Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muuri ja tulva, isoja aaltoja. Tulkitsisiko joku?,  (Luettu 4095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
thelittleone
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 18.09.2014 08:24:31 »

Uneni oli pitkä ja sekava joten yritän nyt selittää vain tämän loppuosan joka minua jäi vaivaamaan. Olen siis aikaisemminkin nähnyt unta muurista ja tulvasta.

Olin äitini ja veljeni kanssa asuinkaupungissani. He ilmeisesti olivat vierailemassa luonani. Kaupungissa oli tulva. vettä nousi kokoajan enemmän ja enemmän kaduille ja metsiin. Satamassa veneet olivat joutuneet veden alle , jopa sellaiset isot jahdit.

Meitä uhkas joku asia, jokin, sillä kaikkien ihmisten tuli käyttää vale nimeä. En muista saaneeni itse oman nimeni tilalle mitään uutta, vaikka muut käyttivät eri nimiä.

Menimme erääseen kaupunginosaan jossa oli upea ja suurialueinen virkistyspaikka. Oli pää huvila ja  ravintoloita. Huvilan ikkunasta näkyi kaupungin  toiseen laitaan, jossa huomasin jättimäisen muurin, jonka juurella oli isohko (mutta muuriin verrattuna hyvin pieni) hotelli. Muurin laidan yli valui kokoajan vettä. Se valtasi kaupunkia. Siinä vaiheessa pelkäsin hieman.

Äkkiä huomasin yhden ison aallon iskevän muurin takaa hotellin päälle. Se ei tehnyt vielä mitään tuhoa. Sitten iski jättimäinen aalto. Sen vedet pursusivat hotellin päälle ja muuallekin kaupunkiin.

Yhtäkkiä välähdys hotellin vierestä, kuinka iso ihmisjoukkio huusi tuskissaan. Murskautuneita raajoja, rakennuksen alle jääneitä yms.

Sitten välähdys katkesi ja hätäännyin. Halusin pois kaupungista. Yritin sanoa äidille että nyt lähdetään sisämaahan (synnyinkotiini), sillä onhan meillä auto jolla helposti pääsee liikkeelle. ensin hän epäröi paljon, mutta suostui lopulta. Meidän oli vielä löydettävä veljeni, joka oli lähtenyt omille teilleen päästyämme huvilaan.

Löysin veljeni tätini luota ja kiiruhdin kertomaan lähdöstä. Tämä ihmetteli kovin kiirettä, mutta suostui lähtöön ja meni odottamaan bussia veden tulvimalle kadulle.
Pian myös itsekin menin samalle kadulle odottamaan bussia.


---

mitä tuo tulva ja muuri voi tarkoittaa? olen yrittänyt googlea käyttämällä etsiä selityksiä mutten ymmärrä miten voisin saada ne sopimaan elämääni tai tunteisiini... Kiitos jos joku osaa auttaa.
tallennettu
thelittleone
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 20.09.2014 09:24:57 »

sepä se, kun padotut tunteet ja muistot eivät ole minua painaneet. Olen päässyt sinuiksi itseni kanssa ja käsitellyt menneisyyden tuskat yms.

Voiko mieli silti käsitellä näitä asioita, vaikkei minun itseni ole niihin tarvinnut kiinnittää huomiota vuosiin.

tämänkään hetkisessä elämässäni ei ole sen suuremmin vihaa, rakkautta tms. En ole yksinäinen, sillä vaikka elän yksin, sisareni asuu lähellä ja olen myös keksinyt paljon tekemistä missä tapaan uusia ihmisiä Smiley

silti nämä muuri ja pato unet tulevat uniini useammin, mutta vain eri muodoissa. Edellinen asiaan liittyvä unessani juoksimme pakoon padosta alkanutta tulvaa, joka peitti koko maan veden valtaan.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 20.09.2014 19:09:37 »

Mina viela kasittelisin muuria enemman, silla joku tunneasia ei ole kasitelty loppuun, vaikeuksien yli on paastava, jota mielesi viela kasittelee ja sitahan symbolisoi myos pato.
Ehka olet laittanut syrjaan jonkun tunnepitoisen Asian ja mielesi jatkaa muistuttamista niin kauan kun saat ahaa ilmion...
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #3 : 20.09.2014 22:05:25 »

mielestani vastoinkaymisia. on vaikea joskus etsia uniin tulkintaa noista unikirjoista tai selittelyista. joskus vaan uni jotenkin selittyy itsekseen. luin juttusi ja vastaus oli heti valmiina: vastoinkaymisia. en osaa muuta sanoa enempaa. todennakoisesti elamassasi tulee olemaan vastoinkaymisia. rukoile apua enkeleilta ja jumalalta Smiley jonkun toisen mielesta merkitys voi olla toinen, tassa minun tulkintani Smiley lampoa ja energiaa sinulle Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: