Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 147235 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #45 : 31.05.2016 17:42:49 »

Jaksaisitko katsoa yleisesti? Jos jotain näkyy?

Sinulle tärkeä mies on tukenasi. Teidän välillä vallitsee yhteisymmärrys ja puhallatte yhteen hiileen. Näen, että suunnittelette matkaa yhdessä.

Pöytä on putsattu ja uusi alku on täällä, muutoksien aikaa. Vahvasti tulee työhön onnistumista. Jotain uutta ja hyvää työrintamalla.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #46 : 31.05.2016 18:07:38 »

Haluan, kiitos Smiley. Näkyykö romantiikan / suhteen saralla mitään tapahtuvaksi?

Näen henkilön, joka vetää sinua hyvinkin puoleensa, mutta hän on myös jollain tavalla ailahtelevainen. Tässä on tärkeää muistaa omat rajansa, eikä antaa toisen käyttää hyväkseen. Hänen käytöksensä tulee aiheuttamaan sinelle ristiriitaisia tunteita. Tilannetta kannattaa katsella vähän kauempaa, niin saat selkeyttä siihen. Sinulla on sellaista sisäistä voimaa, jonka avulla selviät kyllä vaikeistakin tilanteista voittajana.

Kannattaa myös lähteä ulos, kun sinua pyydetään. Siitä seuraa jotain hyvää.

Kiitos tästä Smiley. Onkohan tuo ailahtelevainen mun ex-mies, minä kun veivaan vanhoja suhteita edestakaisin tyyliin "josko sittenkin". Toinen on sellainen hyvin vahva ihastus tai jopa rakkaus, äärimmäisen voimakas henkinen yhteys, häntä en kylläkään näe ailahtelevana, mutta saattaa tietysti elämäntilanteestaan johtuen keikkua suuntaan ja toiseen. Rakkauteni häntä kohtaan ei oo millään tavalla epätoivoinen, enkä odota liikoja, kunhan rakastan ja haaveilen ilokseni. Mutta kiitos vinkistä, lähden ulos heti kun joku pyytää  Cheesy Sitä odotellessa Cool
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #47 : 31.05.2016 18:22:02 »

Hei!

Katsoisitko, saanko valkoisen talon omakseni ja onko se jo lähellä?

Itsen

Tässä on jotain epävarmaa vielä. Jotenkin kuin kaikki palaset eivät olisi vielä paikoillaan. Tässä on jotain mutkia tulossa matkaan. Jotain häikkää sopimusten tms. kanssa.


Nyt tarvitaan positiivista sennetta. On myös tärkeää ymmärtää, että joskus on vaihdettava taktiikkaa, jotta pääsemme tavoitteisiimme. Kannattaa pysyä rauhallisena eikä stressata liikoja vastoinkäymisistä huolimatta, sillä tavoin voit vaikuttaa asioihin.

Sinulla on kyllä muutto edessä, mutta se ei välttämättä ole valkoinen talo. Ajoituksesta: kesän/kevään aikana.

Sinulla on myös jokin matka tulossa.

Vielä sydämellinen kiitos nopeasta vastauksestasi! Voisinko kysyä syventävän kysymyksen? Näetkö mikä valkoisen talon sopimuksessa ei ole kohdillaan?

Seurustelenko sielunsopimuksien vastaisesti 'väärän' miehen kanssa? Minulle on kerrottu, että tässä elämässä kumppanikseni  tulisi kaksoisliekkini. Nykyinen kumppanini (rakas vanha tuttu sielu hänkin) ei sitä ole.

Vai onko niin, että ensin on koettava jotain muuta?

Kiittäen Itsen

En osaa sanoa tarkasti mikä valkoisen talon sopimuksessa on vikana. Tässä on jotain epäselvyyttä, jonkinlaista säätämistä edessä, tulee sellainen levoton tunne. Se on jokin, mihin sinä et itse pysty vaikuttamaan ja se työntää sinua toiseen suuntaan. Tämä on se missä sinun kannattaisi pysyä rauhallisena. Se ei tarkoita, etteikö asia tulisi onnistumaan. Se on ikäänkuin auki vielä.

Näen, että tämä on karmaan liittyvä suhde. Sovittelua ja reiluutta henkisellä tasolla. Ja kyllä, sillä on tarkoituksensa, että olet juuri tämän ihmisen kanssa. Näen myös, että suhteenne olisi syvenemässä.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #48 : 31.05.2016 20:54:44 »

Hei. Näkyykö helpotusta taloudelliseen tilanteeseemme? Rahat loppu... Sad

Jokin päätös mietityttää. Epäilet, että et osaa tehdä oikeaa päätöstä. Joku, jota kohtaan tunnet jonkinlaista kunnioitusta auttaa sinua mielellään oikean päätöksen tekemisessä. Kysy ihmeessä neuvoa.

Sinulle tarjotaan työmahdollisuutta, joka muuttaa asioita parhain päin. Siihen kannattaisi tarttua.

Näen jonkinlaisen juhlan edessä. Asiat näyttävät muutenkin kääntyvän valoisampaan suuntaan. Näen, että loistat oikein sellaista elinvoimaa ja iloa. Kesäaikaa näyttäisi vielä olevan.
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #49 : 31.05.2016 21:19:22 »

Heippa!

Tapasin ihanan miehen ja miehen silmät jäivät mieleen,  tulenko tapaamaan tätä miestä uudelleen, kiitos sinulle.
tallennettu
Questiona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #50 : 31.05.2016 21:27:18 »

Saisinko minäkin jotakin yleiskuvaa? Tai jos johonkin tiettyyn teemaan tulee selvästi kerrottavaa niin otan vastaan. Kiitos! Smiley
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #51 : 31.05.2016 21:34:08 »

Hei!

Ehditkö katsoa minulle?

Mitä minulle rakkauteen? Minulla on tyttöystävä (punertava tukka).

oolavi

Tunnen, että tässä on jonkinlaista pelkoa. Ehkä pelkäät, että asiat ei nyt mene hyvin ja myös yksinjäämisen pelko on läsnä.

Nyt kannattaisi ottaa ihan rennosti ja olla joustava. Se olisi nyt tärkeää, jotta asiat sujuisivat mahdollisimman hyvin. Tarkkuutta, ettet hermostu turhista, äkkipikaisia johtopäätöksiä kannattaisi välttää. Anna asioiden mennä omalla painollaan.

Näen, että erimielisyydet olisi selvitetty ja olo kevyt. Ķaikki palaset ovat loksahtaneet paikoilleen. Hyviä aikoja.
tallennettu
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #52 : 31.05.2016 21:59:56 »

Minulle jos voisit katsoa työtehtäviin/työelämääni.
Kiitos  smitten
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #53 : 31.05.2016 22:19:04 »

Heippa!

Tapasin ihanan miehen ja miehen silmät jäivät mieleen,  tulenko tapaamaan tätä miestä uudelleen, kiitos sinulle.

Valheita, ehkä vain valkoisia, mutta jotain kuitenkin. Näen uutta alkua, uusia seikkailuja.

Tulee vahvasti esiin, että intuitiota kannattaa kuunnella tarkasti nyt ja tarvitaan tasapainoa, ettei tulisi tehtyä mitään sellaista, mikä myöhemmin harmittaa. Avoimin mielin ja itseä kuunnellen siis kohti uutta.

Näen, että tulet ottamaan jonkin riskin, koska haluat kokea jotain sinua kiehtovaa, uutta.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #54 : 31.05.2016 22:53:51 »

Saisinko minäkin jotakin yleiskuvaa? Tai jos johonkin tiettyyn teemaan tulee selvästi kerrottavaa niin otan vastaan. Kiitos! Smiley

Suurten muutosten aikaa. Muutokset saattavat ravisuttaa jopa niin kuin tuntuisi, että maa pettää jalkojen alta. Nämä muutokset ovat kuitenkin vain positiivisia. Sinussa tulee olemaan tahdonvoimaa, jolla pääset tavoitteisiisi.

Työhön liittyen. Kannattaisi välttää impulsiivisia ratkaisuja, miettiä tarkasti ennen ryhtymistä mihinkään.

Onko sinulla jo joku erityinen henkilö mielessä vai onko hän kenties sinulle aivan uusi? Käsi kädessä kuljette johonkin, tämä on syksy/alkutalvi.
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #55 : 01.06.2016 10:30:57 »

Katsoisitko vielä koska saan asunnon myytyä ja vaihdanko paikka kuntaa,kiitos vielä näistä.
tallennettu
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #56 : 01.06.2016 11:41:55 »

Kiitos jo etukäteen☺
Kysyisin, että pääsenkö opiskelemaan nyt syksyllä?
tallennettu
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #57 : 01.06.2016 16:06:23 »

Hei!

Ehditkö katsoa minulle?

Mitä minulle rakkauteen? Minulla on tyttöystävä (punertava tukka).

oolavi

Tunnen, että tässä on jonkinlaista pelkoa. Ehkä pelkäät, että asiat ei nyt mene hyvin ja myös yksinjäämisen pelko on läsnä.

Nyt kannattaisi ottaa ihan rennosti ja olla joustava. Se olisi nyt tärkeää, jotta asiat sujuisivat mahdollisimman hyvin. Tarkkuutta, ettet hermostu turhista, äkkipikaisia johtopäätöksiä kannattaisi välttää. Anna asioiden mennä omalla painollaan.

Näen, että erimielisyydet olisi selvitetty ja olo kevyt. Ķaikki palaset ovat loksahtaneet paikoilleen. Hyviä aikoja.

Osuipa nappiin. Nyt on samanlainen tilanne kuin pari vuotta sitten, että on välimatkaa taas kesän ajan, eikä se mennyt viimeksi hyvin. Siitä tuo pelko. Kannattaako pitää yhteyttä enemmänkin vai antaa vähän enemmän tilaa ja rauhaa hengähtää? En oikein tiedä kummin olisi paremmin.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #58 : 01.06.2016 17:16:26 »

Minulle jos voisit katsoa työtehtäviin/työelämääni.
Kiitos  smitten

Tärkeää on toimia sydämestä ja suvaitsevaisèsti. Tässä tarvitaan nyt sietokykyä.

Jotain menetetään työhön liittyen, ehkäpä työpaikka, tai jokin isompi juttu työssä ei nyt mene niin kuin olit ajatellut. Mutta tuo menetys tuo mukanaan uuden hyvinkin potentiaalisen mahdollisuuden sinulle. Näen, että tästä seuraa menestystä.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #59 : 01.06.2016 17:35:34 »

Pyytäisin tulkintaa rakkauteen. Sydämmessäni on vaalea mies, mutta hän ei halua olla sidottuna minuun.

Mies tulee esiin. Hänessä näyttää ulospäin olevan ystävällisyyttä, mutta se ei ole aitoa. Hänellä ei ole hyvät aikeet, hän ei toimi sydämestään. Kannattaisi välttää tätä henkilöä. Hän johdattaa sinua harhateille polulta, jota sinun kannattaisi kulkea. Siellä polulla, missä joku tärkeä tulisi sinua vastaan.

Kuuntele intuitiotasi nyt tarkasti, niin et eksy reitiltäsi ja pystyt tekemään vahvan ja itsevarman päätöksen, jolla on suuri vaikutus tulevaan.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: