Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter ja Venus yhtymässä leijonantähdistössä 31.6  (Luettu 33901 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #30 : 21.06.2015 10:41:51 »

Aika kauan oon taistellut ton Nepparin kanssa kun se on pörrännyt tuossa  kuu aspect_con saturnus aspect_opp chiron kohdilla 7. huoneessa Cheesy Meneeköhän tuo Jupiter mun khironin kohdalta 5 neitsyt ja saankohan palkintoja (eli opiskelut lähtee rullaa hyvin toivottavast) kun oon ratkonut tota syntymäkartan aspektia tässä nyt tovin? Cheesy Cheesy Cheesy

Koko tää (elämän muutoksestakin vois puhua) ruljanssi alko sillon kun saturnus yhtyi syntymäkartan  pluto kuunsolmu aspect_opp mars ja nyt on tuntunut että pahin ois jo ohi Cheesy Lihoa tässä yritetään kans vähäsen, jos Jupiteri auttais jos siirtyy mun 1. huoneeseen heh.

Varmaan ainakin intuitio huipussaan!  neptunus kuu aspektit, alitajunta pulputtaa, ja varmaan paljon kaikenlaisia vaistomaisia visioita, unien yms. kautta. varisinkin kun kuukin on kaloissa, ja aurinko ravussa  coolsmiley syväsukellus sinne jonnekkin...minne lie... jonnekkin minne intuitio johdattaa... yhtymä saturnukselle, tuo ehkä sitä jalat maassa meinikiä vähäsen... se mikä olikin jo mielessä niin *totta*, ei ollutkaan, vaan saturnus palauttaa takaisin ajattelemaan uudestaan....Eli jalat maassa ja jalat ilmassa?  Wink
Mulla ainakin nepparin transiitit kuulle oli aikamoista blurria...keskittymisvaikeuksia toisinaan... pilvilinnoissa ja sumun keskellä jossain siellä...  eli toisaalta neptunuksen transiitti kuulle, haastaa myös heilumaan käsien kanssa huiskimaan niitä pilviä välillä pois, jotta voi keskittyä olennaiseen. Sulla se saturnus tuo sitä selkeyttä? lasit käteen ja joskus hierasta niitä, ettäpä näkee eteensä. Smiley


 saturnus ei näköjään ehdi paluun myötä enää kurkottaa sun plutoon, mutta ulkoplaneettojen myötä saattaa vielä vaikuttaa pitkäänkin....

tuosta chironista voisin sen verran kommentoida, kun se  jupiter ohittaa  chiron :niin, luultavasti se menee sillain smoothisti, koska nataalikartalla se on hyvin aspektoitunut...  aspect_sex ... yhtymä saattaa jupiterin myötä luoda kaikenlaisia visioita ja variaatioita itsessään, (haavoittunut parantaja-opettaja) yms... koska se osuu  1. huoneeseen (mikä on osittain komerossa, myös se natal  chiron) niin ehkäpä löydät aivan uudenlaisia visioita itsestäsi... Palkitsee sitä chironia? tai tuoden julki piirteitä, mitä oli ehkä piilossa?. ja myös muiden kautta visioita, niinkuin Ave, sanoikin jo...  aspect_opp kuu :lle... 7. huoneeseen..


1-7 - akselilla... Smiley

Niin ja onnea opintoihin, ja kaikkea kivaa  jupiter - henkeä! Smiley


Kiitoksia! Joo kunnon Neptunus-vuosi oikeestaan ollut mutta mun miehen avulla oon selvinnyt tästä Smiley

Oli pakko palata tänne kertomaan että  näin viime yönä unta jossa eräs (vanha "mieskokelas" jonka kautta tapasin nykyisen rakkaan mieheni), aurinko-leijona, pyysi mua ulos syömään koulun jälkeen Cheesy näköjään kuu tällähetkellä mukana tuolla leijonassa ja juno ja 12.huone.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #31 : 21.06.2015 17:51:42 »

Viimeisen vuoden aikana ei ole tullut uusia sitoumuksia työhön (ollut pian 4v samaa),  kotona enemmänkin karsimista kun uutta eli minä hain avioeron 3 raskaan vuoden jälkeen. Nyt on aikaa levätä, kun kotona on taas mukavaa. Rajoja kyllä ylittelen :-) teen asioita ensimmäisen kerran n. 9 vuoteen yksin. Ulkomaan matka on henkinen ja hengellinen,  itselle tavallaan siirtymäriitti pois yhdestä elämänvaiheesta.

Saturnusaika poistaa asiat mitkä ei palvele enää omaa kasvua ja skorpionissa ollut niin 2,5 v ovat olleet haastavia aikoja monella juuri itsen työstön kanssa kun ne tunteet on elettävä.. onhan se uutta tuokin eli siis kärsimyksen jälkeen sitä sit alkaa löytää niitä asioita joita itse haluaa, ehkä se on sinun kohdallasi juuri se asia mihin onkin nyt hyvä keskittyä.. Smiley
Ihanaa matkaa <3
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #32 : 21.06.2015 19:53:55 »

Rapututkailua...ei se nyt niin outo mulle lopulta olekaan, liekö olen jo pidemmällä ravussani kun luulinkaan
https://astrologiantaika.wordpress.com/
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #33 : 22.06.2015 00:08:02 »

Lainaus
mouru

Kiitoksia! Joo kunnon Neptunus-vuosi oikeestaan ollut mutta mun miehen avulla oon selvinnyt tästä

Oli pakko palata tänne kertomaan että  näin viime yönä unta jossa eräs (vanha "mieskokelas" jonka kautta tapasin nykyisen rakkaan mieheni), aurinko-leijona, pyysi mua ulos syömään koulun jälkeen näköjään kuu tällähetkellä mukana tuolla leijonassa ja juno ja 12.huone.



Tavallaan kadehdin sun unien muistamisia, leijailuja... vaikka mullakin on  vetisyyyttä ja neptunusta, jupiteria... ( aurinko rapu,  kuu aspect_tri neptunus) ( aurinko aspect_con jupiter chiron ) yms... mut en muista usein uniani. Eikä pelkästää ne unet, vaan muutenkin...
Ehkäpä mulla on vaan niin paljon maa-elementtiä vastapainoks...  mitkä pitää siellä juurissa...  aspect_opp juttuja. ja silloin kuin "päästän" irti, niin tulee vaistomainen reaktio vetäää maadottuneeks... Tavallaan itsekkin toivoisin sitä leijailua useammin ja semmosta, mutta usein, se oppositio vetää alas. Wink ja taas joskus ylös..

Niin joo se  juno seikkailee leijonassa... mikäs siinä...  jupiter venus  juno ... romanttisuutta ja semmosta ihmisrakkautta...  smitten

Jonkimoisia rakkausjuttuja, ihmisrakkausjuttuja liikenteessä kaikenkaikkiaan..?
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 00:11:45 kirjoittanut downtempo » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #34 : 22.06.2015 09:27:29 »

Rapututkailua...ei se nyt niin outo mulle lopulta olekaan, liekö olen jo pidemmällä ravussani kun luulinkaan
https://astrologiantaika.wordpress.com/

Olethan sä paljon oppinut rapua lasten myötä vaikka se kauris nostaa päätään kovalla suorittamisella mutta se onkin yksi vaikeimmista oppia naisilla minusta toi suorittamisesta levollisempaan toimintaan niin onko ihme jos enemmän kauris näkyy ulospäin.. kestihän mullakin päälle 40v asti ennen kuin opin tekemään asioita rennosti nauttien siitä mitä teen ja hitaammin varsinkin kun 2.5v Saturnus koulutti omassa merkissä niin sehän pakotti lepoon mutta on se paljon pienentynyt se kauhee suorittamisen tohina Smiley tosin joissakin asioissa kuten astro se oli se kova innostus uuteen mutta työnteko kuu kauriilla on aina sellaista et mennään 150% ja oli jännä huomata miten samanlainen alasolmusi on, hyvin samanlaista toimintaa meissä on Smiley
Sehän on ihan inhimillistä ja tarkoitettukin juuri opinahjoksi sinulle. Mutta siis tuolloin tulee aika milloin sitä koetellaan joten voi tuo aika kysyä hermoja jos kaurispuoli tahtotilana omassa toiminnassa silloin mutta jos tuo ei paina päälle niin voi olla elämäsi parasta aikaa kun silloin mennään yläsolmuun ja vauhdilla Smiley
Ja onhan sulla myös vetinen kartta monessa mielessä kun kalojen kauttakin tulee monia ravun piirteitä kuitenkin. Rauhallisesti ja levollisesti nyt vaan..
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #35 : 22.06.2015 09:34:41 »

Katsoin tarkemmin yhtymän vaikutukset kartalleni :
1.7. 11-huone  aspect_tri  mars ja  aspect_tri  kuunsolmu.
4.8. 11-huoneen loppu  aspect_con  jupiter , aspect_opp  :venus:ja  merkurius.
25.10. 12-huoneessa  aspect_con eq.

Mukavaa toiminnan aikaa siis joten ota kaikki ilo irti niistä kivoista asioista joita haluat laittaa eteenpäin tänä aikana Smiley Merkkien negapuolia kannattaa kuitenkin varoa kun kolmio ei tuo mitään ilmaiseksi kuitenkaan, siis tarkoitan sitä et voi ryhtyä noilla aspekteilla laiskanpulskeaksi odotteleen jotain suurta tapahtuvaksi jolloin voi mennä ohi ne kivat jutut mitä toiveiden huoneesta voi nyt tulla tarjolle.. hyvät aspektit mutta muistutan tuosta. Smiley
Nauti siitä mistä tykkäät, sellaista kivaa puuhastelun aikaa, kenties luovuutta puhkeamassa ?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #36 : 23.06.2015 13:22:59 »

Juhlia, törsäystä ja... IIK!
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 23.06.2015 13:26:17 »

Kukaan ei ole vielä huomannut ketjun otsikon omituisuutta?  Shocked

Kesäkuussa on vain 30 päivää, päivämäärää 31.6. ei siis ole olemassa...
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #38 : 23.06.2015 17:50:25 »

Juu niin on, virhe on kertaantunut kun erikseen tarkistanut montako päivää kuussa on. Eri lähteissä on vähän eri tavalla laitettu mutta joka tapauksessa kuun viimeinen päivä pitää kutinsa ja joidenkin lähteiden mukaan myös 1.7 Smiley
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #39 : 23.06.2015 18:09:22 »

Liitänpä tuon transiittikartan tähän. Onko niin, että nuo taulukossa olevat aspektit koskevatmsyntymäkarttaa ja transiittien aspektit pitää päätellä itse? Jos siis oikein ymmärrän, mulla tuo jupiter/venus transiitti tekee  aspect_sex nataali jupiteriin 12. huoneessa. Ja siis transiitti on viidennessä huoneessa. Tulisko tuosta  aspect_squ  neptunus kans. Katsotaan tuliko tuo kartta tähän liitteeksi, vähän on hakusessa tämä tabletin käyttö... Tuleeko jotain ajatuksia mieleen näistä kuvioista tai muusta mitä silmään sattuu?
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #40 : 24.06.2015 01:20:08 »

Onpas mielenkiintoista.

Mulla on Merkurius 1. huoneessa 21 astetta leijonaa. Tuon pitäisi tuntua. En olisi huomannut, tiennyt mitään, ilman tätä ketjua. Kiitos.  Smiley

28 astetta Leijonaa ei ole mitään planeettaa, mutta on kakkoshuoneen puolella sekstiilissä Kaksos-Jupiteriin ja trinissä Jousimies-Vertexiin.

15 astetta Neitsyttä on kakkoshuoneessa ja yhtymässä Pluton ja Uranuksen yhtymään.

(Aurinko olis  9astetta. neitsyt)

Mitäköhän aktivoi tämä tapahtumien ketju taiivaalla?
Siis transitoiva Jupiterin ja Venuksen yhtymä tuonee mukanaan venusarvoja: rakkautta, myötätuntoa, attraction... smitten

Tarkasta myös minkä huoneen kärjestä löytyvät härkä, vaaka (Venuksen hallitsijat) ja jousimies (Jupiter). Näiden huoneiden elämänalueet ovat muutoksen kohteena.
Härkä 11.Huoneen kärki - sosiaaliset ryhmät
Vaaka, 4 Huoneen kärki - koti
Jousimies, ei huoneen kärkeä, kokonaan vitoshuoneessa - omat luovat harrastukset, entertainment, ?

Pitäsikö vaikulukset olla havaittavissa heti samalla päivämäärällä vai vasta viikkojen, tai kuukausien päästä?
Oi, joi tämähän alkaa tuntua hyvältä jo nyt kun mitä enemmän ajattelee  smitten smitten, hahhah
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 24.06.2015 08:28:35 »

Juu niin on, virhe on kertaantunut kun erikseen tarkistanut montako päivää kuussa on. Eri lähteissä on vähän eri tavalla laitettu mutta joka tapauksessa kuun viimeinen päivä pitää kutinsa ja joidenkin lähteiden mukaan myös 1.7 Smiley

Siis en minä itse tulkintaa jne. epäillyt, pikemminkin vain pidin otsikkoa osoituksena siitä että elämme outoja aikoja.  Smiley
Tuo olematon päivämäärä otsikossa tuntui jollain kummalla tavalla positiiviselta asialta, samalla kun se tuntui oudolta.

(Minä käytän sitä lapsena oppimaani 'rystys-systeemiä' kun pohdin kuukaudenpäivien määrää, ei niitä jaksa ulkoa opetella ja varmaan mokailisin jatkuvasti, ellen suostuisi laskeskelemaan käsillä kuin 'alakoululainen', kuten tämä blogikirjoittaja kirjoittaa:
http://kirlah-kielet.blogspot.fi/2008/04/miten-muistat-asioita.html)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #42 : 24.06.2015 11:39:00 »

Lainaus
mouru

Kiitoksia! Joo kunnon Neptunus-vuosi oikeestaan ollut mutta mun miehen avulla oon selvinnyt tästä

Oli pakko palata tänne kertomaan että  näin viime yönä unta jossa eräs (vanha "mieskokelas" jonka kautta tapasin nykyisen rakkaan mieheni), aurinko-leijona, pyysi mua ulos syömään koulun jälkeen näköjään kuu tällähetkellä mukana tuolla leijonassa ja juno ja 12.huone.



Tavallaan kadehdin sun unien muistamisia, leijailuja... vaikka mullakin on  vetisyyyttä ja neptunusta, jupiteria... ( aurinko rapu,  kuu aspect_tri neptunus) ( aurinko aspect_con jupiter chiron ) yms... mut en muista usein uniani. Eikä pelkästää ne unet, vaan muutenkin...
Ehkäpä mulla on vaan niin paljon maa-elementtiä vastapainoks...  mitkä pitää siellä juurissa...  aspect_opp juttuja. ja silloin kuin "päästän" irti, niin tulee vaistomainen reaktio vetäää maadottuneeks... Tavallaan itsekkin toivoisin sitä leijailua useammin ja semmosta, mutta usein, se oppositio vetää alas. Wink ja taas joskus ylös..

Niin joo se  juno seikkailee leijonassa... mikäs siinä...  jupiter venus  juno ... romanttisuutta ja semmosta ihmisrakkautta...  smitten

Jonkimoisia rakkausjuttuja, ihmisrakkausjuttuja liikenteessä kaikenkaikkiaan..?

En mäkään enää muista yhtä tarkkaan yksityiskohtia kuin aiemmin (lääkityksen takia utuisuutta), mut unien tunnelma säilyy ''tuntomuistissa'' pitkään. Ennen lääkkeitä (tai siis ennen ketipinoria jota söin ennen nykyistä lääkettä, turrutti une lähes kokonaan...) muistin unet lähinnä visuaalisesti, mut nyt saattaa olla sumeeta välillä ja jotain tarkempia kohtia mut tunnelman tuntee ja muistaa pitkään mitä tapahtu Cheesy
Mä oon aika ''täynnä vettä'' Cheesy suuri kolmio vedenmerkeissä jossa  aurinko merkurius kuu saturnus jupiter . Mars on härässä, mutta sekin tarkassa oppositiossa skorppari-plutoon, asc-leijona ja kuunvaihe jousimies. Tuo neitsyt-khiron leijakuvioineen ja muine aspekteineen ehkä edesauttaa siinä etten ihan sotkeennu ja huku omiin mielen syövereihin Cheesy

Mut jännä että oon nyt alkanut huomaa itsessäni jouskarimaisuutta tän Jupiter-yhtymä-asc-homman aikana Cheesy Yks yö näin unta jossa seisoin peilin edessä lapsuuden kodissa, valmistautumassa juhliin äidin ja isän kanssa, kunnes oma peilikuva alko muuttaa muotoa mun miehen isäksi joka on aurinko jouskari Cheesy
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #43 : 24.06.2015 12:06:04 »

Kappas vaan Cheesy Miehellä pörrää tuo Jupiter ja venus 9huoneessa, ja 10. huoneessa olis molempien paluu koska ne on yhtymässä radixilla, 6-7 astetta  neitsyt . Eli karkeasti se sama piste neitsyessä/kaloissa jossa mulla on mun khiron-oppositio-kuu-saturnus. Ajatuksia tästä?  MC on tuossa vielä välissä ylitettävänä. Saturnus on miehellä pörränny 1. huoneessa samalla kun mä oon sairastellu noin vuoden ja mies on huolehtinut musta ja meiän taloudesta ettei mennä vararikkoon sil välin ku mä oon parannellu itteeni. Ja pluto yhtymä neptunus on myös miehellä päällä, ihan asteen tarkka 2.h, noususolmu on asteen päässä yhtymästä,  kauris.

PS. Miehellä sama  chiron aspect_opp kuu saturnus kuin mullakin Cheesy Mut sen leijona (8astetta)-vesimies, mulla neitsyt-kalat
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #44 : 25.06.2015 14:26:12 »

Mua kiinnostaa ihan erityisesti mitä 31.6 tulee tapahtumaan  Cheesy
tallennettu

.
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: