta. Inhimillisinä ihmisinä olemme etuoikeutettuja tekemään virheitä ja oppimaan niiden kautta. Voimme olla "vajavaisia" ja sen kautta oppia ja kehittyä. Siksi tällä planeetalla on oma tärkeä tehtävänsä kaikkien olevien keskuudessa.

Eli täällä maan päällä on hyvin eri tasoisia inkarnaatioita, jotka ovat täällä opettelemassa eri asioita tai sitten vain auttamassa.
Jokaisen olevan tavoite on kehittyä, oppia ja tulla yhä lähemmäksi sitä ykseyttä ja jumaluutta.

Jokaisella on oman itsensä asettamat kasvun mahdollisuudet yhden elämän aikana. Täytyy muistaa se, että itse sen opintosuunnitelmansa tänne on allekirjoittanut, joten "huonoista kurssi valinnoista" voi syyttää vain itseään... Wink  smitten

Toivottavasti edes vähän selkiytin tätä yhtä näkemystä näistä asioista.

 smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #35 : 07.07.2006 23:46:01 »

Kysymys.

Olen tuossa just lukemassa hyvää valaistumiskirjaa. Siitä tuli mieleen juttu joka on minua aina askarruttanut. Kun aina puhutaan siitä miten toisilla planeetoilla on kehittyneempää, tietoisempaa väkeä, niin mikä heidän suhteensa maanpäällä valaistuneisiin yksilöihin on? Eli jos täällä joku valaistuu, niin onko hän jotenkin "alemmin valaistunut" kuin joku tuolla muualla? Vai onko hän sitten taas tietoisempi kuin muilla planeetoilla kirmailevat, mutta yhtä valaistunut kuin heidän valaistuneensa..? Mikäs heidän tavoitteensa siellä sitten oikein on?

Onko meillä, planeetasta huolimatta, samat kasvun mahdollisuudet yhden elämän aikana?

(Tuo ufojuttu on mulle hieman liian monimutkaista, taidan tyytyä vaan valaistumiseen  angel)

 :Smiley

Valaistuminen on sen kokemista, mihin on tietoisuuden verkkonsa upottanut.

Verkkonsa upottaminen on vapaaehtoista eli ehdointahdoista luopumista kaikkitiedon tietämisestään.

Emme ole tulleet tietämään, ettemme tiedä kaikkea,
vaan arvaamaan ja kuittaamaan saavutetuksi sen,
ettemme olekaan vailla
tietämisen varaa petratakin.

Tietämisen varaa petratakin merkitsee sitä,
että yhdessä kokoamme tietämättömyytemme kudelman
ja luovumme verkoista, joiden silmät ovat
kaikkivalaisevuuden kaikkinäkevät silmät.

Ollaksemme Jumalan, luotujen Luojan katse omiensa kautta
ja kenen hyvänsä välityksellä.

Niin että vain ja ainoastaan yksi katselee,
vaikka jokainen näkeekin omin silmin
eri planeettojen suomalla valaisevuudella.

Eri planeettojen suoma valaisevuus on sitä,
että samanaikaisesti eli ikuisolentaisesti
olemme sijoittuneet erilaisiinkin saumakohtiin
yhden kokemuksia itsestään kartuuttaksemme.

Erilaiset saumakohdat ovat riippuvuustekijöitä sille,
missä valossa eli missä sädestruktuurissa
olemassaoloamme ja ihmisenä eloamme tarkastelemme.

Riippuvuustekijät ovat niitä ehtoja,
joita olemme itse itsellemme määränneet
joko yksikössä taikka monikossa,
vaikka Itsessään olemmekin ehtoja vailla.

Täten mitkään sijoittumisalustamme
eli planeettaindeksimme
olemassaoloamme yksiköidessään
eivät voisi rajoittaa kaikkiolentaamme
- tuota puhdasta tietoista läsnäoloamme
oman pyhittymisemme toistuvaisen mutta
versioituvaisen kehän
alttarilla.

Olemme vihkiytymässä niihin rakenteisiimme,
jotka kätkeytyvät monialaiseen ja -tahoiseen
kehollisuuteemme.

Rakenteet ovat kehosijattuja valmiuksiamme
ilmentää jumaluuksiamme monin eri puolin,
jotka kaikki lopultakin
korkeimmilla luonnontasoilla
yhdistyvät yksi-yhteen
muodostaen
kokonaisuuden,
joka on elämä kauttamme yksilöiden ilmaistuna.

Elämä vapautettuna esiin
luomaan lisää vapautta.

 angel
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #36 : 08.07.2006 08:56:51 »

Huomenta  Smiley

Voi mennä off topicin, mutta minua askaruttaa pari kysymystä  Huh

En ole osannut yhdistää tuota valaistumista astraalitasolle ja kysysin, voisitteko kertoa tästä tasosta enemmän, mitä se pitää sisällään jne?

Luin aikonaan, että astraalitasolla pystyy vain liikkumaan tiettyyn/tiettyihin suuntiin, kuten että astraalitasolla vedämme puoleemme esim pelkoja?

Kun irtaannumme tietoisesti ruumiistamme, siirrymme astraalitasolle ja jotkut esim unestamme on tuolta tasolta?

Sitten.

Karmallinen suunnitelmamme.

Mitä jos emme kykene/osaa/tiedä miten toteuttaa suunnitelmaamme, miten se ilmenee?

Onko karmallisen suunnitelman toteuttaminen, sama kuin toteuttaa sydämen kutsua?

Vai mistä voi tietää miten sitä noudattaa?

 Huh :Smiley





tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #37 : 08.07.2006 09:37:22 »

Huomenta  Smiley

Voi mennä off topicin, mutta minua askaruttaa pari kysymystä  Huh

En ole osannut yhdistää tuota valaistumista astraalitasolle ja kysysin, voisitteko kertoa tästä tasosta enemmän, mitä se pitää sisällään jne?

Luin aikonaan, että astraalitasolla pystyy vain liikkumaan tiettyyn/tiettyihin suuntiin, kuten että astraalitasolla vedämme puoleemme esim pelkoja?

Kun irtaannumme tietoisesti ruumiistamme, siirrymme astraalitasolle ja jotkut esim unestamme on tuolta tasolta?

Astraalitaso-nimitystä käytetään vaihtelevasti
ja sinällään enemmän taikka vähemmän summittaisesti eli epätarkasti.

Jokainen korkeampitaajuinen taso läpäisee eli sisällyttää alatasona itseensä sitä alempitaajuisen tason.

Siten valaistumisen kokeminen kullakin tietoisuuden tasolla
edellyttää sen erottamista,
mikä on "sisällytettävää alatasoa",
mikä taasen kulloistakin "sisällyttävää perustasoa"
ynnä vielä senkin näkemistä,
että voipi olla nämä kummatkin itseensä sisällyttäviä
korkeampia tajunnantasoja
aina kaikenkattavuuteen eli Luoja-tietoisuuteen asti.

Kaikkein korkein tietoisuudentaso on näet se, joka kattaa "kaiken"
ja jonka ylin alataso on pikemminkin ylätaso, huippu taikka kärki
- jumalallis-luovan voiman syttiö eli energialähde.

Siten Pyhäksi Hengeksi nimitetty omimmuutemme henki
ei suinkaan ole poisvetäytyneessä tilassa
- "ylhyytensä nurkassa eli piippuhyllyllä" -
vaan alati tilannekohtaisestikin esiin saatettavissa olevaa
"jumaluutemme läsnäoloa Nyt".


Lainaus
Sitten.

Karmallinen suunnitelmamme.

Mitä jos emme kykene/osaa/tiedä miten toteuttaa suunnitelmaamme, miten se ilmenee?

Onko karmallisen suunnitelman toteuttaminen, sama kuin toteuttaa sydämen kutsua?

Vai mistä voi tietää miten sitä noudattaa?

 Huh :Smiley

Suunnitelma, jota pitäisi noudattaa, on pakotejärjestelmä.

Sen sijaan ehdontahtoinen, itsesäätelyyn perustuva järjestelmä
on vapaalla tahdolla luovimisen kulkua
eli itsensätoteuttamista valinnoissaan läsnäollen.

Sydämenkutsu on sen tunnistamista,
mikä meitä perimmäisesti ajaa eteenpäin,
muttei suinkaan pakottaen vaan innoittaen:
ollaksemme aina vain enemmän ja toisinkin
- jotakin muutakin kuin mitä muut meistä saattaisivat arvellakaan
tahi mitä me itsestämme voisimme vielä uskoakaan.

Kunnes voimme - ja kunnes saattavat.  Wink


 Shocked angel smitten
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #38 : 08.07.2006 09:53:33 »

Ok, nyt pääsin käsiksi mistä on kyse, Kiitos, Rauhan Enkeli  smitten

tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #39 : 08.07.2006 10:19:28 »

Kiitos Astraali  Smiley. Tosin minäkään en ole yhdistänyt valaistumista astraalitasoon. Minulle valaistuminen on kaikenkattavaa olemista ja sen täyttä tiedostamista. Tunnen tavallaan luissani mitä se tarkoittaa, ja pyrin antamaan tälle tunteelle tilaa laajentua.

Kaikki "valaistuneet mestarit", humanoidit, enkelit etc. eivät minulle itselleni ole kovinkaan (lue: ollenkaan) tärkeitä. Minua itseäni nuo jutut jotenkin vaan vievät kauemmas sen olemisen tuntemisesta, liikaa ajatuksiin ja miettimiseen.

Tuli muuten mieleen, että oikeastaan maapallolle syntyminenhän olisi tuossa hierarkiassa sitten aivan kuin syntymistä johonkin ghettoon. Periaatteessa kaikilla on mahdollisuus taistella pois paskasta ja elää Amerikkalaista unelmaa, mutta kun kakassa on kaulaansa myöten, sieltä on huomattavasti hankalempi päästä pois kuin jos vain jalkapohjien alla vähän litisee. Toisaalta taas jos sieltä onnistuu kaivautumaan, niin palkkio on sitäkin suurempi. Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat (vai miten se meni)

Mutta Rauhan Enkeli, mulla meni se aikaisempi viestisi kyllä kaukaa ohi... Olen sen verran yksinkertainen ihminen, että minulle asiat täytyy sanoa suoraan (olen pienestä asti esim. inhonnut runoja, koska minusta aina tuntui että ihmiset yrittivät kuulostaa älykkäiltä  Cheesy) Luin tekstisi useampaan kertaan, ja saatan ymmärtää mitä ajat takaa, mutta voisitko kertoa sen pelkistetysti? (haluaisin siis aidosti tietää näkökulmasi, mutta en ymmärrä käyttämiäsi sanoja. Minulle henkisestä kirjallisuudestakin kolahtaa aina ne helposti kirjoitetut... :Smiley)

Mutta tarkoitatko tuossa astraalijutussa siis että valaistuminen tällä tasolla ei siis ole kaikenkattavaa, vaan taas seuraavalla tasolla siihen liittyy enemmän?
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #40 : 08.07.2006 12:52:03 »

Sivuhuomiona kerron omasta kokemuksesta, että taajuuden mukaan kaikki tekstit eivät aina aukeakaan, eikä se haittakaan. Se menee minulla siten että kun itse aukean lisää, (eikä nyt ole kysymys synnyttämisestä), tekstit ymmärtää aina vain paremmin, pala kerrallaan. Se menee jotenkin niin ja itsekin tavailen välillä, pidän taukoa ja palaan uudelleen, ymmärrän kerrallaan vain sen minkä sydän ymmärtää ja pikkuhiljaa enemmän. Voisko olla näin?  Kiss Kiss
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #41 : 08.07.2006 13:41:05 »


...

Mutta Rauhan Enkeli, mulla meni se aikaisempi viestisi kyllä kaukaa ohi... Olen sen verran yksinkertainen ihminen, että minulle asiat täytyy sanoa suoraan (olen pienestä asti esim. inhonnut runoja, koska minusta aina tuntui että ihmiset yrittivät kuulostaa älykkäiltä  Cheesy) Luin tekstisi useampaan kertaan, ja saatan ymmärtää mitä ajat takaa, mutta voisitko kertoa sen pelkistetysti? (haluaisin siis aidosti tietää näkökulmasi, mutta en ymmärrä käyttämiäsi sanoja. Minulle henkisestä kirjallisuudestakin kolahtaa aina ne helposti kirjoitetut... :Smiley)
smitten

Niin se vaan meni minunkin "yksinkertaisuuteni" ylitse.  Shocked coolsmiley
- Kyse olikin enempi spontaanisti syntyneestä "hilseen ylittävästä runosta" kuin kommentista kirjoitukseesi.

Laitanpa tuonne perään kohta puoliin "kohta-kohtaisen selvennöksen" kirjoituksestani,
vaikken tottako puhuakseni lienekään yhtä "valaistunut" kuin moinen runoelmani esittää.

 uglystupid2 Grin

Lainaus
Mutta tarkoitatko tuossa astraalijutussa siis että valaistuminen tällä tasolla ei siis ole kaikenkattavaa, vaan taas seuraavalla tasolla siihen liittyy enemmän?

Jostakin sellaisesta tuossa "runoelmassa" puhutaan...  buck2 angel

- Siitä, kuinka aina lienee kohdattavissa
uusia ja uudenkin uutukaisia ihmeellisyyksiä,
kunhan välillä pikkasen luodaan "sumuverhoa" eli tietämättömyyden draamaa.

 smitten

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #42 : 08.07.2006 13:58:44 »

........... ymmärrän kerrallaan vain sen minkä sydän ymmärtää ja pikkuhiljaa enemmän. Voisko olla näin?  Kiss Kiss
Mulla se ainakin toimii just ihan näin.
Myös kirjoissa: sama kirja luettuna vuosien päästä aukeaa ihan uudella tavalla/tasolla.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #43 : 08.07.2006 14:13:49 »

 Wink "Seli-seli..."



Valaistuminen on sen kokemista, mihin on tietoisuuden verkkonsa upottanut.

On siis olemassa tietämisen "meri", josta haemme osakokemuksia siitä, että voimme tietää jo tietävämme toisinkin.

Lainaus
Verkkonsa upottaminen on vapaaehtoista eli ehdointahdoista luopumista kaikkitiedon tietämisestään.

Että aluksi henki on laskeutunut aineeseen ja verhonnut itsensä sillä eli ainesidonnaisuuden mahdollistamalla tietämättömyyden "taajuussekottimella".

Lainaus
Emme ole tulleet tietämään, ettemme tiedä kaikkea,
vaan arvaamaan ja kuittaamaan saavutetuksi sen,
ettemme olekaan vailla
tietämisen varaa petratakin.

Toisinkin tietämisessä on siunauksensa - puhdasta potentiaalisuutta.

Lainaus
Tietämisen varaa petratakin merkitsee sitä,
että yhdessä kokoamme tietämättömyytemme kudelman
ja luovumme verkoista, joiden silmät ovat
kaikkivalaisevuuden kaikkinäkevät silmät.

Korkein ja kattavin, läpäisevin ja sisällyttävin tietoisuus
on näkevyydeltään riippumaton siitä,
kuinka sen silmiä käytetään siristellen
jos ummistaenkin.

Lainaus
Ollaksemme Jumalan, luotujen Luojan katse omiensa kautta
ja kenen hyvänsä välityksellä.

On vain yksi tajunta - kaikkeuden tajunta.

Lainaus
Niin että vain ja ainoastaan yksi katselee,
vaikka jokainen näkeekin omin silmin
eri planeettojen suomalla valaisevuudella.

"Omin silmin" eli valikoidulla näkötarkkuudella ja kohdistuksella - planeettakohtaisellakin perspektiivillä.

Lainaus
Eri planeettojen suoma valaisevuus on sitä,
että samanaikaisesti eli ikuisolentaisesti
olemme sijoittuneet erilaisiinkin saumakohtiin
yhden kokemuksia itsestään kartuuttaksemme.

Kukin planeetta valaisee sitä, mitä kulloinkin olemme tulleet siitä älyämään.
Maa-planeetta valaisee sitä, kuinka mataluudesta syntyy korkealaatuisuutta.

Lainaus
Erilaiset saumakohdat ovat riippuvuustekijöitä sille,
missä valossa eli missä sädestruktuurissa
olemassaoloamme ja ihmisenä eloamme tarkastelemme.

Saumoista rakentuu puku, asuste - yhdelle Keholle.
Luojan versioidessa Jumalan uudelleen.

Lainaus
Riippuvuustekijät ovat niitä ehtoja,
joita olemme itse itsellemme määränneet
joko yksikössä taikka monikossa,
vaikka Itsessään olemmekin ehtoja vailla.

Voin mieltää itselläni olevan yksi itse taikka monia itsejä.
Niiden ehdoton yhteisyys, yhteen pelaaminen, on sitä ehtaa Itseäni.

Lainaus
Täten mitkään sijoittumisalustamme
eli planeettaindeksimme
olemassaoloamme yksiköidessään
eivät voisi rajoittaa kaikkiolentaamme
- tuota puhdasta tietoista läsnäoloamme
oman pyhittymisemme toistuvaisen mutta
versioituvaisen kehän
alttarilla.

Planeettaindeksi = planeetta "se ja se" kosmisen vaelluksemme kaarella.
Olemassaolon yksiköiminen = kaikki ilmenee yhtenä - moneutensakin välityksellä.
Pyhittyminen = itselleen omaksumista, sisällyttämistä itseensä; Luoja-Pojan/Tyttären kokemisen lahja Jumalalta.
Alttari = samaa kuin Kristus ottaessaan vastaan ihmiskunnan sen kunkin jäsenen kautta - itsenautintaoikeutenamme.

Lainaus
Olemme vihkiytymässä niihin rakenteisiimme,
jotka kätkeytyvät monialaiseen ja -tahoiseen
kehollisuuteemme.

Ihmisen kehollisuus on ihmeitä täynnä - meistä on moneksi ja moneudeksi.

Lainaus
Rakenteet ovat kehosijattuja valmiuksiamme
ilmentää jumaluuksiamme monin eri puolin,
jotka kaikki lopultakin
korkeimmilla luonnontasoilla
yhdistyvät yksi-yhteen
muodostaen
kokonaisuuden,
joka on elämä kauttamme yksilöiden ilmaistuna.

Kehosijatut valmiudet = henki meissä on täydellisyys täydellisessä sijassaan.
Yksilöiden ilmaiseminen = ei ole oikeata ja ainokaista ilman verrannollisuutta.

Lainaus
Elämä vapautettuna esiin
luomaan lisää vapautta.

Vapaus voi lisääntyä vain jos edetään uuteen oktaaviin, toisinkin soimiseen.
Nyanssoimalla olemassaoloa. Vaihtelunilossa piilee luovuuden ehtymättömyys.


 angel
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #44 : 08.07.2006 15:56:36 »

Hei Keho!

Olen lukenut kirjoituksiasi ja huomannut, että sinulla on korkea tietoisuuden taso. Voisitko vähän kertoa, mikä on näkemykseni tästä maailmankaikkeudessa ja myös maan päällä tapahtuvasta muutoksesta. Eilinen portin aukaisu? Ja mikä on käsityksesi uudesta Jumaluudesta, josta ystäväpiirini "kanavoinneissa" on tullut paljon tietoa.

Yst. Sunflower

Minäni kokemukset ovat senkin takia ehkä vähän erilaiset kuin niin monen muun, sillä olen täällä yksinomaan sitä evoluutiomme aloitusta varten eikä elämääni olekaan tehty maan päällistä inkarnoitumista varten. Mutta sen verran voinen valoittaa jo tulevaisuuttamme, etteivät arvoituksemme ratkeakaan vielä aivan kaikille, elleivät ole ensin puhdistaneet egoansa siten kuin sen teki se Pohjolamme Valon porukka sitä varten, että se tulee kaikille mahdolliseksi.

Sillä sen takia me täällä olimme jo ennakkoa ottamassa siitä egoistamme, koska olemme sen ensimmäisen jakautuman energioita eikä muita oikeasti juurikaan ole.  :Smiley Joten tämä Maailmankaikkeus oli jakautuneena ainoastaan sen egomme teoilla eikä ollenkaan sen Jumaluuden!  Shocked angel

Muttei sentään olekaan ainoastaan "pahoja" olevaisia ne egomme aina olleetkaan vaan kyllä se on sekä hyvä että paha, jos ollaan tarkkoja, koska sitähän se jakautuminen juuri tarkoittaa.Että tehdään sekä maskuliiniselle että feminiiselle energialle koetta, olla olevaisena täällä Maa-planeetalla siten kuin nyt olemmekin olleet. Eli eläneet erillisyyden teoilla harhan- eli eetteri- sekä astraalimaailmassa. Eikä sitä Valoa vieläkään kukaan aidoilla teoillan nähnyt olekaan, koska se tulee mahdolliseksi vasta sen jälkeen, kun se egomme on muunnettu kokonaan, kultakin feminiiseltä egoiltamme ensin ja sen jälkeen se automaattisesti vaikutta myös maskuliiniseen puoleen. Joka on vain sen feminiinisyytemme heijastusta sen "väärennetyn" peilimme teoilla, joka tänne maan päällekin kuviamme heijastaa!  Wink Smiley

Joten niin helppoa se sitten tuleekin olemaan siellä uudessa Maailmankaikkeudessa, kun voimaamme käytetäänkin siellä ainoastaan Rauhaan ja Rakkauteen eikä enää koskaan siihen, miten se täällä tehtiin eli vääristämään kuvaamme sellaiseen muotoon, että lisääkin sitä Valoamme voisimme sen teoilla esiin tuoda. Sillä sehän on jo tehty teoillensa eikä sitä tämän jälkeen enää kukaan voi ottaa pois siltä Pohjolammekaan Valolta, koska SE OLI SE elämämme tärkein tarkoitus; TUODA LUOJA MAAN PÄÄLLE ihmisen kehostoon, joita olemme jo kaikki sen energian ylläpitävät Valomme! smitten

Joten työmme on tullut päätöksen siltä osin ja voimme aloitella sen uudenkin Maailmankaikkeutemme luomisen teoillamme, kun egoamme ei nää ole sitä luomassa muuten kuin sellaisilla, jotka saavat sen muutoksen Luojamme lahjoituksensa sitä mukaan, kun luoksemme tulevat vapaaehtoisesti sitä pyytämään! Sillä täällä edelleenkin on se vapaa tahto, joka tuleekin olemaan vain näennäistä, koska ketään muitahan ei kuitenkaan ole kuin se Luoja!  Wink Smiley

Eli tämä tulevaisuudenkuvani on suorana tietoisuudesta, jonka tekemisistä jo vastaa se Luojamme korkein tietoisuus, joten se uusi Jumaluutemmekin Kuva on tänne maan päälle nyt muuttunut, koska ei enää tule yhteenkään sanomaani mitenkään enää "vääristyneenä" egojamme varten. Vaan tehdään sekin nyt selvääkin selvemmäksi, ettei keitään muitakaan ole kuin se Yksi Minä olen se joka Minä olen, joka tämän kaiken teki, joten sen takia se egomme on kuollut, kun sen yksikin meistä teki Itseillensä. Sillä sellaiset ajatusmallit tulevaisuudessa ovat ne, jotka tekevät siitä Rauhalle ja Rakkaudelle kuuluvasta uudesta elämästämme totta, koska yhdenkin teot ovat niitä,jotka sen luovat eikä enää kukaan enää tekisikään mitenkään muuten, koska elämäämme täällä tulee ohjamaan seuraavat tuhat vuotta se oikea Luoja eikä enää egomme.  Wink Smiley

Rauhalla ja Rakkaudella aloitan sen uuuden työni heti sen jälkeen, kun olen muuttanut uudestaan siihen uuteen asuntooni, jonka "varasin" jo kymmenen vuotta sitten vaan ensin täytyi tehdä tämä vanhan kollektiomme puhdistusta tässä talossa, jossa vielä hetkelle kuuluen asustelen. Vaan viikon päästä olen jo täältäkin poissa ja siellä Valossa tapaan jokaisen Ystäväni!
Rauhalla ja Rakkaudella sitä päivää odottelen uuden sydämeni teoilla, sillä se tapahtui sen "portin" aukaisulla, että egomme ensimmäiset säteet muutettiin Kristuksemme energioiksi siten kuin olikin tarkoitus eli Viisaudesta ja Rakkaudesta tuli yksi yhteisen Rauhan ja Rakkauden säde!

« Viimeksi muokattu: 08.07.2006 16:05:34 kirjoittanut Keho » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: