Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ja täälä uusi aloitteleva tarot-lukija...?  (Luettu 128194 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #120 : 08.11.2014 17:27:33 »

Olisiko mahdollista nostaa myös minulle kortti tai pari?
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #121 : 15.11.2014 10:15:53 »

Kolme viikkoa on mennyt. Tuo mielessä oleva ei ole ainakaan vielä lähentynyt. Olen hänet kyllä nähnyt joitain kertoja, viimeksi tänään, ihan arkisissa ympyröissä  Smiley
Treffitkin erään toisen kanssa osuivat tähän aikaväliin, mutta ei sekään ainakaan vielä lemmen syttymistä näytä. Minua varmasti hidastaa tuo mies, joka mielessä aina vaan pyörii. Odotan varmaan, että tulisi jokin konkreettinen ele johonkin suuntaan sieltä. Tämän treffikaverin ajatuksia en tiedä, tosiaan nähty vain kerran ja muutaman kerran muuten juteltu.

Mielessä oleva on aika saman ikäinen kuin minä, kuitenkin nuorekas ja erittäin eloisa ja työteliäs. Tämä toinen on minua jonkun verran nuorempi, työteliäs hänkin.

Ihan voisi kyllä jo se lempi konkreettisesti elämääni tulla  Wink  Jos jonkun kortin vielä ehdit jossain vaiheessa tähän nostaa otan sen mielelläni vastaan. Kiitos sinulle!  smitten

Heippa!
Nostin sinulle nyt uudemman kerran.  Smiley Nousi Maailma, Taikuri ja Maljat 10
Hyvät kortit mielestäni tuli ihmissuhteisiin. Jotain uuden alkamista ehdottomasti näiden mukaan olisi. Toki tämä on aina meistä itsestämme kiinni uskallammeko/haluammeko jättää menneet taakse ja aloittaa uuden "aikakauden", mutta hyvät edellytykset olisi. Ja kannattavaakin, koska maljat 10 edustaa tyytyväisyyttä ja perheonnea.

Esteisiin nousi Sauvat 3
Jääräpäinen itsenäisyys saattaa jarruttaa ponnisteluasi. Oli se sitten sinulta lähtöisin tai joltain muulta. Smiley

Eduksesi nousi Miekat 6
Avainsanana on matkustaminen. Ei nyt välttämättä minnekkään kaukomaille, mutta jostain epämieluisasta tilanteesta poistuminen. Ilmeisesti silloin päällimmäiset ongelmat ratekavat ja siten myönteinen suunta johon jatkaa.

Kyselin vähän tarkemmin tästä miehestä joka tuottaisi tämän Maljat 10 edustaman perheonnen Smiley
Nousi Sauvat Kuningas.
Tämä on maailmanmies, ehkä matkustellutkin jonkinverran. Kulkija.  Olisiko tuolla eduksesi noussut Miekat 6 viitannut tähän henkilöön.... Koska avainsanana oli siinä matkustaminen, niin olisiko se sittenkin ollut vinkki, että tähän henkilöön liittyisi jollainlailla matkustamien (ja olisi siis eduksesi).
Jos nyt ymärrät mitä tarkoitan? Tuli vähän huonosti selitettyä  Cheesy
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #122 : 15.11.2014 10:19:53 »

Hei!
Olen suhteessa josta en ole täysin varma, löytyisikö korteista tähän jotain vahvistusta ?  Smiley

Kiitoksia etukäteen  smitten

Hei! Smiley
Nostin sinulle suhteeseesi liittyen. Nostin aika useastikkin, koska en saanut viestistä oikein selvää...
Aikalailla sama kaava kyllä rupesi löytymään, kun kolmannen kerran nostin. Eli olisiko tässä tapauskessa ns. erilaiset luonteet törmänneet yhteen? Voisi kyllä ajatella, että vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta se on sitten kiinni itsestäsi kuinka haluat ajatella Smiley

Melkein kaikki mahdolliset muutosten kortit tuli kerralla pöytään mitä pakasta nyt löytyykään Cheesy Onko muutosta jo tapahtunut?

Kokeilin kysyä nyt näin: onkä tämä suhde sinulle oikea.
Vähän jotenkin hullusti kysytty, koska itsehän me tiedämme olemmeko oikeassa vai väärässä suhteessa Smiley mutta tälläiset kortit sain:
Pentaakkelit 9, Pentaakkelit 6 ja Pentaakkelit Kuningatar
No en tiedä miksi suhde kysymykseen tuli näinkin vaurauteen liittyviä kortteja... Mutta mutta, olisitko uranainen/-mies? Smiley Hyvä vainu raha-asioissa. Pelkäätkö että sitä käytetään hyväksi?

Esteisiin nousi Maljat Kuningas
Salaileva ja kenties herkkänahkainen henkilö. Mahdollisesti äkkipikainenkin. Liittyisikö tämä suhteen toiseen osapuoleen? Smiley

Eduksesi nousi Maljat 2
Jälleen tämä, että vastakohdat voivat täydentää toisiaan. Smiley Sitoutuminen on avainasemassa.

Tuli sellaisiakin kortteja, että saatat saada apuakin joltakulta ja luota vaistoihisi.
Hmm, saitkohan näistä nyt vahvistusta?  Grin
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #123 : 15.11.2014 10:21:41 »

Hei!

Minullekin voisit katsoa. Päällimmäisenä rakkaus ja parisuhde.... Miten käy, selviääkö ongelmat?  Embarrassed

Hei Smiley
Sinulle nousi Sauvat Kuningas, Maljat 3 ja Sauvat Ritari
Sanoisin, että ongelmat kyllä ratkeavat. Maljat 3 on onnellisuuden kortti.
Juhlinta, ystävien tapaamisia.
Ritari-kortti edustaa ulospäin suuntautuvaa henkilöä, mikä minusta tukee tuota juhlintaa ja ystävien tapaamisia. Edustaa myös seikkailunhaluisuutta ja itsevarmuutta Smiley Haasteiden voittaminen elämässä.

Esteisiin nousi Sauvat 4
Aiheuttaisiko täyttymättömät toiveet mielipahaa? Pettymykset. Nämä tunteet ovat jokatapauksessa esteenäsi.

Eduskesi nousi pentaakkelit 2
Elät ehkä vaikeitakin aikoja, mutta selviät niistä.

Yksinkertaisesti sanottuna ei näyttäisi olevan oikeastaan mitään hätää.  angel
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #124 : 15.11.2014 10:26:02 »

Hei! Löytyisiköhän minun sekaavaa elämän tilanteesee korttia?

Hei Smiley
Noniin sinulle nousi Sauvat 8, Maljat Ritari ja Paholainen
Olisiko menneisyydessä tapahtunut nopeastikkin asioita... Kaikenlainen viestittely? Maljojen ritari voisi tarkoittaa, että tilanne on nyt pysähtynyt ja junnaa paikallaan. Ei tiedä minne suuntaan jatkaisi. Paholainen viittaisi johonkin järkkymättömään esteeseen. Musertava voima aiheuttaa tyytymättömyyttä. Tästä ei ehkä pääse läpi, mutta mahdollisesti ympäri Smiley

Esteisiin nousi maljat 3
Piittaamattomuus toisten tunteista. Mahdollinen vastarakkauden puute?

Eduksesi nousi Maljat 4
Tarvitaan uusi alku, jotta vanhaan suhteeseen saadaan kipinää. Uusia harrastuksia, uutta tekemistä, uusia ystäviä...

En tiedä oliko mielessäsi jokin parisuhteeseen liittyvä asia, kun tälläisiä kortteja tuli... Mutta voihan näitä soveltaa muuhunkin. Jotain uutta tekemistä kuitenkin suositaan Smiley
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #125 : 15.11.2014 13:01:38 »

Hei, minäkin kaipaisin rakkauteen korttia.

Kiitos jo etukäteen Smiley

Heippa Smiley
Sinulle rakkauteen nousi Maljat 8, Sauvat 9 ja Sauvat ässä
Sinulla on jo kaikki mitä tarvitset menestyäksesi tällä saralla. Ole valppaana. Tulevaisuudessa voisi alkaa jokin uusi ihmissuhde.

Esteisiin nousi Miekat 2
Joku lietsoo ikävyyksiä

Eduksesi nousi Maljat 6
Vahva yhteys menneisyyteen. Olisiko joku henkilö menneisyydestä palaamassa... Tai sitten menneet ponnistelut kantavat pian hedelmää. Jotain menneisyyteen liittyvää kuitenkin Smiley

Näe vaivaa tulevan hyödyn eteen  angel
tallennettu
N74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #126 : 16.11.2014 20:06:30 »

Hei,

Saisinko tietoa rakkauskuvioistani. Onko fyysistä sellaista tulossa elämään. Kiitos Sinulle  smitten
tallennettu
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« Vastaus #127 : 17.11.2014 00:36:32 »

Heips!

Ihan samoilla mietteillä kun ihka ensimmäinen kommentoija

"Mitä minun pitäisi tehdä tämän miehen suhteen? Unohtaa vai yrittää?
Ja millaisin miettein hän on liikkeellä?
Onko eroamassa vai ei ?" On niin ihana mutta myös hermoja raastava suhde että pakko kysyä ...

Kiitos !!! smitten
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #128 : 19.11.2014 19:18:22 »

Kolme viikkoa on mennyt. Tuo mielessä oleva ei ole ainakaan vielä lähentynyt. Olen hänet kyllä nähnyt joitain kertoja, viimeksi tänään, ihan arkisissa ympyröissä  Smiley
Treffitkin erään toisen kanssa osuivat tähän aikaväliin, mutta ei sekään ainakaan vielä lemmen syttymistä näytä. Minua varmasti hidastaa tuo mies, joka mielessä aina vaan pyörii. Odotan varmaan, että tulisi jokin konkreettinen ele johonkin suuntaan sieltä. Tämän treffikaverin ajatuksia en tiedä, tosiaan nähty vain kerran ja muutaman kerran muuten juteltu.

Mielessä oleva on aika saman ikäinen kuin minä, kuitenkin nuorekas ja erittäin eloisa ja työteliäs. Tämä toinen on minua jonkun verran nuorempi, työteliäs hänkin.

Ihan voisi kyllä jo se lempi konkreettisesti elämääni tulla  Wink  Jos jonkun kortin vielä ehdit jossain vaiheessa tähän nostaa otan sen mielelläni vastaan. Kiitos sinulle!  smitten

Heippa!
Nostin sinulle nyt uudemman kerran.  Smiley Nousi Maailma, Taikuri ja Maljat 10
Hyvät kortit mielestäni tuli ihmissuhteisiin. Jotain uuden alkamista ehdottomasti näiden mukaan olisi. Toki tämä on aina meistä itsestämme kiinni uskallammeko/haluammeko jättää menneet taakse ja aloittaa uuden "aikakauden", mutta hyvät edellytykset olisi. Ja kannattavaakin, koska maljat 10 edustaa tyytyväisyyttä ja perheonnea.

Esteisiin nousi Sauvat 3
Jääräpäinen itsenäisyys saattaa jarruttaa ponnisteluasi. Oli se sitten sinulta lähtöisin tai joltain muulta. Smiley

Eduksesi nousi Miekat 6
Avainsanana on matkustaminen. Ei nyt välttämättä minnekkään kaukomaille, mutta jostain epämieluisasta tilanteesta poistuminen. Ilmeisesti silloin päällimmäiset ongelmat ratekavat ja siten myönteinen suunta johon jatkaa.

Kyselin vähän tarkemmin tästä miehestä joka tuottaisi tämän Maljat 10 edustaman perheonnen Smiley
Nousi Sauvat Kuningas.
Tämä on maailmanmies, ehkä matkustellutkin jonkinverran. Kulkija.  Olisiko tuolla eduksesi noussut Miekat 6 viitannut tähän henkilöön.... Koska avainsanana oli siinä matkustaminen, niin olisiko se sittenkin ollut vinkki, että tähän henkilöön liittyisi jollainlailla matkustamien (ja olisi siis eduksesi).
Jos nyt ymärrät mitä tarkoitan? Tuli vähän huonosti selitettyä  Cheesy

Kiitos taas Luuu  smitten

hmmm...mielessä oleva on tavallaan maailmanmies. Yhden toisenkin tässä kuitenkin nyt tavannut, hän on matkan takaa eli asuu hyvinkin kaukana, mutta suomessa.  :Smiley

tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #129 : 24.11.2014 17:10:49 »

Hei,

Jos jaksat vielä nostella kortteja niin minä olen mielelläni harjoituskappale Smiley

Nostan joskus itselleni kortteja ja olen nähnyt unia, molemmissa sama teema, että muutosta on tulossa elämääni. Näetkö mihin elämän alueelle tämä muutos kohdistuu? Parisuhde, työ, joku ihan muu..?

Kiitos  Smiley
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #130 : 24.11.2014 19:50:03 »

Minulle myös saa nostaa kortteja, jos vielä haluat. Vaikkapa rakkauteen, sehän on ihan ikuisuusaihe  Smiley
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #131 : 27.11.2014 20:46:45 »

Moi Smiley

Jos intoa vielä riittää niin minulle saa nostaa!
Rakkauteen, elämääni yleensäkin  :Smiley
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #132 : 29.11.2014 14:25:11 »

Heippa vaan kaikki.
Kiitos kaikista palautteista mitä olen saanut tänne ja yksityisviesteinä.  angel Yritän ottaa niistä oppia  Smiley

Olen nyt kirjoitellut itselleni ylös muutaman tulkinnan, lähettelen ne rimpsuna tänne.
Aina toivoisi, että tälle harrastukselle olisi enemmän aikaa Smiley
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #133 : 29.11.2014 14:27:46 »

Hei!

Olisiko sulla aikaa katsoa minun elämääni, parisuhteen ja lasteni kannalta?

Kiittäen Kaksonen69

Hei Smiley

Sinulle nousi perheeseen ja lapsiisi liittyen
Pentaakkelit 10, Sauvat ässä, Sauvat 2

Eli perhe-elämäsi näyttäisi olleen onnellista. (?) Oman rikkauden jakaminen on avain asemassa tässä ensimmäisessä kortissa. Rikkautesi käyttäminen rakkauden palvelukseen. Nyt sinulta on raivattu esteitä tieltäsi ja on aika löytää oikea kohde, johon suunnata energiasi joka on vapautunut käyttöösi. Ns. sauva on kädessäsi eli tee mikä tuntuu hyvältä. Yrittämisen aloittaminen. Smiley
Sauvat 2 merkitsee yleensä kukoistavaa kumppanuutta tai ylipäätään yhteisymmärrystä.

Esteisiin nousi Maljat 5
Kenties jokin pettymys/suru vaikeuttaa asioita... Vai pelkäätkö pettyväsi? Silloin voisi olla aika käsitellä nämä pettymysten pelot, jotta ne eivät varjostaisi elämääsi. Tai käsitellä loppuun mahdolliset surun tunteet. Nämä kuitenkin antavat mahdollisuuden oppia aina jotain.

Eduskesi nousi Maljat ässä
Kaikki sydämen asiat kukoistavat. Muista myös rakastaa itseäsi Smiley

Pöydällä on kaksi ässä-korttia, niin ne vahvistavat kumppanuuden merkitystä. Uusi rakkaussuhde tai vanhan syventyminen.

Sait myös Aurinko kortin yleisesti elämääsi. Kaikkea hyvää siis ja ihmissuhteiden voimaa. Tässä on myös aika voimakas viesti lapsiin liittyen. Sanoisin että hyvät suhteet lapsiin.  smitten
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #134 : 29.11.2014 14:30:01 »

Hei,haluaisin kortin rakkauteen,kiitos! smitten


Heippa! Smiley

Sinulle rakkauteen nousi
Sauvat 5, Maljat 5, Sauvat 4

Olisiko parisuhteessa ollut jotain ristiriitaa? Vai mitä haasteellisia asioita elämässäsi olisi ollut...? Olet kuitenkin valmis kohtaamaan tämän haasteellisen tilanteen ja tekemään sille jotain. Maljat 5 voisi tarkoittaa, että jokin odottamaton tapahtuma tai reaktio voi vaikeuttaa asioita. Suru on pääasiassa tässä kortissa. Pettymystä/täyttymättömät odotukset. Näistä kuitenkin voimme oppia aina jotain eikä kannata haaskata kovin paljon aikaa suremiseen.
Tasapaino palautuu kyllä, kun vastakohtaisuudet on soviteltu. Tavoitteen onnistuminen.

Esteisiin nousi Tuomio
Pelko ja jumiutuminen. Ei saa jäädä vanhoja asioita märehtimään, muuten ei etene ja tilaisuutesi saattaa päästä käsistäsi. Ymmärryksen kasvattaminen ja asioiden hyväksyminen sellaisenaan kuin ne on.

Eduksesi nousi Sauvat 2
Yleensä merkitsee menestyksekästä kumppanuutta. Yhteisymmärrykseen pääsy edistää tilannetta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: