Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin katsoa sinulle  (Luettu 148091 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #240 : 13.04.2016 09:58:04 »

Hei!

Osuit oikeaan viime kesänä, kun meillä oli murhetta perheessä vanhimman lapsen taholta. Asia päättyi paremmin kuin hyvin pitkän "löysän hirren" jälkeen <3

Rohkenen siis pyytää jälleen tulkintaa tällä hetkellä vallinneeseen tilanteeseen...

Olen oman valintani takia vailla töitä tällä hetkellä ja opiskelut, jotka halusin vielä viime vuonna aloittaa, lykkääntyvät (sekin oma valintani). Talon laitoin myyntiin pari kk sitten...
Nyt tuntuu siltä, kuin olisin ns. tyhjän päällä. Mitään ei saa aikaiseksi eikä mitään tapahdu. Rahatilanne myös mietityttää taustalla aina.
Parisuhdetta ei ole ollut aikoihin. Miehet, jotka ovat minusta kiinnostuneita eivät ole minulle yhtä tärkeitä, kuin minä heille. Kiva olisi saada eloa rakkauselämään, mutta eipä noita ehdokkaita sen toteuttamiseen niin vaan löydy Smiley

Kirjoittamastani saa ehkä hyvinkin negatiivisen kuvan, mutta pidän silti elämästäni, mutta jokin tai jotakin vaan nyt uupuu.

Kiittäen avustasi, July smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #241 : 14.04.2016 17:49:32 »

Sun antamat katselmukset on  tuntuneet niin sopivilta että haluaisin vielä kysyä.
 Onko tulevassa työpaikassa sopuisasti ja hyvä  fiilis tehdä töitä?
Mitä kortit kertoo mun  elämästä vuoden päähän, lähinnä olenko tyytyväinen vai taas miettimässä miten tässä näin kävi.
Kiitos!

Hei Katsotaas Smiley

Sopuisasti ja hyvä tehdä töitä; Maljat Ritari

Vaikuttaisi, että alkuun tie on kivinen ja ongelmia saattaa tulla moniakin peräkkäin. Pure hammasta, valoa on näkyvissä kylläkin, mutta se vie aikaa päästä sinne. Jaksa uskoa, se valo odottaa sinua.

Vuoden päähän: 15

Kortissa nainen kaataa toisesta maljasta toiseen nestettä. Tällä näkisin, että jokin muutos jälleen vuoden päästävtiedossa. En osaa sanoa, millainen muutos on tiedossa. Ihan kuin muutos ei välttämättä olisi sinulle kovin mieluinen, aasin surua ja ärsyyntyneisyyttä.


Toivottavasti osasin auttaa Smiley




Kiitos vaikkei ollutkaan niin valoisia näkymiä...
Mua ei ole oikeen kellään aikaa perehdyttää ja harmittaa opetella asioita yksin töissä. Tuleeko tähän parannusta? Onko tämä paikka mulle pidempiaikainen työ vai ns. erehdys? Olen jo pohtinut sitäkin että jos ei parannusta tule, pitääkö lähteä koeajalla jonnekin muualle?
« Viimeksi muokattu: 18.04.2016 17:04:07 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #242 : 14.04.2016 18:55:40 »

Hei,

näkisitkö että löydänkö nyt mahdollisesti töitä syksyksi. Aika paljon on hakijoita noihin... Pitänee varmaan muuttaa muualle.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #243 : 21.04.2016 21:17:21 »

Hei!

Osuit oikeaan viime kesänä, kun meillä oli murhetta perheessä vanhimman lapsen taholta. Asia päättyi paremmin kuin hyvin pitkän "löysän hirren" jälkeen <3

Rohkenen siis pyytää jälleen tulkintaa tällä hetkellä vallinneeseen tilanteeseen...

Olen oman valintani takia vailla töitä tällä hetkellä ja opiskelut, jotka halusin vielä viime vuonna aloittaa, lykkääntyvät (sekin oma valintani). Talon laitoin myyntiin pari kk sitten...
Nyt tuntuu siltä, kuin olisin ns. tyhjän päällä. Mitään ei saa aikaiseksi eikä mitään tapahdu. Rahatilanne myös mietityttää taustalla aina.
Parisuhdetta ei ole ollut aikoihin. Miehet, jotka ovat minusta kiinnostuneita eivät ole minulle yhtä tärkeitä, kuin minä heille. Kiva olisi saada eloa rakkauselämään, mutta eipä noita ehdokkaita sen toteuttamiseen niin vaan löydy Smiley

Kirjoittamastani saa ehkä hyvinkin negatiivisen kuvan, mutta pidän silti elämästäni, mutta jokin tai jotakin vaan nyt uupuu.

Kiittäen avustasi, July smitten

Heippa ja anteeksi että on kestänyt Smiley

Nostin sulle neljä korttia yleisesti, jotta saa laajan neuvon sinulle ♡♡

Maljat 7, torni, Sauvat kuningas ja 4

Ihan ensimmäisenä täältä pomppaa torni eli muutosten kortti. Tämä siis voi edustaa sekä hyvää muutosta että huonoa muutosta elämässäsi. Jokin asia on saanut tämän aluilleen. Maljat 7 on todella positiivinen kortti, joka edustaa valintoja ja uutta alkua. Uudet mahdollisuudet aukeavat oven toisella puolen. Sauvat ovat yleensä opastusta kortteja jollain tavalla, kuningas antaisi ymmärtää, että juuri nyt sinun elämäsi on aika muuttua radikaalisti, jotta suunta muuttuisi. Nelonen viittaisi sisäiseen voimaan ja rauhaan, kaikki järjestyy. Yleisesti kun näitä tässä katselen tuntuu kuin, että nyt sinun on aika tavallaan jättää kaikki taaksesi ja hypätä ns tuntemattomaan. Sinua tuntuu odottavan siellä joku tai jokin. Tämä vaikuttaisi olevan uusi rakkaus ja rahaakin tuntuu olevan siellä kaukana. Toki en pysty sanomaan, milloin, mutta siellä niitä näkyy. 

Toivottavasti saat tästä jotain ♡♡

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #244 : 21.04.2016 21:17:52 »

Minulla on vain 1 kysymys, mutta se taitaa olla aika laaja Smiley

Mitä näyttää minun lähitulevaisuus ?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta Smiley

Hei, nostin sinulle kaksi korttia Smiley

19 ja 18

Aurinko ja kuu nousevat esille ja samoin ihmiset ja eläimet. Nähtävästi edessä on paljon asioiden kyseenalaistaminen ja valintoja kahden asian välillä. Jotenkin lapset nousee esille vahvasti ja halu nauttia elämästä. Lapset voisivat viitata uuteen mahdollisuuteen, joka sinulle avautuu pian. Uskalla olla rohkea kuin susi, joka täällä näkyy. Se voi johtaa sinua sellaiseen suuntaan, jonka huomaat olevan mielenkiintoinen ja jännittävä. Korteissa on kuitenkin surullinen kaiku, ihan kuin kaikki asiat eivät ole kunnossa. Tällä voidaan viitata esim  ongelmiin, haasteisiin tai jopa henkilökohtaiseen elämään. Mieti siis asioita tarkasti.

Toivottavasti tää auttoi

-SSMoonSS-
Iso kiitos <3  toki tuo mitä minulle kerroit alkoi mietityttämään vielä lisää... ja pikkasen ehkä ahdistamaankin. Pystyykö kortti kertomaan yhtään tarkemmin ?

Usein kortti nousee siihen tilanteeseen ja aina viesti ei ole selvä. Nostin sinulle yhden kortin vielä vähän kuin tarkennukseksi

Kolikot ratsumies

Vaikuttaisi, että ongelmat ja vaikeudet liittyvät raha-asioihin. En välttämättä tarkoita, että sen tulo loppuu vaan, että se voi hetkellisesti vähentyä ja voi olla, että joutuu laskemaan kaikki mahdolliset pennoset.

-SSMoonSS-
Kiitos, tiiätkös... mulla on nyt sellanen kutina et sä taidat ihan oikeesti osata tän homman Cheesy
Meillä on töissä YT:t menossa Wink

Kiitos palautteestasi ♡♡
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #245 : 21.04.2016 21:21:30 »

Sun antamat katselmukset on  tuntuneet niin sopivilta että haluaisin vielä kysyä.
 Onko tulevassa työpaikassa sopuisasti ja hyvä  fiilis tehdä töitä?
Mitä kortit kertoo mun  elämästä vuoden päähän, lähinnä olenko tyytyväinen vai taas miettimässä miten tässä näin kävi.
Kiitos!

Hei Katsotaas Smiley

Sopuisasti ja hyvä tehdä töitä; Maljat Ritari

Vaikuttaisi, että alkuun tie on kivinen ja ongelmia saattaa tulla moniakin peräkkäin. Pure hammasta, valoa on näkyvissä kylläkin, mutta se vie aikaa päästä sinne. Jaksa uskoa, se valo odottaa sinua.

Vuoden päähän: 15

Kortissa nainen kaataa toisesta maljasta toiseen nestettä. Tällä näkisin, että jokin muutos jälleen vuoden päästävtiedossa. En osaa sanoa, millainen muutos on tiedossa. Ihan kuin muutos ei välttämättä olisi sinulle kovin mieluinen, aasin surua ja ärsyyntyneisyyttä.


Toivottavasti osasin auttaa Smiley




Kiitos vaikkei ollutkaan niin valoisia näkymiä...
Mua ei ole oikeen kellään aikaa perehdyttää ja harmittaa opetella asioita yksin töissä. Tuleeko tähän parannusta? Onko tämä paikka mulle pidempiaikainen työ vai ns. erehdys? Olen jo pohtinut sitäkin että jos ei parannusta tule, pitääkö lähteä koeajalla jonnekin muualle?

Nostin sinulle kaksi korttia ♡♡

Sauvat 9 ja Maljat Kuningas

Vaikuttaisi siltä, että olet tavallaan "lukossa". Tällä tarkoitan, että sinulla ei ole mahdollisuuksia oikein edetä tai kehittyä. Sen vuoksi sanoisin, että jossain vaiheessa olisi varmaan parempi katsella uusia maisemia. Molemmat kortit ovat hyvin kielteisiä, että tämä olisi pysy älä työ sinulla. Jokin isompi tuolla on. Mutta nyt ei ole ihan oikea aika tehdä isoja päätöksiä, odottele vielä jonkin aikaa. Kun aika on oikea, tunnet sen.

Toivottavasti sait tästä jotain ♡

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #246 : 21.04.2016 21:25:32 »

Hei,

näkisitkö että löydänkö nyt mahdollisesti töitä syksyksi. Aika paljon on hakijoita noihin... Pitänee varmaan muuttaa muualle.

Heippa nostin sinulle yhden kortin ♡

Maljat 4

Selvästi olet väsynyt tilanteeseesi. Lepo tulee selvästi tarpeen. Jotenkin tuntuu, ettei näistä töistä,  joihin  olet hakenut,  ole sinun työtäsi. Kun huomaat sen itsekin,  sinulle tarjotaan työtä, joka on sinulle juuri oikea. En näe muuttoa ainakaan kovin kauas. Pysyt hyvin lähellä  yksistään paikkasi  jos muutat edes ollenkaan. Jotenkin en vain näe sitä. Tämä työn tarjoaja on yllättävä henkilö ja teistä tulee aInarin hyvät ystävät.

Toivottavasti saat tästä jotain ♡

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #247 : 21.04.2016 21:29:06 »

Terve! Yllätti todella tiukka kausi... näetkö helpottaako kohta? Ja löydänkö paremman työn? Huoli on kova  Sad

Hei, nostin sinulle kaksi korttia ♡

Miekat 9 ja kolikot 10

Suoraan sanon; vaikein aika on vielä edessä. Näen haasteita, jotka saattavat saada sinut murtamaan paineen alla ja stressiä kerääntymään. En näe,  että se kuitenkaan terveyteesi vaikuttaisi paljoakaan. Eli ihan pian ei ole helpotusta valitettavasti tulossa. Raha tilanne kyllä paranee ei kuitenkaan kauan aivan pian sekään. Mutta ympärilläsi on rakkaita, jotka auttavat sinua ennen tilanteen paranemista.

Toivottavasti saat tästä jotain ♡♡

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #248 : 22.04.2016 00:00:06 »

Hei,

näkisitkö että löydänkö nyt mahdollisesti töitä syksyksi. Aika paljon on hakijoita noihin... Pitänee varmaan muuttaa muualle.

Heippa nostin sinulle yhden kortin ♡

Maljat 4

Selvästi olet väsynyt tilanteeseesi. Lepo tulee selvästi tarpeen. Jotenkin tuntuu, ettei näistä töistä,  joihin  olet hakenut,  ole sinun työtäsi. Kun huomaat sen itsekin,  sinulle tarjotaan työtä, joka on sinulle juuri oikea. En näe muuttoa ainakaan kovin kauas. Pysyt hyvin lähellä  yksistään paikkasi  jos muutat edes ollenkaan. Jotenkin en vain näe sitä. Tämä työn tarjoaja on yllättävä henkilö ja teistä tulee aInarin hyvät ystävät.

Toivottavasti saat tästä jotain ♡

-SSMoonSS-

Onpas mielenkiintoista. Kiitos vastauksesta.
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #249 : 22.04.2016 09:07:23 »

Hei!

Osuit oikeaan viime kesänä, kun meillä oli murhetta perheessä vanhimman lapsen taholta. Asia päättyi paremmin kuin hyvin pitkän "löysän hirren" jälkeen <3

Rohkenen siis pyytää jälleen tulkintaa tällä hetkellä vallinneeseen tilanteeseen...

Olen oman valintani takia vailla töitä tällä hetkellä ja opiskelut, jotka halusin vielä viime vuonna aloittaa, lykkääntyvät (sekin oma valintani). Talon laitoin myyntiin pari kk sitten...
Nyt tuntuu siltä, kuin olisin ns. tyhjän päällä. Mitään ei saa aikaiseksi eikä mitään tapahdu. Rahatilanne myös mietityttää taustalla aina.
Parisuhdetta ei ole ollut aikoihin. Miehet, jotka ovat minusta kiinnostuneita eivät ole minulle yhtä tärkeitä, kuin minä heille. Kiva olisi saada eloa rakkauselämään, mutta eipä noita ehdokkaita sen toteuttamiseen niin vaan löydy Smiley

Kirjoittamastani saa ehkä hyvinkin negatiivisen kuvan, mutta pidän silti elämästäni, mutta jokin tai jotakin vaan nyt uupuu.

Kiittäen avustasi, July smitten

Heippa ja anteeksi että on kestänyt Smiley

Nostin sulle neljä korttia yleisesti, jotta saa laajan neuvon sinulle ♡♡

Maljat 7, torni, Sauvat kuningas ja 4

Ihan ensimmäisenä täältä pomppaa torni eli muutosten kortti. Tämä siis voi edustaa sekä hyvää muutosta että huonoa muutosta elämässäsi. Jokin asia on saanut tämän aluilleen. Maljat 7 on todella positiivinen kortti, joka edustaa valintoja ja uutta alkua. Uudet mahdollisuudet aukeavat oven toisella puolen. Sauvat ovat yleensä opastusta kortteja jollain tavalla, kuningas antaisi ymmärtää, että juuri nyt sinun elämäsi on aika muuttua radikaalisti, jotta suunta muuttuisi. Nelonen viittaisi sisäiseen voimaan ja rauhaan, kaikki järjestyy. Yleisesti kun näitä tässä katselen tuntuu kuin, että nyt sinun on aika tavallaan jättää kaikki taaksesi ja hypätä ns tuntemattomaan. Sinua tuntuu odottavan siellä joku tai jokin. Tämä vaikuttaisi olevan uusi rakkaus ja rahaakin tuntuu olevan siellä kaukana. Toki en pysty sanomaan, milloin, mutta siellä niitä näkyy. 

Toivottavasti saat tästä jotain ♡♡

-SSMoonSS-

Paljon kiitoksia Sinulle <3
Täytyy tätä kirjoittamaasi vielä lukea uudelleen ja sisäistää. Varmasti alkaa kohta aukeamaan tämän sanoma Wink

-July
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #250 : 25.04.2016 22:38:43 »

Iltaa

Voisitko katsoa ratkeaako tänään esille tullut mahdollinen lomaongelmani toivomallani tavalla piakkoin?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #251 : 26.04.2016 13:07:46 »

Esitänpä minäkin katsomispyynnön.

Mietin työelämän asioita: Palaanko työhön vai yrittäjäksi?
Tuleeko muutto vihdoin? Tarpeen monesta syystä.
Pääsenkö takaisin kotiseudulleni, tai ainakin parin viikon matkalle sinne - viimein?

Näihin kaipaan vastauksia. Kiitos etukäteen!   smitten  angel

Voin lähettää sinulle neljän päivän sarjan energiahoitoa tarpeen vaatiessa, eli silloin  kun sinä tarvitset.
Aihetta ei sinun tarvitse määrittää, riittää viestitieto tällä sivulla.

Kaikkea hyvää Sinulle!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #252 : 27.04.2016 16:48:07 »

Olen käynyt pitkän keskustelun esimieheni kanssa töissä ja hän tukee minua 110% muttei voi tilanteelleni sinänsä paljoakaan. Näetkö että pystyisimme yhdessä viemään asioita toivomaamme suuntaan ja saisimme apuja työhön?
Itsellä olisi halu toimia mutta en osaa tehdä töitä jos joku ei näytä mitä pitää tehdä.
Hain myös yhtä uutta työpaikkaa kotikaupungistani (en tosin ole koskaan saanut töitä kotipaikkakunnalta joten en odota liikoja nytkään) jos voisin lähteä koeajalla pois. Olisiko mitään mahdollisuuksia tuohon työhön?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
adec
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #253 : 28.04.2016 14:52:50 »

Hei,

Voisitko katsoa mitä kortteja nousee parisuhteelleni ?

adec
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #254 : 30.04.2016 22:23:44 »

Heippa!

Tapasin ihanan miehen, miehen silmät jäivät mieleen:) olisko se oikea minulle ja tapaanko sitä uudelleen?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: