Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi härkä palstalle  (Luettu 15468 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #15 : 08.11.2005 03:47:51 »

No hei vaan, ja tervetuloa myös minun puolesta.

Kiva että meitä Härkiä & nousevia Skorpioneja on täällä muitakin, itse kuulun samaan porukkaan. Smiley

Joku kuvaili Härän/noususkorpionin riitaa henkiseksi tsunamiksi.. Sitä se valitettavasti on. Ehkäpä sen nousevan Skorpionin vaikutuksen huomaankin parhaiten juuri silloin kun tunteet leimahtavat.. tai vaihtoehtoisesti kokiessa jotain muita asioita intohimoisesti. Toisaalta leppoisana Härkänä haluaisin vältellä viimeiseen asti yhteenottoja, mutta ei sitä malttia vaan aina riitä. :Smiley
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #16 : 08.11.2005 15:45:37 »

skorppioni nousevana metkkinä on voimakas. Mielestäni aiheuttaa pään vaivaa eniten henkilölle itselleen (kokemusta on). Harmillinen sen vuoksi, kun ihmiset näkevät sen aina ensin. Ja luokittelevt sinut sen mukaan.  Luultavasti sen vuoksi monet nousu skorpprit ovat räiskähtäviä luonteeltaan; heitä harmittaa se miten ihmiset heihin suhtautuu. Ulkokuori kun ei ole se mitä sisältä löytyy.

Tsemppiä kaikille nousu skorppareille!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #17 : 09.11.2005 02:36:02 »

Heh, kiitoksia ja tsemppiä sinullekin! Smiley

Tuo on kyllä totta, että ainakin minä aiheutan itselleni eniten niitä ongelmia.. En tiedä johtuuko se sitten siitä nousumerkistä vai mistä. Wink
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Mama Emi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #18 : 11.11.2005 22:03:10 »

Hei 

[quote author=Elektra

Olen myöskin aurinko-Härkä, mutta nousuneitsyt ja kaksoskuu. Pluto/Uranus MC:llä kuulostaa hauskalta!  Cheesy  Omani ovat ASC:lla (Uranus kyllä aikas löyhin orbein), tasaisen rauhallista elämää siis  2funny 2funny
Lainaus


Mukavaa, että täällä on toinenkin aurinko-härkä ja nousu-neitsyt!!! Jutskataan joskus syntymäkartoista tms.  Cheesy
tallennettu

Mama Emi
Mama Emi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #19 : 11.11.2005 22:17:20 »

Hei härät!  Smiley

Esittäytymisen yhteydessä jäi mainitsematta sellainen asia, jonka olen huomannut, että elinympäristö on minulle ELINTÄRKEÄ, johtunee härän maayhteydestä. Muutto aiheuttaa aina minulle mielettömän stressin, ja etsin todellakin itselleni koko ajan sellaista paikkaa, jossa nautin olla. Tällä hetkellä oma kotini on sellainen ja sellaiseksi se varmaan härän tapauksessa kannaattaa tehdä!

Nousevasta neitsyt-merkistä on ainakin minulle periytynyt pyrkimys täydellisyyteen ja, vaikka en ulkoisesti ole mitään maailman siisteimpiä ihmisiä, järjestelen ja kategorisoin asioita päässäni, joskus liiankin mustavalkoisesti, ja sisälläni käy koko ajan kiivas eettinen keskustelu.

Mitä olette härät mieltä siitä, että meitä aina sanotaan materialisteiksi? Itse en ihan täysin allekirjoittaisi tuota, vaikka ei materiaalisuuden tarvitse olla mikään negatiivinen asia. Ollaanko me materialisteja?
tallennettu

Mama Emi
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #20 : 12.11.2005 10:20:15 »

Hei vaan mama emi ja tervetulemas... smitten
Hei härät!  Smiley

Esittäytymisen yhteydessä jäi mainitsematta sellainen asia, jonka olen huomannut, että elinympäristö on minulle ELINTÄRKEÄ, johtunee härän maayhteydestä. Muutto aiheuttaa aina minulle mielettömän stressin, ja etsin todellakin itselleni koko ajan sellaista paikkaa, jossa nautin olla. Tällä hetkellä oma kotini on sellainen ja sellaiseksi se varmaan härän tapauksessa kannaattaa tehdä!
Tärkeä on koti mullekkin ja joka kerta koen muutot tosi vaikeiksi, tosin SS:n opeihin kuuluis tuo muutosten oppiminen. Smiley

 
Lainaus
Mitä olette härät mieltä siitä, että meitä aina sanotaan materialisteiksi? Itse en ihan täysin allekirjoittaisi tuota, vaikka ei materiaalisuuden tarvitse olla mikään negatiivinen asia. Ollaanko me materialisteja?
Itse en myönnä, en ole tickedoff
Tietyssä määrin kuitenkin olen, pidän huolettomasta elämästä siinä suhteessa, mutta en anna sille valtaa, keväällä päätin aloittaa opinnot ja vaihdoin paksun tilipussin melkosen laihaan toimentuloon.. Wink :Smiley
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #21 : 12.11.2005 13:46:08 »

Hei härät!  Smiley

Esittäytymisen yhteydessä jäi mainitsematta sellainen asia, jonka olen huomannut, että elinympäristö on minulle ELINTÄRKEÄ, johtunee härän maayhteydestä. Muutto aiheuttaa aina minulle mielettömän stressin, ja etsin todellakin itselleni koko ajan sellaista paikkaa, jossa nautin olla. Tällä hetkellä oma kotini on sellainen ja sellaiseksi se varmaan härän tapauksessa kannaattaa tehdä!
....

Mitä olette härät mieltä siitä, että meitä aina sanotaan materialisteiksi? Itse en ihan täysin allekirjoittaisi tuota, vaikka ei materiaalisuuden tarvitse olla mikään negatiivinen asia. Ollaanko me materialisteja?

Koti on tärkeä paikka myös minulle. Sen sisustamiseen ja remontoimiseen saisin menemään aivan varmasti hirveät määrät rahaa, jos sitä olisi... :Smiley

Kuitenkin Manjaanan tavoin luovuin tilipussista, jotta saisin opiskella itselleni mielekkään ammatin, jossa viihdyn paremmin kuin entisessä. Niinpä valkosipulikermaperunat vaihtuivat nuudeliin, toistaiseksi Smiley Mutta tosipuheella; ei sillä rahalla (vältämätttä) hyvää elämää saa... Ja sehän se on tärkeintä, kai myös meille härille?
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #22 : 12.11.2005 21:21:57 »

Hei härät!  Smiley

Esittäytymisen yhteydessä jäi mainitsematta sellainen asia, jonka olen huomannut, että elinympäristö on minulle ELINTÄRKEÄ, johtunee härän maayhteydestä. Muutto aiheuttaa aina minulle mielettömän stressin, ja etsin todellakin itselleni koko ajan sellaista paikkaa, jossa nautin olla. Tällä hetkellä oma kotini on sellainen ja sellaiseksi se varmaan härän tapauksessa kannaattaa tehdä!
....

Mitä olette härät mieltä siitä, että meitä aina sanotaan materialisteiksi? Itse en ihan täysin allekirjoittaisi tuota, vaikka ei materiaalisuuden tarvitse olla mikään negatiivinen asia. Ollaanko me materialisteja?

Koti on tärkeä paikka myös minulle. Sen sisustamiseen ja remontoimiseen saisin menemään aivan varmasti hirveät määrät rahaa, jos sitä olisi... :Smiley

Kuitenkin Manjaanan tavoin luovuin tilipussista, jotta saisin opiskella itselleni mielekkään ammatin, jossa viihdyn paremmin kuin entisessä. Niinpä valkosipulikermaperunat vaihtuivat nuudeliin, toistaiseksi Smiley Mutta tosipuheella; ei sillä rahalla (vältämätttä) hyvää elämää saa... Ja sehän se on tärkeintä, kai myös meille härille?

Tervetuloa Mama Emi  Smiley

Oi - olenko poikkeus, no kuitenkin olen samaa kylää asuttanut, tällä hetkellä kahdeksas koto samalla seudulla menossa. Oikeastaan siis etsin vieläkin sellaista paikkaa, jossa nautin olla. Heti kun olen saanut kotini asutun oloiseksi, niin minulle tulee tarve alkaa suunnitella muuttoa jonnekin muualle... siihen kuitenkin saattaa vierähtää pitkä tovi, mutta kuitenkin. En ole oikeastaan koskaan kokenut mitään paikkaa kodikseni, siten, että tuntisin tarvetta jäädä sinne kauemmaksi aikaa Embarrassed

Ymmärtääkseni meidän härkien oppiläksy on ymmärtää se, ettei materiaalisuus ole ainoa onnea tuova asia.

Olen samalla linjalla kuin Manjaana ja Sinima   Wink - oltuani hyvinkin tiukasti työelämässä, jäin v 2000 syntyneeltä kuopukseltani hoitovapaalle. Hoitovapaan loputtua palasin työelämään mutta aloitin samalla opiskelut...viime keväänä sitten siirryin tekemään lyhennettyä työviikkoa, ja opiskelut jatkuvat.  coolsmiley

Näin yli nelikymppisenä on haasteellista, kun ei olekaan enää vapaata aikaa iltaisin ja viikonloppuisin... talouskin on välillä aikas kuralla, mutta kirppareilta löytyy vaatetta, ja jostakin sitä aina saa raavittua ruokaa viisihenkiselle perheelle. Onneksi miehelläni on luovuutta kehitellä aterioita melkein tyhjästä, silloin kun on todella tiukkaa.  angel

Opiskelusta en kuitenkaan enää luovu, uusi ura on jo ihan huulilla, ja ilmentää enemmän arvomaailmaani kuin tämänhetkinen. Cool

Eihän se maailman raha ja tavara, vaan sydän lämmin ja avara  smitten
tallennettu
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #23 : 12.11.2005 21:47:00 »

Hih, täällä ilmoittautuu kolmas Aurinko-Härkä, Nousu-Neitsyt  Smiley
Kuu Härässä, Merkurius myös sekä MC ja Noususolmu. Pluto ja Uranus (väljästi) AC:lla, mukavasti kolmiossa Aurinkoon (tarkasti), Kuuhun ja Merkuriukseen. Neptunus sitten puolestaan oppositiossa samaan kolmikkoon ja yhtymässä IC:n kanssa. Aurinko ja Kuu ovat kahden asteen päässä toisistaan, Kuu perässä ja Merkurius asteen päässä Kuusta.

Minä myös voisin laittaa kaikki rahani kodin kauniimmaksi ja viihtyisämmäksi sisustamiseen sekä varustamiseen - aina on jotakin hankintalistalla odottamassa  Cheesy  Joulun alusaika on erityistä tunnelmanluontiaikaa - valoja ja kynttilöitä sekä paljon itsetehtyjäkin koristeita on kaikkialla. Perinteet ovat ehdottoman tärkeitä, kuten kunnon Härälle kuuluukin olla.

En oikein tiedä, mitä sillä Härkien materiaalisuudella tarkoitetaan - missä mielessä?? Tunnen paljon ihmisiä, jotka eivät ole Härkiä mutta juoksevat paljon enemmän statustavaroiden perässä, kuin maanläheiset ja käytännölliset Härät..

Minussa on Härkää vaikka muillekin vähän jaettavaksi, mutta niin on Pluto-energiaakin ja siksi olen ehkä hieman outo sekoitus.

Iloisin Härkäterkuin
Nothobel
 smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 13.11.2005 03:10:23 »

Moikka myös minun puolesta.

Kiva huomata, että meitä Härkä/nouseva Skorpioneja on täällä astro maailmaan uppoutuneita muitakin, itse kuulun samaan porukkaan. Ehkä me olemme kovapäisen luonteen vuoksi hieman astro tarvitsevia tyyppejä.   knuppel2

Niin kyllähän sen Härkä/nousevan Skorpionin vaikutuksen huomaankin, kun tunteet leimahtavat ja olemmehan me niitä tyyppejä joita muut pitää kiinnostavina, mutta kovinkaan lähelle ei heti kukaan uskalla tulla. Sen energia latauksen kuulemma näkee niin selvästi naamasta, vaikka yrittää olla kuinka pokerinaamalla. Tuleehan vielä koettua jotain muita enemmän henkiset asiat intohimoisesti. On siinä ollut opettelua, jotta pystyisi olemaan  leppoisa Härkä ja välttää viimeiseen asti tunteiden purkua tulisesti. Joten kiva kuulla miten muut Härkä / nousu Skorpparit selviää sisäisen minänsä kanssa.  tickedoff
tallennettu
thupsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #25 : 15.11.2005 12:11:21 »

Minäkin päätin liittyä mukaan. Olen härkä; nouseva neitsyt ja laskeva kalat.(jostakin taulukosta kerran sain tietää). Olen taiteellinen (maalaan pastelliväreillä), musikaalinen(laulan) ja haluan auttaa kanssaihmisiäni kuuntelemalla ja keskustelemalla. -Joskus tuntuu, että väsynkin siihen kun toinen ihminen kaataa kaikki murheet minulle. Yleensä puhumisesta on ollut apua toiselle.-Ehkä olen liian herkkä vaistoamaan asioita toisesta ihmisestä ja se väsyttää sitten minua. Lapset pitävät minusta paljon, vaikka omasta mielestäni en yritä hauskuttaa heitä sen kummemmin kuin olemalla oma itseni. -Nämä sivut vaikuttavat tosi mielenkiintoisilta!  :Smiley
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #26 : 01.12.2005 01:29:16 »

Härän materialistisuus on sellainen, joka on omalla kohdallani vähän ihmetyttänyt. En koe olevani materialisti. Toisaalta syy voisi olla siinäkin, että ainakin osittain tietoisesti vältän sitä, ettei esineistä ja muista tulisi minulle tärkeää. On paljon sellaista, mitä haluaisin, mutta en voisi mitenkään käytännössä saada sitä kaikkea, kun en ole koskaan mikään rikas ollut. Niinpä pitäydyn mielelläni siellä toisessa ääripäässä (nousevana Skorpionina, heh Tongue), eli materia ei ole minulle tärkeää. En vain päästä sitä puolta "valloilleen", ja saan sen tyydytyksen mielestäni enemmän "henkisistä asioista", ajattelusta jne. Eli osittain tietoinen valinta, osittain ehkä mahdollisuuksien puitteissa. Jos en kuitenkaan olisi näin "tiukasti" ei-materialisti, niin kai voisin olla siltä väliltä.. Haluta kaikkea ja tuhlata mahdollisuuksien mukaan (en vaan tiedä mitä hyötyä siitä olisi - tuhlata rahansa mutta silti jäädä paitsi jotakin). Tärkeämpää minulle on perusturvallisuus, olen hyvin säästeliäs, aina pitää olla rahaa jossain säästössä pahan päivän varalle. Tongue

Eli mitä tästä nyt päättelisi? Omasta mielestäni en ole materialisti, mutta saattaisin olla, jos päästäisin sen valloilleen. Ehkä se jotenkin piilevänä siis on, mutta kun pärjään vallan hyvin myös ilman ylimääräistä materiaa.. Niin miten on? Tongue
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #27 : 13.12.2005 19:19:08 »

Ihmettelin aiemmin, miksi minusta ei löydy kaikkia härkämäisiä piirteitä harka, mitä ns. horoskoopit kertoivat. Nähtävästi nämä muut planeetat vaikuttavat niin paljon enemmän. Kun nousumerkki on vaaka, kuu ja venus kaksosissa, merkurius oinaassa ja mars ravussa, niin aikamoinen soppa siitä on syntynyt. Edelleen silti lähes täysissä sielun ja ruumiin voimissa pitkässä parisuhteessa itsenäisesti onnellisena. smitten

Löytyykö sielunsiskoja tai -veljiä foorumilta?
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 14.12.2005 01:25:14 »

Moikka
luminant mermaid mainitsit, että edelleen silti lähes täysissä sielun ja ruumiin voimissa pitkässä parisuhteessa itsenäisesti onnellisena. Tuo taitaa olla meille härille aika tyypillistä, sillä joskus oli hauskasti sanottu astrologisessa jutussa, että härkä on tähtitaivaan uskollisimpia tyyppejä ja sitä ei erota kuin kuolema tai virkavalta parisuhteesta.  Grin  Grin  Grin  Grin  Grin

Että tälläisiä sielunveljiä me härät  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 15.12.2005 00:28:52 »

Hei härät!  Smiley

Mitä olette härät mieltä siitä, että meitä aina sanotaan materialisteiksi? Itse en ihan täysin allekirjoittaisi tuota, vaikka ei materiaalisuuden tarvitse olla mikään negatiivinen asia. Ollaanko me materialisteja?

En koe olevani materialisti ja aina ihmetellyt juuri sitä, että härät ovat muka sellaisia. Ehkä en ole vain siinä suhteessa härkämäinen. Hassua on, että mieheni skorpionina on paljon materialistisempi kuin minä. Itse aina marmatan, kun hän haluaa vähän väliä ostaa jos minkälaista uutta vempainta ja vekotinta. Minusta niitä ei tarvita.  tickedoff
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: