Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia näkijänä  (Luettu 17211 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Camomille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #15 : 25.11.2005 09:17:48 »

Heippa vesimies-kuuleijona  Smiley

Ihankuin olisin itseni kirjoittamaa tekstiä lukenut kun sinun viestiäsi luin. Minä myös tiedän aina heti jos toinen puhuu valheita, sen vain tietää. Samoin tuo elämän turhan karikkoinen polku on tullut tutuksi. Mutta se, mikä erityisesti sävähdytti, oli tuo viimeinen lauseesi. Nimittäin täsmälleen samoin olen itse ajatellut tässä muutaman viime kuukauden aikana kun olen miettinyt kaikkea kokemaani. Onpas kiva tutustua sinuun, mukavaa kun liityit joukkoomme..  smitten Minäkin täällä vielä ihan uppouutena  Wink


Kaikesta tästä olen oppinut sen,että jokainen asia elämässäni on ollut minulle opiksi ja olen kiitollinen niistä.Enhän olisi minä,ilman näitä kaikkia kokemuksia. Smiley

 smitten:llä vesimies-kuu-leijona
« Viimeksi muokattu: 25.11.2005 09:19:44 kirjoittanut Camomille » tallennettu
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #16 : 25.11.2005 22:47:19 »

Heips Camomille Smiley

Kiitos ja kivaa tutustua sinuunkin. Smiley
Minulla kesti vuosia oppia tuo läksy ja oli aikoja jolloin sitä vähän säälitteli ja heittäytyi marttyyriksikin kun vastoinkäymiset ja kaikki muu koettelemus seurasi toistaan. Angry :Smiley(epäoikeudenmukaista. tickedoff)
Nykyään sitä suhtautuu asioihin rennommin ja  hermostumatta. :angel:Asioillahan on taipumus kääntyä hyväksi.
Ystäviäni rasittaa haluni löytää tarkoitus kaikelle  idiot2 mutta olen ne jotenkin sitten oivaltanutkin vaikka joskus menee pitkiäkin aikoja.Jännä etten voi olla miettimättä jotakin asiaa ennenkuin se tarkoitus löytyy. Smiley
Tällä hetkellä on opettelussa itsekkyys joka ollut hankalaa sekä suoda itselleen olla onnellinen eri asioista kun ennen pelotti,että heti läimäistään eteen jotakin huonoa jos uskaltaa nauttia.  HuhCheesy

Höpistään taas ja mukavaa vikonloppua.  Smiley

Sinulla on muuten kaunis nimmari. smitten
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #17 : 08.12.2005 23:56:09 »

Hei Margit !

Lukiessani juttuasi, tunsin/vaistosin, jotenkin, jollaintapaa, kuinka hyvä olo sulla on. Se sai hymyn kasvoilleni ja tuli vaan tosi iloinen ja onnellinen olo sun puolestasi.

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #18 : 10.12.2005 17:46:13 »

On todella hienoa lukea että on oikeasti olemassa ihmisiä, joilla on vaisto. Ja vaikutta vielä siltä että he osaavat käyttää sitä oikein.  smitten
Itselläni ei kiykyä ole mutta äitini näkee joskus enneunia. Ehkä hänen vaistonsa on kehittynyt, koska elämänsä on ollut raskas. Toivotan onnea teille kaikille ja sielun rauhaa.. Varsinkin näin juhlapyhien kynnyksellä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #19 : 10.12.2005 22:14:24 »

Kiss
Ihanaa lukea näitä viestejä, ihmisistä jotka todella välittävät ja reagoivat toisiin ihmisiin. Se antaa todella paljon jo lukea näitä viestejä.

Olen itse myös vähän intuitiivinen ihminen ja unet , tarotit ovat olleet jo osana mun elämää. Mutta sen myös itse huomasin että se todellinen tunne tätä kaikkea kohtaan ja miten minä tätä kaikkea käyttäisin vahvistui vasta sen jälkeen kun olin oppinut omat läksyni elämässä, toisin sanoen oppinut rakastamaan itseäni ja sitä kautta myös kaikkia muita ihmisiä.

Teen itse nykyään työtä ihmisten parissa en ehkä niinkään parantajana vaan ehkä enemmän taikurina koska annan ihmisille mahdollisuuden nähdä asioita vähän kevyemmin että tämä elämä ei ole aina niin paha ja vakava. Vaan että se voi olla jotain todella kaunista jos vain opit katsomaan.  smitten

Halusin kannustaa kaikkia näillä sivuilla ja todella ihanaa että olette kaikki olemassa. Tiedän myös että nämä lahjat eivät aina näytä meille kaikille vaan parhaita puolia mutta muistakaa että jos niistä selvii niin sitä vaan vahvistuu.

Ja olen huomannut että joskus sitä on todella loppu että oma energia taso lähestyy nollaa niin mua neuvosi viisaampi että silloin pitää taas suojella itseään. Teenkin nykyään itselleni suojan silloin ja saan taas ladattua nopeammin. En tiedä että kuvittelenko mutta että mitä enemmän annan itsestäni nykyään niin sitä enemmän mulla riittää tätä energia ja varsinkin jos muistan myös huolehtia itsestäni; lepo on tärkeä.

Voi ei tämähän menee nyt ihan kirjan kirjoittamiseksi. uglystupid2

Voimia teille kaikille ja ihanaa että olette olemassa.

terveisin taikuri crazy2
tallennettu
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #20 : 10.12.2005 23:33:33 »

Jasca ja taikuri smitten
Löysin  kirjoituksistanne paljon omaa. Smiley

Todella ihana kun olette olemassa kaikki ja saa lukea teidän kokemuksianne,
kiitos. smitten

Rauhaisaa joulunaikaa. angel
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
Valon kulkija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #21 : 11.12.2005 19:59:13 »

Heips kaikille!

Olen itsekin pohdiskellut samoja asioita kuten jotkut täällä. Esim. onko jotakin yhdistävää tekijää ihmisillä joilla on näkemisenlahja. Vai olemmeko vain herkempiä kuin toiset. Olen kuunnellut kaltaisiani ja monesti takana on vaikeita asioita.

Aina ei ole helppoa kun tietää jotakin ikävää. Minulle ehkä raskain osa hyväksyä. Mutta se on osa arvokasta lahjaa. Ei voi erotella mitä haluan nähdä ja mitä en.
Olen vasta nyt hiljattain antanut itselleni luvan olla se mikä olen ja otan vastaan mikä tulee. Olen kyllä nuoresta asti nähnyt unia, mutta nyt olen antanut luvan kehittää tätä lahjaa. Onneksi olen saanut ohjausta tielläni jotta en eksyisi.

Valoa ja iloa kaikille  smitten
tallennettu
Camomille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #22 : 13.12.2005 21:38:14 »

Heip pitkästä aikaa kaikille Smiley

Onpas ihanaa huomata että "joukkomme" on kasvanut näinkin monella uudella ihmisellä  smitten Kylläpä vaan monella teistä oli samanlaisia aatoksia kuin itsellänikin on. Tosiaan tulee paljon mietittyä ja analysoitua vähän jokaista asiaa, joskus tuntuu että vähemmälläkin selviäisi  2funny

Eiköhän meidän luonteissa löydy se yhdistävä tekijä, ainakin niin samantyyppisen vaikutelman meistä saan kun näitä viestejä lueskelen. Ja tottahan se on, että henkinen tie, ja tie tämän lahjan saamiseen ei ole koskaan helppo. Joten varmasti niitä vaikeita kokemuksia itsekullakin meistä on menneessä.

Jatketaanhan juttua taas, ihanaa löytää näin paljon muitakin tämän lahjan omaavia  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: