Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi härkä palstalle  (Luettu 15457 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« : 03.11.2005 15:42:24 »

Hei,

olen seuraillut sivusta palstaa jonkin aikaa. Päätinpä nyt uskaltautua julkisesti esittäytyä. Olen aurinko-Härkä ja noususkorppari. Muutakin mukavaa löytyy, kuten Pluto/Uranus MC:llä.

 Mukavaa, että löysin näin hienot sivut!
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2005 17:23:20 »

Hei,

olen seuraillut sivusta palstaa jonkin aikaa. Päätinpä nyt uskaltautua julkisesti esittäytyä. Olen aurinko-Härkä ja noususkorppari. Muutakin mukavaa löytyy, kuten Pluto/Uranus MC:llä.

 Mukavaa, että löysin näin hienot sivut!

Mukavaa huomata, että hiljalleen niitä muitakin härkäpäitä tänne ilmiintyy. Smiley Cheesy

Mitenkäs näkyy  skorpioni sinussa?? Wink

Voidaan sitten vaikka yhdessä äimistellä kaikkea uutta ja hienoa. idiot2

Ihanat sivut.. smitten
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2005 17:40:14 »

Mukavaa huomata, että hiljalleen niitä muitakin härkäpäitä tänne ilmiintyy. 

Mitenkäs näkyy   sinussa??

Voidaan sitten vaikka yhdessä äimistellä kaikkea uutta ja hienoa.

Ihanat sivut..

 Huh :Smiley

No jopas nyt tökkii. Täytyy yrittää harjoittella näitä lainauksia sun muita käyttötapoja, ei vielä oikein onnistu.

Mutta kiitos kommentistasi. Täällähän suorastaan parveilee härkiä.

Enpä oikein tiedä tuosta skorpparista - en ehkä ole oikein sinut sen puolen kanssa. Tai sitten Neptunus 1. huoneessa sotkee kuvioita.

Joo, äimisteltävää täällä kyllä riittää. Kiva juttu.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2005 17:41:56 kirjoittanut sinima » tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #3 : 03.11.2005 18:03:26 »

Iste olen jousimies ja nousu skorppari. Sisareni on härkä ja nousu skorppioni.. Itseasiassa mielestäni, ainakin ajoittain, kysymyksessä on pelottava yhdistelmä. Kun sisareni suuttuu, voi jälkeä kuvata henkisenä tsunamina... Kun skorppionin intohimoisuus yhdistyy härän jääräpaisyyteen, on tuloksena aikamoinen soppa.  Mutta silti ystävällinen ja ihana ihminen. .  Näin aikuisiällä ei yhteiselo siskon kanssa ole tuottanut ongelmia, mutta lapsuus oli asia erikseen.. Ja kun yhtälöön yhdistetään veli, kaksonen nousu skorppari ja isä härkä nousu skorppari, voitte kuvitella, millaista räiskettä elämässä riittänyt. Varsinkin teini-iässä kun etsitään vielä omm itseä.. HUH.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2005 18:17:20 »

Hei,

olen seuraillut sivusta palstaa jonkin aikaa. Päätinpä nyt uskaltautua julkisesti esittäytyä. Olen aurinko-Härkä ja noususkorppari. Muutakin mukavaa löytyy, kuten Pluto/Uranus MC:llä.

 Mukavaa, että löysin näin hienot sivut!

Tervetuloa härkäparveen Sinima!

Olen myöskin aurinko-Härkä, mutta nousuneitsyt ja kaksoskuu. Pluto/Uranus MC:llä kuulostaa hauskalta!  Cheesy  Omani ovat ASC:lla (Uranus kyllä aikas löyhin orbein), tasaisen rauhallista elämää siis  2funny 2funny
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #5 : 03.11.2005 18:24:11 »

Iste olen jousimies ja nousu skorppari. Sisareni on härkä ja nousu skorppioni.. Itseasiassa mielestäni, ainakin ajoittain, kysymyksessä on pelottava yhdistelmä. Kun sisareni suuttuu, voi jälkeä kuvata henkisenä tsunamina... Kun skorppionin intohimoisuus yhdistyy härän jääräpaisyyteen, on tuloksena aikamoinen soppa.  Mutta silti ystävällinen ja ihana ihminen. .  Näin aikuisiällä ei yhteiselo siskon kanssa ole tuottanut ongelmia, mutta lapsuus oli asia erikseen.. Ja kun yhtälöön yhdistetään veli, kaksonen nousu skorppari ja isä härkä nousu skorppari, voitte kuvitella, millaista räiskettä elämässä riittänyt. Varsinkin teini-iässä kun etsitään vielä omm itseä.. HUH.

Härkähän hermostuu perin harvoin, ainakin tämä härkä. angel

Teillä kaikilla skorpioni nousevana, on voinut olla melko kiihkeätä... tickedoff Smiley
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2005 18:31:00 »

Minäkin olen uusi täällä: härkäpää ja noususkorpioni.

Härkämäisiä piirteitä itsessäni kyllä kovastikin tunnistan, mutta tuo noususkorpionin merkitys on vielä epäselvä. Kovin ehdoton olen kuulemma joskus mielipiteissäni  knuppel2  oliskohan se sitä skorpparia..?
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #7 : 03.11.2005 18:43:42 »

Kun skorppionin intohimoisuus yhdistyy härän jääräpaisyyteen, on tuloksena aikamoinen soppa. 

No tuo skorpparin intohimoisuus + härän jääräpäisyys on kyllä totta; huomaan itsestäni joskus, ettei näkö- ja kuuluvuusalueelleni ole mahtunut kuin yksi asia; se johon on täysillä juuri sinä hetkenä paneutunut. Kyllä siitä olenkin saanut palautetta, koska erityisesti läheiset ihmiset ovat joskus ko. ilmiöstä kärsineet.
tallennettu
luonsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 03.11.2005 20:33:20 »

Olen täysin vihreä alalla. Tiedän olevani Härkä ja nouseva rapu mutta siihen se jääkin. Otin syntymäkarttani mutta enpä ymmärrä mitään... Apuva.. Embarrassed
tallennettu
sponte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2005 07:40:36 »

Niin minäkin...
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #10 : 04.11.2005 08:28:38 »

No mutta hei, eihän meistä kukaan ole alussa ymmärtänyt mitään  Cheesy

Juhani Nummela sanoi mielestäni hyvin osuvasti: astrologia on kuin vieras kieli, vie oman aikansa omaksua sen käsitteet, mutta kun perusteet ovat selvät, kokonaisuus alkaa hahmottua paremmin ja paremmin.  Smiley

Omaa karttaansa kun ahkerasti katselee, niin siltä paljastuu joka päivä jotakin hauskaa: etenkin kun tuntee aikas hyvin sen persoonan, kenestä on kysymys Grin

Onneksi foorumilta löytyy todellisia taitajia, jotka antavat vinkkejä ja neuvoja sekä tulkintojakin. Ei muuta kuin rohkeasti kysymään!  :Smiley  angel

Härästä löytyy paljon positiivistakin (en nyt kyllä muista mitä  Wink ) - ai niin, mm. sinnikkyys: jos on todella kiinnostunut jostakin, niin etsii vastaukset vaikka kiven alta!

Ihanaisia hetkiä tähtien parissa!

 smitten smitten smitten
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #11 : 04.11.2005 12:14:42 »

Olen täysin vihreä alalla. Tiedän olevani Härkä ja nouseva rapu mutta siihen se jääkin. Otin syntymäkarttani mutta enpä ymmärrä mitään... Apuva.. Embarrassed

Älähän lannistu ystäväiseni.. smitten

Vuosia takana jo paljon ja siltikin vielä hakusessa aika pahasti.. Undecided

Vaan kuten Elktra sanoi, myö ollaan sitkeitä sissejä.. Cheesy
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #12 : 04.11.2005 17:57:14 »

Vuosia takana jo paljon ja siltikin vielä hakusessa aika pahasti.. Undecided

Vaan kuten Elktra sanoi, myö ollaan sitkeitä sissejä.. Cheesy

Muuten hei, minäkin olen vesijänis  smitten
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #13 : 04.11.2005 19:59:03 »

Vuosia takana jo paljon ja siltikin vielä hakusessa aika pahasti.. Undecided

Vaan kuten Elktra sanoi, myö ollaan sitkeitä sissejä.. Cheesy

Muuten hei, minäkin olen vesijänis  smitten

Mulla oli käsitys että puujänis olen, ollut vuosia. Undecided

Onneksi sekin selvisi, muita samoja en tiedäkkään, että mukavaa kun ilmottauduit. Smiley
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 05.11.2005 20:21:39 »

Tervetuloa! myös minä olen härkä.  Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: