Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkisyys ja hörhöily/new age  (Luettu 15950 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« : 17.04.2018 12:25:13 »

Tulipa tässä mieleen että, onko henkisyys sidottu enkeleihin, mestareihin, kristalleihin, kanavointeihin, energiahoitoihin, chakrapuhdistuksiin, kiviä ja numerologia, tarotteja, selvänäköisyys jne?

Tarvitaanko niitä, toteuttaakseen omaa polkua?
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018 12:27:01 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
[I]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 103


Profiili
« Vastaus #1 : 17.04.2018 13:23:21 »

Kuten ossukka kirjoitti.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2 : 17.04.2018 17:10:55 »

No ei hiivatissa tarvita mihinkään. Nehän on vaan työkaluja suurin osa, joita halutessaan voi käyttää, mutta missään nimessä ne eivät ole välttämättömiä hilavitkuttimia.
Sellaiset ominaisuudet, joita ihmisessä on itsessään, kuten selvänäköisyys tai chakrat esim. hoitavat kyllä itse itsensä tietoisuuteen ja käyttöön jos niin on tarkoitus, ilman, että tarvitsee itse tehdä juuri mitää sen suuntaan. Usein tietenkin on luonnollista kiinnostua ko. asioita, kun ne alkavat aueta.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2018 17:18:07 »

No ei kyllä mielestäni. Voi nyppiä rusinat pullasta :Smiley Minä olen itse tykännyt lukea psykologiaa aika paljonkin. Se on henkistä, mutta samalla jotenkin sitä voi mitata ja on tehty ihan tieteellisiä tutkimuksia.
Kai jokainen löytää oman tyylinsä?Huh?
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #4 : 17.04.2018 17:33:23 »

Onko elävät, tuntevat ja tietoiset olennot mielestäsi työkaluja ja hilavitkuttimia?
Joita halutessaan "käytetään"  Huh

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ihmiselämästä ei tulisi yhtään mitään, ilman enkeleiden suojelusenergiaa.
Meitä ihmisiä ei olisi edes enää olemassa.
Jos enkeleiden suojelusenergia otettaisiin nyt pois maailmalta, niin koko ihmiskunta tuhoutuisi hyvin nopeasti.

Olemme kaikki yhteyksissä toisiimme.
Ihmisenä on lähinnä ymmärtämättömyyttä ja nöyryyden puutetta jos väittää pärjäävänsä ilman apua.
Armo on kokoajan läsnä.
Apu on kokoajan läsnä.

Me olemme riippuvaisia "Taivaden Valtakunnasta" - Halusimme sitä tai emme.
Tarvitsemme usein myös toisiamme, ihmisiä.

Tarvitsemme todella paljon tukea kasvussa, kehityksessä, oman itsen tuntemisessa ja oikeastaan ihan kaikessa.
Vaikka olisi erimieltä, niin siitä ei voi kieltäytyä.
Ei voi kieltäytyä hengittämästä jos halua jatkaa elämäänsä




tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #5 : 17.04.2018 17:38:10 »

Tulivesi:
Täh?
Ai takerruit noihin enkeleihin.
Työkaluja nekin mun mielestä vaan on,joita nimen omaan tulisi halutessaan käyttää yhteistyöhön, mutta en edes huomannut että enkelit tuossa listassa mainittiin.
Ja hilavitkutimilla viittasin tietty esineisiin.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2018 17:51:40 »

Tulivesi:
Täh?
Ai takerruit noihin enkeleihin.
Enkelit, jotka keskittyy eniten ihmisiin ja ihmisten auttamiseen on palveluksissaan hyvin raskaassa sarjassa.
Alemman viestiosuuden kirjoitin yleisesti.

Lainaus
Työkaluja nekin mun mielestä vaan on,joita nimen omaan tulisi halutessaan käyttää yhteistyöhön
Jos teet yhteistyötä elävän olennon, enkelin, ihmisen tai henkiolennon kanssa, millä logiikalla toinen olisi vain työkalu?
Onko Luojan luoma elävä olento vain työkalu? Ei mitään muuta?

Lainaus
En edes huomannut että enkelit tuossa listassa mainittiin.
Hyvä?
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 17.04.2018 18:06:42 »

Mää puhun omasta puolestani, kukin suhtautukoon enkeleihin ja tarotteihin ynnä muihin mainittuihin just niinkun parhaaks näkee.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #8 : 17.04.2018 18:07:19 »

Ainoa mitä lähes välttämättä tarttemme, lienee jonkinlainen (sisäisen) Taivasten Valtakunnan*
avain, esim. biija mantra?

 Smiley

*he basileia tu theu entos hymon estin!
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #9 : 17.04.2018 18:20:49 »

Mää puhun omasta puolestani, kukin suhtautukoon enkeleihin ja tarotteihin ynnä muihin mainittuihin just niinkun parhaaks näkee.

Näinhän se on, sitä ei käy kiistäminen.  Smiley
Yleensä meillä ihmisillä on tapana tuoda omaa näkökulmaa esille omasta "valokeilasta" tarkasteltuna
Luonnollista, muttei välttämätöntä.
Vaikka sen tiedostaa, asian muuttaminen on haastavaa.

Haasteet on tärkeitä Cool
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #10 : 17.04.2018 18:25:36 »

Ainoa mitä lähes välttämättä tarttemme, lienee jonkinlainen (sisäisen) Taivasten Valtakunnan*
avain
Todella, silloin avautuu kaikki asiat joita tarvitsee ja vielä paljon enemmän.
Cool

tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #11 : 17.04.2018 19:04:10 »

Tulivesi: Mä en kyllä koe mitään halua tai tarvetta muuttaa sitä asiaa, että kerron omia kokemuksiani ja tuon omia mielipiteitäni esille,  koen sen monessa kohtaa myöskin erittäin tärkeänä asiana.
Ja mun näkökulma on ihan yhtä merkityksellinen kun kenen tahansa muunkin.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #12 : 17.04.2018 19:21:27 »

Ei kannata alkaa vähättelemään muiden kokemuksia jos niitä itseltään puuttuu. Jokaisella meillä on oma polkumme ja omat kokemuksemme.

Jäin pohtimaan sitä että, yritän tässä erottaa henkisyyden nykypäivän ns new age ja hörhöilystä.

Tunne monia ihmisiä jotka ei usko edes jumalaan eikä muuhun ja he ovat mitä ystävällisimpiä ja erittäin puhtaat energiat, aivan ihania ihmisiä.

On myös monia kulttuureja jotka eivät usko enkeleihin mutta toki rukoilevat ja uskovat jonkinlaiseen luojaan.

Hyvä esimerkki on intiaanit. Mun ystävä, joka tuntee jo yli 40 v aitoja intiaaneja ja on kulkenut heidän matkassa, niin heillä on sellainen näkemys näihin meidän hörhöjuttuihin, että ne ovat käärmeenmyrkkyä.

Et näinkin voi ajatella ja kokea.

Mut jokainen omalla tyylillä! Keskustellaan eikä yritetä etsiä ketä on oikeassa ja ketä ei.



tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #13 : 17.04.2018 19:27:08 »

Tulivesi: Mä en kyllä koe mitään halua tai tarvetta muuttaa sitä asiaa, että kerron omia kokemuksiani ja tuon omia mielipiteitäni esille,  koen sen monessa kohtaa myöskin erittäin tärkeänä asiana.
Ja mun näkökulma on ihan yhtä merkityksellinen kun kenen tahansa muunkin.

En vastauksella #10 kirjoittanut vain sinulle,
Yhtälailla asia koskee meitä kaikkia ihmisiä.

Ethän ajattele, että pitäisin näkökulmaasi vähemmän merkityksellisempänä kuin omaani, vaikka oltaisiin asiasta täysin eri mieltä?  Smiley
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tarkoitin: Mielipiteen voi tuoda esille "itsensä ulkopuolelta" -Jolloin usein ajatuksenvaihto on miellyttävämpää kaikille osapuolille.
-Jos on vaikkapa tilanne, että kaikki on eri mieltä jostain asiasta, niin ainoa toimiva tapa lähestyä asiaa on edellämainittu.

Ironista, tää on tämänhetkinen mielipiteeni.
-Ei juurikaan mitään muuta.
Oletetaan että se on totta (mä ainakin! Cheesy),
tällä hetkellä se ei ole muuta...
Kuin mielipide

Kuitenkin, itsensä ulkopuolelta mielipiteen ilmaisu..
Se on taito, joka on vielä näillä fyysisillä tasoilla melko harvinaista, yleistymässä kuitenkin...

Harjoitellaan! Smiley
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #14 : 17.04.2018 19:33:56 »

Mut jokainen omalla tyylillä! Keskustellaan eikä yritetä etsiä ketä on oikeassa ja ketä ei.

Tämä kohta ansaitsee tietyistä näkökulmista tarkasteltuna huutomerkin,
tässä se nyt tulee:

!

Kun yhä useampi tarkasteli tilannetta, päätimme yhdessä antaa vielä kymmenen huutomerkkiä lisää!
Siinä meni sitten ensimmäinen.

!!!!!!!!!


Smiley
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: