Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksoisliekistä  (Luettu 8052 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Johanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 25.07.2015 19:23:49 »

Kävin tuossa jokunen kuukausi sitten teettämässä transiitti- ja syntymäkartan, ja minua alkoi jälkeenpäin vaivaamaan kartasta esille tulleet asiat. Yksi asioista oli se, että minulla on kuulemma kaksoisliekkinä vanha rouva. Miten se voi olla mahdollista? Olen ymmärtänyt, että kaksoisliekit ovat vastakkaista sukupuolta.
Toinen kompa oli se, että minun olisi hyvä alkaa ajatella jotain asiaa, joka aiheuttaa päänsärkyä, että se ei ole totta. Mistä ihmeestä voin tietää mikä on totta ja mikä ei? Olen saanut muuallakin tällaisen ohjeen, että muuttaisin ajatusmaailmaani. Murehdin paljon asioista. Asioista, jotka ovat jättäneet syvät haavat sydämeen. Aurassakin pääni yläpuolella on samea keltainen väri, ja henkilö jolla kävin, sanoi myöskin että jokin asia ei ole totta. Mutta mikä. Olen avuton.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2015 10:46:55 »

Mikähän astrologisella kartalla voisi olla "vanha rouva" Kuu Kauris.. öö
No ei kyl voi päätellä mitään kaksoisliekkiä kartalta minusta, saati et selvänäkijäkään mitään varmaa.. en usko.
Se nyt voisi olla vaikka oma äiti tai mummi mutta moni muukin henkimaailmassa ja voidaan me kohdata niitä sähköisinä kohtaamisinakin Smiley Ne vetovoimaiset sellaiset jotka on varattuja mutta sähköä virtaa coolsmiley

Jos kuuntelee liikaa muita, unohtaa kuunnella itseään ja omia vaistojaan.  Undecided

Mutta mietitääs vielä radixia hetki, sielunkumppani on aur vs kuu niin voisko ajatella et kuu vs mars olis kaksoisliekki.. öö

Mitäs tuumaat Evea tästä ajatelmasta kun näin sen ehkä voisi mieltää oman kokemukseni kautta vetovoimaa kun on ollut niin ettei tiedä mikä tässä on kun rätisee.. avataanpa mietintämyssyä asiaan Smiley

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2 : 27.07.2015 10:53:45 »

Olen saanut muuallakin tällaisen ohjeen, että muuttaisin ajatusmaailmaani. Murehdin paljon asioista. Asioista, jotka ovat jättäneet syvät haavat sydämeen. Aurassakin pääni yläpuolella on samea keltainen väri, ja henkilö jolla kävin, sanoi myöskin että jokin asia ei ole totta. Mutta mikä. Olen avuton.

Silloin on avuton kun antaa liikaa valtaa jollekulle jonka olettaa olevan "viisaampi". Näin mä näkisin tuota.. voisiko ajatella niin, että tuosta tietämisen tarpeesta sinun olisi hyvä irrottaa itsesi kun ei sinun tarvitse tietää kaikkea.. opit asioita kokemusten kautta, et kerrottujen sanojen kautta.

Mun mielestä silloin kun selvänäöllinen ihminen puhuu noin ympäripyöreitä hän tekee sen siksi jotta otat yhteyttä häneen uudelleen, ei tuollainen puhe kuulosta siltä, että hän olisi halunnut auttaa sinua, lähinnä päinvastoin.. irrottaisin itseni sellaisista ihmisistä ja asioista jotka "kerrottu".
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2015 16:23:06 »


Ihana viesti  2funny

Juu, en mäkään mutta mietin minkälainen kohtaaminen on kaksoisliekki ja sitä kautta vaihtoehtoja kuu/venus ja marsin mukaan Wink Jännä näitä on pohtia kun sähköä piisaa ympärillä  :Smiley

Mutta joo, selvänäkeminen ihan kaikissa asioissa ei taida onnistua, niin se on vähän kaikessa tulevissa tai menneissä, reaaliaika taitaa olla helpoin nähdä mutta päätelläänkö oikein, ei selvänäkijäkään kaikkea aina sentään näe ja tiedä.

Mulla kaksosvaihe ja dc vesimies niin olisko sit vesimies kun skorpionille sopii outolintu, varsinkin kun mars/uranus kodin huoneen kärjellä  knuppel2

Skorpionina olen syntynyt perheeseen jossa lapsi kuoli viisi vuotta aiemmin, puolisen vuotta jälkeenpäin syntyi toinen ja sekin keskosena kuten aiemmin syntynyt poikakin oli Wink ja rakas pappa kuoli 4v syntymäni jälkeen joten hyvin skopumaista lapsuutta..

Mä uskon, että on suojelusenkelini

 smitten  smitten  smitten

Olipa kiva höpötellä pitkästä aikaa, Evea kun on jo useampi vuosi kun nähtiin  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: