Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Offtopic  (Luettu 18815 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Massoumeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 28.12.2017 06:39:01 »

Ostin tarot kortit uudestaan oltuani 2 vuoden tauolla. 3 vuoden kokemus tarot korteilla ennustamisesta. Lisäksi on kokemusta kädestä ennustamisesta teini-iästä ja ennustusunien näkemisestä 6 vuotiaasta lähtien. Uskontoni on islam ja mieheni näkökulmasta tämä enteiden näkeminen on Kaikkivaltiaan Mahtavan Armeliaan Armahtajan antama lahja joka kuuluu käyttää hyödyksi, vaikkei siitä leipätyö tulisikaan. Teen tätä harrastuksena ja monet ennustukset ovat käyneet toteen. Ennustin entisten miesteni heikkoudet ja pettämiset ja mutsini henkilökohtaiset tapahtumat. Eli jos kiinnostaa testata kykyjäni, niin kirjoitapa tänne. Jos ilmainen lyhyt testitulkinta kiinnostaa niin vetäse hihasta ja kerron sen sinulle ilmaiseksi. Testaa kykyjäni vapaasti.
tallennettu

Hei! Teen Tarot tulkintoja talous, suhde ja terveysasioihin liittyen harjoittelumuodossa 3 vuoden kokemuksella, hinnasta voimme neuvotella ennustuksen jälkeen. Ota yhteyttä yksityisviestillä niin kerron tulevasta.
SielläTäällä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2017 09:44:08 »

Vuodesta 2018 olisi kiva tietää mitä ikinä sieltä esiin nouseekaan..  smitten
tallennettu
Veea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.2017 11:44:54 »


  Hei!

Aivan mahtavaa, että olet saanut Jumalalta tuollaisen lahjan. Sitä ei anneta kaikille. Ihan ilomielin haluan testata näkökykyäsi nyt vielä, kun et tee sitä ammatiksesi. Sekin aika tulee......ihan varmasti.

Minulle on kerrottu aiemmin, että elämäni RAKKAUS, mies, rakastava ja uskollinen, naista kunnioittava, on tulollaan elämääni. Mitä saat kertoa minulle Hänestä? Joko tulevan vuoden 2018 alkupuolella tulemme tapaamaan? Entä avioliitto, yhteenmuuttaminen?

Tervehtien
Veea
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #3 : 28.12.2017 11:51:04 »

Minullekin saa kertoa tulevasta vuodesta. Työ ja rakkaus - tietty  Wink
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2017 12:22:18 »

Mulle töistä tietty, kun oon täällä siitä asiasta kitissyt jo monta kertaa. Lisäksi parisuhdekkin alkaa olla vähän retuperällä ja en haluaisi sitä vaan että asiat olisi taas hyvin crazy2
Lisäksi kaikki random fibat saa laittaa tulille.
tallennettu
Massoumeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2017 20:48:58 »

Kysyisin vuoden 2018 tapahtumista elämässäni. Tasavuosia tulee täyteen...

Olet saavuttanut kukoistavan suhteen, vaan sinusta tuntuu että joudut urakoimaan taloudellisesti sen eteen. Tilanne saattaa vaikuttaa toivottomalta, mutta kyllä sinä sydämet valloitat itsellesi! Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
tallennettu

Hei! Teen Tarot tulkintoja talous, suhde ja terveysasioihin liittyen harjoittelumuodossa 3 vuoden kokemuksella, hinnasta voimme neuvotella ennustuksen jälkeen. Ota yhteyttä yksityisviestillä niin kerron tulevasta.
Massoumeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #6 : 28.12.2017 20:54:58 »

Minuakin kiinnostaisi tietää ihan yleisesti, mitä näet
elämässäni vuonna 2018?  Smiley
Näen, että suhde joka ei toiminut niin kuin piti, antaa sinulle luvan nytten pitää omista unelmistasi ja lahjoistasi kiinni. Jotain parempaa on luvassa, ole valppaana!
tallennettu

Hei! Teen Tarot tulkintoja talous, suhde ja terveysasioihin liittyen harjoittelumuodossa 3 vuoden kokemuksella, hinnasta voimme neuvotella ennustuksen jälkeen. Ota yhteyttä yksityisviestillä niin kerron tulevasta.
Massoumeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #7 : 28.12.2017 21:02:45 »


  Hei!

Aivan mahtavaa, että olet saanut Jumalalta tuollaisen lahjan. Sitä ei anneta kaikille. Ihan ilomielin haluan testata näkökykyäsi nyt vielä, kun et tee sitä ammatiksesi. Sekin aika tulee......ihan varmasti.

Minulle on kerrottu aiemmin, että elämäni RAKKAUS, mies, rakastava ja uskollinen, naista kunnioittava, on tulollaan elämääni. Mitä saat kertoa minulle Hänestä? Joko tulevan vuoden 2018 alkupuolella tulemme tapaamaan? Entä avioliitto, yhteenmuuttaminen?

Tervehtien
Veea

Haaveesi on lähempänä kuin uskotkaan. Näen tällä hetkellä kypsään ikään ehtineen miehen, jolla on valtaa, mahdollisesti urheilullinen liikemies. Enteilee uutta alkua, terveyttä ja harmoniaa, joka ei ala kuin elokuvissa. Etenet hitaasti mutta varmasti kohtaloa päin.
tallennettu

Hei! Teen Tarot tulkintoja talous, suhde ja terveysasioihin liittyen harjoittelumuodossa 3 vuoden kokemuksella, hinnasta voimme neuvotella ennustuksen jälkeen. Ota yhteyttä yksityisviestillä niin kerron tulevasta.
Massoumeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #8 : 28.12.2017 21:07:44 »

Vuodesta 2018 olisi kiva tietää mitä ikinä sieltä esiin nouseekaan..  smitten

Näen menneestä tumman nuorukaisen, jonka seuraan on helppo heittäytyä joskin varomattomaan adhd-fiilikseen. hehe, viimeinen kortti enteilee uutta alkua tämän miehen kanssa
tallennettu

Hei! Teen Tarot tulkintoja talous, suhde ja terveysasioihin liittyen harjoittelumuodossa 3 vuoden kokemuksella, hinnasta voimme neuvotella ennustuksen jälkeen. Ota yhteyttä yksityisviestillä niin kerron tulevasta.
Massoumeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #9 : 28.12.2017 21:12:16 »

Mulle töistä tietty, kun oon täällä siitä asiasta kitissyt jo monta kertaa. Lisäksi parisuhdekkin alkaa olla vähän retuperällä ja en haluaisi sitä vaan että asiat olisi taas hyvin crazy2
Lisäksi kaikki random fibat saa laittaa tulille.

toivomasi työpaikka tulee pian, mutta ole kärsivällinen. sama juttu rakkaudessa, se ei toimi nyt ihan vielä, on aika valita työn ja rakkauden välillä. ja valitettavasti se työpaikka jota oot kauan miettinyt voittaa sydämesi. kunnioita itseäsi enemmän
tallennettu

Hei! Teen Tarot tulkintoja talous, suhde ja terveysasioihin liittyen harjoittelumuodossa 3 vuoden kokemuksella, hinnasta voimme neuvotella ennustuksen jälkeen. Ota yhteyttä yksityisviestillä niin kerron tulevasta.
Massoumeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #10 : 28.12.2017 21:21:22 »

Minullekin saa kertoa tulevasta vuodesta. Työ ja rakkaus - tietty  Wink

Sinulla menee hyvin "kemiassa". Toivot rahahakemuksen anomuksen hyväksymistä, vaan haet tukea väärästä paikasta. Varoitus! Älä luota raha-asioitasi kenellekään.

Lisäksi kiitän, luin juuri että kunnioitat armahtavaa intuitiivista näkijää/tulkitsijaa, sillä tän kaltaisia, jotka kunnioittavat Armeliasta Armahtajaa, on ilmeisesti harvassa. Olen otettu
tallennettu

Hei! Teen Tarot tulkintoja talous, suhde ja terveysasioihin liittyen harjoittelumuodossa 3 vuoden kokemuksella, hinnasta voimme neuvotella ennustuksen jälkeen. Ota yhteyttä yksityisviestillä niin kerron tulevasta.
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #11 : 28.12.2017 22:10:26 »

Mulle töistä tietty, kun oon täällä siitä asiasta kitissyt jo monta kertaa. Lisäksi parisuhdekkin alkaa olla vähän retuperällä ja en haluaisi sitä vaan että asiat olisi taas hyvin crazy2
Lisäksi kaikki random fibat saa laittaa tulille.

toivomasi työpaikka tulee pian, mutta ole kärsivällinen. sama juttu rakkaudessa, se ei toimi nyt ihan vielä, on aika valita työn ja rakkauden välillä. ja valitettavasti se työpaikka jota oot kauan miettinyt voittaa sydämesi. kunnioita itseäsi enemmän

Kiitos Cool Tuo itsekunnioitos juttu meni täysin nappiin smitten
tallennettu
Veea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #12 : 29.12.2017 08:27:03 »


Hei Massoumeh!
Lämmin kiitos. En kertonut ikääni, joten näit aivan oikein, että tuleva kumppanini tulee olemaan n.s. kypsässä iässä.
Toivotan Sinulle kaikkea hyvää elämässäsi ja etenkin pian alkavalle Uudelle Vuodelle 2018!
Veea
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #13 : 29.12.2017 17:45:32 »

Minäkin kysyisin tulevia näkymiä. Olen vuoden alussa sitoutumassa uuden kohta rakenteilla olevan asunnon ostoon, siitä tulee velkaakin.
Toivon että olen oikealla tiellä ja sujuu hyvin. Ikää on jo ja tasavuosia täytän ensi vuonna.
Kulunut vuosi oli rankka isoine muutoksineen ja kumppanin  terveysasioiden vuoksi, nyt odotan tulevasta vuodesta kevyempää. Kiitos, että kaltaisiasi näkijöitä on!
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #14 : 29.12.2017 18:34:52 »

Hei, katsoisitko minullekin tulevaa ensi vuodella  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: