Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 147224 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
muukalainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #30 : 30.05.2016 13:18:18 »

Kiitos vastauksestasi ja se oli lohdullinen. Olemmekin jo hakeneet apua asiaan ja toivottavasti selviää parhain päin. Olisi vielä toinenkin kysymys, että miten näkisit työtilanteeni etenevän ?
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #31 : 30.05.2016 13:24:10 »

Miten pääsykokeet menevät osaltani  Smiley

Näen, että sinusta huokuu itsevarmuutta, hyvältä näyttää. Onnistumista ja iloa edessä. Sellainen tulee myös esiin, että pitää miettiä tarkkaan jokin asia läpi, ettet tee virheitä.

Tarkkuutta peliin siis.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #32 : 30.05.2016 13:51:45 »

Olen ikään kuin kahden paikan välissä, mutta pelkään menettäväni jotain jos lähen tai menettäväni jotain jos jään.  Joten: Jäädä vai lähteä, rakkauselämän, työn ja yleisen tulevaisuuden kannalta? Ja missä vaiheessa?  Ja tuo rakkauselämä, olisiko neuvoa sen aktivoimiseksi?

Työssä on jokin saavutus, jotain mitä olet odottanut onnistuu.

Tarvitaan vielä vähän kärsivällisyyttä, epäröinnin aika menee kyllä pian ohi.

Jos jokin asia ei enää resonoi, niin anna sen jatkaa matkaa. Kannattaa nyt ihan tosissaan kuunnella itseä ja rohkeudella päästää irti ihan kaikesta mikä ei ole sinulle enää tarpeellista. Se on avain myös rakkauselämäsi aktivointiin.

Olet melkein jo perillä, elämänvaihe on päättymässä. Näen, että tulet olemaan tasapainossa, kun siirryt eteenpäin ja menneisyys ei enää paina vaakakupissasi niin raskaasti.

Sinulla on hyviä aikoja edessäsi.
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #33 : 30.05.2016 14:06:04 »

Kiitos kaunis  angel

Miten pääsykokeet menevät osaltani  Smiley

Näen, että sinusta huokuu itsevarmuutta, hyvältä näyttää. Onnistumista ja iloa edessä. Sellainen tulee myös esiin, että pitää miettiä tarkkaan jokin asia läpi, ettet tee virheitä.

Tarkkuutta peliin siis.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #34 : 30.05.2016 14:08:35 »

Hei,

tuleeko parisuhde asiaan muutosta ?

Ristiriitaisia tunteita. Toisaalta haluat lähteä täysillä mukaan, toisaalta haluat pysyä loitommalla. Tärkeää on kysyä itseltään voimaannuttaako tämä suhde minua. Jos ei, niin silloin kysy miksi. Mitä oikeastaan toivoisit toiselta ja pystyykö hän sinulle sitä tarjoamaan?

Nyt tarvitaan aikaa itselle ja omien toiveiden ja halujen tarkkaa tutkimista.
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #35 : 30.05.2016 14:52:57 »

Näetkö minulle ja vk sitten tapaamalleni miehelle yhteisen tulevaisuuden?
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #36 : 30.05.2016 15:02:42 »

Kiitos vastauksestasi ja se oli lohdullinen. Olemmekin jo hakeneet apua asiaan ja toivottavasti selviää parhain päin. Olisi vielä toinenkin kysymys, että miten näkisit työtilanteeni etenevän ?

Onko sinulla työtilanne joka ei miellytä? Nousee, että jotenkin haluaisi olla jossain muualla, mutta ei sitten kuitenkaan tiedä missä.

Sinulla on tulossa eteen valintatilanne, joka ei ole helppo. Tarvitaan päätöksiä. Ja se aiheuttaa jonkinlaista tunnemyrskyä. Pitää muistaa positiivinen asenne. Kuuntele sydäntäsi, niin valitset oikein.

Ota muutos vastaan uutena alkuna.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #37 : 30.05.2016 15:21:11 »

Näetkö minulle ja vk sitten tapaamalleni miehelle yhteisen tulevaisuuden?

Kyllä teidän välillä jotain tulee olemaan.

Intohimoa, sitä on nyt tarjolla.

Haasteita jonkin verran ja siinä tarvitaan joustavuutta.

Ehkä mietit voiko häneen luottaa, tässä kohtaa muista kuunnella vaistojasi.
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #38 : 30.05.2016 16:08:05 »

Näetkö minulle ja vk sitten tapaamalleni miehelle yhteisen tulevaisuuden?

Kyllä teidän välillä jotain tulee olemaan.

Intohimoa, sitä on nyt tarjolla.

Haasteita jonkin verran ja siinä tarvitaan joustavuutta.

Ehkä mietit voiko häneen luottaa, tässä kohtaa muista kuunnella vaistojasi.

Kiitos, ihanaa  smitten Tuo haasteellisuus ja joustavuus on kyllä varmasti hyvinkin paikkansapitävä pointti ja pidän sen mielessäni. Oikein aurinkoista kesää ja kaikkea hyvää aisha nora ja kiitos kun katsoit minulle Smiley
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #39 : 30.05.2016 18:46:55 »

Haluan, kiitos Smiley. Näkyykö romantiikan / suhteen saralla mitään tapahtuvaksi?
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #40 : 30.05.2016 20:11:42 »

 Jaksaisitko katsoa yleisesti? Jos jotain näkyy?
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Itsen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #41 : 30.05.2016 20:50:08 »

Hei!

Katsoisitko, saanko valkoisen talon omakseni ja onko se jo lähellä?

Itsen

Tässä on jotain epävarmaa vielä. Jotenkin kuin kaikki palaset eivät olisi vielä paikoillaan. Tässä on jotain mutkia tulossa matkaan. Jotain häikkää sopimusten tms. kanssa.


Nyt tarvitaan positiivista sennetta. On myös tärkeää ymmärtää, että joskus on vaihdettava taktiikkaa, jotta pääsemme tavoitteisiimme. Kannattaa pysyä rauhallisena eikä stressata liikoja vastoinkäymisistä huolimatta, sillä tavoin voit vaikuttaa asioihin.

Sinulla on kyllä muutto edessä, mutta se ei välttämättä ole valkoinen talo. Ajoituksesta: kesän/kevään aikana.

Sinulla on myös jokin matka tulossa.

Vielä sydämellinen kiitos nopeasta vastauksestasi! Voisinko kysyä syventävän kysymyksen? Näetkö mikä valkoisen talon sopimuksessa ei ole kohdillaan?

Seurustelenko sielunsopimuksien vastaisesti 'väärän' miehen kanssa? Minulle on kerrottu, että tässä elämässä kumppanikseni  tulisi kaksoisliekkini. Nykyinen kumppanini (rakas vanha tuttu sielu hänkin) ei sitä ole.

Vai onko niin, että ensin on koettava jotain muuta?

Kiittäen Itsen
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #42 : 31.05.2016 05:10:31 »

Hei. Näkyykö helpotusta taloudelliseen tilanteeseemme? Rahat loppu... Sad
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #43 : 31.05.2016 17:16:16 »

Haluan, kiitos Smiley. Näkyykö romantiikan / suhteen saralla mitään tapahtuvaksi?

Näen henkilön, joka vetää sinua hyvinkin puoleensa, mutta hän on myös jollain tavalla ailahtelevainen. Tässä on tärkeää muistaa omat rajansa, eikä antaa toisen käyttää hyväkseen. Hänen käytöksensä tulee aiheuttamaan sinelle ristiriitaisia tunteita. Tilannetta kannattaa katsella vähän kauempaa, niin saat selkeyttä siihen. Sinulla on sellaista sisäistä voimaa, jonka avulla selviät kyllä vaikeistakin tilanteista voittajana.

Kannattaa myös lähteä ulos, kun sinua pyydetään. Siitä seuraa jotain hyvää.
tallennettu
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #44 : 31.05.2016 17:26:47 »

Hei!

Ehditkö katsoa minulle?

Mitä minulle rakkauteen? Minulla on tyttöystävä (punertava tukka).

oolavi
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: