Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: nouseva planeetta  (Luettu 13269 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 06.11.2005 20:34:40 »

onko nousevalla planeetalla siis mitään muuta merkitystä, kuin että se muuttaa nousevaa merkkiä?  Huh mulle sillä ei sitten ole merkitystä kun kuu ja kalat on..  Cheesy
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 06.11.2005 21:29:33 »

Kiitos Linn! Katsoin hieman hätäisesti. Siis tosiaankaan asteroidi ei voi olla nouseva planeetta. Toisaalta asteroidien merkitys kasvaa koko ajan ja nykyään hyväksytään asteroidit jo esim. osaksi T-ristiä ja muita kartan kuvioita. Ehkä tosiaankin alamme vielä puhua Nousevasta asteroidistakin. Wink
Ja niinkuin sanoit, persoonallisuutta noin lähellä Ascendenttia oleva asteroidi joka tapauksessa värittää, kutsutaan sitä sitten millä nimellä tahansa.
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #17 : 06.11.2005 22:45:02 »

Tuli vuan mieleen, että kun minulla siellä 1. huoneessa on 2°:en päässä  askendentti :sta  jupiter , niin voimistaakohan se sitten mun  kuu  jousimies -ominaisuuksia, koska  jupiter on  jousimies :hen hallitsija?  :Smiley
tallennettu

Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #18 : 07.11.2005 00:47:19 »

Jep Christian! Lisää kyllä Jouskari-vaikutusta.  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #19 : 07.11.2005 04:27:19 »

Minulla on aurinko- ja kuumerkin hallitsijat nousevina planeettoina (voihan niitä olla 2?) joten hieman hankala sanoa miten nuo tarkalleen vaikuttavat. Toisaalta en ole koskaan tuntenut nousevaa merkkiäni niin omakseni kuin aurinko- ja kuumerkkiä, mikä varmaankin selittyy tuolla. Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
kamomilla
Vieras
« Vastaus #20 : 07.11.2005 10:28:13 »

Voi olla kaksi tai useampikin nouseva planeetta, itselläni nousevat  Venus ja Jupiter tiukassa yhtymässä. Vahvemmaksi nousijaksi ymmärtääkseni katsotaan se, joka on lähempänä AC:tä ja 1. huoneen puolella.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 07.11.2005 13:33:44 »

Moi kamomilla,

vai löytyy sinultakin Venus-Jupiter yhtymä AC:n tuntumasta. Itselläni ko. planeetat ovat 4 asteen päässä toisistaan, Venus ykköshuoneessa ja Jupiter kakkoshuoneen puolella. Orbista riippuen Venus voidaan laskea nousevaksi tai sitten ei: se on 7 asteen päässä Rapu-AC:stani.

Venus tuonee kuitenkin oman säväyksen ulkoiseen olemukseeni, ainakin minua luullaan aina varsinaiseksi miestennielijäksi  Huh

Vrt. Angelina Jolie, joka on itseni tapaan Au-Kaksonen, nouseva Rapu + Venus tarkasti AC:lla. Ei kamalan kiltin ja äidillisen oloinen naisihminen ollenkaan, kuten AC-merkistä saattaisi kuvitella.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #22 : 08.11.2005 08:37:07 »

Oho, en tiennytkään Angelina Jolien olevan nouseva Rapu. Toisaalta voisi sopiakin. Kuu taitaa olla hänellä Oinaassa, vai muistankohan väärin?

Omalla kartallani Uranus on 5,02 asteen päässä AC:n (Skorpioni) kärjestä, mutta olen kyllä pitänyt tuota nousevana planeettana, vaikka se ylittääkin 0,02 asteella yhtymän kriteerin. Wink Kun tuota Uranuksen merkitystä kartalla lisää vielä hyvin tarkka oppositio (muistaakseni alle asteen orbilla) Merkuriukseen.
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
kamomilla
Vieras
« Vastaus #23 : 08.11.2005 10:49:29 »

Moi kamomilla,

vai löytyy sinultakin Venus-Jupiter yhtymä AC:n tuntumasta. Itselläni ko. planeetat ovat 4 asteen päässä toisistaan, Venus ykköshuoneessa ja Jupiter kakkoshuoneen puolella. Orbista riippuen Venus voidaan laskea nousevaksi tai sitten ei: se on 7 asteen päässä Rapu-AC:stani.

Venus tuonee kuitenkin oman säväyksen ulkoiseen olemukseeni, ainakin minua luullaan aina varsinaiseksi miestennielijäksi  Huh

Heippa Lilli!
Venus+Jupiterini tekevät aika tiukan yhtymän toisilleen. jupiter 4° 28' ja venus 4° 45' skorpparia. AC on 5° 39' eli niukasti jäävät nuo planeetat 12. huoneen puolelle. Smiley
Taitaa olla karttani tiukimpia yhtymiä  aurinko aspect_con merkurius lisäksi.

Kyllä minua luulaan miestennielijäksi useinkin! Sad Mutta kun tuo Venus on skorpparissa, miehet ovat aika varovaisia suhteessa minuun. Taidan olla sitten kuitenkin vähän pelottava?

Olen kuitenkin elänyt yhden ja saman miehen kanssa 16 vuotta - ja hän oli muuten ensimmäinen pitkäaikainen poikaystäväni edes. Ehkä tässä vaikuttaa vahva neitsyt-painotukseni ja Saturnus 7. huoneessa härässä.

Mutta viehättäviksihän meitä sanotaan, Venus-Jupiter-ihmisiä. Kiss En ota kantaa, kun olen vähän jäävi! Wink Terkkuja vaan Angelinalle! Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: