Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksenne astrologin konsultaatiosta?  (Luettu 13285 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 07.04.2015 23:37:59 »

Ekka kertaa elämässä päätin käydä astrologin-konsultaatiossa. Yritin etsiä alalla kokeneimpiaja nimekkäimpiä ja onnekseni sain ajan varattua eräälle "grand old"-konkarille (epäeettistö nimeä mainitä).

Ikävä sanoa, että käynti oli kallis pettymys ja valitettavasti alkoi pieni skepsismi nostaa päätään. En mitään mahdotonta odottanutkaan, mutta edes jotain yhtäläisyyttä elämääni? Kyllähän siinä nyt niin pääsi käymään, että astrologin osalta enemmän tuli kysymyksiä kuin tulkintaa. .. Jos hän oma-alotteisesti puhui niin otti esille asioita jotka eivät millään tavalla liity elämääni. Jos täysin huijarilinjalle lähdetään niin luulis että tsägällä ja ulkonäön perusteella jotku asiat kolahtaa. Näin ei käynyt. Undecided

Elämän suurin ongelma herkkyyden ja analysoinnin yhteensovittaminen? Melko ympäripyöreää kieltä, ja onhan ollut "muutama" isompikin huolenaihe  Shocked  Kehotti myös riskinottoon ihmissuhteissa. No henkihän siinä lähtisi jos vielä isompia riskejä ottais! Kyllä tässä on läheltä-piti tilanteita tullut ihan tarpeeksi ja kaikki hulluudet koettua. Mutta mun kartta kuulemma näyttää, että olen liian turvallisuushakuinen.. hmmm? 

Kysyin myös neuvoa läheiseni terveysongelmaan ja katsottuaan hänen karttaa totesi, että seuraava kehitysjakso olisi noin 16-vuoden kuluttua. Ehkä, mutta tälläinen voi toimia todella negatiivisena suggestiona. Aika raju tuomio?

Toivottavasti en tällä kirjoituksella sohaise ketään, mutta etsin vain rehellisesti vastauksia. Kuinka paljon voi odottaa astrologin konsultaatiolta ja missä vaiheessa pyytää rahat takaisin? Kyllä todellakin olisi mielekästä käydä hyvällä astrologilla, mutta seukki kerran seulaa vielä tiiviimmäksi Smiley
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #1 : 08.04.2015 08:47:36 »

Onhan se tavallaan voimakasta turvallisuushakuisuutta, jos kyselee astrologilta läheisen terveydentilasta.
Voisiko olla, että olisit halunnut kuulla erilaisia vastauksia kuin sait?

Itse en ole astrologilla käynyt, kiinnostaisi kyllä.
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 08.04.2015 11:40:55 »

Hän pyysi minua kysymään jos aikaa jää. Ei niinkään minun osalta. Toivon ettei sanojani ja tarkoitusta väänneltäisi. En odottanut mitään erityisvastauksia, mutta edes jotain yhtäläisyyttä omaan elämääni. Eikä sellaista joka mahdollisesti sopii jokaiselle "pienenä pidit paljon eläimistä, mutta nykyään tämä asia ei niin keskeinen ole". En halua mollata astrologiaa, tai kaikkia astrologeja todellakaan, mutta kai kritiikkiäkin saa olla?
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #3 : 08.04.2015 12:09:04 »

Keskustelua, asiallista sellaista. Haluan kuulla ihmisten kokemuksia astrologin konsultaatiosta. Joskus on tullut vastaan ällistyttäviä kokemuksia "jossa palaset loksahtaa kohdalle". Jotkut kertovat saaneensa hyvinkin pikkutarkkaa tulkintaa. Hienoahan se olis jos sais ammattimaista näkemystä  omasta kartasta. Tätä olin vailla. Olen ollut astrologian harrastaja ja haluaisin syventää omaa tietämystäni. Omalla kohdallani sattui vain ikävästi. Ehkä tämä halutaan kääntää niin että "olet mitä astrologi sanoi, mutta et halua myöntää". Ei pliis tälle linjalle.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.04.2015 12:17:48 »

Onko konsultaatio tässä nyt siis vain naamakkain tapahtuvaa kartan tulkintaa? Sellaisesta ei ole kokemusta. Sen sijaan erinomaiset kokemukset Astrosepolta tilatuista Soturin Tulkinnasta ja Luonnenalyysistä; kerta kaikkisen osuvia pläjäyksiä, jotka ovat auttaneet minua ymmärtämään paremmin omaa itseäni.

Mutta lähitulevaisuuden tapahtumista sen sijaan ei edes kiinnosta kysellä, koska niihin vaikuttavat niin monet muutkin asiat, esim. tilanteissa joissa on mukana enemmän kuin yksi ihminen, niin kuka tahansa heistä voi tehdä vapaalla tahdollaan jotain mikä vaikuttaa niihin tulevaisuuden potentiaaleihin.

Olen muutenkin ollut pitkään jo sitä mieltä, että jos minua kauheasti alkaa askarruttamaan se mitä tulevaisuudessa  ehkä tapahtuu, on se minulle varoitusmerkki siitä että en elä riittävän vahvasti tässä hetkessä. Harvoin siis tulee muuta kuin hupimielessä jotain viikko- ja kuukausihoroskooppeja luettua. Sen sijaan luonnetulkinnat ja aspektitulkinnat ole kokenut erittäin hyödyllisiksi itseni ymmärtämisessä.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mimmi78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 08.04.2015 12:29:05 »

Inkariina, tässä liikutaan vaarallisella alueella Smiley. Astrologian harrastajat saatetaan usein huuhaa-osastolle ja tästä syystä puolustautuminen on voimakasta. Itsekin olen saattanut nuorempana lähteä pilkkalinjalle jos joku epäilee astrologian todenperäisyyttä: onhan se osa elämänkatsomustani. Nyt olen onneksi oppinut, että paljon kokemuksia tähän maailmaan mahtuu Smiley  Kirjoituksesi oli rehellinen ja hyvä, että etsit vastauksia!

 Ikävää huono kokemuksesi. Ehkä kannattaa aloittaa syventymisesi tutustumalla kirjallisuuteen ja lukemalla muiden kokemuksia??
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #6 : 08.04.2015 12:37:55 »

Kiitos vastauksista. Ehkä vois kokeilla noita soturin tulkintoja ja luonneanalyysejä. Johan kerroin, etten halua lähteä pilkkalinjalle (miks ihmeessä?)  Tarkoitus tosiaan on, että syvennän omaa tietämystäni. Yritin etsiä osaavaa astrologia, et tulis raapasua vähän pintaa syvemmältä. Aloitus ei ollut paras mahdollinen ja en jaksa olla teennäinen.
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #7 : 08.04.2015 12:55:32 »

Kiitos Leona. En huomannut kysyä, että mitä järjestelmää hän käytti. Olen avoin tämän asian suhteen ja voin ottaa vinkkejä vastaan myös yv:nä.
tallennettu
mimmi78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #8 : 08.04.2015 13:06:44 »

Huijareita ja helpon rahan käärijöitä löytyy alalta kuin alalta. Katsaus politiikkaan  laugh  .. lääkebisnekseen,  idiot2 ... mitä tahansa voi tässä elämässä tulla vastaan. Nimekkyys ei kerro kaikkea.
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #9 : 08.04.2015 14:13:06 »

En väännellyt sanojasi. Yhdistin kaksi kertomaasi asiaa ja tein siitä oman tulkintani.

Astrologin ei edes pitäisi vastata kysymykseen, joka koskee toista ihmistä. Itse en edes kysyisi.  Voi olla, että terveyteen liittyvä haaste näkyy kartalla mutta sen kestoon ja vakavuuteen vaikuttaa ihmisen valinnat.
Ja vaikka tähdet povaisivat pikaista paranemista, keho saattaa murtua sairauden alle.
tallennettu
mimmi78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #10 : 08.04.2015 16:17:37 »

Toisaalta .. Jos astrologi voi puhua ainoastaan konsultaatioon tulevasta henkilöstä niin silloinhan parisuhdeasiat, perhe yms kuviot pitäis jättää pois. Luvan kanssa kysyttyä on mielestäni ihan ok, jos toinen vielä pyytää?
tallennettu
mimmi78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #11 : 08.04.2015 16:21:13 »

En kyllä ole kuullut keskusteluanne, joten en voi sanoa onko jompikumpi ollut moraaliton puheissaan  Cheesy  Ennuste on kyllä huono jos parikytä vuotta sairautta luvataan, mutta onko järkeä lähteä povaamaan tulevaisuutta tässä asiassa?
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #12 : 08.04.2015 16:40:21 »

Ei povaamaan, mutta syvällisyyttä ja näkemystä antamaan. Kyllä kohtalo on minunkin mielestäni pitkälti omissa käsissä.
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #13 : 08.04.2015 17:48:28 »

Ennuste on kyllä huono jos parikytä vuotta sairautta luvataan, mutta onko järkeä lähteä povaamaan tulevaisuutta tässä asiassa?

Näinpä. Todella krooninen sairaus kyseessä? Jos on, sen tietää kysymättäkin.
tallennettu
Inkariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #14 : 08.04.2015 18:02:41 »

Kyllä  tigerwoman  Cry   Sitä toivoo että olisi enemmän keinoja auttaa ja lohduttaa jos ymmärtäisi asian esimerkiksi karman kautta. Itse olen vain harrastaja astrologian suhteen ja kyllähän sitä välillä kaipaa viisaampien neuvoja.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: