Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia näkijänä  (Luettu 17210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Margit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 06.11.2005 19:16:37 »

Moikka ! angel

Olen omannut näkijä kyvyn jo hyvin nuoresta asti.
Ne alkoi aika pienillä jutuilla, kuten puhelimen soidessa tiesin kuka soittaa tai kenelle puhelu on tulossa.
Tämän kyvyn vahvistuessa, aloin sitä hiukan pelkäämään, enpä siitä viitsinyt kovasti kenellekkään puhua, mutta kysyessäni asiaa mummiltani, sain kuulla perineeni kyvyn eräältä suvumme näkijältä. Shocked

Välillä elämäni vaiheissa toivoin ettei sitä minulla olisi, sillä elämääni värittivät erillaiset kokemukset henkimaailman kanssa, jotka eivät ole ihan kevyitä juttuja.

Elämääni kuuluvat myös enneunien näkeminen, ne voivat olla suoria asioita mitä unessa saan tietään, olenkin sanonut että minulla on kaksi elämää, päivä ja yö elämä. Smiley

Muistan kun tapasin nykyisen mieheni noin 14 vuotta sitten, hän oli kovasti järkyttynyt ja peloissaankin kyvystäni, tajutessaan että vaimoni on "noita" .
Näin hänelle mm. tyttö lapsen, joka syntyikin meille vuotta myöhemmin.
Nykyään tämä on hänelle normaalia arkipäivää.

Kykyäni en ole liiemmin yleisesti mainostanut, läheiset ja toiset työkaverit kyllä tietävät. Olen huomannut vuosien mittaan että tämä voi pelottaa toisia hyvinkin paljon. Kyky vie minulta itseltäni toisinaan valtavasti energiaa ja voimia, varsinkin kun näyt ovat vahvoja.

Kykyni ottaa vastaan jotakin outoa energiaa on se, että kun tunnen hermostuvani ihan yllättäen, tiedän se tuovan ongelmia. Sad

Nykyään näin nelikymppisena kunnioitan ja rakastan suuresti lahjaani. smitten
Tiedän sen olevan jotain hyvin erikoista jonka olen saanut.
Ja jonka avulla olen pystynyt auttamaan läheisiäni ja varjelemaan lastani. angel

Teille, joilla näitä kykyjä myös on, vaikka ne olisivatkin välillä raskaita, eikä aina saa apua omiin ongelmiin, niin on joku tarkoitus elämässämme, toistemme auttaminen.

Margit  smitten
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #1 : 06.11.2005 19:27:43 »

Uskon että se taito tai kyky sattaa todellakin pelottaa toisia.Minussa herää aina kiinnostus.Ystävälläni myös jonkin verran kykyä näkemiseen,ja hänen kauttaan olen oppinut pitämään sitä hänen rikkautena. Smiley

Minä olen soitellut eri näkijöille ja siinä on se huonopuoli että koskaan ei voi tietää kuka heistä todella ns.näkee aistii tms.ja kuka vaan rahastaa,se on minusta ikävä puoli että näkijät ovatkin saaneet helpolla leiman huijari. Sad
Tällä hetkellä kun on omata asiat todella jumissa kaikin puolin,niin ihmissuhteissa kun taloudellisetkin onkin taas mielessä pyörinyt turvauta näkijään,mutta se kelle soittaa on siis vaikeeta.
Kumminkin sinun taito on hieno ja itse arvostan sitä lahjaa ihmisessä ja minun mielestä joka saa sen lahjan ja käyttää sitä oikein on minusta kunnioitettavaa eikä ainaskaan pelottavaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää lahjasi keskuudessa ja että saat itselleski jotaan hyvää kyvystäsi.  smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 07.11.2005 09:19:57 »

Hei Smiley itselläni sama juttu..vaistoon asioita tosi herkästi ja näen enneunia tosin vielä symbolit on hakusessa..vaistoon vahvasti ihmisen energiakentän, joskus meinaa iskee paniikkikohtaus jonkun ihmisen läheisyydessä Shocked sen verran vahva se on joillakin eli energiasyöppö! Mummoni oli käsilläparantaja/verenseisauttaja ja olen unessa saanut päämäärän mitä lähden tekemään, se tulee luonnostaan ja tuskin tarvitsen mitään reiki kursseja tms..olen sitä jo luonnostaan smitten joskus nämä kyvyt on todellakin rasite, kun esim. uskoo johonkin ihmiseen hyvänä, ja tietää etukäteen miten tulee käymään, niin siinä väkisinkin joutuu olemaan varauksellinen ja alkaa inhottaa jo valmiiksi tulevai näkymiä Cry mut näitten lahjojen kanssa täytyy vaan elää ja tietää se että niillä on tarkoituksensa  Wink
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 08.11.2005 21:37:39 »

Hei margit Smiley tiedän että se pelottaa ja välillä ahistaa,joskus mulle tulee sellainen uskomaton heikotuksen tunne välillä kun tunnen/koen/näen toisen ahdistuksen, tulee sellainen paniikinomainen tunne että äkkiä pois tästä ja tilanne raukeaa silloin kun toinen on poissa Lips Sealed mutta onneksi niitä tulee vähän ja näen jo silmistä mikä on henkinen tila..selkeesti alkaa intuutioni nousemaan vahvempana ja kirkkaampana, olen jopa tehnyt parannus työtä ja ennustuksia/elämänohjausta korttien kautta ilman rahallista perintää, mutta teen sitä aika harvoin ja katson että voinko sitä edes tehdä, meinaa oma tilanne kanssa vaikuttaa tilanteeseen, mutta vielä on sellaista jotka jarruttaa hetkisen ennenkuin alan tekemään tosissaan töitä ''parannus'' tai teen sitä jo tällähetkelläkin läsnäolollani smitten mutta vielä itse en tunne olevani täysin tasapainossa täydelliseen auttamiseen ja minusta se on hienoa myöntää se että ei ole vielä valmis, koska ko. työ vie todella paljon energiaa, tiedät sen että millaisissa energia kentissä liikutaan :Smiley mutta suunta on oikea ja unessa näytetty selkeesti ja annettu ennakkotietoa''onneksi'' smitten smitten Margitille paljon jaksamista asian kanssa ja muista rentoutua aina kun mahdollista, koska unen tarve tulee lisääntymään Shocked
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.11.2005 12:37:31 »

Moikka !

Olen myös perinyt näkijä kykyä suvustani.
Nuorena pelkäsin näkemis kykyäni, sillä muut pitivät minua ihme tarinan kertojana, kun kerroin muille visioitani, jotka muuten ovat toteutuneet, mutta vuosia myöhemmin mitä niitä esitin.

Kyvyn vahvistuessa, aloin miettiä jospa alkaisin keksijäksi ja tienata kyvyilläni nähdä laitteita ja asioita joita näin ja esitin niitä yhteiskunnalle ja yrityksille. Mutta minulle naurettiin ja sanottiin ettei toteuttaminen ole mahdollista. Nyt ne naureskelijat ovat hiljaa, kun kilpailijat ovat tehneet vuosia myöhemmin ehdottamani jutun.
 
Enneunia on ollut turha kenellekkään selittää, sillä ne ovat olleet suoria asioita mitä unessa saan tietään, johan siinä olisi passituksen saanut eteenpäin.

Hienointa on tämä uusi aika, kun henkimaailman ihmisiä otetaan vakavammin kuin esim. 10 vuotta sitten.

Läheiset ja työkaverit, joskus naureskelee, että ootpa melkoinen meedio, kun heidän seurassaan saatan yhtäkkiä paljastaa jonkun horoskoopin tai syntymäpäivän sitä tietämättä ennalta tai kysyä on sulla vatsa vaivoja. Ne muut ihmettelee, että miten sää oikein tiesit vaivat kasvoihin katsomalla. Oon sanonut etten tiedä sain vain sellaisen viestin sisältäni.
Jotakuta voi pelottaa toisia hyvinkin paljon näkemiseni, mutta kyllä tässä ikääntyessä on oppinut huomaamaan kenelle voi sanoa asiat suoraan ja kenelle kierrellen.

Kuten muissakin kirjoituksissa on tullut ilmi niin näkijä kyvyn saajien kannattaa olla todella kiitollisia sekä kunnioitaa ja rakastaa suurta lahjaansa. Sillä tälläisenä kovan maailman aikana henkiset kyvyt ovat jotain hyvin erikoista jota on saanut, jonka avulla pystyy auttamaan läheisiä.

 smitten angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 10.11.2005 12:50:08 »

Minä itse näen myös asioita, tosin en ehkä niin vahvasti kuin tässä aiemmin kirjoittaneet henkilöt. Lähinnä aistin ihmisen aurat, luonteen ja olemuksen heti tämän nähdessäni - vaikka sitten vain valokuvasta. Tämä ulottuu myös fiktiivisiin hahmoihin, joille on muodostunut suuren fanilauman myötä oma energiakeho Toiselle Tasolle.

Näen myös pariskunnista heti, millainen suhde heillä on ja tuleeko se kestämään. Onko suhde helppo, vaikea, neutraali? Onko pari nyt vain erehtynyt toisistaan rakkauden huumassa, onko heillä jokin pieni sopimus hoidettavana vai onko kyseessä todella vahvaksi sidottu suhde jne. Tämä on tosin kyky, jota en osaa suhteuttaa itseeni. Aina tämä ei ole mukavaa, sillä surettaa kovasti nähdä esim. rakkaan ihmisen suhteessa, josta tietää vain tulevan myöhemmin sydän suruja. Toisaalta uskon siihen, että kaikella on tarkoituksensa  Smiley

Olen vielä sen verran nuori, ettei tuttavapiiriini ole syntynyt lapsia (ystäväni ovat järjestäin minua vuotta, muutamaa nuorempia). Näen kuitenkin lapsia heille, toisille selvemmin kuin toisille ja odotan mielenkiinnolla pitävätkö näyt paikkaansa. Kämppikseni (mies) sanoi kovasti haluavansa joskus oman pojan, jolle antaisi nimen Roope. Tuumasin vain, että kyllä sinä sen pojan saat. Nyt vain odotellaan...  :Smiley

Toisilta ihmisiltä näkyy myös ammattisuuntaukset ja jotkin tapahtumat. Oikeastaan mitä läheisempi henkilö, sen syvemmälle näen. Aistin tunnetilat ja sen, mistä ne johtuvat hyvin herkästi, joten sen puoleen minulta ei voi salata mitään. Aina se ei ole mukavaa, esimerkiksi ulkopuolisesti henkilö käyttäytyy mukavasti, mutta todellisuudessa hän inhoaa minua. Naamioiden läpi näkyy niin selvästi.

Omaan elämääni on myös tullut paljon näkyjä ja tähän mennessä kaikki ovat pitäneet paikkaansa. Tulevaisuutta ajatellen näen hyvin jännittäviä asioita ja malttamattomana odottelen niitä!  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 10.11.2005 20:01:42 »

Periaatteessa jokainen ihminen omaa tiettyjä kehon ulkopuolisia kokemuksia, mutta harva uskaltaa siitä puhua julkisesti koska vielä pelätään leimaantumista Undecided itselläni aika moni ihminen on sanonut, että tunnut niin tutulle ja turvalliselle ja olen oppinut napsauttamaan tarkoitettuja viestejä humoristisella tavalla, joten vastuu on todellakin jäänyt kuulijalle 2funny''Kiitos savolaisuuteni'' Joskus todella kannattaa miettiä missä?miten?milloin? voi sanoa mitäkin eli ei kaikkia tarkoitettuja viestejä voi ilmoittaa karkeasti noin vain, muutenhan viestin saaja voi säikähtää ja toisekseen jos karkeesti kerromme mitä kokee/näkee niin silloin meidän tulisi osata ohjata oikeaan suuntaan, silleen että se toinen henkilö oivaltaa asian itse, siinä tapauksessa asiassa tapahtuu kehitystä tai ainakin tarkoitettu siemen sieluun smitten joka kypsyy siellä, sillon kun sen oikea aika on tullut!Tosin jos kerromme joitakin asioita suoraviivaisesti sillon otamme neuvoja roolin ja saamme aika suuren vastuun sanoistamme ja tavallaan toinen osapuoli ei tule kokemaan ja oivaltamaan asiaa itsenäisesti joten otamme häneltä sen kokemuksen pois Undecided aika vaikeeta eikö? mutta ihanaa kun voi kysellä omia epäilyksiään kanssa sisariltaan koska aina ei osaa/kykene kuuntelemaan sitä sisäistä intuutioaan ja epäilee itseään knuppel2 Kaikella on tarkoituksensa ja ohjauksensa, mikään, kukaan ei ole turhaa vaan kaikki menee niinkuin on mentävä ja on ihanaa kun niistä asioista pystyy puhumaan joillekkin smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 10.11.2005 23:56:42 »

Siksipä onnen ja ilon tunne on mahtava, koska olet oivaltanut henkisellä polullasi jotain hyvin tärkeää ja olet päässyt siitä kertomaan smitten ihanaa
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.11.2005 16:54:43 »

On hienoa, että on tämä foorumi, että me "henkisesti" erilaiset saamme yhteyden kaltaisiimme. Kokemusten vaihdon jautta viisastuu ja kasvu sisäisen äänen kuunteluun paranee. 

Kuten Margit sanoi kyvystä on suurta apua, varsinkin tälläisinä aikoina, kun esim. työelämässä on ihmisillä kovat paineet ja energiakentät ovat heikot.

Kyky vain vahvistu iän myötä, joten on siinä tekemistä kerrakseen.Voima on välillä suuri ja sen käytössä on oltava varovainen ja opittavaa on pajlon, kun pitäisi sitä säästellen käyttää.

Joskus voiman suuruus yllättää, kun esim. kerran sain etiäisen erään ihmisen auttamisesta ja auttamistilanteessa sain tunteen, että pitää häntä ojentaa muuttamaan radikaalisti elintapojaan. Ojentamis tilanteessa sain viestin, että kohtelin henkilöä väärin. Niinpä hän tilanteessa tulistui ja ihmetteli miksi oli minun hoidettavana ja ei ottanut yhteyttä sen jälkeen. Pari viikkoa tämän jälkeen sain etiäisen, että kyseinen henkilö ottaa yhteyttä. Niin hän ottikin ja kiitti sekä pahoitteli tapahtunutta.
En kylläkään kertonut hänelle, että minä menetin näkemis kykyni pariksi viikoksi, kun pelästyin voiman vaikutusta.
Vaikealta tuntuukin opettaa ilkeitä ja martyyri ihmisiä, vaikka heistä näkee päältäpäin selvimmin tukokset ja auttamisen tarpeen.

Tämän tapauksen jälkeen olen oppinut itseni suojelun ja toisen tilanteeseen tutustumisen paremmin, jotta välttyisi molemminpuoleiselta energia laskulta.

Kiva kuulla tällä palstalla, että kukaan ei ole suuri mestari syntyjään vaan kokemuksien kautta kehittyy. Wink
tallennettu
Camomille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #9 : 20.11.2005 10:21:32 »

Hei vain kaikki ketjulaiset!  Smiley

Etsin juuri tämäntyyppistä keskustelua netistä, ja löysin teidän ketjunne. Ja ihan vain sitä varten oli pakko rekisteröityä että pääsen juttelemaan kanssanne! Ihanaa kun on löytänyt muitakin joilla on sama kyky ja lahja. Tämä kaikki on tietyllä tavalla uutta minulle, vaikka viitteitä tästä on aina ollut.. joten on ihanaa kun voi puhua asiasta sellaisten kanssa jotka eivät heti ajattele mielenterveyteni vinksahtaneen Wink

Niin, tosiaan suvussani on aina ollut nitä taipumuksia, esim äitini näkee enneunia. Itselläni on vasta viime aikoina erittäin vahvasti tullut tämä näkeminen. Oikeastaan niitä hetkiä jolloin on nähnyt tulevaan, on ollut aina, en vain ole uskaltanut luottaa niihin. Tällätavalla jälkikäteen on sitten huomannut että tottahan se oli. Ja nyt sitten viimeaikoina, olen huomannut että minä todella näen tulevaan ja nykyhetkeen.

 Olen täällä netissä erinäisillä palstoilla harjoittanu taitoani. Erään kerran tein ketjun jossa kuvailin kysyjien luonnetta ja nykyhetkeä. Kysyjiä oli ylitse 100 ja vain yksi ainoa ei osunut, kaikki muut meni nappiin palautteiden persuteella. Siitä rohkaistuneena sitten olen harjoittanut näkijän kykyjäni myös, ja jälleen palautteiden perusteella, olen nähnyt asiat oikein, jopa ihmisten ulkonäöt 99 prosenttisesti.


Asiat tulevat minulle valokuvina tai vahvoina tunteina.. Alkuun oli ihan epätodellinen olo, miten voi olla mahdollista että minulle on tämä lahja puhjennut jota olen kauan toivonut.. mutta uskottava se kai sitten on  Smiley Minusta on aivan ihanaa kun voin tämän avulla auttaa ihmisiä ja lohduttaa.

Ja ihanaa kun löysin teidät  smitten Tuntuu kuin olisi tullut kotiin.. Wink
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 20.11.2005 12:49:20 »

Tervetuloa Camomille  smitten mullakin on vahvistumassa selkeesti intuutioni ja tiedän että minut ohjattiin tänne, että saan sitä kautta uutta oppia/tietoa näihin asioihin, mutta itseni pitää käsitellä vielä menneisyys josta on vielä neg rippeitä :Smiley ennekuin olen täysin valmis henkisesti auttamaan muita, koska se vie voimaa, jonka jo tiedätkin Smiley

Iloa, voimaa, rauhaa, rakkautta ja valoa sinulle Camomille smitten
tallennettu
tiina58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #11 : 21.11.2005 19:31:31 »

Hei luin mielenkiinnolla juttusi olen kiinnostunut henkimaailman asioista pystykö sinä näin näkemään mitään esim, parisuhteesta mihkä se johtaa ja mikä on sen tarkoitus miksi meidän on pitänyt kohdata aivan näin väärään aikaan ja mitä sitten tapahtuu, olisin onnellinen jos jotain näet niin kirjoita. Kaikkea hyvää sinulle toivottaen
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #12 : 21.11.2005 20:08:54 »

Wink Kenellehän Tiina mahdollisesti kysymyksen osoitti?
tallennettu
Camomille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #13 : 21.11.2005 22:40:37 »

Olenpa tässä pohtinut semmoista juttua, että onkohan näkijöiden elämänkokemuksissa mitään yhteneväisyyksiä..? Poikkeaakohan ns normaalista mitenkään, vai onko ollut tavallista rankempaa/helpompaa ..? Toivottavasti joku nyt ymmärsi mitä ajan takaa, alkaa päänsärky olemaan jo sitä luokkaa ettei enää ajatus kulje ja on pakko poistua tästä  Wink

Niin, oma elämäni ei todellakaan ole ollut mitään ruusuilla tanssimista, koskaan. Mutta vaikeuksien kautta voittoon, se pitää ainakin minulle paikkaansa.

Enkeleitä teille kaikille  smitten
tallennettu
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #14 : 22.11.2005 14:48:16 »

Heips Smiley

Täällä yksi joka tuntenut itsensä jo pienestä ihmisestä "ulkopuoliseksi"/"erikoiseksi". :)Tuntuu todella usein etten ole samoilla aalloilla ihmisten kanssa ja se luo sellaista tunnelmaa,että olen tosi outo. crazy2
Ihmisistä vain "tietää" tiettyjä piirteitä,asioita kun näkee.Yleensä tiedän välittömästi toisesta mitä haluaa ja kun minulle puhutaan valheita,tiedän senkin mutten kerro,että tiedän.Joo,olihan selkeästi kirjoitettu. Cheesy
Tarotit tunnistin välittömästi omakseni kun ne käteeni sain.Ne todella "puhuvat". Smiley
Vuosi sitten sain kokea todella karmeita "kohtaamisia" pahan kanssa ja tapasinkin yllättäin ihmisen joka osasi neuvoa minua kuinka noiden asioiden kanssa toimitaan.Olisin varmaan muuten tullut hulluksi. Wink
Elämässäni en ole mitään helpolla saanut vaan koettelemusta on mahtunut ja tie on ollut kompastelua täynnä.
Kaikesta tästä olen oppinut sen,että jokainen asia elämässäni on ollut minulle opiksi ja olen kiitollinen niistä.Enhän olisi minä,ilman näitä kaikkia kokemuksia. Smiley

 smitten:llä vesimies-kuu-leijona
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: