Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin katsoa sinulle  (Luettu 148023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #120 : 28.02.2016 21:26:33 »

Laitetaan tänne häntäpäähänkin:

Eli olen palannut foorumille tulkintoja tekemään. Edelleenkin viisi kysymystä on EHDOTON MAKSIMI. Yritän tehdä jokaiselle tulkinnan kolmen päivän sisällä, kun on kysymyksensä laittanut tänne. Pahoittelen etukäteen, koska aina se ei välttämättä onnistu. Yritän kuitenkin parhaani ja päivittelen tilannetta tänne, jos joudun pitämään taas pidempää taukoa TAI tekemään vähemmän tulkintoja päivässä, jolloin odotus on taas pidempi.

Palautteet ovat todellakin tervetulleita, koska se auttaa kehittämään minua ja antaa rohkeutta jatkaa =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #121 : 29.02.2016 11:38:44 »


Hei!

Rahatilanteesta kysyisin. Heiluriliikettä on ollut; välillä paremmin, välillä huonommin. Vakaampaa on luvattu moneen kertaan. Ei ole vielä tasaantunut.

Kiitos vastauksesta!
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #122 : 29.02.2016 15:07:59 »

Minäkin sitten pyydän apuasi. Pientä opastusta kaipaisin.
Eli mulla on loppusuora meneillään koulussa, nyt lopputyöt käsissä, joten paljon stressiä ja huolia, etenkin koska ne työt vaativat paljon luovuutta ja tarkkuutta. Toisekseen ympärilläni paljon negatiivisia ihmisiä, jotka yrittävät parhaansa "satuttaakseen" minua (ja syy ei ole vieläkään valjennut minulle, koska vaikka he ovatkin hyvin kateellisia ihmisiä, en vaan näe syytä, miksi olisivat minulle.)
Eli kysymykset olisi jotakuinkin näin:
!. Miten tulee sujumaan koulunkäynti/lopputyöt? (kai mä nyt oikeasti valmistun? >.<)
2. rakkaus
3.terveys
4. tulevaisuus

Säästän viidennen myöhemmäksi  Wink
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #123 : 29.02.2016 15:17:50 »


Hei!

Rahatilanteesta kysyisin. Heiluriliikettä on ollut; välillä paremmin, välillä huonommin. Vakaampaa on luvattu moneen kertaan. Ei ole vielä tasaantunut.

Kiitos vastauksesta!

Heissan, katsotaas mitä kortit sanovat tilanteeseesi

Maailma

Kortissa näkyy, että todella monet asiat vaikuttavat tämän hetkiseen tilanteeseesi ja sen vuoksi voi olla, ettei sitä vakaampaa työmallia ole sinulle vielä tullut, vaikka ovat sitä luvanneet. Näen ihmisen, joka ei oikein jaksa nostaa tikkua ristiin tilanteesi vuoksi ja voi olla, ettei nyt ainakaan vielä hetkeen tilanne tule tasaantumaan.

Olen pahoillani, etten voinut antaa positiivista vastausta vielä =/

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #124 : 29.02.2016 15:25:03 »

Minäkin sitten pyydän apuasi. Pientä opastusta kaipaisin.
Eli mulla on loppusuora meneillään koulussa, nyt lopputyöt käsissä, joten paljon stressiä ja huolia, etenkin koska ne työt vaativat paljon luovuutta ja tarkkuutta. Toisekseen ympärilläni paljon negatiivisia ihmisiä, jotka yrittävät parhaansa "satuttaakseen" minua (ja syy ei ole vieläkään valjennut minulle, koska vaikka he ovatkin hyvin kateellisia ihmisiä, en vaan näe syytä, miksi olisivat minulle.)
Eli kysymykset olisi jotakuinkin näin:
!. Miten tulee sujumaan koulunkäynti/lopputyöt? (kai mä nyt oikeasti valmistun? >.<)
2. rakkaus
3.terveys
4. tulevaisuus

Säästän viidennen myöhemmäksi  Wink

Katsotaas, mitä korteilla on sinulle sanottavanaan =)

1. Pentaakkelit 4
Lopputyösi tulee menemään hyvin ja näkisin, että valmistut ihan ajallasi. KOrtti on muutenkin todella positiivinen, joten mahdollisesti työtäkin tiedossa ko. alalta.

2. Pentaakkelit 7
Onkohan sinulla mahdollisesti ollut monia suhteita, joku jopa loppunut ihan äskettäin? Näen monia miehiä, mutta ne ovat enemmänki menneessä. Joku mies on kuitenkin erilainen kuin muut. Veikkaan, että tämä erilainen mies on tulossa elämääsi jossain vaiheessa.

3. Maljat 4
Onko sulla joku sairaus, joka on ollut jo pidemmän aikaa? Kortti antaa nimittäin ymmärtää sellaista, että sinulla joko on jo tai sitten piakkoin tulee joku pidempi aikainen sairaus. En näe, että mitään kovin radikaalia (esim. syöpä) ole tulossa, mutta jokin sellainen, että voi olla sairaslomaa tiedossa jossain vaiheessa.

4. Kuu
Suosittelisin ettet tee mitään kovin isoja suunnitelmia nyt ainakaan lähiaikana. Kortti haluaa sinun ottavan nyt tulevassa enemmän aikaa itsellesi ja omille kiinnostuksen kohteillesi. Sanoisin, että kesän jälkeen voisit alkaa suunnitella jo jotain reissua joko pidemmälle tai ihan lähellekin.

Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #125 : 29.02.2016 19:17:22 »

Katsoisitko minullekin;

1.Jatkuuko eräs asia vielä oikeusprosessissa eteenpäin vai päättyykö nyt tähän?

2. Rahallinen tilanne tälle vuodelle

3. Perheenlisäys


Suuri kiitos ennakkoon  smitten smitten smitten

tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #126 : 29.02.2016 19:40:08 »

Hei

Katsoisitko minullekkin

1. Työasiat
2. Parisuhde
3. Taloudellinen tilanne

Tuleeko näihin muutoksia lähitulevaisuudessa.

Kiittäen Mari_Anne smitten smitten smitten

Katsotaas =)

1. Miekat 2
Harmoniaa tiedossa selvästi eli vaikuttaisi asioiden alkavan sujumaan nätisti ja sujuvasti ilman ongelmia. Mahdollisesti tulevassa tämä työ voi poikia sinulle jotain uutta ja mielenkiintoista, suosittelen ottamaan sen vastaan avoimin mielin, koska se voi aukaista maailman katsomustasi enemmän.

2. Kuolema
Ensimmäinen sana, mikä mieleen tuli korttia tulkitessani, on: vaara. Jos olet suhteessa, joku voi yrittää tulla teidän väliinne. Tapauksessa, että etsit jotakuta, tämä seuraava ihminen, joka tiellesi tulee, ei ole sinulle hyväksi. Ole siis varovainen nyt lähitulevaisuudessa.

3. Sauvat 7
Tyyntä myrskyn jälkeen. Onko juuri ollut vaikea aika taloudellisesti? Nimittäin tilanne näyttäisi nyt rauhoittuvan ja taloudellinen tilanteesi palautuisi raiteilleen.

Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #127 : 29.02.2016 19:47:31 »

Katsoisitko minullekin;

1.Jatkuuko eräs asia vielä oikeusprosessissa eteenpäin vai päättyykö nyt tähän?

2. Rahallinen tilanne tälle vuodelle

3. Perheenlisäys


Suuri kiitos ennakkoon  smitten smitten smitten



Katsotaas =)

1. Miekat 4
"Vaikeuksien kautta voittoon". En osaa suoraan sanoa sinulle, jatkuuko tilanne vai ei, mutta sen voin sanoa, että meni sen asian kanssa kummin vain, se tulee lopulta päättymään jollain tasolla eduksesi. Joko lopputulos on sinulle suotuisa tai sitten toinen osapuoli luovuttaa esimerkiksi. Sanoisin, että nyt voi vielä esiintyä vaikeuksia tilanteen kannalta, mutta lopputulos on valoisa.

2. Miekat 6
Onko sinulla nyt todella todella vaikeaa rahallisesti? Nimittäin kortti antaisi sellaista viestiä ja tämä ei tunnu nyt hetkeen ainakaan helpottavan vielä. On siis jotain, mikä sinun pitää kokea ennen kuin tilanne alkaa virrata parempaan suuntaan. Tämä hetki vaikuttaisi olevan käännekohta elämässäsi. Älä luovu toivosta, jossain vaiheessa on parempaa tulossa.

3. Maljat 9
Perheenlisäyksen puolesta kortti puhuu hyvin positiivista. Vaikuttaisi, että piakkoin uusi perheenjäsen saisi alkunsa. En tiedä, miksi tuli tunne, että pian teistä tulee odottavat vanhemmat. Kuitenkin, hyvin vahva tunne on, ettei mene kauaa, kun huomaatte, että olette saamassa lapsen.

Toivottavasti osasin aukaista teille tilannetta

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #128 : 29.02.2016 20:26:33 »

Hei  Smiley

Olisin kovin kiitollinen jos voisit katsoa minullekkin  Smiley

Parisuhde?

Työrintama?

Kiitos  smitten
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
cci63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #129 : 29.02.2016 20:31:03 »

Hei ! Saammeko ratkaistua ongelmat kumppanin kanssa,vai päättyikö tämä nyt eroon?Itse olen Härkä ja kumppani Oinas.Miten tulevaisuuteni?Entä terveys??-Kiitos etukäteen,jos ehdit ja jaksat vastata!
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #130 : 29.02.2016 23:17:36 »

Olisin kysynyt korttia omalle työtilanteelle?
Toisen kortin miehen työtilanteelle?

Kaunis kiitos  smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #131 : 01.03.2016 01:19:12 »

Hei,
Kysyisin asunnon myynnistä, mietin sitä viime vuoden puolella mutta päätin odottaa nyt haluaisin päästä pois vanhasta uuteen ympäristöön. Toiseksi kysyisin rakkauselämästä, romantiikkaa elämään  smitten

Kiitos etukäteen smitten
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #132 : 01.03.2016 08:37:25 »

Katsoisitko minullekin;

1.Jatkuuko eräs asia vielä oikeusprosessissa eteenpäin vai päättyykö nyt tähän?

2. Rahallinen tilanne tälle vuodelle

3. Perheenlisäys


Suuri kiitos ennakkoon  smitten smitten smitten



Katsotaas =)

1. Miekat 4
"Vaikeuksien kautta voittoon". En osaa suoraan sanoa sinulle, jatkuuko tilanne vai ei, mutta sen voin sanoa, että meni sen asian kanssa kummin vain, se tulee lopulta päättymään jollain tasolla eduksesi. Joko lopputulos on sinulle suotuisa tai sitten toinen osapuoli luovuttaa esimerkiksi. Sanoisin, että nyt voi vielä esiintyä vaikeuksia tilanteen kannalta, mutta lopputulos on valoisa.

2. Miekat 6
Onko sinulla nyt todella todella vaikeaa rahallisesti? Nimittäin kortti antaisi sellaista viestiä ja tämä ei tunnu nyt hetkeen ainakaan helpottavan vielä. On siis jotain, mikä sinun pitää kokea ennen kuin tilanne alkaa virrata parempaan suuntaan. Tämä hetki vaikuttaisi olevan käännekohta elämässäsi. Älä luovu toivosta, jossain vaiheessa on parempaa tulossa.

3. Maljat 9
Perheenlisäyksen puolesta kortti puhuu hyvin positiivista. Vaikuttaisi, että piakkoin uusi perheenjäsen saisi alkunsa. En tiedä, miksi tuli tunne, että pian teistä tulee odottavat vanhemmat. Kuitenkin, hyvin vahva tunne on, ettei mene kauaa, kun huomaatte, että olette saamassa lapsen.

Toivottavasti osasin aukaista teille tilannetta

-SSMoonSS-


Hei SSMoonSS ja iso kiitos tulkinnasta.

Nuo kysymäni kohdat 1 ja 2 liittyvät olennaisesti toisiinsa. Voitin jo käräjäoikeudessa jutun ja rahaa olisi sen myötä tulossa, mutta vastapuoli on ilmaissut tyytymättömyyden tuomioon ja saattaa olla että juttu menee vielä hovioikeuteen. En yhtään jaksaisi enää prosessin pitkittymistä, minun osalta homma saisi jo päättyä, todella raskas prosessi ollut kokonaisuudessaan.

Perheenlisäys olisi kovin toivottu ja hienoa jos se toteutuisi Smiley

tallennettu
sapis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #133 : 01.03.2016 10:11:03 »

Voisitko katsoa minulle työasioita? Olen aina siinä lähtöpisteessä eli työtön. Olen tunnollinen ja varmasti teen aina kaikkeni, mutta silti minulla on kamalan huono tuuri, en saa vakituista työtä vaikka teen mitä.
Mihin minun pitää mennä ja mitä tehdä? Onko mitään suuntaa? Aina yhtä epävarmuutta...
tallennettu
_Nennu_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #134 : 01.03.2016 17:49:17 »

Hei, katsoisitko minullekin. Työasiat, ihmissuhteet ja miltä vuosi näyttää näin muuten?  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: