Sivuja: 1 ... 16 17 [18]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin katsoa sinulle  (Luettu 147800 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Nellamaiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #255 : 01.05.2016 19:16:51 »

Haluaisin tietoa parisuhteestani ja tueeko minusta yrittäjä, mikä on taloudellinen tilanne ja tulenko muuttamaan? Kiitos
tallennettu
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #256 : 03.05.2016 15:30:44 »

voitko katsoa minulle talous tilanne on aika rasittava,kuntoilu ni9in ja näin ja ei ole oikein luotettavia ystäviäää näetkö mitään näihin kuin sairautta...... Shocked Lips Sealed
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #257 : 15.05.2016 15:19:15 »

heips! kyselenpä minäkin kun askarruttaa yksi haave joka jää aina siihen "kinttaalle" eilen viimeksi. se olisi itsetunnollenikin hyvä kun se ei ole niin kovin korkealla missään työtä lukuunottamatta
ja koska asian tiimoilta minut tuntevat alkavat kannustaa myös minua tässä asiassa kun nyt sitä he noteeraavat vain muut ja minua ei siinä asiassa pidetä juuri minään ja se on kuitenkin suuri haave ollut jo yli kymmenen vuotta ja toivoisin nimeni mainittavan määrätyssä jutussa sen kymmenen vuoden tauon jälkeen  Undecided Undecided Undecided
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #258 : 17.05.2016 13:09:55 »

Hei taas... tulevaa olisin halunut sinun katsovan. Rahat ihan finaalissa ja paljon olisi menoja... mahtaako tähän tiukkaan rahatilanteeseen tulla loppua koskaan? Alkaa tuntua epätoivoiselle Sad
tallennettu
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #259 : 25.05.2016 18:56:47 »

Moi!
 Kiitos paljon aikaisemmasta tulkinnastasi, on kyllä pitänyt aika hyvin paikkaansa. kiitos, kiitos, kiitos!
 Ja sitten tähän hetkeen..
Olen nyt käynyt hoitoalan soveltuvuuskokeissa ja ensiviikolla on sitten myös eripaikan hoitoalan valintakokeet. Eli:
1. Miten pärjään pääsykokeissa, pääsenkö opiskelemaan ensisyksynä? Cheesy (opiskelu)
2. Miltä ensi syksyni näyttää? (suhteet, ystävyys, koulu, koti ym.)
« Viimeksi muokattu: 25.05.2016 19:00:08 kirjoittanut sinpu » tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #260 : 25.05.2016 19:56:44 »

Hei SSMoonSS, huomasin tämän viestisi vasta nyt  smitten Tänään juuri ajattelin, mikähän tämä työtilanne nyt oikein on, sinänsä tilanne ennallaan, mutta sain viime viikolla kyllä uuden "työparin", hän on kyllä esimiesihminen, vielä häntä vähän arkailen, en tiedä, mutat ihan kivalta hän vaikuttaa. Mitä luulet, tarkoittiko tämä kortti ehkä tätä kyseistä henkilöä, hän on siis mies. t. Heart

Päätin nostaa sinulle vielä tilanne kortin, jolla on sinulle viesti Smiley

Pentaakkelit 4

Selvästi näyttäisi työ olevan "nurkan takana". Tarkoitan tällä, että lähitulevaisuudessa näkyy työtä ja rahan saantia selvästi. Jokin ihminen nousee sieltä myös. Mahdollinen työpari tai muuten vaan mielenkiintoinen ihminen työpaikalta. Ihan kuin teillä napsaisi heti, kun pääsette kunnolla juttelemaan. Olette molemmat hauskoja ja huumorintajuisia.

Sellainen viesti sinulle Smiley

-SSMoonSS-
[/quote]
tallennettu
Nanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #261 : 26.05.2016 00:21:05 »

Moi

Olisi mukava tietää mihin suuntaan parisuhde etenee vai eteneekö ollenkaan. On sattunut yhtä ja toista ja vakavsti pohdin jatkuuko elämä yhdessä vai yksin. Kiitokset jo etukäteen  smitten
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #262 : 27.05.2016 20:57:36 »

Miltäs tuleva kesä näyttää ☺
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #263 : 04.06.2016 09:34:27 »

Moi! Aiempi positiivinen näkymä jonka katsoit ei tunnu toteutuvan, tai sitten olen sokea sille.
Raha, työ ja asuminen siis edelleen askarruttaa.  smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18]
  Tulostusversio  
 
Siirry: