Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkeekö kartalta?????  (Luettu 4515 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 07.06.2006 22:30:57 »

Toisen tai oman seksuaalisuuden?onko venus tämän asian takana ja missä huoneessa?Ihan vaan mielenkiinnosta tätä kyselen ja anteeksi jos on joidenkin mielestä sopimatonta,mutta minusta seksuaalisuudessa ei ole mitään sopimatonta.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #1 : 07.06.2006 23:05:19 »

Näkeehän tuon.. Ei niin heteron kartta on aika helpostikin huomattavissa. Lesbojen kartalla muuten yllättävän paljon kaurispainotteisuutta ja homoilla neitsyttä.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2006 09:33:16 »

Tarkoitatko siis seksuaalista suuntautumista vai yleensä seksuaalisuuden "laatua"?

Tuosta jälkimmäisestä sanotaan kertovan juuri Venuksen merkki- ja huonesijainteineen. Esim. Venus Oinaassa voi tehdä helposti syttyvän ja kiihkeän, sijainti viidennessä huoneessa ehkä jopa "kevytkenkäisen" - ainakin flirttailevan - ja seksi on hauskaa. Wink

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #3 : 09.06.2006 17:42:14 »

eikö uranus ole aika klassikko, ja olenkin huomannut että uranuksen suhde venukseen ainakin naisilla tekee taipumusta homoseksuaalisuuuteen. samoin paljon ilmamerkkejä kartalla. myöskin se venusmars yhtymä varmaan tuo taipumusta bi-seksuaalisuuteen. Dc:n kanssa varmaan olisi myös jotain tekoa. Mulla on uranus DC:llä ja astrologi tulkitsi että voisin olla suhteessa myös naisen kanssa eli taipumusta biseksuaalisuuteen.

Hoho. Minä, 7 x ilman merkki, Venus ja Mars yhtymässä askendentilla neliössä Uranukseen, ja ihan hetero tietääkseni. Wink Että näin se toimii, voin tosin sanoa että olen avoimempi aiheen suhteen entä eräät tuttavat lähipiirissä, joten kait se noinkin voi mennä.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 13.06.2006 12:46:15 »

En itse usko, että kartalta välttämättä kovinkaan luotettavasti pystyisi seksuaalista suuntautumista päättelemään. En tosin ole itse perehtynyt aiheeseen, mutta astrologi Juhani Nummela teki joitakin vuosia sitten pienen tutkimuksen aiheesta eikä hän ainakaan sen yhteydessä löytänyt mitään selkeää yhdistävää tekijää.

Asiasta on joskus aiemminkin Astro-foorumilla keskusteltu ja muistelisin myös, että Uranus ja ilman merkit olivat niitä joita indikaattoreiksi veikattiin. Omasta mielestäni tosin saattaa olla juuri niin, että ne kuvaavat vain vapaamielistä suhtautumista sinänsä, ei sitä että henkilö itse välttämättä edustaisi vähemmistöryhmää. Esim. minulla kuu-Merkurius sekä Mars Vesimiehessä, Mars neliössä Uranukseen Skorpparissa. Olen "tavis-hetero", mutta ystävä- & tuttavapiiriini kuuluu ainakin homo- ja bi-ihmisiä (ehkä lesbojakin, en tiedä kaikista kun en ole ihmisten makuukamarielämästä niin kiinnostunut). Miehissä ei minua myöskään vedä puoleensa perinteinen macho-tyyppi, vaan enemmänkin "standardista" edes jollain tavalla poikkeava yksilö. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #5 : 13.06.2006 14:19:38 »

Nikulan Synastria -kirjassa on "poikkeavaa" seksuaalisuutta käsitelty jonkin verran, mutta en nyt tähän hätään muista, oliko siinäkään mitään johtopäätöstä asiasta. Tiettyjä indikaatioita kartalta kyllä löytyy, mutta tuskin mikään yksittäinen tekijä tekee ihmisestä heteroa/homoa/biseksuaalia.

Itselläni on kartalla vahva ilmapainotus, Uranus-Lilith-Venus -yhtymä Vaa´assa 5. huoneessa Smiley, Mars Vesimiehessä kolmiossa Venukseen ym ja muutenkin hurja viitoshuoneen painotus, ja täytyy tunnustaa, että nuorena ja villinä tuli oltua aika hmmmm, kokeileva. Minussa siis nuo stereotypiat toteutuvat, heh. Nyt elän onnellisessa avioliitossa miehen kanssa (hän onkin sellainen "uuden ajan" metroseksuaali  Wink), mutta toisinkin olisi elämä voinut kuljettaa... Ystävissä on paljon sateenkaarikansaa, ja suhtautuminen heihin ei sen kummempaa kuin muihinkaan ihmisiin.

Rakkaus on tärkeintä Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.06.2006 14:34:17 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #6 : 13.06.2006 14:26:33 »

Homoseksuaalisuudesta joku on aiemmin maininnut uranuksen sijainnin muistaakseni, 8.huone taisi olla siinä kanssa esillä jos en väärin muista.
Joku puhui viidennestä huoneesta seksinhuoneena myös.
Venus ja mars pitäisi myös kaiketi katsoa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: