Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksenne astrologin konsultaatiosta?  (Luettu 13274 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 09.04.2015 12:17:45 »

Ennuste on kyllä huono jos parikytä vuotta sairautta luvataan

Miten tämä lause (ketjun aloittajan viestistä) muka povaa sairautta parikytä vuotta?

Lainaus
Kysyin myös neuvoa läheiseni terveysongelmaan ja katsottuaan hänen karttaa totesi, että seuraava kehitysjakso olisi noin 16-vuoden kuluttua. Ehkä, mutta tälläinen voi toimia todella negatiivisena suggestiona. Aika raju tuomio?

Jos sanotaan että 'seuraava kehitysjakso on 16 vuoden kuluttua' eikä eritellä mitenkään mistä tai millaisesta kehityksestä on kyse, niin eihän siinä silloin sairauden ennustamisesta vuosikymmeniksi ole kyse kuin ehkä kuulijan korvassa. Vai onkohan tuosta jäänyt jotain olennaista pois?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 09.04.2015 12:40:16 »

Toisaalta .. Jos astrologi voi puhua ainoastaan konsultaatioon tulevasta henkilöstä niin silloinhan parisuhdeasiat, perhe yms kuviot pitäis jättää pois. Luvan kanssa kysyttyä on mielestäni ihan ok, jos toinen vielä pyytää?

Tätä minäkin mietin: Parisuhdehoroskooppeihinkin pitäisi siis pyytää lupa toiselta osapuolelta? Itse kyllä katson, että jos ihminen suostuu kertomaan syntymäaikansa kellonaikaa ja syntymäpaikkaa myöten, hän tavallaan antaa luvan tutkailla astrologista karttaansa. Koska mitään muutahan ei kukaan näe kuin mitä se kartta juurikin sattuu kertomaan.

(Arvatkaapa minkä vuoksi en itse suostu kertomaan edes aurinkomerkkiäni, saati sitten mitään tarkempia aikoja jne. tällä foorumilla.  Wink )
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #17 : 09.04.2015 12:59:38 »

Kyllä kyse on sairauden kestosta. Anteeksi jos en ole tarpeeksi kirjaimellinen sanoissani Smiley Astrologi katsoi, että sairaus vaikuttaa hänen elämässään noin 16 vuoden ajan ja kehitysjakso tästä pois oppimiseksi olisi viidenkympin hujakoilla.  Tämä oli vähän hätkähdyttävää, sillä en edes pyytänyt tulevaisuuteen nähdä vaan etsiä pohjimmaisia syitä ymmärrystä tähän sairauteen ..

Itse kysyn aina luvan jos haluan jonkin karttaa ronkkia. Kunnioitus niitä kohtaan jotka haluavat pitää henk.koht asiat suojattuna  smitten

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 09.04.2015 13:06:40 »

Astrologi katsoi, että sairaus vaikuttaa hänen elämässään noin 16 vuoden ajan ja kehitysjakso tästä pois oppimiseksi olisi viidenkympin hujakoilla.  

Kiitokset täsmennyksestä. Yksi juttu kuitenkin: Jos sairaus on fyysinen, niin aika pupalta ja höhältä kuulostaa että siitä pitäisi oppia pois.  Shocked  Paitsi tietysti jos ajatellaan asiaa niin, että fyysinen sairaus tuo sielun itselleen tilaamia oppimiskokemuksia ja niitä varten sitä sairautta sitten pitää sairastaa kunnes tulee se kehitysjakso.

Toisaalta sitten henkisissä ongelmissa/tasapainottomuudessa/päihdeongelmissa on kyllä aikamoisen yleistä, että se on ihan se ja sama mitä kukaan ympärillä oleva ihminen tekee (edes. esim. lääkärit tms.), ihminen rupeaa niistä toipumaan vasta sitten kun hän ihan itse ihan oman itsensä takia haluaa niin tehdä. Siihen saakka mikään mitä muut tekevät ei tuo pysyvää helpotusta/ratkaisua. Eli jos taas kyse on tällaisesta henkisen puolen ongelmasta ystävälläsi, niin tuo on saattanut olla ihan järkeenkäypä ennuste.

Ja 16 vuotta ei loppujen lopuksi ole niin kovin pitkä aika; kärvistelin omien ongelmieni kanssa 35-vuotiaaksi, ennen kuin aloin säätää päätäni tasapainoon.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ginger86
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 158


Profiili
« Vastaus #19 : 09.04.2015 17:40:42 »

Minullakin on Sepon Luonneanalyysistä pelkkää hyvää sanottavaa, jopa ystäväni mielestä se oli käsittämättömän osuva ja tarkka. Nyt onkin ollut tarkoitus tilata uusi tulkinta parisuhdeasioista, jos vain saan miesystävältä siihen luvan ja syntymäajan. Mutta on minulla kokemusta myös sieltä toisesta suunnasta, eli että tulkinnat eivät niin osuvia ole olleetkaan. Kyllähän varmasti ammattitaito vaikuttaa tähän aivan samoin, kuin mihin tahansa muuhunkin! Omasta kartastani loistavia tulkintoja olen saanut vain Sepolta, muut ovat olleet juuri sitä ympäripyöreää höttöä. En tarkoita mainostaa, mutta asia nyt on näin ja omalta osaltani voin noita Sepon tulkintoja suositella.

Sanoitko astrologille siinä itse tilanteessa, että nyt ei kyllä mennyt ihan oikein? Monesti on vaikea sanoa ääneen toisen tekemistä virheistä, mutta saattaahan olla, että hän vain mokasi jossakin jutussa! Vai oliko hän niitä, jotka ryhtyvät puolustelemaan tulkintojaan ilman, että edes harkitsisivat omaa virhettä?
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #20 : 09.04.2015 22:50:53 »

Olen kuunnellut nauhan konsultaatiosta jo moneen kertaan ja ikävästi täytyy sanoa, ettei tässä ole selkeää yhtäläisyyttä
minuun ja omaan elämääni Sad  Siksi toivonkin että myös tuo terveysennuste olisi pupaa ja höhää!

Mimmi, tiesin kyllä, että tämä on arka aihealue, mutta oon positiivisesti yllättynyt vastauksista. Tän foorumin astrololaiset on
fiksuja ja oikeasti miettii mun kans syitä miks tulkinta voi mennä pieleen.

Noin puolessa välissä tulkintaa astrologi ottaa esille mun kaksosmaisen ajattelutyylin ja viittaa sillä menneeseen elämään, jossa olisin ollut tutkija ja käyttänyt tehokkaasti matemaattista lahjakkuuttani. Tämän vuoksi laskutaito on helposti hallittavissa nykyäänkin.
 .. Siis apua: olen aina ollut täys taula matematiikassa, pienetkin laskut kaupassa saattaa mennä pieleen! Vaikka koulu muuten olikin helppo niin matskussa aina takeltelin. Kun ei oo hyvä niin ei vaan oo.  Tässä kohtaa mun piti tarkistaa syntymätiedot, että varmasti puhutaan
mun kartasta. Kyllä kerroin ettei tunnu oikealta, koska oli monta isoa suuntaviivaa jotka poikkesivat todellisuudesta. Oli semmonen pattitilanne, että minä en uskonut häntä eikä hän varmaan minua Cheesy

No mutta, nou hätä. Paree varmaan jättää tää kokemus taakse. Ei sitä muuten kai ois harmitellu mut kallis keikka. Oliko hällä huono päivä, sotkiko konseptinsa, nii tuo anteeksi annettakoon.

Silti on ollut sellane fiilis että haluaa keskustella face to face ammattilaisen kans ja kysyä jotain tiettyjä asioita jotka omalla kartalla mietityttää.
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #21 : 10.04.2015 17:58:25 »

Tätä jäisi moni miettimään Undecided Jos ensi askeleita astrologian kanssa on tekemisissä ja vielä pohtii onko tässä paikkansapitävyyttä niin saattaa tällainen kokemus tyrmätä paljon. En itse kuitenkaan halua olla niin putkinäköinen, että lannistuisin yhdestä kokemuksesta tai leimaisin koko alaa. En tiedä loppujen lopuksi kuinka ammatillinen hän on, vaikka nimeä on niittänyt. Piristävä kokemus vasta oli kun pienryhmässä katsottiin toistemme karttoja ja minulle tuntematon henkilö osasi tehdä tosi osuvia tulkintoja kartastani.  Aikaa ja syventymistä tää vaatii.

Ja sitten vielä, jos pelkästään syntymäkarttaa katsotaan .. kuinka paljon sitä voi elämän aikana kasvaa ulos kartastaan ja kehittää itseään?
Myönnän, että nuorempana mulla ei juurikaan ollut intoa työelämään. Jossain 24vee jälkeen sattui iso muutos ja palo työhön ja omaan alaan on ollut elinehto. Joskus työnarkomania vaivaa ja pahasti (mutta sitä pidän vain rakentavana itselleni). Perusvalmiudet ja lahjakkuus kai yleensä osataan hyvin nähdä radix-kartalla, mutta itsestähän paljon on kiinni mihin tarttuu. Näkyykö esimerkiksi kunnianhimo ja rakkaus työtä kohtaan syntymäkartalla jos nämä asiat ovat vasta myöhemmässä vaiheessa syntyneet?
tallennettu
mimmi78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #22 : 10.04.2015 23:31:02 »

Hyvä jos et ole putkinäköinen. Tulihan tuo mainittua että alalla kuin alalla tapahtuu, vaikka en täysin osaa sanoa mitä kaikkea on tapauksen taustalla. On nähty monen lääkärin erehtyneen, oliko sitten valelääkäri vai paha päivä Wink  Jos astrologia kiinnostaa niin suosittelen hakemaan tietoa monipuolisesti. Harvalle se varmaan "simsalabim" aukeaa. Mä oon saanu paljon irti harrastelijaporukoista enkä anna sille paljon painoarvoa onko ammattilainen vai harrastelija. Kaikkien mielipiteet ja näkemykset kiinnostaa.
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #23 : 10.04.2015 23:48:51 »

Mimmi ja järjenääni  smitten  Ehkä annoin statukselle liikaa arvoa?  Tottakai haluan kuulla myös muiden mielipiteitä! En kai täällä muuten huutelisi!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: