Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit tunnustavat rakkautensa  (Luettu 21634 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 14.03.2016 23:19:18 »

http://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/ihmissuhteet/horoskooppimerkki-paljastaa-n%C3%A4in-h%C3%A4n-kertoo-rakastavansa-sinua/ar-AAgJ5KV?li=AAaDcIL&ocid=mailsignoutmd

No, osuuko ja uppooko?  Wink
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1 : 21.03.2016 13:06:05 »

Jousimies: "Oot rakas."

Kyllä Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #2 : 21.03.2016 13:10:51 »

Voi hirveeeeeeetä!!!

Laskin tossa pikaseen, että viis immeistä tykkää musta, mutt
kaks niistä on samaa merkkiä! Shocked

Kyllä tällä taas selkä oikenee, lisääntyy kuppikoko.
Entisetkään ei kyllä mahu puseroon. A pu va!  Kiss
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 22.03.2016 17:46:53 »

Lyhyttä mutta ytimekästä.

Juu, vesimiehen voin allekirjoittaa, mutta eivätkö muut merkit voi käyttäytyä samoin?

Juu, useimmat sopinevat niihin merkkeihin joista minulla on kokemusta, mutta silti, eikö tuo voisi olla totta kaikkien kohdalla?

Suurimman osan ymmärrän, mistä ominaisuuksista on tuotettu, mutta kaikkia en...esimerkiksi miksi kaksoset sanoo "Äläs nyt kultsi, tilataan pizza?"
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #4 : 22.03.2016 20:03:44 »

No kyllä tuo skorpionilla pitää ihan paikkansa - ainakin näin omasta puolestani voin sanoa. Mutta enemmän saisi vielä olla intohimoa siinä, sillä pahimmassa rakkauden huumassa oleva skorpioni jättää todennäköisesti pysyvän jäljen mielitiettyynsä, joka miettii vielä vanhainkodissakin tapahtunutta.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #5 : 22.03.2016 21:17:12 »

Sori, olen tosikko, mutta tollasilta "artikkeleilta" pitäis ottaa oikeus käyttää mitään viittauksia tähtimerkkeihin. Mutta omituisin oli kyllä minustakin tuo kaksosen tilataan pizzat. What?  uglystupid2

Onko se skorpparia, että minä ainakin toivoisin enemmän kuin mitään, että jätän jäljen.  :Smiley

Ja mun mielestä se miten rakkautta ilmaistaan, riippuu paitsi itsestä, niin myös siitä rakkauden kohteesta.

tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #6 : 22.03.2016 21:30:49 »

Buaahahahaaa...toi oinas meni aivan nappiin, suoraan mun miehen suusta. Oman vaakamerkin lausahdus on vähän liian cool.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 22.03.2016 21:50:42 »

Onko se  vesimies, vai mitä,  kalat venus :ko se puhuu, kun minä toivon, että jokaiselle kohtaamalleni ihmiselle annan jotain, jonka avulla hänen on parempi jatkossa elämäänsä elellä.

Eritoten tietenkin romanttisissa suhteissa, koska ovat intiimimpiä, mahdollista antaa enemmän.

Jäljen jättäminen kuulostaa hiukkasen ahdistavalta ja dramaattiselta minulle Cheesy
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 23.03.2016 14:37:27 »

Buaahahahaaa...toi oinas meni aivan nappiin, suoraan mun miehen suusta. Oman vaakamerkin lausahdus on vähän liian cool.


Mä en taas ymmärtänyt yhtään, että millä logiikalla Oinas tekee aamupalaa tai lounasta tai illallista? Valaiskaa tyhmää.  crazy2

Kaksonen lienee tuossa sovittelevan omia tempauksiaan kun on saanut kumppanin mustasukkaiseksi?  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #9 : 23.03.2016 18:29:05 »

Mäkään ole varma siitä mikä se peruste tässä on. Itsekäs oinas, tekee toisen eteen jotain, niin siinä ehkä se jutun juju? Jos vesimiehen kohdalla se on tuo haliminen siksi, että olemme viileitä ja cooleja ennenkö oikein kolahtaa? Jos koetan samaa logiikkaa käyttää kaksosten tapauksessa, niin öh, en keksi Cheesy

Mun oinaideni paikalla pitää paikkansa, mutta niin  esim. kauriidenkin.

tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #10 : 23.03.2016 18:46:31 »

En minäkään tiedä logiikasta mutta juuri noin se oikeesti meillä menee. Oinas puuhaa omia asioitaan tai makaa reporankana. Juuri kun olen ajatellut että ei tästä mitää tule, niin se tempaisee tuon ruokajutun. Nopea, itsenäinen ja konkreettinen välittämisen ele?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 24.03.2016 11:34:27 »

Joo, Oinaan pieru vois olla ruutia?  Cheesy

Härän ehkä hieno parfyymi?

Kauris piereskelee mullanhajuisesti ja Neitsyellä ehkä mahdollisimman mieto tai hajuton kaasunpäästö?

 2funny
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #12 : 24.03.2016 22:32:00 »

Jos merkkien laaduista ja hallitsijoista aateltais pahinta piereskelijää, nii se olis vissii  jousimies (koska tuli, plus  jupiter = expander) we're all gonna die!

Mut noista arskamerkeistä noihin tunnustuksiin niin,
Meikä vaihtais kauriin ja vaa'an tekstit toistepäin.

Kaksonen ei vissiinkään niin konkreettisesti suoraan osota tykkäävänsä, varsinkaan sanomalla suoraan, mitään "ai laav juu hanibööö", vaan kiertää sen toisella tavalla. Ilman merkki Wink Voisin aatella, tosta "Äläs nyt kultsi, mitäs jos tilattais pizza?" -  jutusta, että toinen osapuoli on ollu verbaalisesti rakkauden tunnustaja tai muuta romanttista, mihin kaksonen viileenä respondaa et "äläs ny", (hömpöttele). tilataan pizza ja keskitytään olennaiseen. Cheesy eli olemiseen!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 24.03.2016 23:44:20 »

Tuolla tekstin alalaidassa on annettu lähde, mistä nämä on suomennettu,

https://www.instagram.com/dailyhoroscopeposts/

ja toiset näistä on suomennettu  enempi tai vähempi mukaellen..

Kaksosen repliikin mieltäisin keinona vaihtaa puheenaihetta, viedä huomio muualle,
jos vaikka tilanne alkaa kiristyä, tai on halu muuten keventää yhteistä tunnelmaa.
 kaksoset come on, I ´ll order pizza.
Ja minä tilaan pizzan, eli oisko  kaksoset merkurius minä tarjoon,
Mennään, tehdään, niin homma etenee..

 harka Do you wanna go? Haluatko sinä mennä? Kohtelias, toista huomioiva,
tai puhuu pehmeästi rivien välissä, että jos ei mentäiskään, vaan.............. venus

  oinas palvelualtis, tekojen kautta rakkauden osoituksia  mars
tai haluaa näyttää mihin pystyy, kun vain haluaa

 leijona enpä tiijä ostaisko samanlaisen, I got one for you too,
mutta tuo ostaminen, lahjojen antaminen kyllä sopii, kalliita kulta- tai kalevalakoruja  aurinko
tai sitten tuo repliikki on tunnustus itsekkyydestä luopumisesta
ja jakamisen halusta, että sullekin nyt..myös sinulle

 skorpioni omalta kohdalta käynyt toteen tuo lausahdus siten,
että toisella ei ollut aavistustakaan, miten paljon välitän,
siksi ois välillä hyvä muistuttaa, että tiedäthän..
kun ne tunteet on syvällä eikä  skorpioni pahemmin käytä hellittelysanoja, eikä varsinkaan sanaa kultsi.. pluto mars

 vesimies tykkää kyllä pussata,
tuo cuddle tarkoittaa myös rutistaa, käpertyä mukavasti ja painautua lähekkäin,
ehkä siinä kiinteästä ilmasta tulee vielä kiinteämpää, kun rutistetaan..
 
Että oisko vähän noitten hallitsijoiden kautta tuota tunnustusta,
ja sillain että tavallaan ylittää sen ominaisrajansa, tekee tilaa toiselle, tunnustaa toisen tärkeyden,
omalla tyylillään ja toisen pitäis vain osata tulkita sitä

Tuosta linkistä pääsee lukemaan myös noita muita "yleistyksiä".
Ehkä tähän perään kantsii lukea tuo litania
I´ll love you until..

tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #14 : 25.03.2016 00:24:22 »

Ehkä vastamerkinkin kautta käy tuo "ilmaseminenkin", eli osaa ottaa sen oppositio merkin haltuun myös. ja molemmista ne puolet miksattuna. päteepi myös muihin planeettoihin tai sijanteihin. Smiley that's called giving and sharing.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: