Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 148913 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Questiona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #75 : 03.06.2016 01:34:10 »

Saisinko minäkin jotakin yleiskuvaa? Tai jos johonkin tiettyyn teemaan tulee selvästi kerrottavaa niin otan vastaan. Kiitos! Smiley

Suurten muutosten aikaa. Muutokset saattavat ravisuttaa jopa niin kuin tuntuisi, että maa pettää jalkojen alta. Nämä muutokset ovat kuitenkin vain positiivisia. Sinussa tulee olemaan tahdonvoimaa, jolla pääset tavoitteisiisi.

Työhön liittyen. Kannattaisi välttää impulsiivisia ratkaisuja, miettiä tarkasti ennen ryhtymistä mihinkään.

Onko sinulla jo joku erityinen henkilö mielessä vai onko hän kenties sinulle aivan uusi? Käsi kädessä kuljette johonkin, tämä on syksy/alkutalvi.

Kiitos nopeasta vastauksestasi! Piti sulatella viestisi sisältöä muutama päivä ihan huolella. Smiley

Tällä hetkellä elämäni on melko seesteistä eikä merkkejä suuresta, ravisuttavasta muutoksesta ainakaan vielä ole näköpiirissä. Mihinhän nämä muutokset mahtaisivat liittyä?

Työtilanteessani on jokseenkin seesteinen vaihe myös: töitä on luvattu kesäksi, mutta niiden alottamisen ajankohta on yhä epäselvä, ja tuntuu että tässä tilanteessa on jonkinlaista molemminpuolista kommunikointiongelmaa. Työnantaja ei tunnu itsekään tietävän, milloin voisin heillä työt aloittaa. Turhauttava tilanne, mutten usko tekeväni tässä tilanteessa kovinkaan impulsiivista ratkaisua. Kiitos kuitenkin neuvosta! Cheesy

Viestisi viimeinen kappale on mietityttänyt minua kovasti, sillä mielessäni on tosiaan pyörinyt aika pitkään eräs ihminen. Olen pyrkinyt pääsemään häneen liittyvistä ajatuksistani eroon, sillä tiedostan tilanteen mahdottomuuden, mutten ole vielä tässä pyrkimyksessäni onnistunut. Näit kai tämän henkilön, sillä ketään muutakaan ei mielessäni ole pyörinyt. Meidän ei pitänyt enää nähdä, mutta viestisi vuoksi nyt mietin, tapaisimmeko vielä ja voisiko tässä olla vielä jotakin mahdollisuutta. Tuo ajatus tuntuu kyllä hyvin kaukaiselta.

Kiitos vielä, kun katsoit. Smiley

- Q
tallennettu
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #76 : 03.06.2016 07:50:18 »

Ehtisikö vilkaista, mitä näkyy työurallani? Smiley

Tulee tunne muutoksen, uuden suunnan tarvitsemisesta. Jatkaako samaa rataa vai lähteä uuteen suuntaan.

On aika olla optimistinen ja tehdä isoja päätöksiä.

Kannattaisi välttää ongelmien, jokin vaivaava asia tai ihminen tässä kyseessä, syrjään työntämistä. Tarvitaan rohkeutta kohdata ongelmakohdat.

Tässä näkyy muutos. Näen, että tulet tekemään ison päätöksen, jota voi myös riskiksikin sanoa. Se päätös on oikea, siitä seuraa hyvää.
Kiitos - uusi suunta olisi ok, jos vaan tulisi konkreettinen tilaisuus. Aika varmaan näyttää, tuleeko sellaista ja jos tulee niin sitten varmaan on tehtävä tuo päätös Smiley
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #77 : 03.06.2016 09:52:33 »

Ehtisikö vilkaista, mitä näkyy työurallani? Smiley

Tulee tunne muutoksen, uuden suunnan tarvitsemisesta. Jatkaako samaa rataa vai lähteä uuteen suuntaan.

On aika olla optimistinen ja tehdä isoja päätöksiä.

Kannattaisi välttää ongelmien, jokin vaivaava asia tai ihminen tässä kyseessä, syrjään työntämistä. Tarvitaan rohkeutta kohdata ongelmakohdat.

Tässä näkyy muutos. Näen, että tulet tekemään ison päätöksen, jota voi myös riskiksikin sanoa. Se päätös on oikea, siitä seuraa hyvää.
Kiitos - uusi suunta olisi ok, jos vaan tulisi konkreettinen tilaisuus. Aika varmaan näyttää, tuleeko sellaista ja jos tulee niin sitten varmaan on tehtävä tuo päätös  Smiley

Näkisin, että se kyllä tulee ja et voi sitä missata, ellet aivan silmät kiinni kulje.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #78 : 03.06.2016 10:13:27 »

Sellainen välihuomio, että katson ihan mielellään ja saa kysyä useampaan kertaan, ihan niin monesti kuin haluaa ja itsestä parhaalta tuntuu.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2016 08:29:09 kirjoittanut aisha nora » tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #79 : 03.06.2016 14:08:27 »

Kysyn mielenkiinnosta ihan yleistä katsausta. Uusia tuulia puhaltaa.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #80 : 03.06.2016 16:23:02 »

Saisinko minäkin jotakin yleiskuvaa? Tai jos johonkin tiettyyn teemaan tulee selvästi kerrottavaa niin otan vastaan. Kiitos! Smiley

Suurten muutosten aikaa. Muutokset saattavat ravisuttaa jopa niin kuin tuntuisi, että maa pettää jalkojen alta. Nämä muutokset ovat kuitenkin vain positiivisia. Sinussa tulee olemaan tahdonvoimaa, jolla pääset tavoitteisiisi.

Työhön liittyen. Kannattaisi välttää impulsiivisia ratkaisuja, miettiä tarkasti ennen ryhtymistä mihinkään.

Onko sinulla jo joku erityinen henkilö mielessä vai onko hän kenties sinulle aivan uusi? Käsi kädessä kuljette johonkin, tämä on syksy/alkutalvi.

Kiitos nopeasta vastauksestasi! Piti sulatella viestisi sisältöä muutama päivä ihan huolella. Smiley

Tällä hetkellä elämäni on melko seesteistä eikä merkkejä suuresta, ravisuttavasta muutoksesta ainakaan vielä ole näköpiirissä. Mihinhän nämä muutokset mahtaisivat liittyä?

Työtilanteessani on jokseenkin seesteinen vaihe myös: töitä on luvattu kesäksi, mutta niiden alottamisen ajankohta on yhä epäselvä, ja tuntuu että tässä tilanteessa on jonkinlaista molemminpuolista kommunikointiongelmaa. Työnantaja ei tunnu itsekään tietävän, milloin voisin heillä työt aloittaa. Turhauttava tilanne, mutten usko tekeväni tässä tilanteessa kovinkaan impulsiivista ratkaisua. Kiitos kuitenkin neuvosta! Cheesy

Viestisi viimeinen kappale on mietityttänyt minua kovasti, sillä mielessäni on tosiaan pyörinyt aika pitkään eräs ihminen. Olen pyrkinyt pääsemään häneen liittyvistä ajatuksistani eroon, sillä tiedostan tilanteen mahdottomuuden, mutten ole vielä tässä pyrkimyksessäni onnistunut. Näit kai tämän henkilön, sillä ketään muutakaan ei mielessäni ole pyörinyt. Meidän ei pitänyt enää nähdä, mutta viestisi vuoksi nyt mietin, tapaisimmeko vielä ja voisiko tässä olla vielä jotakin mahdollisuutta. Tuo ajatus tuntuu kyllä hyvin kaukaiselta.

Kiitos vielä, kun katsoit. Smiley

- Q

Vahvasti viittaa siihen, että nämä suuret muutokset liittyvät rakkauteen.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #81 : 03.06.2016 16:43:01 »

Katsoisitko minulle että löydänkö itselleni uuden työpaikan?  Smiley

Kyllä, työlle tarjoutuu mahdollisuus ja näen, että tartut siihen.
Olet menossa oikeaan suuntaan tässä. Tästä tulee sellainen luottavainen ja toiveikas tunne.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #82 : 03.06.2016 17:32:18 »

Hei!

Ehditkö katsoa minulle?

Mitä minulle rakkauteen? Minulla on tyttöystävä (punertava tukka).

oolavi

Tunnen, että tässä on jonkinlaista pelkoa. Ehkä pelkäät, että asiat ei nyt mene hyvin ja myös yksinjäämisen pelko on läsnä.

Nyt kannattaisi ottaa ihan rennosti ja olla joustava. Se olisi nyt tärkeää, jotta asiat sujuisivat mahdollisimman hyvin. Tarkkuutta, ettet hermostu turhista, äkkipikaisia johtopäätöksiä kannattaisi välttää. Anna asioiden mennä omalla painollaan.

Näen, että erimielisyydet olisi selvitetty ja olo kevyt. Ķaikki palaset ovat loksahtaneet paikoilleen. Hyviä aikoja.

Osuipa nappiin. Nyt on samanlainen tilanne kuin pari vuotta sitten, että on välimatkaa taas kesän ajan, eikä se mennyt viimeksi hyvin. Siitä tuo pelko. Kannattaako pitää yhteyttä enemmänkin vai antaa vähän enemmän tilaa ja rauhaa hengähtää? En oikein tiedä kummin olisi paremmin.

Tässä sinun pitää kuunnella sydäntäsi ja toimia sen mukaan. Sinulla on vastaukset kyllä, kun pysähdyt kuuntelemaan tarkasti ja annat mielen vaieta aina välillä.

Näkisin, että rauhassa hyvä tulee ja edelleen vahvasti tulee, että kannattaisi miettiä ennen kuin ryntäät mihinkään, sanallisesti tai muutenkaan. Kannattaisi myös olla tarkkana, miten sanansa asettaa.

Kiitos paljon, kun katsoit minulle. Jos vielä ehdit tai haluat  (olenhan saanut jo kahteen vastauksen), niin haluaisin kuulla yhteen kysymykseen mitä sinulle tulee mieleen. Minulla on ollut ongelmia jo yli 4 vuotta erään sairauden kanssa. Onko siihen tulossa helpotusta? Mikä on se viimeinen niitti, että saan tämän selätettyä. Tiedän, että liittyy sisäiseen kasvuun jotenkin, mutta aina ongelman kohdatessa annan sen muodostua liian suureksi vaikkei olisi tarvetta.

Kyllä, näen että helpotusta on luvassa. Tässä korostuu taas vahvasti tärkeys kääntyä sisäänpäin. Liittyykö tähän fyysisiä kipuja? Tulee tuntemus lukosta sydänchakran takana lapaluiden välissä. Tämä ei välttämättä liity tähän sairauteesi. Jos haluat, niin voit laittaa minulle yksityisviestillä tarkemmin tietoa, niin osaan kertoa paremmin, mikä ongelman takana on.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #83 : 03.06.2016 17:46:30 »

Kiitos tähänastisista vastauksista, lohdutti kovasti!  Smiley
Tässä voisi olla sellainenkin mahdollisuus että jollain aikajänteellä palaisin vanhaan työpaikkaani. Ehkä en samaan tehtävään kuitenkaan.
Oliko virhe että läksin sieltä? Kannattaisiko paluu?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #84 : 03.06.2016 19:06:36 »

Moi

Rakkaus/parisuhde, jatkuuko vai erkaaneko tiet?

Näkisin, että jatkuù kyllä. Ollaan tilanteessa, johon tulee tunne, että muutos pitää tapahtua. Se muutos tehdään yhdessä. Aloitetaan tavallaan alusta, yhdessä.

Tärkeää olisi nyt saada mielenrauhaa, jotta löydät voimia "taistella" voittoon. Kannattaisi kuitenkin muistaa pysyä rauhallisena ja miettiä millä tavalla tuot asiasi esille ja katsoa asioita myös toisen osapuolen näkökulmasta.

Sinussa on nyt sellaista vaikutusvaltaa ihmisiin, että pystyt vaikuttamaan siihen miten asiat menee. Tätä kannattaa nyt hyödyntää.

Näen, että tämä on jo aika pian.

Kuuntele sydäntäsi, niin tiedät parhaat keinot toimia.
tallennettu
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #85 : 03.06.2016 19:47:53 »

Hei!

Ehditkö katsoa minulle?

Mitä minulle rakkauteen? Minulla on tyttöystävä (punertava tukka).

oolavi

Tunnen, että tässä on jonkinlaista pelkoa. Ehkä pelkäät, että asiat ei nyt mene hyvin ja myös yksinjäämisen pelko on läsnä.

Nyt kannattaisi ottaa ihan rennosti ja olla joustava. Se olisi nyt tärkeää, jotta asiat sujuisivat mahdollisimman hyvin. Tarkkuutta, ettet hermostu turhista, äkkipikaisia johtopäätöksiä kannattaisi välttää. Anna asioiden mennä omalla painollaan.

Näen, että erimielisyydet olisi selvitetty ja olo kevyt. Ķaikki palaset ovat loksahtaneet paikoilleen. Hyviä aikoja.

Osuipa nappiin. Nyt on samanlainen tilanne kuin pari vuotta sitten, että on välimatkaa taas kesän ajan, eikä se mennyt viimeksi hyvin. Siitä tuo pelko. Kannattaako pitää yhteyttä enemmänkin vai antaa vähän enemmän tilaa ja rauhaa hengähtää? En oikein tiedä kummin olisi paremmin.

Tässä sinun pitää kuunnella sydäntäsi ja toimia sen mukaan. Sinulla on vastaukset kyllä, kun pysähdyt kuuntelemaan tarkasti ja annat mielen vaieta aina välillä.

Näkisin, että rauhassa hyvä tulee ja edelleen vahvasti tulee, että kannattaisi miettiä ennen kuin ryntäät mihinkään, sanallisesti tai muutenkaan. Kannattaisi myös olla tarkkana, miten sanansa asettaa.

Kiitos paljon, kun katsoit minulle. Jos vielä ehdit tai haluat  (olenhan saanut jo kahteen vastauksen), niin haluaisin kuulla yhteen kysymykseen mitä sinulle tulee mieleen. Minulla on ollut ongelmia jo yli 4 vuotta erään sairauden kanssa. Onko siihen tulossa helpotusta? Mikä on se viimeinen niitti, että saan tämän selätettyä. Tiedän, että liittyy sisäiseen kasvuun jotenkin, mutta aina ongelman kohdatessa annan sen muodostua liian suureksi vaikkei olisi tarvetta.

Kyllä, näen että helpotusta on luvassa. Tässä korostuu taas vahvasti tärkeys kääntyä sisäänpäin. Liittyykö tähän fyysisiä kipuja? Tulee tuntemus lukosta sydänchakran takana lapaluiden välissä. Tämä ei välttämättä liity tähän sairauteesi. Jos haluat, niin voit laittaa minulle yksityisviestillä tarkemmin tietoa, niin osaan kertoa paremmin, mikä ongelman takana on.

Laitoin yksityisviestiä.
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #86 : 03.06.2016 19:51:12 »

Tuntuu, että olen risteyskohdassa oman ajankäyttöni suhteen. Nykyinen tilanne on "patissa",  positiivinen energia puuttuu. Ideoita harrastuksiin, opiskeluun jne löytyy, mutta mikä tuottaisi "alkuinnostuksen" jälkeen eniten tyydytystä?
"Mihin olen menossa ja mitä haluan ?" - fiilis... ja ihan pihalla ...
tallennettu
Nellamaiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #87 : 03.06.2016 20:54:58 »

Hei,
Taloudellinen tilanteeni ja kannattaako yritys toiminta, palaanko aikaisempaan ammattiini?
Kiitos
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #88 : 04.06.2016 09:29:30 »

Hei!

Raha,työ, asuminen? Kaikki liittyvät toisiinsa. Kiitos jos voit neuvoa   smitten
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #89 : 04.06.2016 15:45:10 »

Kysyn mielenkiinnosta ihan yleistä katsausta. Uusia tuulia puhaltaa.

Nousee vähän huolestuneisuuden tunnetta, liittyy jotenkin materiaan, ehkä rahahuolta. Myös joku mennyt suhde tuottaa houkutusta. Jotenkin tulee tunne myös sellaisesta vauhdikkaasta menosta.

Olet ohittamassa sinulle tarjoutuvia mahdollisuuksia, pitäisi jarruttaa ettet mene ohi. Tarkkuutta vaaditaan ja tarkkaa itsensä kuuntelua.

Näen kuitenkin, että ihan kaikki mahdollisuudet ei jää huomaamatta. En sen tarkemmin osaa sanoa, mitä nuo mahdollisuudet ovat. Uskon, että tiedät itse kyllä mihin ne liittyvät.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: