Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ja täälä uusi aloitteleva tarot-lukija...?  (Luettu 126593 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #90 : 12.10.2014 12:25:28 »

Kysympä sinulta parin kortin nostamista. Mitä oikein on uusimmassa projektissa tapahtumassa (huom! en hae siinä etua itselleni, vaan lisäkuormaa), kun tökkii tökkimistään kaikki asiaanliittyvä. Meinaa pihistä jo korvistakin ilma sisään ja ulos.
Mikään asiaan liittyvä ei ole suunniteltukaan toimimaan (toisten taholta, eivätkä kestä suoraa huomautusta - enkä todellakaan ole alkujaankaan tehty mielisteleväksi yksilöksi), joten tukkakin meinaa mennä takkuun. Yli viikko huvennut aivan pelkkään "Ooh, no voi harmi."n kuunteluun, eikä minulla ole sellaiseen ollut koskaan elämässäni aikaa.
Koska tästä projektista riippuu muutaman tuhannen ihmisen asiat lähivuosina, en oikein voi lyödä hanskojani naulaan. Ei sen puoleen tällä hetkellä edes ole hanskoja käytössä.
Toki oma elämäni helpottaisi projektin vaativuuden verran, jos sanoutuisin irti, mutta kaikkien asiasta hyötyvien ihmisten elämän vuosiksi haittaantumisen vuoksi...

No - en vain voi perääntyä nyt.

Katsotko suht pikaseen, mitä kortit kertovat. Kenet pitää nitistää asioita haittaamasta?
Vai onko projektin haitan takana... niin mikä? Tätä kysyn sekä kuinka sen saa sujumaan, jotta apua tarvitsevat saavat sitä oikeaan aikaan ja kohtuumitalla?...

Kiitän ennakkoon!

 idiot2  angel  smitten

Hei! Olet vähän saanut odotella.
Nostin ihan yleisesti 3 korttia tähän uusimpaan projektiisi.
Nousi Miekat 5, Aurinko ja Narri
Tämä tarkoittanee, että olet ehkä joutunut nielemään tappiosi ja palaamaan melkein lähtöruutuun. Suunanmuutos on kenties välttämätön.
Aurinko edustaa, että tilanne on kehittymässä parempaan päin. Onnea ja menestystä.
Tulevaisuuteen odota odottamatonta. Mikään ei voi vahingoittaa sinua, teet mitä vain. Ota riski. Elämässä alkaa uusi luku.

Kyselin tarkemmin risti-pöydän merkeissä
Miekka kortteja nousi aika paljon. Joten "taisteluita" on ehkä luvassa.
Nousi Miekat 5 (jälleen), Maailma ja Miekat ässä.
Eli menneisyydessä on ollut pettymyksiä ja menetyksiä. Maailma kuitenkin ennustaa, että lähitulevaisuudessa kaikki yritykset onnistuvat. Sota on ohi ja voitto on sinun. Saat tehtävä suoritettua loppuun.
Miekat ässä näyttää, että alkaa liike, jota ei voi pysäyttää. Menestys on taattu, koska miekka läpäisee kaikki esteet. Edessä on kyllä vielä taisteluita, mutta rohkeuden ja älyn avulla voitat ne ennen pitkää.

Esteisiin nousi Maljat 7
Valinnan vaikeus. Ehkä tilaisuuden menetys väärän päätöksen tai jahkailun seurauksena...

Eduksesi vaikuttaviin asioihin nousi Miekat 9
Tämä edustaa ahdistuneisuutta, itsevarmuutta nakertavaa häijyyttä ja panettelua. Mutta miten tämä voisi olla eduksi... Onko tässä tilanteessasi tälläisiä piirteitä havaittavissa? Ehkä tämä tarkoittaa kärsimystä, jonka lopussa seisoo kiitos.
Voi olla myös, että tilanne on vain harhaa... Ehkä tilanne ei vastaa todellisuutta. Suurennellaan päässä asioita pahemmaksi mitä todellisuudessa onkaan... Tämän tiedostaminen asiat muuttuvat parempaan päin.

Kaikenkaikkiaan tämä on innostava haaste, joka saa adrenaliinin virtaamaan suonissa.

Nostin yhden kortin kysymykseen mikä haittaa projektia.
Tähän nousi Sauvat ritari
Tämä edustaa äkkipikaista luonnetta, seikkailunhaluisuutta ja rohkeutta, itsevarmuutta. Olisiko nämä kuitenkin haitaksi tässätapauksessa. Tulisiko edetä harkiten ja suunnitella tarkkaan. Ottaa mallia Miekkojen ritarista, joka pitkän tuumailun ja odotuksen jälkeen karauttaa maaliin kertaheitolla.

Nostin vielä yhden kortin kysymykseen miten projektin saisi toimimaan.
Nousi Sotavaunut
Tarkoittaa kohtalon voimaa, joka ohjaa ihmistä suuriin saavutuksiin. Itseluottamus johtaa menestykseen. Mutta menestys ei saa nousta päähän niin, että ihminen muuttuu ylimieliseksi. Suuretkin saavutukset voivat romahtaa tähän.

Olikohan näistä nyt apua...?  Smiley
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #91 : 12.10.2014 16:14:00 »

Heippa.Saisinko kortit parisuhteeseen ja muutenkin elämään. smitten

Heipä hei  Smiley
Sinulle nousi parisuhteeseen Tuomio, Maljat 7 ja Maljat 6
Tuomio herättelee, että jotain on muuttunut... Jokin uusi mahdollisuus tai tilaisuus, jota ei saa päästää menemään. Tämä kortti myös nopeuttaa muiden korttien vauhtia ja osoittaa, että tulos tapahtuu odotettua aikaisemmin.
Lähitulevaisuuteen maljat 7 osoittaisi, että on tehtävä valintoja. Uusien mahdollisuuksien ovia avautuu liikaa  Smiley Voi myöskin tarkoittaa mielikuvitusta. Käveletkö pää pilvissä/pakenetko arjen hankaluuksia mielikuvitusmaailmaan? Vai onko mielikuvitus vain osana rikastuttamassa elämääsi?
Maljat 6 on muistojen kortti. Vahva yhteys menneisyyteen. Olisiko jotain menneisyydestä tulossa elämääsi? Voi myös ohjeistaa tekemään rauhan menneisyyden kanssa. Vastaus johonkin kysymykseen löytyy samankaltaisesta menneestä tilanteesta.

Esteisiin nousi Sauvat 6
Saatat pelätä tulevaisuutta, mutta älä murehdi liikaa sillä mahdollisuutesi ovat hyvät.

Eduksesi nousi Pentaakkelit 5
Ajatteletko, ettet ehkä kelpaa tai et ole hyvä? Etsitkö moraalista tukea väärästä paikasta...
Et ole kuitenkaan yksin. Hyväksy itsesi jokainen osa  smitten

Tein perus kolmen kortin pöydän yleisesti elämääsi ja sain
Sauvat 10, Sauvat 4 ja Hallitsijatar
Tämä näyttäisi, että sinulla on ollut raskaitakin velvollisuuksia ja työntäyteinen elämä. Saatat ottaa kantaaksesi toisten taakkoja.
Nyt on kuitenkin sadonkorjuun aika. Olet ehkä saattanut jonkin henkilökohtaisen projektin valmiiksi tai saat aineellista hyvin vointia. Sauvat 4 on myös kodin kortti.
Tulevaisuus näyttäisi myös ns. viljavuutta ja sadonkorjuuta.
Tulevaisuus näyttää runsautta, aineellista mukavuutta ja kotoista viihtyisyyttä, turvallisuutta ja suojelusta. Hallitsijatar on niinikään myös äidillinenkortti. Voi viitata suoraan äitiyteen, mutta voi myös tarkoittaa yleisesti hyvää perhe-elämää ja kehityksen vankkaa perustusta.

Sauva kortteja oli melkein kaikki tässä kolmen kortin pöydässä, niin voisikohan sanoa, että tulkinta pääasiassa liittyisi kasvuun, luovuuteen, työhön ja yrittämiseen.  Smiley

Kaunis kiitos  smitten
tallennettu
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #92 : 12.10.2014 19:21:01 »

Hei! Minullekin saa nostaa. Rakkauselämään liittyen, en tiedä mitä miehen päässä liikkuu. Onko tällä jutulla mitään toivoa? Kiitos jo etukäteen.
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #93 : 13.10.2014 01:36:33 »

Hei  Smiley Minullekin voisi nostaa rakkauteen ja työhön, kiitos  smitten

Hei sinullekin  Smiley
Rakkauteen nousi Pentaakkelit 3, Sauvat 8 ja Maljat 4
Olisitko tehnyt työtä paljon niin että, lähimmäiset ovat jääneet toisiksi? Pentaakkelit 3 kortti voi joskus merkitä myös kodin vaihtoa ja sivuaa ohimenne jotain uutta suunnitelmaa. Pääpiirre on taitojen käyttö.
Tulevaisuuteen näyttäisi, että alkaa tapahtua nopealla temmolla. Viivytysten päättyminen ja ongelmien joutuisa ratkeaminen. On tulossa hyviä uutisia.
Kauemmas tulevaisuuteen näyttäisi pitkästymistä. Tuttuja asioita ei ehkä osata avostaa riittävästi. Kun suhteessa on saavutettu seesteisyys, mitä muuta voidaan toivoa...
Eli tarkoittaisikohan tuo niitä perus vanhan pariskunnan ongelmia...?  Grin Uusi harrastus tai ylipäätään uusi tekeminen voisi olla avuksi.  Smiley

Esteisiin nousi Kuu
Jotain salamyhkäistä ja katalia suunnitelmia. Ole varovainen.

Eduksesi nousi Pentaakkelit 7
Eli pitkän aikavälin suunnitelmat ovat eduksesi. Odota ja hoivaa kun sato kasvaa ja kypsyy.  Smiley

Työhösi nousi Voima, Sauvat 7 ja Pentaakkelit 4
Olet ehkä voittanut jonkin vastoinkäymisen (tai sairauden)? Jokatapauksessa, olet toiminut määrätietoisesti, järkkymättä ja rohkeasti.  Smiley
Tulevaisuudessa on ehkä joitain vastoinkäymisiä tulossa.
Suosi vieläkin tuota Voima-kortin teemaa. Ole omapäinen ja pidä puolesi, sillä vain napakkuus ja päättäväinen toiminta johtaa tuloksiin.
Kauemmas tulevaisuuteen näyttäisi, että saavutat hyvän toimeentulon. Tähän mennessä hankitun omaisuuden säilyttäminen.
Ns. Rahaa pankissa.

Esteisiin nousi Sauvat 10
Suunnitelmiasi yritetään ehkä häiritä. Voi myös viitata työntäyteiseen elämään. Haalit ehkä itsellesi liikaa tekemistä.

Eduksesi nousi Maljat kunigatar
Tämä kuningatar edustaa tunteita ja alitajuntaa. Tunteensa ilmentämiseen taiteen kautta. Jokaisesta meistä löytyy niin pimeyttä kuin valoa ja tämä kuningatar hyväksyy sen. Itseään ei voi paeta.

Jokatapauksessa työelämäsi näyttäisi aika lupaavalta tulevaisuudessa.  Smiley

Kiitos Luuu  smitten Suhteessa olen ottanut etäisyyttä ja harkinnut jatkoa. Epäselvää on kyllä vielä kaikki ja näyttää junnaavan paikoillaan edelleen. Lähentymistä ei ole tapahtunut ja tuntuu, että tapahtuukokaan. Salamyhkäistä toimintaa on ollutkin ja näyttää siis vieläkin tulevan. Voihan se tietenkin alkaa pitkästyttämään koko tilanne, jos ei tapahdu mitään. Tai jos lähentymistä tapahtuu, niin mies on niin menevä, ettei kestä seesteistä suhdetta tai minä itse. En tiedä, tänään jotenkin pessimistinen päivä mulla.

Työt olleet pätkätöitä vuosia. Nyt kuitenkin vähän lupailtu vakinaisempaa, mutta muutoksia tulossa työympäristöön, joten vaikea uskoa. Aina on kuitenkin pitänyt tavallaan lunastaa paikka työelämässä näyttämällä kykynsä ja jaksamisensa, vaikka aina ei voimat tunnu riittävän. Raskas syksy ollut muutoksia täynnä ja epävarmuus painanut ja painaa edelleen, kun työsopimusta jäljellä enää kuukausi. Ihanaa jos se toimeentulo on kuitenkin turvattu tulevaisuudessa ja mieluiten siinä paikassa, missä viihdyn ja osaan työni, vaikka aika hektistä onkin.

Kiitos, kiitos, kiitos  smitten
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #94 : 14.10.2014 17:19:32 »

Hei,
minulle saat harjoitella. Montakin asiaa mielessä, mutta rakkaushan se päällimmäisenä. Mies mielessä, mutta tällä hetkellä vain mielessä. Miten asiat menee?

Näyttäisi lemmen syttymistä  Smiley Ehkä kolmen viikon päästä...? Nämä ajat on vähän niin ja näin en tiedä meneekö oikein, mutta jos haluat niin kerrohan kuinka kävin. Smiley
Ehkä jokin vilkas ja uuttera nuorimies on tulossa.

Kolme viikkoa on mennyt. Tuo mielessä oleva ei ole ainakaan vielä lähentynyt. Olen hänet kyllä nähnyt joitain kertoja, viimeksi tänään, ihan arkisissa ympyröissä  Smiley
Treffitkin erään toisen kanssa osuivat tähän aikaväliin, mutta ei sekään ainakaan vielä lemmen syttymistä näytä. Minua varmasti hidastaa tuo mies, joka mielessä aina vaan pyörii. Odotan varmaan, että tulisi jokin konkreettinen ele johonkin suuntaan sieltä. Tämän treffikaverin ajatuksia en tiedä, tosiaan nähty vain kerran ja muutaman kerran muuten juteltu.

Mielessä oleva on aika saman ikäinen kuin minä, kuitenkin nuorekas ja erittäin eloisa ja työteliäs. Tämä toinen on minua jonkun verran nuorempi, työteliäs hänkin.

Ihan voisi kyllä jo se lempi konkreettisesti elämääni tulla  Wink  Jos jonkun kortin vielä ehdit jossain vaiheessa tähän nostaa otan sen mielelläni vastaan. Kiitos sinulle!  smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #95 : 15.10.2014 17:43:00 »

Kiitos Luuu!

Jotain noista vastauksista voin suht suoraan tulkita nykyhetkeen.

Menneisyydessä olen kohdannut rikoksia itseäni vastaan. Joten kai niitä kateita sitten on ollut tien reunoilla, kun olen kävellyt mietiskellen ohi. Viihdyn omassa rauhassani kaikkein parhaiten.

Katsotaan, kuinka ja mitä nuo muut vastaukset parhaiten tulkitsevat.

Kuitenkin samansuuntaista olet kirjoittanut, mitä itse koen olevan menossa.
Hyvin paljon vartijaksi olen joutumassa, joten jos nostan sillä toisten vihaa, ei kai voi mitään, kuin toimia suojattuna.

Olen läpi elämäni kiukustuttanut monia, kun olen elänyt omaehtoista elämää siitä suuremmin huutelematta.

Enemmän asioista osaan sanoa erään suuren tilaisuuden jälkeen - loppukuuhun marraskuun kääntyessä. Mikäli siellä läsnäolevat toimivat samansuuntaisesti kanssani, sitten varmaan taas alkaa kateuksien kehät kiristyä.

Tätä tämä vaatimaton, mutta omaehtoinen elämäni on ollut täynnä. Jos jotain muuta tapahtuu, kuolen varmaan helpotuksesta.

Mutta: Kaunis  Smiley  kiitos! Ihanan konsertin jälkeen tänään on ollut ihan mukava olla. angel
« Viimeksi muokattu: 06.11.2014 16:15:56 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #96 : 16.10.2014 05:57:36 »


Kolme viikkoa on mennyt. Tuo mielessä oleva ei ole ainakaan vielä lähentynyt. Olen hänet kyllä nähnyt joitain kertoja, viimeksi tänään, ihan arkisissa ympyröissä  Smiley
Treffitkin erään toisen kanssa osuivat tähän aikaväliin, mutta ei sekään ainakaan vielä lemmen syttymistä näytä. Minua varmasti hidastaa tuo mies, joka mielessä aina vaan pyörii. Odotan varmaan, että tulisi jokin konkreettinen ele johonkin suuntaan sieltä. Tämän treffikaverin ajatuksia en tiedä, tosiaan nähty vain kerran ja muutaman kerran muuten juteltu.

Mielessä oleva on aika saman ikäinen kuin minä, kuitenkin nuorekas ja erittäin eloisa ja työteliäs. Tämä toinen on minua jonkun verran nuorempi, työteliäs hänkin.

Ihan voisi kyllä jo se lempi konkreettisesti elämääni tulla  Wink  Jos jonkun kortin vielä ehdit jossain vaiheessa tähän nostaa otan sen mielelläni vastaan. Kiitos sinulle!  smitten

Hei, Jospa tekisit aloitteen sen mielessä pyörivän suhteen? Pistät kissan pöydälle, että missä mennään tai ei mennä  Grin
Voin toki vielä kortin nostaa  Smiley
tallennettu
rieta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #97 : 16.10.2014 16:55:29 »

Hei!
Olen suhteessa josta en ole täysin varma, löytyisikö korteista tähän jotain vahvistusta ?  Smiley

Kiitoksia etukäteen  smitten
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #98 : 16.10.2014 18:27:49 »


Kolme viikkoa on mennyt. Tuo mielessä oleva ei ole ainakaan vielä lähentynyt. Olen hänet kyllä nähnyt joitain kertoja, viimeksi tänään, ihan arkisissa ympyröissä  Smiley
Treffitkin erään toisen kanssa osuivat tähän aikaväliin, mutta ei sekään ainakaan vielä lemmen syttymistä näytä. Minua varmasti hidastaa tuo mies, joka mielessä aina vaan pyörii. Odotan varmaan, että tulisi jokin konkreettinen ele johonkin suuntaan sieltä. Tämän treffikaverin ajatuksia en tiedä, tosiaan nähty vain kerran ja muutaman kerran muuten juteltu.

Mielessä oleva on aika saman ikäinen kuin minä, kuitenkin nuorekas ja erittäin eloisa ja työteliäs. Tämä toinen on minua jonkun verran nuorempi, työteliäs hänkin.

Ihan voisi kyllä jo se lempi konkreettisesti elämääni tulla  Wink  Jos jonkun kortin vielä ehdit jossain vaiheessa tähän nostaa otan sen mielelläni vastaan. Kiitos sinulle!  smitten

Hei, Jospa tekisit aloitteen sen mielessä pyörivän suhteen? Pistät kissan pöydälle, että missä mennään tai ei mennä  Grin
Voin toki vielä kortin nostaa  Smiley

Tilanne on tällä hetkellä sellainen, että en voi aloitetta tehdä. Olen kyllä aiemmin tehnyt hänelle mielestäni ihan selväksi omat ajatukseni. Ihana, jos viitsit vielä kortin näihin asioihin minulle nostaa  smitten
tallennettu
Anu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #99 : 17.10.2014 14:04:02 »

Hei!

Minullekin voisit katsoa. Päällimmäisenä rakkaus ja parisuhde.... Miten käy, selviääkö ongelmat?  Embarrassed
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #100 : 18.10.2014 00:08:07 »

Hei! Löytyisiköhän minun sekaavaa elämän tilanteesee korttia?
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #101 : 19.10.2014 09:01:55 »

Hei, minäkin kaipaisin rakkauteen korttia.

Kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu
riina-kaisa69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #102 : 19.10.2014 13:24:04 »

Hei!

Olisiko sulla aikaa katsoa minun elämääni, parisuhteen ja lasteni kannalta?

Kiittäen Kaksonen69
tallennettu
vesimies53
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #103 : 19.10.2014 16:05:04 »

Hei,haluaisin kortin rakkauteen,kiitos! smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #104 : 19.10.2014 16:10:44 »

Mulle voi kans nostella Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: