Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisin tietää yhteensopivuudesta  (Luettu 6108 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
linnes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 11.08.2015 17:16:04 »

Hei!

En päässyt käyttäjälle (linnee) ja olisin muuten kirjoittanut tämän samaan aiheeseen.

Kysyn tätä vielä, koska sain selville kumppanini tarkan syntymäajan ja minua kiinnostaa tämä astrologisesti todella paljon kun olen itse yrityänyt löytää vastausta tuloksetta.


Minä:

Nouseva: Rapu
Aurinko: Kauris
Kuu: Härkä
Merkurius: Jousimies
Venus: Kauris
Mars: Vaaka

Hän:

Nouseva: Kauris
Aurinko: Rapu
Kuu: Skorpioni
Merkurius: Leijona
Venus: Leijona
Mars: Vaaka
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.08.2015 17:51:52 »

Helpompi olisi tehdä arvioita näkemällä kartat, mutta noin pikaisesti katsottuna teillä on paljon vastakohtien vetovoimaa, joka astrologisessa mielessä ainakin toimii melko hyvin. Vastakkaisuus voi tuoda ongelmiakin joissain vaiheissa, hän näyttää olevan asiallisen pinnan alla varsin tunteella käyvä ihminen, kun taas sinä olet herttaisen ja ujohkon pinnan alla varovainen järki-ihminen. Sinänsä teillä on kuitenkin hyvinkin klassisia parisuhdekuvioita.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
linnes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 11.08.2015 18:36:32 »

Yleensä näissä kyselyissä on takana joku tietty asia joka parisuhteessa kränää tai ei ole tyydyttävällä tavalla?

Kuten aloitus tekstissäni mainitsin että parisuhteet/suhteet astrologiassa kiinnostavat minua. Eihän kaikki voikkaan ola aina täydellisen tyydyttävää on niitä huonojakin päiviä.
tallennettu
linnes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 11.08.2015 18:41:24 »

Helpompi olisi tehdä arvioita näkemällä kartat, mutta noin pikaisesti katsottuna teillä on paljon vastakohtien vetovoimaa, joka astrologisessa mielessä ainakin toimii melko hyvin. Vastakkaisuus voi tuoda ongelmiakin joissain vaiheissa, hän näyttää olevan asiallisen pinnan alla varsin tunteella käyvä ihminen, kun taas sinä olet herttaisen ja ujohkon pinnan alla varovainen järki-ihminen. Sinänsä teillä on kuitenkin hyvinkin klassisia parisuhdekuvioita.

Kiitos vastauksesta! Viitinkö laittaa tähän karttamme vai voikohan täällä lähettää priva viestiä?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.08.2015 19:26:44 »

Astrothemessä kun teet synastriakartan, niin kuvaan ei tule kenenkään nimiä. Kartta pitää ensin tallentaa omalle koneelle, mistä sen saa liitettyä sitten viestiin Lisätoimintojen kautta.

http://www.astrotheme.com/astrological_synastry_chart.php
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: