Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt tiedän mitä tarkoittaa sideerinen astrologia...  (Luettu 70581 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #90 : 27.02.2009 13:30:56 »

Voisko joku tietäjä valaista mulle tätä sideeristä astrologiaa. Klikkailin etusivulla olevaa Usrsan -linkkiä, mutta en osaa tulkita siitä??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #91 : 05.08.2009 13:37:54 »

Ton mukaan olisin vaaka, mutta en todellakaan kyllä ole  Grin Niin syvälle skorppari kun vaan olla voi.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
LYV
Vieras
« Vastaus #92 : 13.08.2009 12:03:36 »

Tästä sideerisestä voin nyt vaan sen verran sanoa, että trooppisten ja sideeristen merkkien on pakko jotenkin olla vähän sotkeutuneet, kuten vaikka intensiivisyys olisi loppujen lopuksi enemmän vaa'an kuin skorpparin piirre ja että skorpparit ovat oikeesti paljon sosiaalisempia. Toisin sanoen oikeat skorpparit tai käärmeenkantajat ovat sittenkin jousimiehiä ja heidän tunne-elämänsä olisi piilossa jopa heiltä itseltään.
Mietin tässä, että olenko sittenkään niin intohimoinen kuin mitä luulen olevani ja sotkenko sen tähän intensiivisyyteen. Sideerisessä vaaka esimerkiksi kostaa oikeudenmukaisuuden takia, jos kokee tulleensa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi. Hän antaa samalla mitalla takaisin. En mielestäni koskaan ole ollut skorpioonimaisen mustasukkainen. Tunnen erään trooppisen jousimiehen, joka on sideerinen skorppari ja hän on paljon mustasukkaisempi kuin mitä olen ikinä ollut. Hän antaa itsestään myöskin iloisen kuvan, vaikka todellisuudessa sen verran mitä häneen tutustuin, hän on todella herkkä.
Mielestäni koko astrologia tulisi uudestaan tutkia, kun koin että Panu Myllyniemi osui aika hyvin lähelle, ellei jopa täysin siihen todelliseen astrologisen kartan lukutapaan.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #93 : 13.08.2009 13:19:27 »

Itse olen ainakin todellakin skorpparimaisen mustasukkainen, välillä niinkin paljon, että se sattuu.Mutta yritän olla näyttämättä sitä, sillä omaa heikkouttanihan se vain on.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Norna
Vieras
« Vastaus #94 : 13.08.2009 13:22:40 »

 Mä olen nyt vähän pihalla tässä tulkinnassa, kun teen tuon vaikkapa Hindu-Lahiri -kartan astro.com:ssa on Aurinko Oinaassa ja esim Kuu Leijonassa. Kuitenkin oli jossain puhetta että tämän jälkeen tulee ainakin Aurinkoa siirtää sen 7 astetta eteenpäin jolloin Aurinkomerkikseni tulee Kalat. Siirretäänkö kaikkia taivaankappaleita samalla tavoin, entä akseleita? Oikeastaan se ei muuta kuin Saturnuksen sijainnin Leijonasta Rapuun, mutta kuitenkin.
 Ja miksi ihmeessä kartta ei automaattisesti siirrä taivaankappaleita sen 7 astetta oikeaan asentoonsa vaikka kyseessä onkin ns tämänhetkinen kartta?  idiot2

 Aurinkokalan koen kyllä sopivan minulle hyvin, ellei paremminkin kuin AurinkoOinaan, olen kuitenkin aika herkkis ja kalamainen, tosin se tulee esille myös DC:nä trooppisella kartallani. Olen kuitenkin  tulinen ja ylpeä luonne, joten tuo askendentti leijona sopii hyvin sinne. Kuitenkin jotkut tulkinnat eroavat kovasti trooppisista ja pitäisi kai ostaa joku kirja taas kerran että saisi setvittyä tätäkin Smiley.  

 Tuuli-Hiuksissa, tee sinäkin tuo sideerinen kartta astro.com:ssa, tosin mä en ole nyt ollenkaan varma tuosta taivaankappaleiden siirtämisestä. Toivon että joku neuvoisi minuakin tässä vähän.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: